Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 21 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 21 gasten
Maar... He? Gaat Dark ook dood? O.o (Ja, natuurlijk, iedereen gaat dood) maar wanneer dan? Na deze verhaallijn? Ik dacht dat Storm zich opofferde voor Dark..
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
soort van mijn idee was dat storm te horen krijgt dat er gevaar is op sc , hij breekt vrij uit riverclan. Ziet dark leeg bloedend op de grond en denkt dat ze dood is . met honden om haar heen. Storm springt voor haar en vecht met de honden. hij hoort iemand schreeuwen "storm ren, ze is al dood het is te laat!" waaroopo storm zegt "Nee, ik blijf bij haar tot het einden, aangezien ik om haar geef, en van der houd". Maar dark was nog levend en hoorden dat terwijl ze langzaam haar ogen sluit. En dan jaag storm een hond weg maaar heeft de andere niet door en word gebeten en nog eens en nog eens tot hij neer valt en de honden weg lopen. Waar hij dood bloed en zegt "Dus dit is het einden, na al die gloriueze gevechten en overwinningen, dacht ik nooit.... Het spijt me....mijn lieve....lieven zussen. dit is mijn varwel aan jullie, ik houd van jullie". Dan stopt hij even en duwt zijn snuit in de van dark "Gelukkig ben ik nog awesome..." en dan sterft hij. denkend dat hij naar dark forrest gaat ..
.
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||