Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast
Lekker hoor ;p Ik ben ziek, dus ik zit nu niet op school.. Dit is trouwens mijn nieuwe account! *Yeah* Dit wordt een Medicine cat, denk ik.. xD
Beterschap Leuk Medicine Cat, leuke naam ook, Sunstream
En goeiemiddag Nynke
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Heya everbody! ;D Net terug van 'stage' and guess what? Ik heb een baantje in de keuken woepwoep! *doet overwinnings dans*
Swallowflight Deputy
Real Name : Nynke aka Nynkebeest Other Accounts : // Aantal berichten : 57 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Somewhere in the Netherlands
Cat Profile Gender: Female Age: 24 moons Status: OK ~
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Heb ff een vraagje aan Nynke. Ik wil graag een setje van je ;3 Maar wat bedoel je met texturen en font?
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Texturen: Dit, maar dan een beetje transparant en iets mooiere texturen xD Font: Lettertype
Goedemiddag mensjes :3
Smokestar Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Nee nog niet.. Ik dacht aan TC maar dan heb ik 2 TC katten. Misschien RC omdat die nog weinig leden heeft...
Ugh, ik krijg de link van de plaatjes niet goed.. >,<
Swallowflight Deputy
Real Name : Nynke aka Nynkebeest Other Accounts : // Aantal berichten : 57 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Somewhere in the Netherlands
Heb ff een vraagje aan Nynke. Ik wil graag een setje van je ;3 Maar wat bedoel je met texturen en font?
Zoals Izza al zei is een font een lettertype. Ik download lettertypes van dafont, en kan dus ook lettertypes voor jou downloaden. Een texture is een soort van sfeer van het plaatje eigenlijk. Bijvoorbeeld is Darkstar's os erg donker. Dat. En je kan ook texture-plaatjes gebruiken. Die gebruik ik dan als een voorgrondje. (:
Sunstream Medicine Cat
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 241 Registratiedatum : 14-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...