Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 10 gasten
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Real Name : Selena Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 17-04-16 Leeftijd : 21
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
@Hummingbird Omg wat erg! Gaat het goed met hem/haar? En thanks voor de quote, hij is perfect!
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Gelukkig maar. Wie durfde bijna je hond aan te rijden! Ik heb people vervangen voor cats. Past beter, vind ik xD
Hummingbird
Geen idee alleen bij mij in de buurt woont een Pool (niks tegen polen!) en die rijd altijd te had dus als hij had gereden was ze zeker dood.. Maar ze was vandaag heel happy en gelukkig <3
Inderdaad xD
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Gelukkig is er verder niets erg gebeurd. Bij ons in de straat rijden mensen ook vaak te hard. En in onze buurt wonen best veel katten, die dan altijd onder auto's gaan zitten enzo.. Gelukkig is er nog nooit een aangereden. Maar onze katten, vooral één daarvan, is echt zo van: Ik ga hier, midden op de straat, zitten en ik ga niet meer weg! ... xD Gelukkig is ze wel slim genoeg om een beetje bang te zijn voor auto's.. een beetje maar..
Smokestar Leader
Marlie gelijk helemaal boos.. *Leaf doet een stapje opzij* xD
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||