Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Took a step back

Ga naar beneden 
+7
Swanfeather
Darkstar
Leafstar
Whirlpool
Waspgaze
Hummingbird
Smokestar
11 plaatsers
AuteurBericht
Smokestar
Leader
Smokestar


Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 23

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Took a step back Empty
BerichtOnderwerp: Took a step back   Took a step back Icon_minitimedi jun 28, 2016 8:45 pm

Hee allemaal,

Ik merk aan mijzelf dat ik even een stapje terug moet doen. Ik zit namelijk niet lekker in mijn vel en door vooral thuissituatie werkt dat niet bepaald mee. Ook gaat mijn gezondheid blijkbaar met de dag achteruit, -ik voel me nu echt een aansteller- Maar toch merk ik echt aan mezelf maar ook andere (vooral me familie) dat ik met de dag gewoon slechter word.. Ik probeer het te verbergen en vrolijk te zijn maar na een dagje school kan ik me bed niet meer uitkomen van de pijn, slapen doe ik nu ook nauwelijks (vooral door nachtmerries) en medicijnen werken nu gewoon niet meer. Volgende week dinsdag is voor mij dus ook echt een belangrijke dag en hoor ik de uitslag van (aankomende donderdag onderzoek MRI-scan) ze denken nu al aan een hernia waar ik best wel mee zit omdat er dan kans is dat ik dan waarschijnlijk word opgenomen. En ik dan eigenlijk nooit meer iets mag doen dan 'rusten' ik mag dan ook niet meer dingen doen zoals; Paardrijden ect tenzij er in de toekomst een operatie word gepland. Ook heb ik dit eigenlijk nog aan bijna niemand verteld omdat ik het echt zeker wil weten, dus ook mijn ouders weten dit niet helemaal.. Daarna ben ik bang dat ik weer een terugval heb van mijn depressie, en mijn ouders zaten er al over na te denken mij weer terug te sturen naar een psychiater waar ik totaal niet mee eens ben, gewoonweg omdat ik niet wil inzien dat ik best wel in de put zit vanwege school/gezondheid&thuissituatie. Ik blijf mijn taken vervullen want ik zal gewoon online zijn, maar ik ga sowieso de komende week minder posten.
Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

x Marlie
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Took a step back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Took a step back   Took a step back Icon_minitimedi jun 28, 2016 8:53 pm

Hey Toot,

Ik snap dat je een stapje terug doet en dat het misschien moeilijk word, maar Fay, Sam, Tessa en ik zijn er voor je. Je hoeft niet vrolijk te doen, dat doe ik over het algemeen ook niet, als het pijn doet mag je best een keer een bitch zijn. Ik kan misschien niet met alles even goed helpen, maar ik zal zeker mijn best doen <33

x Pum
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspgaze

Waspgaze


Real Name : San
Other Accounts : Snowykit Leopardwing
Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 27-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 24
Status: Dont get in my way

Took a step back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Took a step back   Took a step back Icon_minitimedi jun 28, 2016 10:16 pm

Ahh marlie beaa ik had echt geen idee meid ik schrik hier wel een beetje van *Bear hug* ik vind dit echt erg om te horen omdat je zoon geweldig iemand ben en ook al praten we niet meer zoveel as we used to ik zie je nog steeds als een vriendin ik hoop echt dat het in de toekomst beter met je gaat meid je verdient echt beter <3 *Strooit liefde* als je met iemand wil praten mijn mailbox staat altijd voor je open <3

xx San
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Took a step back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Took a step back   Took a step back Icon_minitimedi jun 28, 2016 11:27 pm

Wow heftig Marlie! Ik denk dat ik voor iedereen spreek dat we je begrijpen dat je even wat tijd voor jezelf nodig hebt. Internet is echt niet het belangrijkst en ik wens je heel veel beterschap toe! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Took a step back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Took a step back   Took a step back Icon_minitimedi jun 28, 2016 11:55 pm

Tuurlijk snap ik dat!. Omfg vergeleken jou  stellen mijn zorgen enz niks voor!. Echt veel suc6!. En natuurlijk beterschap!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Took a step back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Took a step back   Took a step back Icon_minitimewo jun 29, 2016 3:03 pm

Echt heftig. Ik snap zeker dat je nu even niet kan posten, echt begrijpelijk. Doe rustig aan met posten en zo. En het enige wat ik nu kan zeggen is heel veel beterschap en je kan natuurlijk altijd bij ons terecht <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

Took a step back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Took a step back   Took a step back Icon_minitimewo jun 29, 2016 4:31 pm

Marlie <3333 Echt heel veel beterschap. Als je even niet post is dat gewoon begrijpelijk <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Swanfeather
Deceased ✞
Swanfeather


Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard
Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 26-06-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: Endless ✞
Status: Walking in the stars..

Took a step back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Took a step back   Took a step back Icon_minitimewo jun 29, 2016 8:31 pm

Bedankt allemaal voor jullie begrip en steun <3 dat doet me goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Naughtyglance

Naughtyglance


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 28-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≵ 24 Moons
Status: ≵ Fear is the mind killer

Took a step back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Took a step back   Took a step back Icon_minitimedi aug 09, 2016 11:40 pm

Deze week post ik weining tot niks omdat ik weer eens niet lekker in me vel zit dus posten staat voormij eventjes niet meer op 1. Ik zou me best doen zo veel mogelijk te posten met Alex en Arcane om jullie toch nog wen beetje tevreden te houden maar het gaat een stukje langzamer dan eerst :'3.. Bedankt voor jullie begrip <3 x Marlie
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Took a step back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Took a step back   Took a step back Icon_minitimewo aug 10, 2016 12:22 am

ik begrijp het en echt veel sterkte , je kunt me altijd vol spammen XD!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh)
Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 29-07-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 18 Moons
Status: Babe please, flirtatious is my middle name

Took a step back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Took a step back   Took a step back Icon_minitimewo sep 07, 2016 8:16 pm

Ik zal de komende tijd hoogwaarschiiijk bijna tot helemaal niks posten vanwege ik het ziekenhuis in en uit vlieg en school weer is begonnen, posten lukt dus de komende tijd eventjes niet meer
Bedankt voor jullie begrip x Marlie <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Took a step back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Took a step back   Took a step back Icon_minitimewo sep 07, 2016 8:17 pm

Veel succes bro! XD en het geeft echt niet, ik begrijp het neem alle tijd die je nodig hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Took a step back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Took a step back   Took a step back Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Took a step back
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» One step at the time (open)
» Don't look back (Dappleheart)
» Take me back [open]
» Take me back to the start (Dappleheart)
» I ain't coming back! (wrenpaw)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Absence-
Ga naar: