Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Take me back to the start (Dappleheart)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimedi apr 19, 2016 4:28 pm

Hij maakte een spoor in de modder in dit waddengebied waarin ze leefden. Whirlpool had zijn ogen gericht op een eilandje enkele meters verderop. Het zou betekenen dar hij enkele meters zou moeten zwemmen. De herfst en winter waren nat geweest, nu het lente was wist hij dat de wadden weer meer op zouden drogen. Het moest niet teveel opdrogen, dat zou een ramp betekenen voor Riverclan. Als het water opdroogde, zouden de vissen sterven en zou hun grootste bron van voedsel verdwijnen.
Maar Whirlpool moest daar niet over nadenken, daar was het nog lang niet de tijd voor. Hij waadde langzaam het water in en zodra hij zijn poten van de bodem voelde loskomen, gooide hij zijn kop bijna helemaal onder water, zodat alleen zijn neus en ogen nog boven water dreven. Met krachtige slagen zwom hij naar het eilandje toe. Hij klom de oever op en schudde zijn lange vacht uit.
Hij liep vervolgens rustig naar de andere oever, waar hij ging zitten om zijn jacht te beginnen. Hij zorgde ervoor dat zijn schaduw niet over het water viel en hij geruisloos bleef zitten. Het duurde ook niet heel lang voordat hij de eerste vis uit het water schepte en hem met een snelle beet doodde. Opeens dacht de kater een ander geluid te horen en draaide zijn kop om en zijn oren op scherp.

~ Dappleheart first!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimema mei 16, 2016 3:39 pm

Het was weer lekker lente. Gelukkig, dacht Dappleheart. De koude winter vond ze maar niets. En daarom was ze gaan wandelen. Ze vond het fijn om te wandelen. Vooral als de warmte weer kwam en alles weer begon te groeien. Of nou ja, wandelen... Het meeste gedeelte van haar wandeling bestond toch echt wel uit zwemmen of ploeteren door de modder. Ze vond zwemmen geen probleem. Absoluut niet. Maar het was wel vervelend dat er modder was. Dat bleef dan aan je vacht plakken en als je niet snel genoeg was droogde het op. En ze had al een lange vacht, dus was het erger dan dat je kort haar had. Maar verder vond ze alles geen probleem.
Maar op dit moment was er geen modder. Er was water. Dus ze moest zwemmen, geen probleem. Beter dan modder, vond de poes. Dus ze waadde het water in en begon te zwemmen.
Eenmaal bij een eilandje aangekomen waadde ze weer het water uit. Ze liep naar de andere kant van het eilandje. Toen zag ze een andere kat zitten. Het was Whirlpool, de Deputy. Ze liep naar hem toe. Toen hij zijn kop draaide glimlachte de poes. 'Hallo Whirlpool. Lekker op jacht?' zei ze vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimeza mei 21, 2016 9:36 pm


Het was de poes Dappleheart. Whirlpool herkende haar snel. Ze waren bijna even oud, de poes was al lang zijn dengenoot. Hij glimlachte naar de cyperse en knikte naar haar. Ze vroeg of hij lekker aan het jagen was. Whirlpool keek naar zijn pas gevangen vis en daarna weer in Dapplehearts groene ogen. ‘Ja, zo ziet het er wel uit, hè?’ grapte hij en keek de poes aan. Ondanks dat de twee bijna even oud waren, hadden ze niet veel tijd samen doorgebracht. Natuurlijk af en toe de gewoonlijke gesprekjes, helemaal nu hij deputy was geworden. Maar toch had hij het gevoel dat hij de poes helemaal niet kende. Dat was natuurlijk deels aan zichzelf te wijten, omdat hij als jonge Warrior helemaal zijn kop er niet bij had gehad. Hij was meer buiten het kamp dan erbinnen en lapte de regels aan zijn laars. Pas sinds een aantal manen had hij zijn leven drastisch moeten veranderen, wat had geresulteerd in een hogere rang. Eén die hij niet verwacht of gewenst had, maar welkom niettemin. Er was nu afleiding, iets wat hem elke dag bezig kon houden. Dat had hij nodig, al waren er ook negatieve consequenties.
‘Wat brengt jou buiten het kamp?’ vroeg hij vervolgens geïnteresseerd aan de poes. Het was niet dat hij haar op patrouille had gestuurd. Whirlpool keek nog kort in haar groene ogen, waarna hij met een half oog naar het wateroppervlak bleef kijken om te zien of er nog een vis langs zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimezo mei 22, 2016 12:45 pm

'Ja, zo ziet het er wel uit, hè?' grapte Whirlpool. Dapple lachte mee. Ze hadden elkaar niet zo vaak gesproken. Tenminste, geen spontane gesprekjes. Ze kende Whirlpool daarom ook niet zo goed. Hoog tijd om dat te veranderen, dacht ze in haarzelf. Het zou natuurlijk ook goed uitkomen als je de Deputy goed kent. Je weet maar nooit wat er zou kunnen gebeuren dat ze Whirlpool zou moeten kennen. 'Wat brengt jou buiten het kamp?' vroeg de kater. 'Oh, ik maak gewoon een wandelingetje,' antwoordde Dappleheart. 'Of wandelen. Meer zwemmen,' grapte ze. Het was wel zo. Het meeste gedeelte van haar wandeling bestond uit zwemmen. En ploeteren door de modder..
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimema mei 23, 2016 4:35 pm


Dappleheart sprak dat ze een wandeling had gemaakt. Ze beaamde meteen dat het niet veel tot wandelen kwam in hun gebied. Een grijns ontstond op Whirlpools gezicht en zijn ogen gingen even over het water heen. ‘Je vergeet door de modder baggeren,’ grapte hij naar de poes. Hij richtte zijn amberkleurige ogen naar haar toe. ‘Maar het is wat Riverclan de sterkste clan maakt. De andere clans hebben het maar makkelijk met hun stevige grond,’ sprak hij tegen de poes. Zelf droop zijn vacht ook nog een beetje van het zwemmen niet lang geleden. Gelukkig hadden de vachten van Riverclan katten zich zo aangepast dat ze zo glad waren, dat ze snel opdroogden. Zelfs katten met een lange vacht zoals Whirlpool. Zijn blik ging weer naar het water, en hij zag een schaduw van een vis dicht bij het oppervlak. Razendsnel stak hij zijn poot in het water en haalde een forel naar boven en gooide hem op de oever, waarna hij de vis meteen uit zijn lijden verlosten. ‘Yes!’ Het kreetje van plezier gleed onbewust over zijn lippen. Daarna keek hij de poes weer aan die in zijn gezelfschap zat. ‘De vissen zwemmen goed,’ beaamde de kater vrolijk. Niets maakte hem blijer dan dat het goed ging met de clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimema mei 23, 2016 9:30 pm

'Je vergeet door de modder baggeren,' grapte de kater. Dapple lachte. 'Oh ja, natuurlijk!' Ze keek naar het water. Ze zag een schaduw van een vis vlak boven het wateroppervlak zwemmen. Whirlpool kwam meteen in actie en viste de forel uit het water. 'Yes!' Dappleheart lachte. Ze was ook blij dat Whirlpool iets gevangen had. 'De vissen zwemmen goed,' beaamde Whirl vrolijk. De poes knikte. 'Inderdaad. En maar goed ook. Het zou vreselijk zijn als er geen vissen waren.'Ze schudde haar hoofd, ja dat zou vreselijk zijn. Gelukkig komen ze wel altijd weer terug als het vloed word,' kon Dapple het niet nalaten te grappen. Ze keek de kater speels aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimevr mei 27, 2016 8:08 pm


Met een glimlach keek Whirlpool naar de poes toen ze om het grapje lachte. Niet lang erna keek hij weer weg. Hij was hier in eerste instantie om te jagen, een praatje kwam later. Alleen was het wel mooi dat vissen in het water niet erg veel meekregen wat er boven de oppervlakte gebeurde. Al waren ze wel zo slim geworden om uit te kijken voor een schaduw.
Na de tweede vis die hij had gedood, vond hij dat hij al een redelijk contributie voor de prooistapel had. Heel veel meer dan dit zou hij ook niet mee kunnen krijgen in zijn bek. Maar het was genoeg om weer twee Warriors met een volle buik naar hun nest te laten gaan vanavond. Hij richtte zijn blik weer op de bruine poes naast hem. Ze beaamde dat het niet goed zou zijn als de vissen weg zouden gaan. Hij lachte en keek de poes aan. ‘Waar water is, is vis. En zelf in extreme droogte is er nog water in ons gebied,’ sprak hij kalm. Niet dat de Kater extreme droogte had meegemaakt in zijn twee schampere jaren. Het moest wel, er was hier zoveel water. En ze konden ook nog wel een beetje op land jagen, Riverclan Warriors waren niet zó hopeloos.
‘Ik ben denk ik wel klaar voor vandaag,’ beaamde de kater, met een blik werpend op de twee vissen die naast hem lagen. ‘Heb je zin om nog even "te wandelen" voordat het donker word?’ vroeg hij aan de poes, beetje grappend over het wandelen. Want zij wisten allebei dat het niet bepaald wandelen zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimeza mei 28, 2016 1:07 pm

'Waar water is, is vis. En zelf in extreme droogte is er nog water in ons gebied,' sprak Whirlpool. Dapple knikte. 'Dat is zo. En hopelijk blijft dat ook zo.' 'Ik ben denk ik wel klaar voor vandaag,' beaamde de kater en hij wierp een blik naar de vissen. Dappleheart volgde zijn blik en knikte. Alle kleine beetjes hielpen en twee vissen waren helemaal goed. De stapel was toch altijd best vol omdat er altijd wel vis was hier. 'Heb je zin om nog even ''te wandelen'' voordat het donker word?' vroeg hij grappend aan de poes. Dapple lachte. 'Ik zou het heerlijk vinden om nog even ''te wandelen'' voor het donker,' grapte ze terug. 'Ik wil wel helpen dragen,' bood ze aan, naar de vis wijzend. Dan hadden ze allebei een vis en dan had Whirl geen moeite om twee vissen in zijn mond te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimeza mei 28, 2016 8:48 pm


Dappleheart was het met hem eens. Daarbij zei ze nog dat ze hoopte dat het zo bleef. Waarschijnlijk. Dan zou het voor hun beide de eerste keer zijn dat de vis zou verdwijnen. Het zou betekenen dat er voorlopig nog veel vis zou zijn, en dat was belangrijk. Nu was de tijd voor hen om weer aan te komen en zich klaar te maken voor bladkaal als de prooi weer schaarser zou zijn.
Dappleheart wilde graag nog even met hem wandelen. Whirlpool glimlachte naar haar en keek even enkele seconden in haar smaragdgroene ogen, waarna hij zijn blik weer afwende toen Dappleheart over de vissen begon. Hij keek haar aan en daarna weer naar de vissen. Nee, dat zou onhandig zijn, dan zouden ze niet eens een beetje kunnen kletsen met die vissen de hele tijd in hun bek. ‘We kunnen ze ook achterlaten en ze op de terugweg ophalen?’ stelde hij voor. Dat zou makkelijker voor hen beiden zijn, dacht hij erover. Ze konden ze gemakkelijk begraven, dat was maar een kleine moeite. Minder dan die vissen over hun hele territorium heen te zeulen. Whirlpool wachtte de reactie van de poes geduldig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimezo mei 29, 2016 10:52 am

'We kunnen ze ook achterlaten en ze op de terugweg ophalen?' stelde de kater voor over de vissen. Dapple knikte. 'Ja, dat is ook een beter idee.' Ze liep naar de vissen en begon er één te begraven. Toen ze daarmee klaar was keek ze weer naar de kater. 'Zullen we dan maar?' vroeg ze vrolijk. Ze had wel zin in wat wandelen... Eh, zwemmen meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimezo mei 29, 2016 3:22 pm


Whirlpool was blij dat de poes zijn idee begreep. Toen zij een van de vissen begroef, deed hij snel hetzelfde bij de andere. Zodra ze klaar waren, vroeg Dappleheart of ze maar zouden gaan. Hij knikte en richtte zijn amberkleurige ogen op het wateroppervlak. Ze zouden eerst maar eens van dit eiland af moeten gaan. Verderop was het meer eb en zouden ze over de wadden heen kunnen lopen. Het enige nadeel was dat ze wel in de modder weg zouden zakken, maar het was beter dan uren zwemmen. Maar eerst zouden ze erheen moeten zwemmen.
Whirlpool liep naar de oever en gleed zonder ineen te krimpen het koele water in. Hij was inmiddels wel gewend aan het gevoel. In het begin was het even koud, maar daarna was het prettig. Helemaal nu de zon scheen. Hij keek even achterom of Dappleheart hem volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimema mei 30, 2016 8:10 pm

Dappleheart knikte dankbaar toen Whirlpool ook een vis begroef. Daarna waadde hij in het water en Dapple volgde hem. Ze wist nog niet precies waar hij naartoe wilde maar dat zou ze vanzelf wel zien. De Deputy keek even achterom of ze hem wel volgde. Dapple lachte vrolijk naar hem en snel zwom ze achter hem aan.

- beetje kort..
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimedo jun 09, 2016 9:38 pm


De poes zwom inderdaad achter hem aan. Whirlpool lachte terug naar haar en zonder enige moeite bewoog hij door het water zo gemakkelijk als een vis dat deed. Men maakte wel eens grapjes dat hij in het water geboren was, omdat het zwemmen altijd zo natuurlijk voor hem had gevoeld en het was een van de weinige dingen waar hij écht goed in was. Natuurlijk kon iedere Riverclanner zwemmen, maar het voelde voor hem meer dan slechts iets om te overleven. Het was iets bijzonders dat hij niet kon beschrijven, alsof hij thuis was.
Het duurde niet lang voordat de kater de bodem weer onder zijn klauwen voelde en ze op de droge wadden konden lopen. Er was hier bijna niets anders dan donkere modder en af en toe een verdwaalde plant. Zeevogels hupten over de wadden om wormen en slakken uit de bodem te plukken. Maar jagen op zulke grote vogels was bijna onmogelijk op de zware modder. De vogels konden ze van kilometers ver zien aankomen en ze werden hopeloos vertraagd door de moeilijke ondergrond.
Whirlpool schudde zijn lange vacht uit en keek Dappleheart glimlachend aan. ‘Het is niet de beste plek om te "wandelen", maar het is een begin,’ glimlachte hij naar haar. Hopelijk waardeerde de poes zijn gezelschap en deed ze het niet enkel omdat hij haar deputy was en hij haar wilde behagen. Zijn amberkleurige ogen richtte hij in haar smaragdgroene en hij trok een mondhoek omhoog in een vrolijke grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimedo jun 09, 2016 10:00 pm

Het zwemmen ging haar gemakkelijk af. Natuurlijk kon ze goed zwemmen, elke Riverclanner kon goed zwemmen. Maar ze zag dat het Whirlpool wel heel gemakkelijk af ging. Wat moet dat fijn zijn, dacht Dapple. Zelf kon ze natuurlijk wel zwemmen. Maar zo goed als Whirlpool? Nee, dat niet.
Eindelijk kwamen ze bij de wadden. Het was modder waar je zo in zakte. Waar je dus nauwelijks op kon lopen. Oké, ze overdreef. Het lopen ging nog wel. Maar rennen was wat anders. Het modder zoog je poten helemaal naar beneden waardoor je zowat helemaal wegzakte en je poten heel ver naar boven moest halen om een stap te zetten. Dat was voor Dappleheart dan. Ze was al best een grote kattin en daardoor ook wat zwaarder. Dus dan zakte je eerder weg.
'Het is niet de beste plek om te "wandelen", maar het is een begin,' zei Whirl glimlachend. Dapple lachte terug. Het was inderdaad een begin. Hopelijk was de grond dadelijk wat beter.
Een beetje moeilijk begon ze te lopen en ze schoot telkens in de lach als ze weer bijna omviel door de modder. Nog nooit had ze zo gelachen om de modder. Waarschijnlijk omdat Whirlpool erbij was. En dan niet op een verkeerde manier. Nee, ze voelde zich juist erg op haar gemak bij de kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitimedo jun 09, 2016 10:59 pm


Whirlpools mondhoeken kropen omhoog toen Dappleheart zich giechelend door de modder heen ploeterde. Jup, dit was Riverclan territorium. Whirlpool zwiepte speels zijn staart. Misschien moest Dappleheart de modder maar eens van dichtbij bestuderen. De kit kwam weer in hem naar boven en door de modder heen springend, proberend niet vast te zuigen in de dikke sliblaag, snelde hij naar de bruine poes toe. Zonder vaart te verminderen beukte hij zijn lichaam tegen de schouder van de poes aan. Hij hoopte dat hij haar daarmee onderuit zou krijgen en haar hoofd in de modder zou weten te planten. De kater had echter niet gerealiseerd dat hij zijn eigen vacht daarmee riskeerde en over Dappleheart heen rollend belandde hij plat op zijn gezicht in de modder. Spugend en lachend klom hij weer op zijn poten, modder plakte overal aan zijn langharige nog natte vacht en vervaagde zijn gezichtsveld. Hij wierp een blik naar Dappleheart en was benieuwd hoe zij het er vanaf had gebracht.

OOC: Whirlpool gedraagt zich als een kit (':
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Take me back to the start (Dappleheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Take me back to the start (Dappleheart)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Don't look back (Dappleheart)
» Let's start it all over again
» > Dappleheart <
» Do I wanna know (Dappleheart)
» Good morning ||| Dappleheart||||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan :: RiverClan Territory-
Ga naar: