Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Please... I... I need answers...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimeza jun 11, 2016 2:33 pm

Zenuwachtig stapte Leafstar haar Den uit. Ze zou vandaag weer naar Stormheart gaan. Wat zou ze gaan vragen? Ergens wist ze het wel. Maar het is nog niet in haar opgekomen. Dus ze wist het wel, maar ze wist het niet. En hoe zou ze het vragen? Dat is ook weer zoiets. Want ze had zo'n idee dat Stormheart haar weer zou proberen belachelijk te maken. Dat zou waarschijnlijk wel gebeuren. Maar hij zou er dit keer niet zo gemakkelijk vanaf komen. Nee, zeker niet. Boos zwiepte ze met haar staart.
Met verschillende emoties en gevoelens liep ze naar het hol waar Stormheart zat. Ze was... Zenuwachtig en bang. Maar ook boos en... Verdrietig? Snel liep ze naar het hol. Als het maar snel over was...
'Stormheart,' begon ze toen ze het hol binnen liep. 'Jij en ik moeten praten.' Yes, geen gestotter. Het ging de laatste tijd echt goed, merkte Leaf op. Maar ze liet niet blijken van haar blijdschap. Ze ging voor de witte kater zitten en keek hem strak aan.

First post: Stormheart
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimeza jun 11, 2016 7:45 pm

"Scheer je weg jij monster!" zijn vaders stem galmde door de den. Stormkit verstijfde zijn grote bloedkleurige ogen op zijn vader gelegd. "Het is allemaal jou schuld , je hebt je moeder gedood!" klonk zijn vader weer terwijl hij zijn scherpe nagels in storm`s witte pels boorde. Piepend rende de kit weg "get lost!" schreeuwde zijn vader hem na. Bloed droop langs zijn wang naar benden en vermengde zich met zijn zouten tranen. Hij bleef maar rennen en rennen en geen kat keek naar hem om geen kat hielp hem. Eindelijk aangekomen in de nursery dook hij bovenop zijn pleegmoeder. Snikkend gleed hij van haar rug op de grond. De poes keek op haar vriendelijk blik gleed over stormkit maar veranderde al gouw in een blik vol afschuw. " Wat is er met je gebeurd?" vroeg ze bezorgd, maar storm negeerde haar. Wat als het zijn fout was, zijn fout dat zijn moeder stierf. Misschien ging de geboorte fout dankzij hem. Hij had zijn moeder vermoord zonder het door te hebben al voor hij geboren was....
Stormheart schrok wakker met een grootte pijn en verdriet, hij doodde en hij doodde als voor hij geboren werd. Hij was een geboren moordenaar, hij was een monster, een duivel. Maar ach niemand die hem kon straffen, starclan bestond niet en al bestond die , dan was hij nooit geboren en leefde zijn moeder nog. Hij rook de geur van thunderclan, leafstar om precies te zijn. "Stormheart" haar stem galmde door het hol "Jij en ik moet praten". De kater grinnikte vals "Dieser keer zonder gestotter . Ich bin trots!" grapte hij terwijl hij opstond en zich omdraaide "Was wil du?". Een valse grijns verscheen op zijn prachtige gezicht....

Vertalingen Wink:
Cool awsomenees : 100 out of ten Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimezo jun 12, 2016 2:27 pm

'Dieser keer zonder gestotter. Ich bin trots!' grapte Stormheart. Leafstar had zich erop voorbereid uitgelachen te worden, op wat voor manier dan ook, en trok zich er niets van aan. Ze wiebelde met haar oren door ze vreemde manier waarop de kater sprak. Dit had ze nog niet gehoord van hem. En wat hij precies zei kon ze ook niet precies weten. Maar na even nadenken had ze wel een idee. Het leek een beetje op hoe iedereen praat, normaal, dus... 'Was wil du?' vroeg de witte kater. Leafstar bleef even stil, eigenlijk meer om uit te zoeken wat hij nou precies zei. 'Ik denk dat dat wel duidelijk is,' begon Leafstar toen ze zelf de vertaling erbij gezet had. Tenminste, ze hoopte dat ze het goed had... 'Ik heb het net ook al gezegd. Ik wil met je praten,' sprak ze. Ze bleef de Shadowclan kater strak aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimezo jun 12, 2016 6:25 pm

"Ik denk dat dat wel duidelijk is". De kater grijnzde maar luisterde zwigend verder. "Ik heb het net ook al gezegd. Ik wil met je praatte". De kater keek haar duister aan "En ik wil gaan".. Hij wou terug naar wrenpaw, darkstar en leopardgaze, maar wist dat dat voorlopig niet zou gebeuren. Hij keek de poes speels aan, let the game begin!. "Was wil du weiße?" hij begon weer te grijnzen en hij haalde plagerig zijn wenkbrauwen omhoog. Hij kon niet wachten op andwoord van de domme leadster voor hem.

vertaling:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimezo jun 12, 2016 7:00 pm

'En ik wil gaan..' zei Stormheart. Leafstar schonk geen aandacht aan zijn antwoord. 'Was wil du weiße?' vroeg de witte kater. Leafstar kon het niet helpen, ze haalde vragend haar wenkbrauwen op. Wat bedoelde de kater? 'Kan je alsjeblieft even in normaal praten?' vroeg ze neutraal.

- sorry kort >,<
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimezo jun 12, 2016 7:16 pm

"Kan je alsjeblieft normaal praten?" klink ze onverschillig. Geirriteerd zwiepte hij met zijn staart, hoe durft ze. Normaal praten, dit was normaal praten!. Hij stond op en keek de poes giftig aan "Ich kan er niks aan doen das du mij niet verstaat!" sprak hij zo duidelijk mogelijk, nog altijd met een zwaar accent. Hij probeerde zo goed mogelijk te praten als de rest maar het duurde langer voordat hij verder sprak "Nou was wil jij!". jij was toch het goede woord?!. Het was best raar dat hij nog steeds niet normaal kon spreken terwijl iedereen "normaal" tegen hem sprak. nog altijd staarde hij haar giftig aan, no way dat hij nu nog zou meewerken!.

vertaling:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimezo jun 12, 2016 7:29 pm

'Ich kan er niks aan doen as du mij niet verstaat!' sprak de kater. Oké, misschien was het niet zo aardig om het zo te zeggen, besefte Leafstar. 'Nou was wil jij!' vroeg Stormheart. Leafstar haalde diep adem. Ze nam zichzelf voor eerst zelf proberen te vertalen en het daarna gewoon te vragen wat hij zei...
'Ik wil je een paar vragen stellen,' zei Leaf kalm. Ze merkte dat ze in herhaling viel en besloot gewoon te gaan vragen. Wat eigenlijk? Gewoon simpele vragen....
'Wat deed je op Thunderclan territory?' vroeg ze. 'En dit keer de waarheid!' voegde ze er snel aan toe. Ze wist zeker dat wat hij gezegd had die avond gelogen was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimezo jun 12, 2016 7:35 pm

"Ik wil je een paar vragen stellen" sprak de poes kalm "Wat deed je op thunderclan, en dit keer de waarheid!". De kater staarde haar behoorlijk lang aan. Wat zou hij antwoorde, de waarheid of zou hij liegen. Hij grinnikte, wat was de poes dom, typisch thunderclan. "betrapt worden" grapte hij terwijl hij ging zitten en het zichzelf gemakkelijk maakt, dit kon nog wel even duren "Mijn beurt nu , waarom heeft willowstar jou gekozen als leader en niet crowcry of iemand anders. Nee waarom koos hij jou!". Hij besloot net zo te praten als de rest natuurlijk wel met een zwaar accent maar ach . Het spel was dan eindelijk begonnen!...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimema jun 13, 2016 4:56 pm

'Betrapt worden,' grapte de kater als antwoord. Leafstar wiebelde geïrriteerd met haar oren. 'Ik zei: niet liegen,' sprak ze geïrriteerd. 'Mijn beurt nu, waarom heeft Willowstar jou gekozen als leader en niet Crowcry of iemand anders? Nee waarom koos hij jou!' zei Stormheart. 'Dat doet er niet toe,' antwoordde Leafstar kortaf. Ze vond het niet fijn om zo te doen maar ze moest nu eenmaal door...
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimema jun 13, 2016 8:29 pm

"Dat doet er niet toe!" siste de poes. The awesome one keek verrast op, sinds wanneer had de poes zo veel pit. Geiriteerd keek hij haar aan "Wat wil je mijn hele biografie!" schreeuwde hij en hij stond op. hij was duidelijk groter dan de poes en dikke spieren in zijn schouders spande zich "Want geloof me dat is geen leuk verhaal!". Woest staarde hij de poes aan. Zijn rode ogen leken net twee kleine vlammetjes en hij boorde zijn klauwen tot diep in de aarde..
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimema jun 13, 2016 8:37 pm

'Wat wil je mijn hele biografie!' schreeuwde Stormheart opeens. De kater stond op. Leaf bleef uitdrukkingloos naar kijken. Het maakte haar niets uit, dit moest ze doen... 'Nee, zeker niet. Ik wil alleen wat vragen, dat is alles,' antwoordde ze rustig. Maar er was wel een klein beetje irritatie in haar stem te horen. 'Want geloof me, dat is geen leuk verhaal!' ging Stormheart verder. Leafstar wiebelde met haar oren. 'Het spijt me als ik ongeïnteresseerd overkom, maar dat hoef ik nu niet te horen,' sprak de calico poes rustig. 'Wat ik dus wilde vragen: wat deed jij in Thunderclan territory? Waarom was je daar? Voor je lol of voor een opdracht of voor iets anders?' vroeg ze de kater. Ze besloot maar gewoon te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimema jun 13, 2016 8:49 pm

Hij was een tijdje te woest om te antwoordde op haar laatste vraag maar kalmeerde weer naar een tijdje. hij besloot de waarheid te vertellen "Het was een missie, die ik zelf geplant had. Ik wou weer wat doen voor mijn clan. Iets doen zonder dat ik iemand moet vermoorde." Hij keek de poes een soort van vriendelijk aan "Luister ik doe alles voor mijn clan,alles!". Hij ging kalm zitten "Was dit het antwoord waar je naar zocht?"....
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimema jun 13, 2016 9:10 pm

De kater bleef even stil en Leaf bleef geduldig wachten op zijn antwoord. 'Het was een missie, die ik zelf geplant had. Ik wou weer wat doen voor mijn clan. Iets doen zonder dat ik iemand moet vermoorde,' antwoordde de Shadowclan kater. Leafstar knikte langzaam. Het leek erop alsof hij de waarheid sprak... 'Luister ik doe alles voor mijn clan, alles!' zei Stormheart. 'Was dit het antwoord waar je naar zocht?' Leaf knikte. 'Bedankt Stormheart. Ik heb zo'n idee dat dit de waarheid is. En hopelijk is dat ook echt zo,' mauwde ze kalm. 'En waarom was je dan in Thunderclan territory? Wat voor missie ging je doen? En waarom Thunderclan?' Op de laatste vraag kon ze zelf wel een antwoord verzinnen maar misschien had ze het wel fout dus wachtte ze geduldig op het antwoord van Stormheart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimedi jun 14, 2016 6:06 pm

'En waarom was je dan in Thunderclan territory? Wat voor missie ging je doen? En waarom Thunderclan?' mauwde de leadster kalm. Hij keek evem weg en wiebelde gefrustreerd met zijn oen , hij wou weg hier en snel. Hij wou Wrenpaw trainen, hij wou storm terug zien , hij wou dark en leopard irriteren. Maar ach hij deed dit voor zijn clan , en niets meer, hij zou dit doen voor hen. Bovendien , was hij toch diegene die de vieze taken moest verrichten?. "Ik denk dat jij het antwoord daarop wel kan verzinnen" sprak hij kalm, de poes vriendelijk aanstarend. Hij voelde zich ijskoud, net als darkstar was. Darkstar was altijd ijskoud terwijl hij wild als vuur was , althans zo beschreven de elders hen. En leopard was .. ugh hij wist het niet meer iets met evenwicht. Die elders waren raar , maar de kater respecteerde hen, hun kennis alles. Hij was niet echt het monster, die andere in hem zagen. Hij gaf in de hongersnoten die hun clan vaak had al zijn eten aan de kits waardoor hij zelf uithongerde hij luisterde naar de elders en hielp hen in de warmste zomers aan water te komen. Ja, voor andere clans was hij een monster, een moordenaar maar het was wat zij hem hadden gemaakt. Hij zou alle riverclanners de nek omdraaien een voor een, hij zal ze uitroeien!. En de kits, die zou hij meenemen naar shadowclan hun hadden niks fout gedaan wand hij was geen monster hij zou nooit maar dan ook nooit kits, apprentice`s en elders pijn doen zij verdiende het niet. Zijn blik viel weer op de leadster voor hem en blik van vuur een blik die zei dat hij er klaar voor was te ontsnappen! En terug te keren naar zijn clan als de held die hij was!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitimedi jun 14, 2016 8:29 pm

'Ik denk dat jij het antwoord wel kan verzinnen,' antwoordde Stormheart. Leafstar keek hem geïrriteerd aan. 'Kom op, antwoord gewoon op mijn vragen. Zo duurt het alleen maar langer, is dat wat je wilt?' zei Leafstar terwijl ze de witte kater doordringend aankeek. Ze wilde hier zo snel mogelijk klaar zijn en ze had zo'n idee dat Stormheart dat ook wilde. Tenzij hij dit alleen maar als vermaking vond... Maar misschien ook niet. Ze wist ook niet wat ze met hem zou gaan doen, nadat ze had gehoord wat ze wilde horen. Wat wilde ze eigenlijk horen? Allemaal vragen spookte door haar gedachte terwijl ze kalm naar Stormheart bleef kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Please... I... I need answers...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Please... I... I need answers...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Time for answers!
» Many questions, Few answers... [Sunstream]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Camp-
Ga naar: