Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Please... I... I need answers...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Please... I... I need answers...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 14, 2016 8:43 pm

Na de vraag vraag van leafstar viel er een lang moment van staren, staren en nog meer staren voor dat de kater in lachen uitbarstte "Kesesekseskeske!". Hij lachte de poes niet zo zeer uit hij lachte meer om de stilte te verbreken. "Oke , wil je de waarheid weten?!" siste hij terwijl hij de poes met vurige ogen aanstaarde ". Ik kwam hier om het kamp te vinden zodat de machtige shadowclan je kon aanvallen wanneer we dat zouden willen. En nu willen ze het. Je nam een grote fout toen je me niet liet gaan!. Darkstar zal je geliefde clan verwoeste!.Er komt een oorlog aan en geloof me thunderclannertje , geen enkele leadster of leader in dit woud gaat jou helpen. Dat is waar niemand , Smokestar niet en Wolfstar al helemaal niet!"" hij deed een stap dichterbij "Weet je waarom?, omdat jij geen waren leader bent , je bent niks Leafstar. Zelfs je warriors twijfelen aan je!". Hij begon te lachen en sloeg zijn klauwen in de aarde. In zijn ooghoeken zag hij een warrior die wacht had gehouden in actie komen "Oh kijk hier hebben we een van jou zielige volgelingen!"siste hij grinnikend, gott wat was hij awesome!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Please... I... I need answers...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 15, 2016 6:03 pm

'Kesesekseskeske!' lachte de kater opeens. Leafstar trok haar wenkbrauwen op. Ze dacht niet ooit zo'n lach gehoord te hebben.... 'Oke, wil je de waarheid weten?!' vroeg de witte kater. De calico poes knikte. 'Graag ja.' 'Ik kwam hier om het kamp te vinden zodat de machtige Shadowclan je kon aanvallen wanneer we dat zouden willen. En nu willen ze het. Je nam een grote fout toen je me niet liet gaan! Darkstar zal je geliefde clan verwoeste! Er komt een oorlog aan en geloof me Thunderclannertje, geen enkele leadster of leader in dit woud gaat jou helpen. Dat is waar niemand, Smokestar niet en Wolfstar al helemaal niet! Weet je waarom? Omdat jij geen waren leader bent, je bent niks Leafstar. Zelfs je warriors twijfelen aan je!' zei Stormheart. Leafstar was even overrompeld. Ze had het proberen te volgen en wat ze eruit gekregen had was niet leuk. Maar het was de waarheid... 'Oh kijk, hier hebben we een van jou zielige volgelingen!' siste Stormheart. Leafstar draaide om en keek geïrriteerd naar de Warrior. Ze zwiepte met haar staart als teken dat ie weg kon gaan. Ze draaide zich weer om naar de witte kater. Ze moest iets doen, laten zien dat hij het fout was. Ook al was het de waarheid, maar ze mocht nu niet toegeven... De gevlekte poes kwam overeind en keek dreigend naar de Shadowclan Warrior. 'Je hebt nu een grote fout gemaakt, Stormheart. En ik misschien ook, maar ik was je nog van plan vrij te laten,' ze ze dreigend. Ze was het ook van plan. Ze wist eigenlijk niet of ze het wel echt ging doen en wanneer en zo. Maar het was het eerste wat er in haar op kwam. Ze kon hem ook niet voor altijd in het kamp houden. 'Antwoord nu maar gewoon op mijn vragen, des te eerder je misschien weg kan,' zei ze. Haar stem klonk kalm maar daarom niet minder dreigend. Misschien was dat nog wel dreigender dan schreeuwen... Ze gebruikte ook expres misschien in haar zin om Stormheart niet slechte hoop te geven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Please... I... I need answers...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 15, 2016 6:14 pm

'Je hebt nu een grote fout gemaakt, Stormheart. En ik misschien ook, maar ik was je nog van plan vrij te laten,' Sprak de poes dreigend. Maar de kater was niet echt onder de indruk, dus besloot hij de poes aan te staren. 'Antwoord nu maar gewoon op mijn vragen, des te eerder je misschien weg kan,' . Hij spitste zijn oren hoe eerder hij weg ging, hoe eerder hij wrenpaw weer kon trainen. Hij keek de poes dood aan , hij wist dat de poes loog , als ze hem liet gaan zou thunderclan haar nog meer haatte "Jij laat me niet gaan, dan zal je clan je haatte. Zo dom ben ik nou ook weer niet!" gromde hij respectloos "Je hebt hierin geen keuze leafstar. Wat je ook kiest je clan zal je haatte en Darkstar zal je aanvallen. Je kunt er niet onderuit komen" sprak hij voor het eerst kalm, niet vriendelijk nee ijzig maar ook weer vurig. Hij voelde zich machtiger dan ooit, hij voelde zich vurig en awesome....
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Please... I... I need answers...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 15, 2016 7:14 pm

'Jij laat me niet gaan, dan zal je clan je haatte. Zo dom ben ik nou ook weer niet,' zei Stormheart. 'Je hebt hierin geen keuze Leafstar. Wat je ook kiest je clan zal je haatte en Darkstar zal je aanvallen. Je kunt er niet onderuit komen.' Leafstar wiebelde met haar oren. Ze wist dat hij gelijk had, maar ze mocht niet toegeven... Hoe moeilijk ze het ook vond. Maar hier kon ze niets meer doen. Ze kon niet met hem praten. Ze stond op. 'Oké, het is jouw keuze. Dan ga ik maar,' zei ze kalm en ze draaide zich om. 'Au revoir,' zei ze nog over haar schouders en ze stapte het hol uit. Ze kon nu niets meer. Ze zal het later nog wel een keer proberen. Hoe moeilijk en vervelend ze het ook vind...

- Leaf topic uit. Sorry, ik wist niets meer..

Vertaling:
Au revoir - doei
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Please... I... I need answers...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 15, 2016 7:22 pm

"Oke dan, het is jou keuzen. Dan ga ik maar". De kater lachte toen de poes vertrok, en nog "Au revoir" riep. Hij keek haar na en toen ze bijna weg was schreeuwde hij "Auf wiedersehen!" voor hij ging liggen en zijn ogen sloot.
topic gesloten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Please... I... I need answers...  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Please... I... I need answers...    Please... I... I need answers...  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Please... I... I need answers...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Time for answers!
» Many questions, Few answers... [Sunstream]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Camp-
Ga naar: