Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Do you see that?! ( Sweety)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you see that?! ( Sweety)   Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 02, 2016 7:50 pm

'Ehm geen idee...' sprak de kater. Sweety keek hem even aan en keek daarna in het rond. Maar niets zag er echt boeiend uit... 'Ja, ik weet niet waar we heen kunnen, jij leid me rond,' miauwde ze nors. Maar in haar stem klonk ook wat humor. Ze keek de kater doordringend aan. 'Verras me maar!' zei ze, en ze ging zitten. Wachtend totdat de kater zou bewegen, op weg naar hun volgende bestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you see that?! ( Sweety)   Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 03, 2016 6:42 pm

De kater zuchtte , hij had echt geen idee. Naar het noorden zouden ze gestopt worden door die creep en naar het oosten zat jackass hen al op te wachten.  Hij keek naar zijn poten ",We kunnen opzoek gaan naar lukas?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you see that?! ( Sweety)   Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 04, 2016 2:26 pm

'We kunnen opzoek gaan naar Lukas?' stelde Matthias voor. Sweety keek op. Wie is Lukas? Die had ze nog niet gezien of gehoord. 'Wie is dat?' vroeg ze. Het idee om nog een kat te ontmoeten maakte haar nieuwsgierig maar ook een beetje achterdochtig. Zou die kat wel te vertrouwen zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you see that?! ( Sweety)   Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 04, 2016 11:02 pm

"Wie is dat?" vroeg Sweety. Verbaast draaide de kater zich naar haar toe "Weet je dat niet. Hij sliep ook bij ons in de grot!" hij lachte. De poes had lukas en emiel niet eens gezien "Maak je maar niet druk, hij is net als jou stil en afwezig. Hij zal geen diepgaande gesprekken met je willen." hij staarde naar de zonsopkomst "Hij is een van mijn beste vrienden, we zijn gewoon net broers. Hij was al vroeg vertrokken om te jagen denk ik."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you see that?! ( Sweety)   Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 04, 2016 11:28 pm

Matthias keek haar verrast aan. 'Weet je dat niet. Hij sliep ook bij ons in de grot!' hij lachte. Sweety kon zichzelf wel voor haar kop slaan. Hoe dom was ze wel niet? Maar waarschijnlijk had ze er inderdaad niets van gemerkt. Waarschijnlijk was ze gelijk toen ze ging slapen ook echt gaan slapen. Ze was ook zo moe geweest van haar reis. Nog steeds wel een beetje, maar toen... 'Maak je maar niet druk, hij is net als jou stil en afwezig. Hij zal geen diepgaande gesprekken met je willen,' zei Matthias. Sweety knikte een beetje afwezig. 'Hij is een van mijn beste vrienden, we zijn gewoon net broers. Hij was al vroeg vertrokken om te jagen denk ik,' ging de kater verder. Alweer knikte de zwart-witte poes. 'Oké, dan zoeken we hem toch op?' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you see that?! ( Sweety)   Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 05, 2016 7:18 pm

De kater sprong gelijk op en rende weg "Ik weet waar hij is!". Hij kon eigenlijk niet wachten om ze aan elkaar voor te stellen, al zou Lukas erg boos op hem kunnen zijn. Hij voelde de warme zon op zijn rug , en zijn ogen waren gericht op het veld voor hen. Daar zou lukas waarschijlijk zijn!

matthias topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sweety

Sweety


Real Name : Camillalalala xD
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart
Aantal berichten : 568
Registratiedatum : 17-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Met Sweety! <3333

Cat Profile
Gender: Female
Age: 17 Moons
Status: Sometimes he isn't the right guy for you...

Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you see that?! ( Sweety)   Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Icon_minitimema jun 06, 2016 7:45 pm

'Ik weet waar hij is!' riep Matthias die al gelijk weg rende. Sweety volgde hem lachend. Waarom lachte ze? Waarom was ze met Matthias? Waarom is ze blij met Matthias? Omdat hij zo aardig is. Mar het mocht niet, ze mocht niet. Ze moest afstand houden! Maar het was zo moeilijk... Verward schudde ze haar hoofd. Daar zou ze later wel zorgen over maken.

- Sweety topis uit, topic gesloten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Do you see that?! ( Sweety)   Do you see that?! ( Sweety) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Do you see that?! ( Sweety)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ♥ Sweety ♥
» Hello? Where are you? [Sweety]
» Scared?(Sweety)
» well hello there , mate ! ( Sweety)
» Innocent (Sweety)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Rogue Territory-
Ga naar: