Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 What's wrong with you ! ( open)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

What's wrong with you ! ( open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's wrong with you ! ( open)   What's wrong with you ! ( open) - Pagina 2 Icon_minitimema mei 16, 2016 12:50 pm

Wolfstar ging zitten en gebaarde dat Leafstar dat ook moest doen. Dus ging de calico poes ook zitten, nog steeds haar ogen naar haar voorpoten gericht. 'Luister, je moet volwassen worden als je Dark tegen wilt houden, ik ga je daarbij niet helpen, aangezien het niet mijn probleem is,' zei Wolf. Leaf keek op. Volwassen worden? Dark tegen houden? Wat bedoelde ze? Wilde Dark iets doen dan? Waarschijnlijk wel, dacht ze somber. Maar moest zij hem tegen houden? Dat ging nooit lukken! De ogen van Leafstar, eerst zo verbaasd over de woorden van Wolfstar, veranderde in wanhoop. Zij, Dark tégen houden? Dat lukte nooit....
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

What's wrong with you ! ( open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's wrong with you ! ( open)   What's wrong with you ! ( open) - Pagina 2 Icon_minitimema mei 16, 2016 11:16 pm

Ze zag hoe de jonge leadster geschrokken keek , ze was zo blind ! . De thunderclan leadster was wanhopig dat was duidelijk . Droog staarde ze voor zich uit , wetende dat ze de leadster niet zou helpen . Wat haar deputy ook zei , ze is en bleef neutraal. Darkstar was dan misschien een bitch , ze wou geen oorlog met haar . Niet dat ze bang was van de shadowclanner , in tegenstelling juist niet . Van haar part mocht ze komen , ze zou toch verdrinken op Riverclan territory . Haar blik viel weer op Leafstar " Luister , Je bent zo blind dat je darks plannen niet eens door hebt ! . Ik ga je niet helpen , ik bedoel , wat krijg ik er voor terug wat ik nog niet heb !" ja daar stond de grijze riverclan poes om bekend , ze hield van onderhandelen aangezien ze er goed in was . Ze wist altijd er een winst in te maken en was eigenlijk er strategisch . Maar dit keer was het anders , ze hield van vechten echt waar , aangezien ze toch zou winnen . Maar Darkstar en Smokestar zouden zeker weten gaan samen spannen , en Wolfstar wist dat als ze zich ermee zou gaan bemoeien , het niets zou opleveren voor riverclan ! . Ze zouden geen territory krijgen , voedsel of veiligheid dus waarom er aan meedoen ?!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

What's wrong with you ! ( open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's wrong with you ! ( open)   What's wrong with you ! ( open) - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 17, 2016 4:56 pm

'Luister, je bent zo blind dat je darks plannen niet eens door hebt! Ik ga je niet helpen, ik bedoel, wat krijg ik er voor terug wat ik nog niet heb!' Zei de Riverclan Leader. Leafstar wist het niet. Maar moest Wolfstar wel helpen? Had ze hulp nodig? Waarom eigenlijk? Was Dark écht iets van plan? Als dat waar was en Darkstar wilde haar aanvallen, ja, dan had ze hulp nodig. Zeker weten. En een hele boel hulp. Ze wist dat Wolf en Dark geen goede band hadden. Misschien zou Wolf wel willen helpen? Maar ze zei net dat ze dat niet ging doen... Ze wist het niet en ze wilde erover nadenken. Bedenken wat het beste zou zijn. Als je nou eerst is begint met een goede Leader worden... dacht Leaf geïrriteerd. Ze zette een stap naar achter. Ze wilde weg, dan kon ze rustig nadenken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

What's wrong with you ! ( open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's wrong with you ! ( open)   What's wrong with you ! ( open) - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 03, 2016 9:32 pm

Wolfstar keek de poes met steeds minder respect aan, waar dacht ze mee bezig te zijn?!. Wist ze wel hoe gevaarlijk Darkstar was, hoe gevaarlijk Shadowclan was!. Wist de Thunderclan leadster wel hoe je een leadster moest zijn. Plots bedacht ze zich iets, de poes had een shadowclanner in haar camp!. "Dus je hebt Stormheart in je camp.." sprak ze eigenlijk meer tegen zichzelf . Het verhaal was inmiddels al door alle clans heen gegaan , en waarschijnlijk ook in shadowclan. En niet eens een normale warrior , daar gaf Darkstar niet om , nee haar geliefde Stormheart!. Het verhaal liet maar al te goed zien hoe zwak thunderclan wel niet was , hoe zwak leafstar niet was. Plots schoot haar iets te binnen, dit was Darks plan , haar grote meester plan. Storm gevangen laten nemen door de thunderclan. Storm de opdracht te geven te lopen waar zij wist dat Leafstar zou zijn.Wetende dat Leafstar er in zou trappen en hem naar het camp zou brengen . Dan zou hij ontsnappen en het beeld van thunderclan verpletteren , als de domme actie van hun om hem gevangen te nemen dat al niet deed!. Hij zou na ontsnapt te zijn ook nog eens weten waar hun camp was zodat ze hun in een keer konden verslaan!. Alsof de vernedering nog niet genoeg was. De leadster slikte , darkstar had haar eerste pion al gezet , haar eerste schakel, haar eerste beweging!. Niet dat het haar zo veel kon schelen dat Thunderclan zou worden aangevallen. Maar darks lust naar territory was groots en het zou geen verrassing zijn als ze straks ook naar haar zou komen. Ze had eigenlijk wel zin in een goed gevecht , maar niet als ze er niks voor kreeg , nee zeker niet , het was nu haar beurt , haar beurt om een pion te zetten haar beurt en move te maken , het was haar beurt nu !.

@Darkstar @Silentpaw @Buzzardwing @Lukas : lees effen please!( en vertel me wat je ervan vond Twisted Evil )
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

What's wrong with you ! ( open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's wrong with you ! ( open)   What's wrong with you ! ( open) - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 04, 2016 2:50 pm

'Dus je hebt Stormheart in je camp..' sprak Wolfstar. Leafstar keek verschrikt op. Hoe wist zij dat? Hoe zou iemand dat kunnen weten? Zij had niets gezegd, er was ook nog geen Big Gathering gehouden. Ze moest hier weg en snel, ze had er geen zin meer in. Ze moest nadenken. Nadenken over dit gesprek. Nadenken over Stormheart. Nadenken over Darkstar. En nadenken over haarzelf. Waarom altijd maar weer nadenken? Waarom kon ze niet gewoon haar instinct volgen? Waarschijnlijk omdat je die niet hebt, ging het door Leafs gedachte. Ze schudde haar hoofd. 'Eh ik moet gaan,' zei ze. Ze draaide zich om en liep zo snel als ze kon naar Thunderclan Territory.

- Leafje topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What's wrong with you ! ( open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What's wrong with you ! ( open)   What's wrong with you ! ( open) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What's wrong with you ! ( open)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Whats wrong with me?
» Hot as the sun (open)
» Ever... {Open}
» B-tch, please (open)
» Secrets (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: The Rock-
Ga naar: