Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 52 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 52 gasten
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open za jun 25, 2016 10:21 pm
Snel schudde hij zijn stomme glimlach van zijn snuit en wachtte tot de zwarte kattin naar binnenstapte. Haar vacht mengde zich met die van hem toen ze hem passeerde waardoor zijn nekharen omhoog schoten. Zijn hart bonsde en zijn gedachtens gingen naar over al nergens, waarom gedroeg hij altijd zo idioot als Hummingbird er was? Één van zijn oren stond omhoog en de andere hing slapjes naar benende. Pas nadat Humm de den binnen was schudde hij zijn brede kop om helder te worden en stapte mee naar binnen. Zijn mintgroene blik gleed naar zijn nest en toen naar Hummingbird. Hij slikte een brok weg en schraapte zijn keel "U-uhm jij mag wel in mijn nest als je wilt" Mauwde hij en knikte naar zijn -best hrote- nest.
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open za jun 25, 2016 10:58 pm
Kleine vonken schoten door haar lichaam terwijl ze langs de grote kater liep. Verschillende gevoelens stroomde door haar lichaam en maakte haar verwarder dan ze al was. Gevoelens die ze niet kende."U-uhm jij mag wel in mijn nest als je wilt" Mauwde hij terwijl hij naar zijn grote nest knikte. Ze trok haar mondhoeken omhoog en ging in zijn nest liggen, waarin ze een kleine kitten leek. "Smoke" Mauwde ze zachtjes. "Kom hier," Ze kon hem niet zomaar zijn nest voor haar laten opgeven en maakte nog wat extra plaats voor hem.
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open za jun 25, 2016 11:07 pm
De kater moest zijn lach inhouden toen Humming zijn nest instapte. Ze leek wel een Apprentices in die grote nest van hem. "Smoke" Zijn gehavende oren wiebelde toen ze zijn naam zachtjes uitsprak. "Kom hier" Daar? M-maar.. Uhm, zijn snorharen trilde en zijn ogen bleven strak op zijn nest plakken. "U-uh.." Meer kwam er niet uit zijn mond, zijn passen waren voorzichtig toen hij naar de kattin toe liep en zijn nest inkroop, zo ver mogelijk van Humming af zodat ze genoeg ruimte had of iets..
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open zo jun 26, 2016 2:48 pm
Een klein lachje ontsnapte uit haar keel toen ze zag dat de kater niet wist wat hij moest doen. Zijn snorharen trilden en kwam in zijn nest liggen, zo ver mogelijk van haar vandaan. Zachtjes zuchtte ze en kroop ze dichter naar de kater en zijn warmte toe. Met haar rug tegen die van hem krulde ze zich op met haar ogen wijd open. Bang om weer in slaap te vallen, bang dat ze wou dat het de realiteit was.
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open zo jun 26, 2016 2:56 pm
Smoke had net zijn kop op zijn poten gelegdt en zijn ogen gesloten toen hij voelde hoe Humm naar hem toe kroop en met haar eug tegen hem aanlag. Zijn snorharen begonnen weer te trillen en zijn ogen waren zo groot als schoteltjes. Weer schudde hij zijn kop om helder te blijven en stopte de gevoelens weg die steeds naar boven kwma borrelen. Hij legde zijn kop weer neer en probeerde te slapen. Toch kon hij geen oog dicht doen, er was iets. Maar wat? Smoke hief lichtjes zijn kop en luisterde naar de ademhaling van kattin. Haar ademhaling was niet diep en rustig zoals een normale slapende kat. Hij voelde gewoon de angst van haar, voelde dat ze bang was en nier durfde te slapen. Hij wiebelde kort met zijn gehavende oren draaide zich daarna om kroop dichterbij haar zodat zijn hele lijf om haar heen gekruld was als een soort beschermende balletje. "Je hoeft niet meer bang te zijn" Mauwde hij zachtjes
Hummingbird
Onderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open zo jun 26, 2016 3:04 pm
Zijn hele lichaam was om haar heen gekruld. "Je hoeft niet meer bang te zijn." Hoe kon ze niet bang zijn? Haar droom bleef haar achtervolgen en als ze haar ogen voor een seconde sloot zag ze telkens weer hetzelfde op haar netvlies voorbij schieten. Hoe hopeloos ze daar lag met de tanden van de kater die haar luchtpijp doorboorde en hoe machteloos ze daar lag.
Zijn scherpe tanden vouwde zich om haar luchtpijp en zijn gespierde lichaam gooide haar op haar rug. Kansloos. De deputy was niet sterk genoeg om de kater van haar af te gooien. Dus verslapte ze haar spieren en gaf op. De kater zetten nog wat druk op haar luchtpijp en zwarte vlekken danste in haar vizier. Ze liet een diepe zucht uit haar bek glippen voordat de kater haar luchtpijp en hoofd ader doorbeet. Haar zicht werd wazig en de geluiden leken van veraf te komen. "Het spijt me zo, Smokestar"mauwde ze zo zacht dat niemand haar bijna kon horen.
Waarom waren dat haar laatste woorden? Voelde ze meer voor de kater die achter haar lag? Ze moest het hem vertellen van begin tot einde, maar hoe? Haar hart begon sneller te kloppen en haar spieren trokken zich samen. Ze moest de moed verzamelen om het hem te vertellen en zo snel mogelijk.
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open zo jun 26, 2016 3:20 pm
Smoke was bijna in slaap gedommeld toen hij Humming voelde verstijven en haar spieren zich samen trokken alsof ze een aanval verwachtte uit de duisternis. De kater knipperde de slaap uit zijn ogen en hief -alweer- zijn kop omhoog. "Wat is er Humm?" Zijn bromde stem klonk rustig en zacht, alsof de norse kat er nooit was geweest. Hij stak zijn snuit in haar nek en beroede haar vacht met zijn neus om haar te proberen te kalmeren, zijn staart sloeg hij extra om haar heen om 'haar te beschermen' tegen de vijand waarop ze wachtte.
Hummingbird
Onderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open do jun 30, 2016 6:16 pm
Elke spier in haar lichaam deed pijn van het aanspannen, van haar angst. De angst dat de kater ineens naar binnen zou komen. "Wat is er Humm?" Zijn stem was rustig en zacht. Iets wat ze vaker zou willen horen. Zijn neus beroerde haar hals en zijn warme staart sloeg om haar heen. Ze drukte haar snuit in zijn staart en ademde zijn geur een keer goed in voordat ze haar keel schraapte en begon met praten."Ik-" Ze kreeg de woorden niet uit haar mond. Hoe kon ze hem uitleggen dat ze tegen hem had gelogen? Dat de droom waarin ze stierf de beste ooit was? Haar oren bewogen heen en weer terwijl ze bedacht hoe de kater zou kunnen reageren. "Ik heb gelogen tegen je, okay?" Het floepte zo uit haar bek. Soms, wanneer je wat zegt voel je de druk van je schouders afglijden, maar bij Hummingbird stapelde het alleen maar op. Was hij boos? Verdrietig? Dacht hij dat ze hem niet vertrouwden? Ze kromp in elkaar, met haar kop in zijn staart gedrukt, bang voor zijn reactie en zijn antwoord.
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open do jun 30, 2016 7:13 pm
De kater voelde hoe Hummingbird haar snuit in zijn staart drukte en eventjes sloot hij zijn ogen met een diepe zucht. "Ik-" Smoke spitsde zijn gehavende oren en keek met een kalmerende blik naar de zwrte kattin. "Ik heb gelogen tegen je, okay?" Even knipperde hij met zijn mintgroene ogen en dacht na, waarover had ze kunnen liegen? Smoke merkte dat ze in elkaar kroop en haar kop meer in zijn dikke pluizige staary drukte. "Waar over?" Mauwde hij rustig, en krulde zich meer tegen haar op alsof hij bang was om haar te verliezen.
Hummingbird
Onderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open do sep 08, 2016 3:36 pm
Zijn geur was geruststellend. "Waar over?" Zijn stem was rustig en hij krulde zich om de deputy heen. Haar oren wiebelde zenuwachtig en ze slikte het brok in haar keel door. "Mijn droom?" Haar gemiauw was eerder een vraag als een antwoord. Ze was bang dat de leader van WindClan boos zou worden. "Ik stierf..." Haar stem was onhoorbaar, maar toch zo goed te horen. Het was stil en het geluid van hun ademhaling was het enige hoorbare in de nacht. "En ik genoot er van," Zachtjes zuchtte ze. Nu ze begonnen was moest ze haar verhaal ook afmaken. "Het was vreemd. Ik vocht met een rogue en.. En" Haperde de deputy. "Hij beet vermoorde me." Ratelde ze snel. Ze sloot haar ogen en mompelde haar laatste woorden. "Mijn laatste woorden en gedachten gingen naar jou. Naar jou Smoke!" Ze snapte niet waarom ze gefrustreerd raakte, noch waarom ze vertelde wat haar laatste woorden waren.
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open zo okt 23, 2016 9:23 pm
"Mijn droom?" Hummings stem was zacht en de kater spitste zijn oren toen haar woorden zijn oren bereikte, het puntje van zijn staart zwiepte nadenkend. Waarom zou ze liegen over een.. Droom? "Ik stierf..." Toen de woorden van de zwarte kattin haar mond verlieten stopte zijn hart voor een paar seconde, nu hij er over nadacht besefte hij pas hoeveel de deputy voor hem betekende. "En ik genoot er van, hij vermoorde me.Mijn laatste woorden en gedachten gingen naar jou. Naar jou Smoke!" Smokestar bleef doodstil, zijn lippen op elkaar vastgevroren zodat hij zijn mond niet kon openen om iets te zeggen. De massieve kater bleef dus ook stil voor zich uit staren niet wetend hoe hij moest reageren, het enige wat hij deed was de zwarte kattin kalmerende likken over haar kop te geven, niet wetend wat hij anders moest doen..
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Wake me from this terrible nightmare ||open