Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Hi, how are you doing?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 26

Cat Profile
Status: Happy as hell

Hi, how are you doing? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 27, 2016 9:30 pm

Shit. Kennelijk deelde Sunstream niet de gevoelens die hij had. Onnatuurlijk begon zijn hart sneller te kloppen. Waarom moest hij zich nu weer zenuwachtig voelen? Hij probeerde zijn houding zo te houden als enkele seconden ervoor en hij schudde zijn hoofd toen Sunstream dezelfde vraag aan hem vroeg. Hij wist niet precies waarom hij tegen de poes loog, maar ergens schaamde hij voor de eenzaamheid die in hem hing. Het was als een rotte plek die steeds meer van zijn lichaam innam.
‘Nee, ik heb de andere warriors waar ik elke dag mee jaag, slaap en patrouilleer. Ik zou het me zo goed voor kunnen stellen dat jij eenzaam zou zijn, omdat jij zo'n afgezonderde taak hebt,’ sprak hij tegen de poes. Hij wist er een mooi verhaaltje omheen te lullen. Hij keerde zijn ogen van de poes weg en staarde naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream

Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: Healing

BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 27, 2016 9:46 pm

'Nee, ik heb de andere warriors waar ik elke dag mee jaag, slaap en patrouilleer.' Sunstream knikte dat ze het begreep. 'Ik zou het me zo goed voor kunnen stellen dat jij eenzaam zou zijn, omdat jij zo'n afgezonderde taak hebt,' vervolgde hij. Maar Sun schudde al haar hoofd. 'Ik vind niet dat ik een afgezonderde taak heb,' sprak ze. 'Je helpt juist andere katten, waardoor je weer dicht bij ze in de buurt komt. Altijd is er wel iets, ook al is het maar een sneetje. Daardoor heb ik veel contact met de andere katten.' Ze keek de kater weer onderzoekend aan. Dat stukje van 'ik kan het ze zo goed voorstellen'... Alsof hij het zelf kon voelen. Maar dat kon niet, nee. Whirlpool zei dat hij niet eenzaam was, dus dan is hij dat ook niet. Toch?
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 26

Cat Profile
Status: Happy as hell

BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 29, 2016 1:21 pm

Sunstream zei dat zijn gedachten niet klopten. Dat ze juist veel in contact kwam met de andere katten. Hij kantelde zijn hoofd en luisterde aandachtig naar haar woorden, waarna hij langzaam knikte. ‘Ja, je hebt ook gelijk,’ sprak hij met zijn ogen naar de grond gericht.
Zijn ogen gleden het kamp rond en hij zag dat de katten weer van hun plek kwamen en het weer wat onrustiger werd. Juist, tijd voor de middagpatrouilles. Hij keek Sunstream aan en trok zijn mondhoeken even omhoog. ‘Ziet er naar uit dat we weer verder gaan,’ zei de deputy rustig. Eindelijk, hij had een geldige reden om weg te gaan van dit ongemakkelijke gesprek. Hij richtte nog eenmaal zijn gele ogen op de jonge medicine cat. ‘Ik spreek je later wel nog een keer.’ Hij draaide zich om en ging naar een drafje naar de groep katten die klaar stonden om met hem op jacht te gaan.

-Whirlpool topic uit.
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream

Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: Healing

BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 29, 2016 1:28 pm

'Ja, je hebt ook gelijk,' zei Whirlpool. Sunstream zag dat hij zijn ogen naar ge grond richtte. 'Het geeft niet hoor. Ik snap het wel, ergens is het soms ook wel een beetje eenzaam. Maar gelukkig niet de hele tijd,' probeerde ze de Deputy gerust te stellen.
'Ziet er naar uit dat we weer verder gaan,' zei de kater. De poes knikte. 'Inderdaad. Ik moet nog wat kruiden halen,' zei ze. 'Ik spreek je later wel nog een keer,' zei de kater en hij stond op. 'Tot later!' Reageerde ze. Ze volgde hem toen hij naar een groepje katten rende. Sunstream deed het allemaal wat rustiger aan. Zij hoefde immers geen patrouilles te lopen, maar kruiden zoeken. Al ik het natuurlijk wel fijn dat dat zo snel mogelijk gebeurd. Ze stond op en liep ook naar de kampuitgang.

- Topic uit (:
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hi, how are you doing?   Hi, how are you doing? - Pagina 2 Icon_minitime

Hi, how are you doing?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan :: RiverClan Camp-
Ga naar: