Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten
Onderwerp: Hey, looking for something? wo apr 20, 2016 8:33 pm
Het was al na zonhoog en Sunstream liep langs de grens van Windclan. Ze was op zoek naar Goudsbloem. Goudsbloem word gebruikt voor infecties en wonden. Het was al bijna op en ze moest nodig wat nieuwe halen. Ze hoopte dat ze het hier kon vinden, het moest hier ergens in de buurt zijn. Eindelijk, ze had het gevonden! Ze nam wat van het Goudsbloem in haar mond. Nu moest ze weer naar het kamp. Ze hoopte dat het waddengebied nu niet overspoeld was want dan zou het lastig worden om de Goudsbloem bij te houden, als ze moest zwemmen. Niet dat ze niet goed kon zwemmen. Integendeel, ze kon juist goed zwemmen. En ze had al vaker grote hoeveelheden kruiden meegenomen terwijl ze aan het zwemmen was. Maar het was altijd makkelijker om gewoon te lopen.
First post:Hummingbird
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Hey, looking for something? za apr 23, 2016 8:07 pm
Hummingbird
Doesn't it hurt?
De zon verhitte haar gitzwarte vacht terwijl ze liep. Haar lichaam deed pijn en haar poten waren moe. Haar ademhaling was zwaar en ze nam grote happen adem om haar longen te vullen. Hoe kon ze verliezen van een rogue? Ze had nooit deputy mogen worden, er waren veel beter geschikte katten om deputy te worden. Sterker, vooral. Hummingbird was maar een smalle kattin. Bloed suisde nog door haar oren terwijl ze naar een waterbron liep om haar uitgedroogde lichaam te voedden. Het was niet veel wat ze dronk maar haar tong voelde al minder als schuurpapier in haar bek. Het bloed stroomde een beetje in haar oog een kleurde haar zicht rood. Verschillende, rood glinsterende klauwwonden sierde haar lichaam en lieten haar op haar kaken bijten om eht niet uit te schreeuwen van de pijn.
-Sorry dat het zo lang duurde
Notes; x tags; x words; x
Sunstream Medicine Cat
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 241 Registratiedatum : 14-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Hey, looking for something? za apr 23, 2016 8:32 pm
Opeens hoorde ze wat in haar buurt. Een soort gehijg. Ze keek om haar heen, wie of wat is het? Opeens zag ze een andere kat aan de andere kant van de grens tussen Windclan en Riverclan. 'Hey!' Riep ze, haar toen een beetje bezorgd. Het gehijg klonk niet zo best. Ze liep dichter naar de grens toe, richting de andere kat. Ze rook Windclan. Toen ze de Windclan kat zag wilde ze zo snel als ze kon naar haar toe rennen, maar ze kon zich er nog van weerhouden om over de grens te gaan. Ze zag een gehavende poes staan, met verschillende wonden. 'Gaat het?' Vroeg ze bezorgd. Natuurlijk gaat het niet, dacht ze geïrriteerd. Die poes heeft allemaal wonden op haar lichaam en ze ziet er duidelijk niet uit alsof het goed gaat. Ze is gewond! Bezorgd stond ze daar, wachtend op een reactie van de andere kat.
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Hey, looking for something? za apr 23, 2016 9:21 pm
Hummingbird
Doesn't it hurt?
Of ze oke was? Nee. Ook als ze geen wonden op haar lichaam had was ze gebroken, hield ze een masker vast. Een masker om haar te beschermen. "Ik ben wel oke" antwoordde ze sarcastisch op de vraag van de she-cat. Ze kon toch zien dat er stukken vacht miste, dat haar zwarte vacht donkerrood kleurde? Kon ze haar pijn niet zien? Haar staart zwiepte zachtjes heen en weer. Ze wilde naar huis, naar de medicine cat om haar wondden te laten verzorgen. Naar haar leader en beste vriend, Smokestar. "Ik ben Hummingbird."
Sunstream Medicine Cat
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 241 Registratiedatum : 14-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Hey, looking for something? za apr 23, 2016 11:41 pm
Ze was boos op haarzelf dat ze zo'n stomme vraag stelde. 'Ik ben wel oké,' antwoordde de Windclan poes. Sunstream schudde haar hoofd. 'Nee, dat ben je niet. Sorry, ik stelde een stomme vraag..' Alsof dat alles goed maakte.. Dacht Sun. 'Ik ben Hummingbird,' zei de andere poes. 'Ik ben Sunstream,' stelde Sun haarzelf haastig voor. 'Kom, je hebt hulp nodig,' zei ze. Ze gebaarde naar het hoopje Goudsbloem dat ze voor haar had laten vallen toen ze begon te praten. 'Goudsbloem helpt om wonden te genezen en infecties tegen te gaan. Het zal perfect helpen voor jou verwondingen!' Ze hoopte dat Hummingbird haar hulp zal aanvaarden. Het was eigenlijk niet echt toegestaan om katten van andere clans te helpen of zo, maar Hummingbird had hulp nodig! En ze was waarschijnlijk te ver verwijderd van het Windclan kamp om daar geholpen te worden door hun Medicine Cat. Ze kon beter de gewonde poes helpen. Geen uitgebreide behandeling, maar genoeg om de weg naar het kamp te ''overleven''. En er zou dan nog genoeg Goudsbloem over zijn voor haar eigen voorraad.
Hummingbird
Onderwerp: Re: Hey, looking for something? di apr 26, 2016 8:10 pm
Hummingbird
Take me away from here...
"Wil je nu serieus de warrior code breken voor een kat van een andere clan?" wat had het voor nut? Het was wel eventjes lopen naar het kamp maar dat overleefde ze wel, hopelijk. En al waren haar uren geteld, wat maakte het uit? Er was niemand meer die om haar gaf. Haar clan alleen omdat ze deputy was een Smokestar waarschijnlijk omdat, wanneer hij sterft ze zijn plek moet innemen. Haar dromen kwamen steeds meer terug, nu ook overdag. Het raarste was dat het het de beste dromen waren die ze ooit had meegemaakt. "Je zou toch niet willen dat Wolfstar er achterkomt, of wel?" ze klonk bot hoewel ze niet niet had bedoeld. Misschien was het maar weer tijd om te gaan? Ze stond langzaam op, stap voor stap. Haar poten waren te zwak en ze zakte door haar poten.
Sunstream Medicine Cat
Onderwerp: Re: Hey, looking for something? di apr 26, 2016 11:59 pm
'Wil je nu serieus de warrior code breken voor een kat van een andere clan?' Vroeg de Windclan poes haar. Sunstream dacht hier even over na. Maar ze kwam al snel tot een antwoord. De poes was gewond, haar een beetje helpen wat het minste wat ze kon doen. 'Ja,' zei ze vastberaden. 'Ik zal je maar een beetje helpen. Zorgen dat je zonder verdere problemen van je wonden in het kamp komt. Niemand die met merkt,' legde ze uit. 'Je zou toch niet willen dat Wolfstar er achterkomt, of wel?' Vroeg de poes haar. 'Wolfstar zal het wel begrijpen,' zei Sunstream gelijk. Oké, misschien was dit niet zo'n goed idee om het gelijk te zeggen. Ze hoopte maar dat Wolfstar het zal begrijpen. En het was maar een klein beetje, niemand die het zou merken. En ze had daarna nog genoeg Goudsbloem over. De onbekende poes stond op maar haar poten waren te zwak en ze zakte door haar poten. Sunstream kon het niet meer aanzien. Ze moest haar helpen! Zonder erbij na te denken stak ze over de grens en rende naar de Windclan poes. Toen ze bij de poes was realiseerde ze dat ze zonet de grens had overgestoken. Shit, dit was niet handig! Ze moest de gewonde poes naar de grens zien de krijgen, zodat ze allebei een beetje in eigen territory waren. Ze zonk naast de poes neer en duwde haar zachtjes overeind. 'Kom, je hebt hulp nodig. En geen 'nee' zeggen want ik ga je toch helpen. Of je het nou wil of niet.. Kom, we moeten je bij de grens krijgen,' legde ze zachtjes uit aan de gewonde Windclan poes.
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Hey, looking for something? wo apr 27, 2016 10:10 am
Hij had alles vanaf een afstandje toegekeken, gecamoufleerd in de bosjes. Zijn rookkeurige vacht besmeerd met modder en andere dingen zodat zijn lange dikke vacht totaal niet opviel. Zijn mintgroene warem gericht op de gewonde zwarte kattin die naar een waterbron liep. Zijn spieren waren gespannen en zijn staart tikte woest op de kurkdroge grond onder zijn machtige poten. Hij had de hele dag vanaf het kamp elke kat in de gaten gehouden, niks ontliep hem en niks verging hem. Hij wist welke katten er weg waren en hoelang, en dat telde ook voor Hummingbird. Smokestar trok kort met zijn gehavende oren toen de vissenlucht aan de overkant sterker werd en al gauw stond er een kat van Riverclan. Sunstream, de medicijnkat. Hoe hij dat wist? Agh hou op, hij wist alles. Hij kwam overal achter. Net als hoe hij er achter kwam dat Humming hier was, zijn bloedeigen Deputy was gewond. De Windclanleader bleef geluidloos liggen en luisterde maar hun gesprek. Alleen zijn snorharen trilde toen die vissenkop de grens overstak. Dit was het moment om toe te slaan. De gigantische grijzw kater sprong met grauw uit zijn schuilplaats en duwde de Medicijnkat weg van zijn Deputy. "En waar denk jij waar je mee bezig ben kruidenkatje?" Snauwde hij met zijn raspende stem. Zijn ogen boorde zich strak in die van Sunstream. "Je weet toch wel dat de Warriorcode ook voor jullie geld!?" Smokestar nekharen schoten overeind, "Geen kat mag de grens oversteken, en dat telt ook voor jou Sunstream"" Hij sprak haar naam uit alsof het een schande was dat de bestond. "Ik zal Wolfstar hier over informeren, de volgende keer poesje, zullen er meerde gevolgen zijn" Hij keek de Riverclanner met dodelijke ogen aam, waarschuwende giftige ogen dat vertelde dat ze nu nog mocht spreken vam geluk. De kater wende zich van de Medicijnkat af en stapte naar Hummingbird. Hij besnuffelde snel haar wonden en trok af en toe met zijn oor. "Je bent niet in staat om dat lange stuk in de hitte te lopen" Smokestar sprak zo zacht en kalm dat alleen zijn Deputy het kon horen. "Ik zal je dragen" Zonder tegenwoord pakte hij haar nekvel, zakte door zijn potten en duwde de zwarte lijf van Humming op zijn rug. "Pak anders me nekvel beet als je denkt dat je er af glijdt" Klonk zijn bromde stem. Snel stond hij op, met Hummingbird op zijn rug.
Sunstream Medicine Cat
Onderwerp: Re: Hey, looking for something? wo apr 27, 2016 12:55 pm
Opeens werd ze hard opzij geduwd. Ze viel naast de gewonde poes op de grond. 'En waar denk jij waar je mee bezig ben kruidenkatje?' Snauwde een andere Windclan kat. Sunstream merkte met een schok dat het Smokestar was, de Windclan Leader. Shit, dit was niet handig. Was ze nu maar niet de grens over gestoken... 'Je weet toch wel dat de Warriorcode ook voor jullie geld!?' Sunstream krabbelde overeind. Ze keek de Windclan Leader boos aan. 'Geen kat mag de grens oversteken, en dat telt ook voor jou Sunstream,' Sprak de grote kater. Tot nu toe was Sunstream nog stil geweest maar nu opende ze haar mond. 'En of ik dat weet! Maar ik help haar! Wil je dan dat ze sterft onderweg naar het kamp?! Ik geef haar een kans!' Snauwde ze boos. Het was niet handig om de grote kater tegen te spreken, maar ze kon niet anders. De gewonde poes zou het niet redden.. Tenminste, misschien wel, maar dan was ze er nog erger aan toe dan nu. 'Ik wilde alleen zorgen dat ze het zou redden zonder de wonden erger te laten worden! Niemand die het zou merken! Niet van de Windclan en niet van de Riverclan!''Ik zal Wolfstar hier over informeren, de volgende keer poesje, zullen er meerde gevolgen zijn,' zei de kater. Sunstream keek de grijze kater boos en uitdagend aan. 'Je doet maar! Ze zou het wel begrijpen!' Snauwde ze terug. Ze hoopte maar dat Wolfstar het zou begrijpen.. Ze zag hoe Smokestar over de zwarte poes boog en zachtjes wat zei tegen haar. Van een afstandje keek ze toe. De kater stond op, met de gewonde poes op zijn rug. Sunstream was boos, maar ze was ook vriendelijk. 'Ik hoop dat alles goed komt. Ga in het kamp gelijk naar de Medicine Cat..' zei ze op een zachte toon. Alsof de Smokestar niet zelf kon bedenken dat de poes naar de Medicine Cat moest.. Maar ze zei het uit een goed hart. Zachtjes liep ze achteruit, weer terug op Riverclan Territory. Ze hoopte maar dat de poes het zou redden, maar ze dacht het wel. In het begin had ze wel ietsje overdreven... Als ze gelijk bij de Medicine Den kwam, moest het goed komen. Ze knikte de kater toe en pakte het bosje Goudsbloem weer op. Langzaam draaide ze om en liep terug naar het Riverclan kamp.
- Sunny topic uit, tenzij iemand nog iets tegen haar zegt, op het einde..
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Hey, looking for something? wo apr 27, 2016 1:12 pm
De poes had echt slecht geslapen vanacht , en dan moest ze nog patrouilleren ook. Ze liep het zandpad af dat de grens vormde met windclan. Ze dacht terug aan de vergadering , de nieuwe windclan leader leek erg agressief en was duidelijk niet bang voor een gevecht. Plots legde ze haar ijzige blik op haar medicene cat , ze was duidelijk in de problemen . Aan de andere kant van de grens stond hij dan , smokestar. De grote grijze kater had iets op zijn rug . Na enige inspanning herkende ze hummingbird . Snel rende ze in hun richting.zand stoof op als ze groote poten erop stampte . Ze remde af en stond nu pal voor sunstream die duidelijk op het punt stond te vertrekken "Wat is hier aan de hand !"zei ze ijzig , haar blik op haar medicene cat gericht , de andere twee katten negerend...
Sunstream Medicine Cat
Onderwerp: Re: Hey, looking for something? wo apr 27, 2016 1:27 pm
Ze wilde net weglopen toen er ineens een andere kat voor haar stond. Het was Wolfstar. Sunstreams moed zonk in haar poten. Het was al erg genoeg dat ze problemen had met Smokestar en nu kwam Wolfstar ook nog. Het was echt niet handig wat ze gedaan had, maar ze wilde alleen maar helpen! 'Wat is hier aan de hand!' Zei de Riverclan Leader ijzig. Sunstream liet haar hoopje Goudsbloem weer vallen en keek haar Leader aan. Ze moest het maar zeggen.. 'I-ik wilde alleen maar helpen!' Zei ze. Ze keek in de richting van de gewonde poes en de Windclan Leader. 'D-die poes is gewond en ik wilde alleen maar helpen. En Smokestar wilde dat niet,' vervolgde ze.
Hummingbird
Onderwerp: Re: Hey, looking for something? wo apr 27, 2016 2:07 pm
Hummingbird
Take me away from here...
Hoewel de Windclan deputy weinig, vrijwel geen kracht overhad besloot ze het op te nemen voor de medicine cat en gooide haarzelf van de rug van Smokestar. "Smokestar, Wolfstar dit is allemaal mijn fout," mauwde ze. "Als ik hier niet heen was gegaan zat jij nu niet in de problemen, Sunstream." Ze was alleen maar blij dat ze wou helpen ook al liet ze het niet zien. "We waren gewoon op de verkeerde plek, op het verkeerde moment. Allebei. Allemaal." Ze keek even naar de drie katten. "Smoke, als jij hier niet was geweest dan was dit geen groot probleem. Ze wou alleen helpen." Streng keek ze haar Leader en beste vriend aan. Wat voorzichtiger ging ze verder. "Wolfstar, calm down. Ja, ze heeft de warrior code gebroken maar wat zou jij doen? Je hebt haar kennis nodig, wij allemaal. Als je alleen al verder zou kunnen kijken dan je snuit lang was..." Haar laatste zin mompelde ze zacht, maar goed hoorbaar voor iedereen die hier stond.
- flutterdanflut
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Hey, looking for something? do apr 28, 2016 10:53 am
Het ging ineens allemaal te snel, binnen no time stond Wolfstar er en rolde Hummingbird van zijn rug. Het ergste was nog dat zijn Deputy het nog opnam voor de vissenkoppen. Zijn ogen vernauwde tot spleetjes en zijn nekharen stonden dreigend overeind. Zijn staart zwiepte lichtjes heen en weer. "Waar denk je mee bezig ben Humminhbird? Je bent Starclanverdomme de Deputy! En nu neem je het op voor onze vijand?" Zijn brommerige stem klonk doodkalm, het was gewoon eng zo rustig dat hij klonk. Hij week af van de zwarte kattin en stapte voor Wolfstar. "Wolfstar, je hebt heel simpel keus. Ik ga dit keer niet moeilijk doen. Of je vertrekt nu met alle vier je poten nog onder je lichaam of ik zorg er persoonlijk voor dat je geen poot meer hebt om op te staan." Zijn raspende rokerige stem klonk rustig en serieus, want alleen zijn houding vertelde al je geen ruzie moest krijgen met hem. Zijn blik kruisde met die van Sunstream. "Dit was een waarschuwing" Mauwde hij, "De volgende keer zou dit niet zo soepel verlopen." De Windclanleader draaide zich om en stapte maar Humming. "We vertrekken"
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Hey, looking for something? do apr 28, 2016 11:04 am
Wolfsters ogen versmalde zich en haar haren stonden overeind , hoe durfde de kater zo tegen haar te praten ! "Was jij niet de gene die mij vertelde dat ik buiten mijn eigen clan moest kijken om problemen te vermijden?"zei ze kalm haar blik onverschillig op de windclan leader gericht . Nog altijd emotieloos wende ze zich naar haar mendicene cat en weer terug op Smokestar "Gelukkig heeft iemand nog een beetje respect , ze probeerde alleen maar te helpen . Zonder haar was die stomme haarbal van je dood!"Ze keek hem intimiderend aan "Maar ja ik ben hier diegene die verder moet kijken dan mijn snuit lang is hè" . Ze sprak nog altijd kalm .
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Hey, looking for something? do apr 28, 2016 11:24 am
Smokestar likte zijn lippen af en draaide weer naar de Riverclanner. "Dat heb ik verteld, maar dat geeft je nog geen recht om op Windclan's terratorium te betreden!" Snauwde hij, hij zette een stap naar voren zodat hij weer bijna smuit tegen snuit stond met Wolfstar. Hij torende max een kop boven haar uit, dus was de grijze haarbal niet meer dan een spartelende vis voor hem. "Gelukkig heeft iemand nog een beetje respect , ze probeerde alleen maar te helpen . Zonder haar was die stomme haarbal van je dood!" Smokestar ogen spuwde koudvuur toen die glibberige woorden haar bek verliet. Hii boog zijn kop zodat zijn belittekende snuit bij haar oor kwam. "Waag het nog een keer om haar een stomme haarbal te noemen, want dan zorg ik er persoonlijk dat ik elke van je negen levens van je af neem" Fluisterde hij doodkalm in haar oor. "Einde disscussie, vertrek terug naar je drassige eiland voordat ik je er heen trap" Met een ruk draaide hij zich om, stapte met krachtige stappen maar Hummingbird en keek haar met kille ogen aan. "Je heb me teleurgesteld"