Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Take me back to the start (Dappleheart)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 23, 2016 5:31 pm


Toen Whirlpool eenmaal op het eiland stond, zei Dappleheart opeens dat ze later zou komen. Even fronste Whirlpool, wat moest ze doen dan? Daarna haalde hij zijn schouders op. Poezen waren altijd verwarrend, misschien moest ze iets doen wat typisch voor poezen was... ofzo. Hij besloot alvast de vissen op te graven en liep rustig naar de plek waar hij zojuist had gejaagd en schraapte de aarde van de prooi af en al snel kwamen de twee grote vissen weer boven. Tevreden keek hij nog even naar zijn prooi, waarna hij weer in het rond keek. Waar bleef Dappleheart nou?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 23, 2016 6:00 pm

Ze zag Whirlpool verder lopen en snel, maar zonder al te veel geluid te maken kwam ze ook het eiland op. Zachtjes sloop ze naar de kater. Ze zag dat hij de vissen al had opgegraven. Daarna keek hij om zich heen en op dat moment sprong Dapple naar voren, op de kater af. Ze sprong boven op zijn rug. 'Boe!' riep ze vrolijk. Ze barstte in lachen uit en daardoor gleed ze van de kater af. Hopelijk had ze hem laten schrikken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 23, 2016 8:03 pm


Opeens kwam er een gewicht op zijn rug en hoorde al snel Dappleheart boe roepen. Whirlpool schoot vooruit en keek geschrokken om naar de lachende Dappleheart. Hij schudde zijn hoofd quasi-gekwets, waarna hij met een grijns opkeek en ook moest lachen. Nu had ze hem gewoon teruggepakt in zijn eigen spelletje. Hij moest toegeven, ze was goed. ‘Boef!’ zei hij tegen haar, terwijl hij nog steeds een beetje moest grinniken. Hij rolde zijn ogen en pakte één van de vissen op en gooide die voor haar poten. ‘Laten we nu maar eens wat nuttigs gaan doen,’ grapte hij, terwijl hij de andere vis oppakte. Het werd al laat, misschien moesten ze nu toch echt eens terug gaan naar kamp. Hoewel hij dat wel jammer zou vinden, ze hadden wel lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 23, 2016 8:26 pm

'Boef!' zei Whirl. Dapple kon er niets aan doen, maar ze voelde haar wangen warm worden. Oh jee, als Whirlpool het maar niet door had. 'Laten we nu maar eens wat nuttigs gaan doen,' grapte hij terwijl hij een vis oppakte. Dapple knikte en pakte snel de andere vis op. Ze had zo'n lol gehad vandaag. Normaal was ze rustig en serieus maar dit keer was dat anders. Whirlpool had haar veranderd, op een goede manier. Een hele goede zelfs. Ze keek stiekem naar de kater en besefte dat ze hem echt knap vond. Zijn lange, wilderige vacht zat perfect. Zijn amberen ogen waren super mooi en hij was gewoon zo'n fijn gezelschap...
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 23, 2016 8:43 pm


Whirlpool glimlachte nog een keer naar Dappleheart, voordat hij zijn vis stevig tussen zijn kaken klemde en opnieuw het water in gleed en kalm terug zwom naar het kamp. Hij kon nu toch niet meer praten met de vis tussen zijn kaken. En om eerlijk te zijn, had hij ook wel zin in die vis. Misschien wilde Dappleheart wel samen eten? Hij zou het haar later wel vragen, eerst maar terug naar het kamp.

OOC: Whirlpool topic uit. Nieuw topic in het kamp anders?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart


Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens xD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 28 Moons
Status: Broken in my heart...

Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 3 Icon_minitimedo jun 23, 2016 10:27 pm

Dapple zwom achter Whirlpool aan met de vis in haar bek. Van praten kwam niet veel maar de aanwezigheid van de kater deed haar goed. Het maakte haar niet uit wat ze deden, of ze nou aan het praten waren of aan het spelen of gewoon niets zeggen, het was allemaal goed. Het was perfect...

OOC: Dapple topic uit, topic gesloten. Graag ja ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me back to the start (Dappleheart)   Take me back to the start (Dappleheart) - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Take me back to the start (Dappleheart)
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Don't look back (Dappleheart)
» Let's start it all over again
» > Dappleheart <
» Do I wanna know (Dappleheart)
» Good morning ||| Dappleheart||||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan :: RiverClan Territory-
Ga naar: