Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 53 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 53 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Secret Meeting {Only Leaders}

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: Learning

Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 21, 2016 9:47 pm

Leafstar wachtte af op wat komen ging. Ze luisterde gespannen naar de andere Leaders. Toen Darkstar de opmerking maakte over Wolfstars moeder verstijfde ze. Ze kon het niet voorstellen dat iemand zijn of haar moeder zou vermoorden. Zij was kapot geweest toen haar moeder dood was. Om daar weer aan te denken deed haar huiveren. Ze dacht ook terug aan haar broer. Haar lieve broer... Ze sloot haar ogen en schudde langzaam haar hoofd heen en weer. Ze wilde van die gedachte af!
Ze hoopte maar dat ze niet al te veel opviel. En dat het langzaam tot een echt gesprek zou leiden. Met overleg en begrip. Dan zou deze avond tenminste nog een beetje nuttig zijn. Nuttiger dan de hele tijd bekvechten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokestar
Leader
Smokestar

Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 23

Cat Profile
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 28, 2016 1:05 pm

En ja hoor, er was genees een kans om het woord te nemen want Wolfstar en Darkstar begonmen meteen met bekvechten. Iets over vermoorden blablabla. Iets waar hij totaal geen zin in had. Zijn mintgroene zochten naar die van Leafstar, die zich niet bepaald op der gemak voelde. De rookkleurige kater fronste, wat was er toch met haar aan de hand? De gigantische kater stond op, liep op zijn gemakje door de twee ruziënde Leadeds en ging naast Leafstar zitten. "Zo, en wat is er met jou aan de hand moppie?" Mauwde hij kalm, zijn giftige ogen stonden rustig op die van haar gericht.

OCC; Flut :/
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 28, 2016 1:15 pm

Ze was bang.. Ze vond het niet leuk dat Wolfstar en Darkstar gelijk begonnen te ruziën. Maar ze had er zelf niets mee te maken, dat was dan wel fijn. Maar je wist het nooit met Darkstar...
Opeens kwam Smokestar in beweging. Ze keek op en zag, tot haar schrik, dat de grote kater naast haar ging zitten. De grote kater was wel twee keer zo groot en gespierd dan Leafstar. Bang zette ze nog een stapje opzij, weg van Smoke. 'Zo, en wat is er met jou aan de hand moppie?' Mauwde hij kalm. Leafstar durfde hem niet aan te kijken. 'Eh...' Kon ze er alleen maar uit krijgen. Wat moest ze nou zeggen? Ze vond het niet fijn om nu weer in het middelpunt te staan. Ook al waren Wolf en Dark aan het ruziën, die zouden wel snel genoeg in de gaten krijgen dat er weer wat met haar was.. Vooral Darkstar...

Laatst aangepast door Leafstar op za apr 30, 2016 2:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16

Cat Profile
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 30, 2016 1:49 pm

Wolfstar's ijzige blik gleed over de twee andere leaders , wat was daar aan de hand ? . Niet dat het haar wat kon schelen . Maar ze kon niet ontkennen dat Darkstar's woorden haar niet raakte . Ze had haar moeder gedood voor haar clan ! . Tuurlijk had ze er geen plezier in maar het moest . Ze merkte dat ze de twee aan het aanstaren was , met haar emotie lozen blik . Ze zuchtte en ging weg van Darkstar hier had ze geen zin in , al dat gezeik van haar . Ze stapte richting de nieuwe leader , die duidelijk twee koppen kleiner was dan zij , en staarde haar een tijdje aan , voor ze zich wende naar Smokestar .De grijze kater was net wat groter dan haar en onder zijn dikke vacht kon je nog net zijn dikke , krachtige spieren zien . Hij had veel krassen in zijn gezicht , wat erop duiden dat hij veel vocht en dus agressief was . Hij had vrij kalme ogen maar ze wist dat dat niks zei . "Dus dit zijn de nieuwe leaders "zei ze kalm alsof het argument van net niet gebeurd was " Gefeliciteerd" zei ze emotieloos . Ze draaide zich weer om en ging zitten haar blik op Darkstar gericht .
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar

Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675

Cat Profile
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 30, 2016 6:02 pm

Dark grijnsde. Ze wist dat ze Wolfstar geraakt had. Opeens stond Wolf op, en liep naar de twee nieuwe leaders. Leafstar zat -zoals gewoonlijk- heel angstig te doen, Smoke zat er rustig bij. De Riverclanner feliciteerde de twee leaders, waarop de zwarte poes met haar ogen rolde. 'Sorry om jullie theekransje te onderbreken, maar we zijn hier met een reden.' Haar giftige blik gleed over de drie andere leaders, terwijl ze een flinke zwiep met haar lange staart gaf. Haar keel produceerde een lage grom, terwijl ze ging zitten, wachtend op response van de andere leaders.
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 18, 2016 5:54 pm

Toen kwam Wolfstar naar hun toe. Moest dit goed zijn of niet? Dacht Leafstar zenuwachtig. 'Dus dit zijn de nieuwe leaders?' zei de grijze kattin. 'Gefeliciteerd,' zei ze emotieloos en ging zitten. Leaf wist niet of ze het nou meende of niet.. 'Sorry om jullie theekransje te onderbreken, maar we zijn hier met een reden,' zei Darkstar. Leafstar kromp een beetje ineen toen de zwarte kattin dichterbij kwam. Ze was het eens met Dark, ze zaten hier ook met een reden. Maar dat ze het eens was betekende niet dat ze niet meer bang was.. Ze keek voorzichtig, bijna zonder haar kop te bewegen, een voor een de Leaders aan. Zonder natuurlijk oogcontact te maken. Ze wilde weten hoe ze zouden reageren. Ze vond dat het wel eens tijd werd om het eens over de dingen te hebben die er toe deden...

- Ik dacht, hier mag weer wat leven in xD
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimema jun 06, 2016 9:56 pm

Vanaf een afstandje had ze naar de andere getuurd , hun reacties goed bestudeert. Ze stond eigenlijk altijd in schaduwen op dit soort momenten, zo was ze nu eenmaal. Zorgvuldig luisterde ze naar Darkstars woorden en volgde ze Leafstars bewegingen met volle aandacht. Het was duidelijk dat er iets gezegd zou moeten worden "Laten we dan maar beginnen , niet waar" ze legde een giftige blik op de shadowclan leadster "Laat die wraakzucht van je liggen , wat Willowstar je clan ook... ook aandeed doet er niet toe. Er is een nieuwe leadster nu!" spuugde ze minachtend terwijl ze tussen de twee leadsters in ging staan "Ik bedoel, jij bent de oudste hier langer leader dan iedereen hier. Geef toch het goede voorbeeld" sprak ze spottend. Ze liep naar smokestar en ging naast de grote kater zitten..
ik dacht ik regeer maar effe XD
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimema jun 06, 2016 10:33 pm

'Laten we dan maar beginnen, niet waar.' dat was Wolfstar. Leafstar keek, ongemerkt, naar Wolfstar, dankbaar dat zij weer begon te praten. 'Laat die wraakzucht van je liggen, wat Willowstar je clan ook... ook aandeed doet er niet toe. Er is een nieuwe leadster nu!' zei Wolfstar terwijl ze tussen Leaf en Dark in ging staan. Leafstar kromp even in elkaar toen Wolf Willowstar's noemde. Het was een pijnlijk onderwerp... 'Ik bedoel, jij bent de oudste hier langer leader dan iedereen hier. Geef toch het goede voorbeeld,' sprak de Riverclan Leadster. Leafstar knikte haast onmerkbaar, ze was het helemaal met de grijze kattin eens.

- Waar gaan we het eigenlijk over hebben? xD
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 10, 2016 12:23 pm

"Laten we dan maar beginnen , niet waar" Die stomme Riverclanster keek haar met een giftige blik aan. "Laat die wraakzucht van je liggen , wat Willowstar je clan ook... ook aandeed doet er niet toe. Er is een nieuwe leadster nu!" De pikzwarte poes gaf haar bekende droge lachje. "Ik bedoel, jij bent de oudste hier langer leader dan iedereen hier. Geef toch het goede voorbeeld" Haar amberen ogen schoten vuur. Ze stapte op hoge poten naar de leadster toe, die inmiddels naast Smokestar was gaan zitten. 'Ik had me erbij neergelegd, maar die foxdung leadster hier,' ze gaf een zwiep met haar staart in de richting van Leaf, 'heeft één van mijn meest waardevolle krijgers gevangengenomen zonder duidelijke reden.' Ze siste. 'Dit betekent oorlog, Leafstar. Lekkere start van je Leaderperiode.' Een lage grom ontsnapte haar keel.

holy fucking fuck ik heb gepost
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 13, 2016 5:41 pm

'Ik had me erbij neergelegd, maar die fuxdung leadster hier heeft één van mijn  meest waardevolle krijgers gevangengenomen zonder duidelijke reden,' siste Darkstar naar haar. Leaf kromp wat ineen. Ze wist dat ze dat niet moest doen maar ze kon niet anders. Het ging vanzelf... 'Dit betekent oorlog, Leafstar. Lekkere start van je Leaderperiode,' zei Darkstar. Leaf hoorde duidelijk de lage grom van de Shadowclan Leadster. Ze haalde diep adem om wat moed te verzamelen en ging wat rechter op zitten. Ze keek de zwarte poes aan, voor zover ze dat aandurfde. 'H-het heeft wel een duidelijke reden. Hij bevond zich op Thunderclan territory. D-daar had hij niet mogen zijn dus het is l-logisch..' mauwde ze zo vastberaden mogelijk.
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 13, 2016 7:25 pm

Ze spitste nieuwgierig haar oren bij Darkstars woorden, waardevolle krijgers?. Dat moest stormheart wel staan, die idioot. Maar vooral was ze verrast door leafs woorden, werd ze nou...moediger?. Ze stond weer op en liep het kleine straaltje maanlicht weer in "Aw, is je geliefde storm opgesloten?" sprak ze kil en emotieloos. "Eindelijk". ze knikte naar leafstar als bedankje "Goed gedaan, die rotzak krijgt eindelijk wat hij verdiend, na het moorden van zo veel riverclanners." ze keek dark met heldere blik aan [b]"Dus wanneer vind de executie plaats?". Hoopvol wachten ze op een reactie [b]"Hij word toch wel afgemaakt he?" ze wende zich weer tot de thunderclan leadster "Anders doe ik het wel. Als jij het niet kan". Ze haatte stormheart, de moordenaar van twee van haar oude vrienden....
ik kon het nie laten sorry
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 13, 2016 7:44 pm

'Aw, is je geliefde storm opgesloten?' sprak Wolfstar opeens naar Darkstar. 'Eindelijk,' zei ze en ze knikte naar haar. Leafstars ogen werden wat groter van verbazing. Wie was er nou blij als iemand opgesloten zat? Ze vond het zelf ook niet fijn dat ze het moest doen maar het was het beste. Voor haar en de Clan. Tenminste, dat hoopte ze. 'Goed gedaan, die rotzak krijgt eindelijk wat hij verdiend, na het moorden van zo veel riverclanners,' zei de grijze kattin. Blijkbaar had ze een hekel aan de kater. Hij was dus toch echt een moordenaar, zoals hij Crowcry's zusje had vermoord... 'Dus wanneer vind de executie plaats? Hij word toch wel afgemaakt he? Anders doe ik het wel. Als jij het niet kan,' zei Wolf. Leafs ogen werden nog groter. Dat kon ze niet menen! Snel zette ze een stapje naar voren. 'Eh nee! Nee, er word niemand vermoord!' zei ze snel. Ze besefte dat ze het nu een beetje voor Darkstar opnam maar ze kon niet anders. Er werd niemand vermoord! Helemaal niemand!
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 13, 2016 8:36 pm

'H-het heeft wel een duidelijke reden. Hij bevond zich op Thunderclan territory. D-daar had hij niet mogen zijn dus het is l-logisch..' Haar staart zwiepte nijdig heen en weer. 'En om hem dan meteen gevangen te nemen? Je had het op zijn minst even met mij kunnen overleggen!' Toen stapte de grijze kattin naar voren. "Aw, is je geliefde storm opgesloten?" Ze siste. "Goed gedaan, die rotzak krijgt eindelijk wat hij verdiend, na het moorden van zo veel riverclanners.'' Dark lachte droog. 'Alsof Riverclan zo onschuldig is. Zijn zusje is vermoord door een stelletje Riverclanners, terwijl ze destijds een kitten was!' Ze deed een stapje naar voren. 'En volgens mij staat in de Warrior Code dat je geen kittens pijn mag doen, van welke Clan dan ook.' "Dus wanneer vind de executie plaats?" De o zo nobele Wolf keek Leaf hoopvol aan. "Hij word toch wel afgemaakt he? Anders doe ik het wel. Als jij het niet kan" De ogen van het Thunderclannertje werden groter. 'Eh nee! Nee, er word niemand vermoord!' Dark wendde zich naar Leaf. 'Dat is je geraden. Anders zal er hier geen Thunderclanner meer lopen als ik klaar met jullie ben.' Haar ogen lichtten op. 'Krenk één haar op zijn vacht en ik zal er persoonlijk voor zorgen dat je gruwelijk aan je eind komt.' Ze was niet aan het bluffen. Dark had dit over voor haar vertrouweling. Ze zou een berg voor hem verplaatsen als het nodig was!
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 31, 2016 9:47 pm

De poes was niet in een gekrompen bij de woorden van de poes. Het was waar, riverclan was niet onschuldig maar dat was nu verandert!. En nu ging dark leafstar nog eens beledegen, dat beest was echt geschift man. Onverschillig stond ze op en liep ze de schaduwen uit het maanlicht in. "Ja riverclan WAS niet onschuldig, geen enkele clan is dat. De twee moordenaars zijn gedood of ben je zo dement dat je dat vergeten bent!. Ik heb ze laten afgemaken net als owlfheater mijn broer!" ze deed een stap dichterbij "Je mag die twee dan wel bang maken en kleineren . Maar ik ben niet onder de indruk van die spelletjes van!" spuwde ze gevoelloos in haar gezicht. Ze boorde haar nagels in de zachte aarde "Meer dan De helft van je clan lijdt van de honger en ziekte. Je hebt maar vier sterke warriors!. Denk je dat ik onder de indruk ben van jullie moddervreters!" ze hield zich in de poes haar ogen niet uit te krabben terwijl ze nog dichterbij kwam "Want dat ben ik niet, Darkstar. Want als je ook maar 1 stap zet op mijn territory geef ik je gratis zwemles. Dus alvast veel succes met verdrinken!" ze draaide zich om naar leaf en staarde haar kalm aan "Sta recht op jij dwaas!" ze gaf haar een behoorlijk harde tik met haar staart....
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 31, 2016 10:08 pm

Haar ex-beste vriendin stond op uit de schaduwen. Pff.  "Ja riverclan WAS niet onschuldig, geen enkele clan is dat. De twee moordenaars zijn gedood of ben je zo dement dat je dat vergeten bent!. Ik heb ze laten afgemaken net als owlfheater mijn broer!" Wolf kwam een stap dichterbij. "Je mag die twee dan wel bang maken en kleineren . Maar ik ben niet onder de indruk van die spelletjes van!" Dark plakte een zelfverzekerde glimlach op haar gezicht. "Meer dan De helft van je clan lijdt van de honger en ziekte. Je hebt maar vier sterke warriors!. Denk je dat ik onder de indruk ben van jullie moddervreters!" Wolf nam even een adempauze. "Want dat ben ik niet, Darkstar. Want als je ook maar 1 stap zet op mijn territory geef ik je gratis zwemles. Dus alvast veel succes met verdrinken!" Ze lachte droog. 'Flikker toch op Wolf. Denk je dat deze tirade indruk op me maakt? Als je een keer je bek zou houden kom je veel slimmer over.' Ze keek naar de maan. 'Al is dat nauwelijks mogelijk' De zwarte poes deed even haar ogen dicht. 'Die visgeur haalt nu niet echt je intellect naar boven.' Haar amberen ogen open zich weer, voor ze met een ongewoon harde, schelle stem Wolf's vorige argumenten begon te pareren. 'Waarom zou ik ook maar een stap op dat gore territorium van je willen zetten? Ik wil niet graag naar vis ruiken, dank je.' Ze siste kort. 'En probeer maar eens de weg te vinden in ons harde territorium. Ik wed dat je verdwaald... of verdrinkt natuurlijk.' Ze nam een adempauze. 'Shadowclan is niet zwak. Probeer maar eens een week met ons mee te trainen. En onze Medicine Cat heeft het nooit druk, dus zo ziek zijn we blijkbaar niet.' Nogmaals siste ze. 'En volgens mij staat het ook in de Warrior Code dat je geen katten mag doden...'Ze maakte zich op voor een laatste argument. 'En dement? Nog niet zo erg als jij! Zo weet ik nog dat wij vroeger vriendinnen waren...' Ze lachte hard. 'Hoewel jij dat waarschijnlijk gaat ontkennen.' Ze draaide zich om met een harde zwiep van haar staart. Zo.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Secret Meeting {Only Leaders}   Secret Meeting {Only Leaders} - Pagina 2 Icon_minitime

Secret Meeting {Only Leaders}
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You'll never quess her secret

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: The Rock-
Ga naar: