Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 42 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 42 gasten
De halve maan scheen helder, omringd door vele sterren. Het was stil in het woud. Afgezien van enkele geluiden van nachtdiertjes of het ruisen van de bomen in de wind. Er liep een eenzame kat door het woud. Het was Leafstar, de Leader van Thunderclan. En ze was op weg naar The Rock. Alle Leaders zouden vanavond samen komen, in het geheim. Niemand wist ervan. Tenminste, niemand van haar Clan. Misschien hadden de andere Leaders het wel tegen iemand vertelt. Aan hun Deputy of Medicine Cat. Maar Leafstar had niets gezegd. Niet tegen Swallowflight, de Deputy van Thunderclan en ook niet tegen de Medicine Cat. En al helemaal niet tegen andere katten. De gevlekte poes probeerde ze snel mogelijk te lopen. Ze wilde niet te laat komen. Wat zou ze zich dan schamen zeg, om als laatste aan te komen! Nee, dat mocht niet gebeuren. Ze versnelde haar pas. Ze dacht na. Wat moest ze precies verwachten van deze geheime ontmoeting? Wat moest ze zeggen, doen? Ze besloot dat ze maar zou afwachten. Oh ja, en niet zwak doen! Herinnerde ze zichzelf. Als ze dat deed, zouden de andere Leaders haar niet accepteren. Ze had zoiezo niet echt het idee dat iemand haar accepteerde. Tenmisnte niet als Leader. Verdrietig schudde ze haar hoofd. Zo moest ze niet denken. Maar het was moeilijk om dat te denken. Zelf wist ze eigenlijk ook niet of ze haarzelf accepteerde als Leader...
Ze had zo snel gelopen dat ze zo bij de open plek kwam waar The Rock stond. Hier zouden de Leaders elkaar ontmoeten. Toen de gevlekte poes rond keek zag ze dat er nog niemand was. Ze was de eerste. Er ging opluchting door haar heen. Gelukkig, ze was alleen. Langzaam liep ze door, naar de The Rock. Ze ging er voor zitten, haar staart netjes over haar poten heen geslagen. En daar wachtte ze op de andere Leaders, hopend dat ze een beetje normaal over zou komen straks...
Tag:Darkstar, Smokestar en Wolfstar Dit is een topic voor alleen de Leaders!
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
De poes rekte zich traag uit. Vanavond zouden de leaders samenkomen. Ze zou ook de nieuwe ThunderClan leader ontmoeten. Als Deputy had die poes niet veel voorgesteld. Maar wie weet, misschien was ze op de een of andere manier een tough cookie geworden. De poes lachte om die gedachte. Dan zou er wel heel wat gebeurd moeten zijn. En Wolfstar zou er ook zijn. Urgh. En de Leader van de WindClan was wel OK. Hij was zwak, maar wist waar hij over praatte. Stilletjes liep de kattin het tijdelijke kamp uit. De maan bescheen haar pikzwarte vacht lichtjes, maar niet genoeg om haar te kunnen zien. Ze gaapte. Waarom ging ze ook al weer naar die sukkels toe? Ze zuchtte, terwijl ze met grote sprongen door het nachtelijke landschap rende. Al sneller dan ze verwachtte was ze bij de Rock. Die ThunderClanner zat er al, hopeloos proberend een goede indruk te maken. Dark gniffelde zachtjes. Ze wist dat de poes haar bijna niet kon zien. ''Hallo buurvrouw'' miauwde de poes zachtjes, maar duister in haar oor, waarna ze wegtrok in de schaduwen. Nu was het wachten op de anderen.
Laatst aangepast door Darkstar op zo apr 17, 2016 3:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Zijn mintgroene ogen hielden alles goed in de gaten vanuit zijn den. Het was iets waar de kater in de loop der tijd goed in was geworden, andere in het oog houden. Kijken wat ze van plan waren. Niets ontging hem. Hij lag nu in de hoek van de den in zijn nieuwe nest. Hij had de oude nest van de vorige leader eruit geschopt en vervangen met een schone en grotere nest voor zich zelf. De uren leken voorbij te vliegen, want al snel werd de oranje kleurige lucht opgeslokt door het duister en liet alleen de halvemaan een kleine lichtstraaltje in zijn den glijden. Hij spreidde zijn bek en geeuwde luid toen hij zich zelf had opgehesen en flink uitrekte. Zijn nagels klemde zich in het mos en zijn rug kromde zich toen hij zijn achterpoten strekte. Wat voelde dat altijd goed zeg. Smokestar schudde zijn vacht nog eventjes uit likte zijn borst recht en stapte zijn duistere den uit. De rookkleurige Leader werd verwelkomt met een zachte bries dat met zijn dikke vacht speelde. Bijna de hele clan was naar hun slaapplekken vertrokken waardoor Smoke nog eventjes buiten wachtte tot iedereen hun nest had gevonden. Nadat hij helemaal alleen was en de diepe ademhalingen van andere katten zijn oren vulde stond hij op. Zijn brede schouders bewogen soepel mee op zijn stevige passen toen hij het kamp verliet op weg naar de geheime vergadering. Smokestar de nieuwe Leader van Windclan, niemand wist nog van de andere clans dat de vorige Leader de pijp uit was gegaan dus de grijze kater was benieuwd naar de reacties en de verbaasde gezichten van de drie andere belangrijke katten. Zijn rustige ademhaling veranderen in een diepe zucht stoten. Het was een eind lopen vanaf Windclan maar The Rock, maar gelukkig was het nu nacht en was de brandde zon en de snikhete weer eventjes weg. Het briesje dat vooraf met zijn vacht speelde vertelde dat er al katten waren waardoor zijn gehavende oren lichtjes zijn nek drukte en zijn mintgroene ogen in kille en harde blik veranderde. Hij verlaagde zijn tempo meer liep nog steeds zelfverzekerd en krachtig door, zijn kop schuddend stapte hij de plek op waar The Rock bevond. Zijn belittekende lichaam verscheen uit het duister en kwam op de kleine verlichtte plek waar de maan op scheen. Hij liet zijn koude blik kruissen met de twee Leader en knikte kort. "Goodevening" Zijn stem klonk brommerig en een beetje rasperig, alsof hij teveel rook had ingeademd.
OCC; Niemand weet nog dat Smoke Leader is geworden, dit leek me het meest verstandig omdat hij als laatste bij kwam :3!
Laatst aangepast door Smokestar op do apr 21, 2016 9:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Daar zat ze. Haar vacht opgezet tegen de kou van de nacht, voor The Rock. Opeens hoorde ze een stem vlak bij haar oor. 'Hallo buurvrouw.' Geschrokken draaide ze zich om. Maar ze zag niemand. Toen zag ze een vage donkere schaduw tussen de donkere bomen. En instinctief wist ze dat dit niemand minder was dan Darkstar, de Leader van Shadowclan. Er ging een huivering door Leafstar heen. Ze had zich nooit op haar gemak gevoeld als Darkstar er was. Ze ging weer normaal zitten, hopend dat het eruit zag alsof ze op haar gemak was. Ze probeerde de lichte angst in haar ogen te vervangen voor een rustige, kalme, zelfverzekerde blik. Wat niet helemaal lukte. En probeerde zo normaal mogelijk te praten. 'H-hallo, Darkstar,' ze de gevlekte poes. Waarom kon ze nou niet stoppen met stotteren! 'Hoe gaat het?' Vroeg ze. Gelukkig, geen gestotter. Opeens hoorde ze achter haar weer een stem. 'Goodevening.' Leafstar draaide zich weer om, weg van Darkstar. Daar stond een grote, grijze kater. Wie was dat? Niemand wist toch van deze afspraak tussen de Leaders af? Misschien was het wel gewoon een kat die net vandaag een nacht wandeling maakte en naar The Rock is gegaan. Maar hij klonk zo kalm. Alsof hij wist dat hier iets was en alsof hij erbij hoorde. Misschien hoorde hij er ook bij? Verbaasd snoof Leafstar de geur op van de onbekende kater. Windclan. Was hij de nieuwe Leader van Windclan? Nieuwsgierig keek ze naar de kater.
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Ze genoot van de huivering die door Leaf heenging. ''You're shaking as a leaf, honey...'' De poes gniffelde zacht toen de calico Leadster voor haar stotterend een gesprek probeerde aan te gaan. Het was duidelijk dat ze bang was voor haar. ''Met mij gaat het goed, maar of het met jou straks nog goed gaat...?'' De poes lachte haar evil lach, terwijl ze met haar amberen ogen Leafstar duivels aankeek. ''That's the question, dear.'' Plotseling verscheen er een grijze kater op het toneel. Ze herkende hem als Smokegaze, de WindClan Deputy. Dat hij hier was, kon twee dingen betekenen: óf de WindClan Leader was ziek, óf hij was dood. Ze hoopte op het tweede. Deze kater zag er sterker uit, en misschien konden ze samenwerken...? Leafstar keek hem verbaasd aan. ''Doe je mond dicht, schat, zo vang je vliegen. Dit is Smokegaze, domkop, de WindClan Deputy.'' Dark keek hem even geïntresseerd aan. ''Of is die Leader van je dood en moet ik je Smokestar noemen?'' Ze knipperde zachtjes, een teken dat hij niet hoefde te reageren. ''Waar blijft die trut van een Wolfstar?'' zuchtte ze uit.
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
De poes stapte langzaam door het steeds lager wordende water , ze was dicht bij de rock . Tot haar grootste spijt had ze afgesproken met de andere leaders . Ze haatte ze allemaal , nou ja haten was mischien te veel van het goede . Ze haatte contact maken met andere , vooral als ze ze haate . Ze hield van haar clan ,en met hun had ze dat probleem niet . Maar met andere clans , ugh het deed haar kokhalzen . Maar ja ze had een regel , als ze er niks aan heeft wil ze het niet . Ze wist dat dit een belangrijke vergadering was , zonder andere krijgers alleen leaders . Ze was laat en dat wist ze , maar ja het boeide haar niet echt . Eindelijk zetten ze haar doorweekte poten op vaste grond . Ze moest nog een behoorlijk stuk lopen , maar ze was in iedergeval uit het water . Ze besloot even te zitten de ander moesten maar effe wachten . Ze zou proberen de nieuwe in de gaten te houden , leafstar of zoiets . Ze had de poes al eerder gezien , als deputy dan . Ze was anders dan de andere leaders . Jonger , minder intimiderend en angstig . Ze wist dat de andere clans wraak willen , nou ja dark . Ze kende dark al erg lang. , kende haar van top tot teen . Storm was verwond ,tuurlijk wou ze wraak. Maar eerlijk gezegd boeide het wolfstar niet , ze had niks met de andere clans te maken . Geen ruzie , geen vriendschappen niks , en zo wou ze dat houden . Ze keek naar de maan nog even en de vergadering ging beginnen . Ze hoorde niet veel behalve het water dat zich wegtrok en een paar watervogels . Eigenlijk vond ze de stilte heerlijk , even opladen voordat ze die idioten onder ogen moest komen . Ze hield normaal niet van stilte , ze hield meer van de geluiden van haar clan , kits die leren zwemmen , elders die lopen te roddelen en apprentices die zitten te stoeien . Ze zuchtte en stond op , ze was absoluut te laat nu . Rustg trippelde ze verder , de nacht in . Eindelijk had ze the rock bereikt , ze keek even door de bosjes . Ze zag Dark in de schaduwen , de nieuwe thunderclan leader en .. een onbekende grijze kat . Ze zuchtte nog eens voor ze hun richting in trippelde "Hey" siste ze ongeïnteresseerd . Ze wierp een blik op de duidelijk te ruiken windclan kat "leader dood ?, wie ben jij ?" ze wendde zich van de kater af en liep verder "nou ja waarschijnlijk was ik gewoon niet geïnteresseerd in de windclan deputy !" ze ging zitten en wachtte kalm af
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
'You're shaking as a leaf, honey...' Zei de zwarte poes toen Leafstar huiverde. Een golf van schaamte ging door haar heen. 'Met mij gaat het goed, maar of het met jou straks nog goed gaat...?' Lachte de Shadowclan Leader. Leaf kon nog nét een huivering tegenhouden, in plaats daarvan ging ze verzitten. 'That's the question, dear.' Leaf had zich nog nooit zo bang gevoeld in haar leven. Waarom moest ze nou weer zo bang zijn?! Toen de grijze kater kwam had ze hem nieuwsgierig aangestaard. 'Doe je mond dicht, schat, zo vang je vliegen.' Zei de zwarte poes tegen haar. Leaf deed met een klap haar kaken op elkaar. En nog nooit had ze zich zo geschaamd. Wat een afgang... 'Dit is Smokegaze, domkop, de Windclan Deputy,' legde Darkstar haar uit. Leaf reageerde niet. Het enige wat ze wilde was door de grond zakken.. 'Of is die Leader van je dood en moet ik je Smokestar noemen?' Vroeg Darkstar aan Smoke.. Star? De gevlekte poes was blij dat de aandacht niet meer op haar gericht was. 'Waar blijft die trut van een Wolfstar?' Zuchtte Darkstar. Leaf ging weer verzitten, iets meer verder weg van de Shadowclan Leader. Toen kwam er weer een andere kat aan. Leafstar herkende haar als Wolfstar, de Leader van Riverclan. Van haar had ze niet veel te vrezen, hoopte ze. Het viel haar altijd al op dat ze niet zo geïnteresseerd was in de andere Clans. Ze zei wat over de Windclan Deputy, of Leader... En dat ze daar niet in geïnteresseerd was. Zie je nou wel! Dacht Leafstar.
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
De gigantische kater liet zijn blik nog eens over de twee Leaders glijden, ze moesten zijn giftige ogen maar goed onthouden. Zijn mintgroene ogen bleven op de nieuwe Thunderclan hangen. Het was niet meer dan een trillende haarbal, iets waar hij een hekel aan had. Katten die niks konden, lafaards, waardeloze beesten, ze konden dan maar beter Kittypets worden als ze hun clan toch niet konden dienen. ''Doe je mond dicht, schat, zo vang je vliegen. Dit is Smokegaze, domkop, de WindClan Deputy.'' Het was de zwarte kattin die het woord overnam en hem toesprak, hij knikte enkel kort naar de Shadowclan Leader en stapte veder het veldje op, hij nam plaats voor de twee andere katten en sloeg zijn pluizige staart om zijn machtige poten. ''Of is die Leader van je dood en moet ik je Smokestar noemen?'' Smokestar zag de kattin opvallend met haar ogen knipperde zodat hij eventjes zijn ogen rustig sloot wat betekende dat hij later antwoord gaf op haar vraag. En meteen sprak ze veder, iets over Wolfstar en waar ze bleef. Het duurde dan ook niet lang totdat er een nieuwe kat op het doek verscheen, een Riverclan zo te ruiken. Nu waren ze compleet. "Hey, leader dood?, wie ben jij? nou ja waarschijnlijk was ik gewoon niet geïnteresseerd in de windclan deputy" Smokestar wierp een kalme blik op de Riverclanleader want zijn houding vertelde al genoeg. Die fishbreather kon maar gauw haar mond snoeien voordat hij dat voor haar deed. "Niet geïnteresseerd hmm? Dan ben je erg dom bezig Wolfstar, je let dus niet op wat er buiten jou clan speelt en dat kan lijden tot gevaar, niet alleen voor jou maar voor heel Riverclan. Maarja, daar ben jij niet geïnteresseerd in right? Dus dan zal ik deze vergadering houden met de katten die wel geïnteresseerd zijn in mij en wat buiten hun clan gebeurt" Zijn rasperige stem klonk droog en kalm, maar zijn snorharen trilde van irritatie. Hoe kon zo'n beest ooit Leader zijn geworden? De massieve rookkleurige kater stond op en boog respectvol zijn kop voor Leafstar en Darkstar. "Ik ben hier vannacht gekomen om te vertellen dat de vorige Leader is gestorven, Starclan heeft mij uitgeroepen tot de nieuwe Leader van Windclan en ik draag nu de naam Smokestar" Begon hij op een rustige toon. "Ik heb gezworen om mijn clan weer groot en gezond te maken zoals vroeger, en ik zou mij uiterste best doen om die woorden te vervullen." Hij liet zijn mintgroene ogen onopvallend op Wolfstar rusten. 'Ook al zal ik sommige katten daar voor uit de weg te moeten ruimen' Dacht de enorme grijze kater, hij boog nog een keer zijn kop en ging weer zitten. "Nu ik hier ben, wil ik graag weten waarom ik vanacht jullie speciaal moest komen vergezellen"
/size]
Laatst aangepast door Smokestar op do apr 21, 2016 9:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Oh, daar kwam ze aan hoor. De prinses van het woud. "Hey" Dark rolde met haar ogen. Kon ze niet eens een keertje normaal praten? Gewoon 'hallo' zeggen in plaats van dat gehey? "Leader dood?, wie ben jij? nou ja waarschijnlijk was ik gewoon niet geïnteresseerd in de windclan deputy" Dark wierp een giftige glimlach op Wolfstar. ''StarClan! Wolfstar, je kunt nog steeds niet normaal praten, he?'' Ze gromde kort. Smoke stapte naar voren en sprak met zijn raspende, rokerige stem. "Niet geïnteresseerd hmm? Dan ben je erg dom bezig Wolfstar, je let dus niet op wat er buiten jou clan speelt en dat kan lijden tot gevaar, niet alleen voor jou maar voor heel Riverclan. Maarja, daar ben jij niet geïnteresseerd in right? Dus dan zal ik deze vergadering houden met de katten die wel geïnteresseerd zijn in mij en wat buiten hun clan gebeurt" De kater boog respectvol zijn kop voor Dark en Leaf. Hmm, deze heeft ten minste manieren..."Ik ben hier vannacht gekomen om te vertellen dat de vorige Leader is gestorven, Starclan heeft mij uitgeroepen tot de nieuwe Leader van Windclan en ik draag nu de naam Smokestar. Ik heb gezworen om mijn clan weer groot en gezond te maken zoals vroeger, en ik zou mij uiterste best doen om die woorden te vervullen.'' Zijn blik bleef op Wolfstar rusten, Dark probeerde hem te lezen, maar de kater hield zijn gezicht strak. Hij knikte opnieuw met zijn kop en ging zitten. "Nu ik hier ben, wil ik graag weten waarom ik vanacht speciaal jullie moest komen vergezellen" Dark nam even een momentje om dit alles in zich op te nemen. Ze keek daarna naar Leafstar. ''Jij was hier als eerste, waarom neem jij het woord niet?'' De zwarte poes wist dat de Thunderclanner nogal zenuwachtig was, dus deed ze haar uiterste best om het haar zo ongemakkelijk mogelijk te maken.
Wraak.
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
De grijze kater keek haar strak aan "Niet geïnteresseerd hmm? Dan ben je erg dom bezig Wolfstar, je let dus niet op wat er buiten jou clan speelt en dat kan lijden tot gevaar, niet alleen voor jou maar voor heel Riverclan. Maarja, daar ben jij niet geïnteresseerd in right? Dus dan zal ik deze vergadering houden met de katten die wel geïnteresseerd zijn in mij en wat buiten hun clan gebeurt". Wolfstar draaide zich om , keek de kater strak aan en ging zitten . Ze hoorde de kater nog meer woorde zeggen over hoe hij leader werd en wat hij ging blabla , de normale shit dus . Plots hoorde ze darks duistere stem' Jij was hier als eerste, waarom neem jij het woord niet?''. Wolfs blik wende zich naar de nieuwe thunderclan leader , die duidelijk zenuwachtig was . Snel sprong ze op en ging ze naast de poes zitten "laten wij beginnen , wij hebben de meeste ervaring hier ! " ze keek darkstar doordringend ..
Ze luisterde gespannen naar het gesprek dat de andere Leaders voerden. Ze wist niet wat ze precies moest dus keek ze maar naar haar poten, die opeens bijzonder interessant waren... 'Jij was hier als eerste, waarom neem jij het woord niet?' Hoorde ze de stem van Darkstar. Ze beseft dat ze het tegen haar had, zij was hier als eerste geweest. Ze keek met een geschrokken blik naar Darkstar. 'I-i...' Meer kon ze er niet uit krijgen. Waarom moest dit nou? Opeens stond de Leader van Riverclan op en kwam haar kant op. Er groeide paniek in haar op, wat nou als Wolfstar haar iets zal doen? Maar ze ging naast haar zitten. Verbaasd keek ze de poes aan. 'Laten wij beginnen, wij hebben de meeste ervaring hier!' Zei die. Leaf besefte dat ze het tegen de Leader van Shadowclan had. Opgelucht keek ze weer naar haar poten..
Smokestar Leader
De massieve kater bleef rustig op zijn plek zitten, zijn aandacht weer gericht op de twee andere Leaders. Ze spraken over iets wie het moest vertellen maar dat boeide hem niet, hij wilde gewoon weten waarom hij hier persé moest zijn! Zijn mintgroene blik gleed van de zwarte kattin naar de trillende haarbal toen ze iets over zei dat de Thunderclanleader het mocht gaan vertellen. Hij keek rustig naar de kattin maar snoof kort toen ineens die Riverclanner naast de gevlekte Leader ging zitten. Waarom nam dat beest het woord als het haar toch geen flikker kon schelen!? Smokestar versmalde zijn ogen en keek naar Wolfstar, "Ik heb niet de hele nacht de tijd" Bromde hij, zijn staart tikte geïrriteerd op de ondergrond waar hij op zat. "Vertel" Voegde hij eraan toe, hoe sneller dit klaar was hoe sneller hij weer weg kon.
Laatst aangepast door Smokestar op do apr 21, 2016 9:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Wolfstar Leader
Wolfstar wachtte kalm tot andwoord , maar alles wat ze kreeg was stilte . Ze wisselde een aantal koude blikken uit toen plots smokestars grommende stem de stilte verbrak"ik heb niet de hele nacht de tijd ... vertel !". De riverclan leadster keek hem nu strak aan "goed , als je het zo graag wilt weten ...". Ze snoof van minachting voor ze verder sprak "De clans staan , zoals bij jullie mischien al bekend is , vijandig tegen elkaar !"de laatste woorden sprak ze zo krachtig mogelijk uit "en ik kan niet ontkennen dat riverclan dat niet staat . Maar kom op niemand wil oorlog" dit keer sprak ze rustiger "geen enkele krijger , elder, kit enzovoort wil vrienden en familie verliezen !" ze keek de leaders nu strak aan in de hoop voor antwoorden.
Darkstar bekeek het scenario voor haar met een geamuseerde blik spelend in haar ogen. "De clans staan , zoals bij jullie mischien al bekend is , vijandig tegen elkaar !" Haar ogen versmalden, maar ze produceerde geen enkel geluid. "geen enkele krijger , elder, kit enzovoort wil vrienden en familie verliezen !" De nachtzwarte poes gniffelde en stapte naar voren. ''Behalve jij dan misschien... Ik bedoel, jij hebt nota bene je bloedeigen moeder vermoordt!'' Dit was waar. Wolfstar had haar eigen moeder vermoordt, omdat die RiverClan in gevaar bracht. De Clan had haar toen als Leader gekozen, een keuze die het hele woud verrast had. Dark stapte terug de schaduwen in, Wolfstar's reactie al wetende.
Heel kort, moet zo weg xD
Wolfstar Leader
Darkstar was de eerste die de stilte er na verbrak "Behalve jij dan misschien...ik bedoel,jij hebt nota je bloedeigen moeder vermoord!"gniffelde de poes. Wolfstar verstijfde , ze zag het weer helemaal opnieuw, de haat in haar moeders angstige ogen , het bloed . Ze had haar moeder in de leadersden het hoofd tegen een harde rots gedrukt, tot ze doodbloeden. Ze had starclan gevraagt haar naar darkforrest te brengen . Ze keek dark nu zo kalm mogelijk aan wetende dat haar ogen vuurspuwde "Jij kan makkelijk praten niet waar ?, jij hoefde je vrienden niet te zien sterven, je hebt ze nooit gehad!,jij zag je broer niet verminkt worden , jij zag nooit je moeder je vader zien doodgaan in een gevecht zonder iets te doen . Allemaal omdat jou familie niet op kon tegen een griepje !" . Ze keek de poes nog altijd kalm aan , ookal.zag ze de moord scene voor zich keer op keer opnieuw ...