Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 42 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 42 gasten
Real Name : Marieke Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 08-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 45 moons Status: Alive (& also a single pringle)
Onderwerp: I wish it was raining somewhere else [open] za apr 16, 2016 6:29 pm
Branchpelt
De slanke bruine tabby poes trippelde door het hoge gras van het WindClan territorium. Een koude, stevige wind liet de hoge groene sprieten heen en weer wiegen. Branchpelt liet een geïrriteerde zucht horen. Het was vast veel verstandiger geweest om gewoon in het kamp te blijven, dan had ze er nu niet op uit gehoeven om te jagen in dit weer. Maar ja, sommige keuzes zijn onmogelijk om ongedaan te maken. Alsof deze harde wind nog niet genoeg was, begonnen er langzaam maar zeker kleine drupjes regen te vallen. De bruine poes bleef stil staan en keek over de grasvlakte, het leek er niet op dat het snel zou stoppen met regenen. “Ik moet terug naar het kamp.” zei Branchpelt. De harde regen en wind lieten weinig van de prooigeuren achter, het leek wel bijna Leaf-fall in plaats van Newleaf. De tabby wilde beginnen met rennen, ze wilde terug naar het kamp, maar net toen ze zich omdraaide spotte ze een andere kat. De regen had de geuren weggespoeld, waardoor ze niet zo goed wist of die andere kat een Clangenoot of indringer was. “Hey, jij daar!” riep ze op een niet zo heel vriendelijke toon richting de andere kat.
♥ WindClan warrior ♥ 45 moons ♥ Molly ♥ Single ------- Words: 200 OOC: Het liefst maar 1 andere kat (om mee te beginnen) Tag: niemand (open topic)
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: I wish it was raining somewhere else [open] zo apr 17, 2016 3:12 pm
Zijn dikke wit goude vacht plakte aan zijn huid terwijl hij vermoeid het clan gebied doorliep . Hij was opzoek naar prooi , maar hat niet door dat hij zich op windclan territory bevond . Niet dat het voor hem veel uitmaakte , hij had dommere dingen gedaan maar toch . Rustig vervolgde hij zijn jacht op het savannen gebied . Hij hoorde gieren op de achtergrond , al had hij er nooit een gezien . Eindelijk vond hij prooi , snel dook hij in het hoge dorre gras . Zijn goude vacht camoufleerde perfect ertussen . Eindelijk zag hij het dier , het was een vrij kleine haas . Hij sprong maar miste en kwam met een harde klap tegen een rots aan ." auw !" siste hij zijn kop schuddend . Een onbekende stem klonk "Hey , jij daar ". Matthias keek op . Tot het tot hem doordrong dat hij niet meer op rogue territory was . Hij moest vechten wist de kater , maar eerst moest hij wat anders proberen " Ja ?" hij liep het struikgewas uit , met een grote glimlach op zijn gezicht . Er stond een bruine poes voor hem , wat kleiner dan hem maar je kon duidelijk dikke spieren onder haar pels zien ."Had je het tegen mij ?!" vroeg hij vriendelijk maar luidruchtig , nog altijd glimlachend
Branchpelt
Real Name : Marieke Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 08-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 45 moons Status: Alive (& also a single pringle)
Onderwerp: Re: I wish it was raining somewhere else [open] wo apr 27, 2016 11:49 am
Branchpelt
De andere kat hoorde haar en kwam haar kant op. Ze herkende de rosse kat niet, maar hij had een lach op zijn gezicht. Branchpelt had hier dus echt geen zin in, zo'n domme kat die niet wist dat dit WindClangebied was. "Had je het tegen mij?!" miauwde de kater, nog altijd die domme lach op zijn smoel. "Dit is WindClangebied." sprak Branch op een serieuze, strenge toon terwijl ze zich voor begon te bereiden om in de aanval te gaan als dit nodig mocht zijn. In de tussentijd bleef de regen maar vallen en vallen, de vacht van de bruine kat begon langzaam maar zeker doorweekt te raken. De bruine poes zuchtte geïrriteerd. "Kijk, je kunt zowel jezelf als mij een plezier doen door het gebied van de WindClan zo snel mogelijk te verlaten." zei ze tegen de rode kat met het blije gezicht.
♥ WindClan warrior ♥ 45 moons ♥ Molly ♥ Single ------- Words: 145 OOC: Branch is niet in de mood voor dit Tag:@Matthias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: I wish it was raining somewhere else [open] wo apr 27, 2016 9:11 pm
De kater lachte nog altijd "Wow rustig aan !"een speelse twinkeling sprong in zijn ogen Ik heb geen zin in ruzie , niet vandaag".Windclan dus , hij had er van gehoord maar nooit gezien. De onbekende poes zag er erg agressief uit ,en was duidelijk niet bang van hem.Maar een gevecht in de regen daar deed hij niet aan. Zijn vacht plakte tegen zijn huit aan en zijn wonden van het gevecht van gister prikte enorm . "Kijk we kunnen vechten , maar in deze regen bah daar doe ik nie aan . En oke jij valt me aan wat dan ? Dood je me?.ik denk niet dat dat mag volgens jullie stomme regels!" hij lachtte , hij had er eigenlijk wel lol in . Domme clan katten , ze kende hem niet pff dom ..
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: I wish it was raining somewhere else [open]