Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Fly to the sky

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Robinflight

Robinflight

Real Name : Paprikachips
Other Accounts : nog geen
Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 29-06-17

Cat Profile
Status: Opzoek naar het onbekende

Fly to the sky Empty
BerichtOnderwerp: Fly to the sky   Fly to the sky Icon_minitimedo jun 29, 2017 12:33 pm

cat Hey, cat

Laat ik bij het begin beginnen.
Allereerst ben ik een groot Warrior Cats fan, en toen ik op een site een RPG forum vond over Warrior cats, wist ik zeker dat ik dat wou doen. Daar vond ik het te onoverzichtelijk en daarom minder leuk. Ik ben toen opzoek gegaan naar een Forum waar ALLEEN Warrior Cats werd gespeeld. Ik kwam uit op een groot forum wat jullie waarschijnlijk wel kennen. WarriorCatsNL heette het en ik meldde me aan. Enkel kwam ik er snel achter dat het daar héél druk was. Ik ging verder zoeken. Toen vond ik dit forum! Ik vind het jammer dat het vrijwel geheel inactief is en ik wil daar verandering in brengen. Dus, people, laten we weer enthousiast worden en er alles aan doen om deze plek weer tot een gezellig, actief forum te maken.

Nu mijn lieve poesje genaamd "Robinflight"

Naam: Robinkit, Robinpaw, Robinflight
Uiterlijk: Een rode/bruine gestreepte vacht, verschillende witte aftekeningen, rechts geel oog, links blauw oog.
Karakter: Slim, sociaal, Vurig
Omschrijving: Robinflight is een sociale poes en kan met (bijna) iedereen wel een gesprek aanknopen. Enkel zijn er maar weinig wie ze écht in haar hart meeneemt en voor wie ze alles zal geven. Als zij iets doet, gaat ze er helemaal voor. Ze kan lief overkomen, maar in een gevecht lust ze je rauw. Echter is ze wel een eerlijke krijger en zal ze zich zo goed mogelijk aan de Krijgscode houden.
Familie: Nope, deze zijn onbekend, net zo als haar bloedlijn.
Wens: Dit is (ongeveer) Robins verlanglijstje:
* Ooit een keer Deputy zijn (niet perse daarna leider)
* Een eigen apprentice hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden

Fly to the sky
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introducing-
Ga naar: