Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 47 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 47 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

We need to talk (Whirlpool)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

We need to talk (Whirlpool) Empty
BerichtOnderwerp: We need to talk (Whirlpool)   We need to talk (Whirlpool) Icon_minitimedi mei 02, 2017 7:28 pm

Met een diepe zucht plofte ze neer in haar met veren en schelpen bedekte rieten nest. Ze legde haar vermoeide kop neer op haar poten, en sloot haar blauwen ogen. Alles leek naar de klote te gaan, darkstar haar..haar vijand? nee  dat mocht niet!. Maar als ze dark zou winnen...dan zou ze zo riverclan in kunnen stappen!. Ze zuchtte, kon ze maar terug in de tijd gaan, naar de tijd waar ze nog niks aan der kop had, waar zij en haar broers nog samen waren!. Waar ze haar kits nog had, waar ze nog vrienden had, nog een mate had. Nou zou ze niet zeggen dat het vroeger zo rooskleurig was. Ze wist nog goed hoe het was riverclan niet meer in te mogen,  hoe ze moest toe kijken hoe haar geliefde riverclan onder de tirannie van brook terecht kwam. plots hoorde ze de stem van haar deputy. Verbaasd keek ze op en ontmoete de ogen van de kater. En wist dat nu het gesprek zal komen, waar ze al een tijdje de juiste woorden voor aan het zoeken was. Ze ging zitten en krulde netjes haar dikke staart over haar witte pootjes "Talk? oh natuurlijk, kom verder" mauwde ze kalm "Ik had al verwacht dart het niet zo lang meer zou duren voor je zou komen, om mij te beschuldigen van iets wat jij zelf veroorzaakt hebt" mauwde ze statig maar er was iets warms in haar houding "Of niet soms?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 26

Cat Profile
Status: Happy as hell

We need to talk (Whirlpool) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk (Whirlpool)   We need to talk (Whirlpool) Icon_minitimedi mei 02, 2017 8:39 pm

Wannner Whirlpool Wolfstars stem hoorde en zij hem uitnodigde binnen te komen, haalde hij nog één keer diep adem, voordat hij stellig binnen kwam lopen. Oké, hij zou dit kort en duidelijk maken. Whirlpool keek naar de grijze poes en klemde zijn kaken op elkaar toen ze sprak. Waarom deed ze zo? Dit ging daar niet over. Nee, hij wilde zelfs niets meer met haar te maken hebben. Ze hoefde niet aardig tegen hem te doen. Het was klaar. ‘Nee Wolfstar, daar gaat het niet over,’ sprak hij ijzig en hij keek de grijze poes recht in haar blauwe ogen aan. ‘Ik begrijp de consequenties van mijn daden.’ Beelden vlogen weer voor zijn ogen hoe Leopardwing van hem wegliep, ergens heen zonder ook maar een goed afscheid. Whirlpool bleef strak op zijn plek staan en keek de leidster van zijn clan aan. Of ja, misschien zou het niet lang meer zijn leidster zijn. Waren al hun banden binnenkort gebroken en zou hij slechts een vage herinnering worden. ‘Ik kom hier om te zeggen dat ik stop met deputy te zijn.’ bromde hij kil. ‘Ik ben er klaar mee.’
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com

We need to talk (Whirlpool)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ... [Whirlpool]
» Whirlpool
» I fall on you... {Whirlpool}
» Always go like... YOLO! {&Whirlpool}
» Oh really! (Whirlpool en Sunstream)