Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten
Onderwerp: Friends +Straypaw&Winterpaw wo apr 26, 2017 2:53 pm
Het was een mooie dag. Hopelijk bleef het morgen ook zo. Tiger had net de ceremonie gehad en zocht nu zijn vrienden op, Straypaw en Winterpaw. Hij had niet echt het idee dat hij er helemaal bij hoorde, maar hij was nu in ieder geval niet helemaal alleen. Vooral in deze tijden van zijn gedachte...
Eindelijk, hij had ze gevonden. 'Stray! Winter!' riep hij terwijl hij in hun richting rende. Hij kwam tot stilstand en glimlachte breed. 'Hey! Zijn jullie blij met jullie nieuwe mentor? Ik ben benieuwd hoe ze het zal doen,' zei Tigerpaw. Hij had het natuurlijk over Leafstar, Stray en Winters nieuwe mentor. Ze stond nou niet bepaald goed bij de Clan en de andere Clans. Tiger vroeg zich af of het ooit goed zou komen, maar dat zullen ze nog wel zien.
Winterpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Ayayayayaya Aantal berichten : 364 Registratiedatum : 14-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Onderwerp: Re: Friends +Straypaw&Winterpaw wo apr 26, 2017 3:05 pm
Zijn nieuwe mentor. Leafstar. Dit wordt leuk. Hij wist dat de poes nerveus was. Bovendien trainde hij samen met zijn beste vriend (en enige), Straypaw! Oh wacht. Hij had Tigerkit ook nog natuurlijk. Hij was ook zojuist Apprentice geworden. Uiteraard, daar kwam hij net aan. Tigerkit, uh -paw, kwam zojuist aangerend. 'Stray! Winter!' De kater kwam tot stilstand. 'Hey! Zijn jullie blij met jullie nieuwe mentor? Ik ben benieuwd hoe ze het zal doen,' Winter grijnsde naar de nieuwe Apprentice. 'Zeker. En jij? Blij? Opgewonden?' zei hij met zijn gebroken Nederlands. Hij keek naar zijn beste vriend, Straypaw. 'En jij?'
Straypaw
Aantal berichten : 21 Registratiedatum : 25-04-17
Onderwerp: Re: Friends +Straypaw&Winterpaw wo apr 26, 2017 3:13 pm
Leafstar....zijn..mentor? hij misten birchfang nu al, helaas was de oude poes nu zo doof dat ze wel elder moest worden. De poes had hem nooit echt getraind omdat ze hem liet doen wat hij wilden, en als hij dan toch eens gepakt werd door haar, kon hij het altijd op haar doofheid schuiven. Nu kon dat niet meer. Maar gelukkig trainde hij nu samen met Winter, zijn aller beste vriend. Zijn blik viel op tijgerki...tigerpaw de nieuwe apprentice. 'Hey! Zijn jullie blij met jullie nieuwe mentor? Ik ben benieuwd hoe ze het zal doen,' mauwde de kater. hij rolde met zijn ogen. 'Zeker. En jij? Blij? Opgewonden?' verbaasd keek hij zijn vriend aan, hij was blij met leaf?! 'En jij?' zijn vriends blik viel op hem. Straypaw zuchtte "Weet ik veel, ze lijkt me niet echt streng, ik bedoel, het is leafstar." mauwde hij koeltjes
Tigerpaw
Real Name : SpamQueen Other Accounts : te veel Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 25-04-17
Onderwerp: Re: Friends +Straypaw&Winterpaw wo apr 26, 2017 3:18 pm
Winterpaw grijnsde. 'Zeker. En jij? Blij? Opgewonden?' Tiger knikte enthousiast. 'En jij?' vroeg Winter aan Stray. Die zuchtte. 'Weet ik veel, ze lijkt me niet echt streng, ik bedoel, het is Leafstar,' mauwde hij koeltjes. Tiger knikte instemmend. 'Nee, streng is ze niet, haha,' lachte de gestreepte kater. Hij hoefde er verder niet veel over na te denken, Leaf was immers zijn mentor niet. Hij vroeg zich af hoe het met Scorchfeather zou gaan, de schema freak. Naja, zolang hij altijd op tijd was zal er niets fout gaan, right?
Winterpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Ayayayayaya Aantal berichten : 364 Registratiedatum : 14-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Onderwerp: Re: Friends +Straypaw&Winterpaw wo apr 26, 2017 3:42 pm
Stray leek niet echt blij met Leaf. "Weet ik veel, ze lijkt me niet echt streng, ik bedoel, het is leafstar." Tiger knikte. 'Nee, streng is ze niet, haha,' Winter gaf een droge lach. 'Waarom denk je dat ik haar wilde?' Winter nieste. 'Fuvk' Nog een keer. Het kwam ook door de vochtigheid in het regenwoud. 'Komt door het regenwou--hAAATSHIE' De grijze kater zuchtte. 'FOr fucks sake'
Straypaw
Onderwerp: Re: Friends +Straypaw&Winterpaw wo apr 26, 2017 3:48 pm
'Nee, streng is ze niet, haha,' Mauwde tigerpaw. Stray knikte en draaide zich weer neer winter 'Waarom denk je dat ik haar wilde?' hij knikte weer 'Fuvk' straypaw lachte hem keihard uit 'Komt door het regenwou--hAAATSHIE. FOr fucks sake ' zuchtte de kater. Straypaw lachte noog even door voordat hij weer sprak "Ik snap je pijn maat."Mauwde hij, hij en winter waren beide niet clan geboren, Dus hij begreep de katers pijn "Niet dat ik moet niesen maar de vocht hier is killing me slowly"
Tigerpaw
Real Name : SpamQueen Other Accounts : te veel Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 25-04-17
Onderwerp: Re: Friends +Straypaw&Winterpaw wo apr 26, 2017 3:54 pm
'Waarom denk je dat ik haar wilde?' zei Winter, daarna nieste hij. 'Fuvk.' Tiger wilde hem net gezondheid wensen toen de kater weer nieste. 'Komt door het regenwou--hAAATSHIE.' Tiger sprong op, zijn ogen groot. 'Ik snap je pijn maat,' mauwde Stray toen. 'Niet dat ik moet niesen maar de vocht hier is killing me slowly.' Tiger sprong intussen op en neer. 'Winter! Winter!' riep hij enthousiast. 'Je nieste drie keer Winter! Weet je wat dat betekent? Nou?' vroeg hij, helemaal door het dolle. Hij wachtte niet op een antwoord van de grijze kater. 'MORGEN MOOI WEER!!' schreeuwde hij blij uit. Geweldig! Mooi weer tijdens zijn eerste training!
Winterpaw
Onderwerp: Re: Friends +Straypaw&Winterpaw wo mei 03, 2017 8:31 pm
Uiteraard lachte Straypaw. Winter lachte mee, om zijn schaamte te verbergen. "Ik snap je pijn maat." Winter gaf een grijns. 'Hahah, perks van een winterkat zijn I guess.' Hij wist dat Stray hem begreep, ze waren beiden voor een groot deel buiten de clan opgegroeid. "Niet dat ik moet niesen maar de vocht hier is killing me slowly" Winter gaf hem een schouderbump. 'Pas maar op, voor je gaat schimmelen, ouwe rat' Winter had zijn ogen tien seconden van Tigerpaw afgehaald, maar toen hij terugkeek naar de kleine kater was hij op en neer aan het springen. Winter rolde even met zijn ogen. 'Winter! Winter! Je nieste drie keer Winter! Weet je wat dat betekent? Nou?' Winter gaf een pijnlijke glimlach. 'Dat ik verkouden ben door de vochtigheidsgraad?' De blauwe Rus wist niet dat Tigerpaw zoveel energie in zijn lijfje had. 'MORGEN MOOI WEER!!' Het was nog erger dan hij dacht. Hij leunde naar het oor van de kater en zei: '...Het is hier altijd mooi weer'
Straypaw
Onderwerp: Re: Friends +Straypaw&Winterpaw do mei 04, 2017 4:46 pm
tsk, ouwe rat, ouwe rat? wat dacht de kater wel niet?!. hij besloot het te laten gaan, niet omdat hij en watje was, maar meer omdat het hem niet zo boeide, zoals de meeste dingen hem niks boeide. Al zou shadowclan thunderclan overnemen, hij leerde wel hoe hij in een moeras moest jagen. Zijn koele, haatvolle blik viel op de jonge tigerpaw, die hun blijkbaar zag als zijn..zijn vrienden? tsk mocht ie willen. 'Winter! Winter! Je nieste drie keer Winter! Weet je wat dat betekent? Nou?' klonk de stem van het katertje, stray rolde zijn ambere ogen 'Dat ik verkouden ben door de vochtigheidsgraad?' reageerde winter. 'MORGEN MOOI WEER!!' wat the fuck was er mis met die kat?. '...Het is hier altijd mooi weer' hoorde hij zijn vriend zeggen. Straypaw kneep zijn ogen tot spleetjes en grijnsde "Zeg dat maar tegen de regen die iedere dag hier valt winter. S t o r t regen." mauwde hij plagerig. Winter was volgens de kater zijn enige vriend, en de enige waar hij nog een beetje om gaf. "Maar wat heeft niesen met goed weer te maken? ben je echt zo dom dat jij denkt dat het nu goed weer gaat worden?" lachte hij scherp geen spoor van vriendelijk in zijn stem toen hij het katertje een spottende blik toewierp
Tigerpaw
Onderwerp: Re: Friends +Straypaw&Winterpaw do mei 04, 2017 5:13 pm
Winterpaw leunde naar hem toe en zei: '...Het is hier altijd mooi weer.' Tiger schudde zijn kopje. 'Zeg dat maar tegen de regen die iedere dag hier valt Winter. S t o r t regen,' mauwde Stray plagerig. Nu knikte Tiger. 'Inderdaad! Niet dat het morgen gaat regen want je nieste drie keer!' 'Maar wat heeft niesen met goed weer te maken? Ben je echt zo dom dat jij denkt dat het nu goed weer gaat worden?' lachte Straypaw met een spottende blik. Tiger keek hem verontwaardigt aan. 'Ik ben niet dom! Kijk morgen maar, dan is het mooi weer! Is kijken of je me dan nog steeds dom vind he!' mauwde hij uitdagend.
Winterpaw
Onderwerp: Re: Friends +Straypaw&Winterpaw do mei 04, 2017 5:22 pm
"Zeg dat maar tegen de regen die iedere dag hier valt winter. S t o r t regen." Tiger gaf een knikje. 'Inderdaad! Niet dat het morgen gaat regen want je nieste drie keer!' Oh my god. 'сука ik heb een winter van min veertig overleefd, dat jullie nu zulke mietjes zijn..' Stray keek Tigerpaw spottend aan. Oh-oh. 'Maar wat heeft niesen met goed weer te maken? Ben je echt zo dom dat jij denkt dat het nu goed weer gaat worden?' De kleine, bruine kater keek hem verontwaardigd aan. 'Ik ben niet dom! Kijk morgen maar, dan is het mooi weer! Is kijken of je me dan nog steeds dom vind he!' Winter besloot zich hier maar even buiten te houden. Hij zou wel inspringen als het uit de hand liep. Hij draaide zich om en liep naar de prooistapel, en pakte een felgekleurde vogel ervan af. De grote, grijze kater liep weer terug naar de twee kibbelende apprentices, ging liggen en at zijn vogel.
Winter: *grabs popcorn*
Straypaw
Onderwerp: Re: Friends +Straypaw&Winterpaw do mei 04, 2017 5:30 pm
'Ik ben niet dom! Kijk morgen maar, dan is het mooi weer! Is kijken of je me dan nog steeds dom vind he!' mauwde het kleintje. Stray rolde met zijn ogen en ging naast winter zitten "Luister kleintje, luister is heeeeel goed. I DON'T CARE" Grauwde hij zijn blik nog altijd vol minachting "Morgen ben ik hier niet eens. Ik bedoel, training? nah geen zin in " hij grijnsde "Leaf kan zeiken wat ze wil " mauwde hij toen hij naast winter ging liggen
Tigerpaw
Onderwerp: Re: Friends +Straypaw&Winterpaw do mei 04, 2017 5:39 pm
'Luister kleintje, lusiter is heeeeeel goed. I DON'T CARE,' grauwde Stray. Tigers oren vouwde zich naar achteren en keek de kater voor hem boos aan. 'Morgen ben ik hier niet eens. Ik bedoel, training? Nah geen zin. Leaf kan zeiken wat ze wil,' grijnsde hij. Tiger snoof verontwaardigd. Waarom schenk je aandacht aan dingen die je niet boeien, dacht Tiger. Hij wilde het graag hardop zeggen maar wist dat daar problemen van kwamen. Dus bleef hij stil. Soms is zwijgen het beste wapen...
Straypaw
Onderwerp: Re: Friends +Straypaw&Winterpaw vr mei 05, 2017 3:46 pm
hij rolde met zijn ambere ogen, soms vroeg hij zich af waarom hij het woud verlaten had, ja, hij had geen familie meer, maar berwald was er..tino was er. Maar gelukkig was winterpaw hier,niet dat hij vaak hier was. Hij keek naar de vogel die winter had en grijnsde. Snel greep hij het en stond op, de grootste grijns op zijn gezicht toen hij er rondjes mee liep, zijn kop trots in de lucht, als hij een staart had, zou die nu heen en weer schudde, alles in zijn houding was speels. "Kom dan, meneer ik heb een winter van -40 graden overleeft!".