Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Ceremonie topic (April)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Ceremonie topic (April) Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie topic (April)   Ceremonie topic (April) Icon_minitimewo apr 26, 2017 1:47 pm

Even dacht de poes na, bouncepaw moest nog een mentor hebben, wist de leadster. Ze zuchtte en keek rond, zo veel goede kandidaten voor het mentorschap. Je had deadline, ja hij was jong maar en goede mentor, intiligent en vriendelijk. Dan was er runningfire, zowat de snelte warrior van riverclan, maar niet bepaald de beste zwemmer. Het was wel duidelijk dat hij de windclangenes van zijn half clan moeder heeft gekregen. Whirlpool had al een apprentice, runningwolf? nah. Plots bedacht ze ze zich iets....Dappleheart! De poes was op zich wel oud genoeg, en verdiende het, zeker na wat er met whirl en haar was gebeurt. Ze knikte, dat was het!. Na even te wachten, en de woorden bij elkaar te zoeken sprong ze op de onderste tak van de eikenboom en riep de clan bij elkaar "Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich voor de eik verzamelen voor een clan vergadering!". Ze keek toe hoe doe clan zich voor haar verzamelde en keek iedereen strak aan , geen emotie in haar blauwe ogen "Zoals jullie misschien al weten, is er een kitten die eindelijk zes maanden is geworden en daarom haar apprentice tijd in zal gaan en nu haar apprentice naam zal krijgen ." mauwde ze statig "Bouncekit, vanaf nu zal je Bouncepaw genoemd worden " ze wierp haar scherpe blik op de apprentice "Lang heb je moeten wachten dus ik zal het maar snel zeggen" ze draaide zich naar Dappleheart "Dappleheart,
je bent een gewaardeerde warrior van riverclan en heeft veel goede vaardigheden, daarom vraag ik je nu deze over te geven aan deze jonge kat en hem traint tot een volwaardig riverclan  warrior"
er verscheen een klein, trots glimlachje op haar strakke gezicht "Succes" mauwde ze met een kort knikje voordat ze van de tak sprong en verdween in haar den...

Dappleheart

Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16

Cat Profile
Status: Broken in my heart...

BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie topic (April)   Ceremonie topic (April) Icon_minitimewo apr 26, 2017 2:17 pm

'Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich voor de eik verzamelen voor een Clan vergadering!' hoorde Dapple Wolfstar roepen. Ze gaapte en rekte zich uit. Ze was in haar nest gaan liggen om te slapen. Ze hoopte dat dat haar kon afleiden van haar verdriet. Dat ze alles weg kon slapen. Was dat maar zo...
Ze stapte uit haar nest en weerhield zich ervan een blik te werpen op Whirlpools nest. Snel liep ze naar de grote eik. Ze ging achteraan zitten. Het liefst was ze in haar nest blijven liggen maar dat kon ze niet maken. Ze wilde haar Clan en Wolfstar ook niet teleurstellen. Ze hoorde de woorden van haar grijze Leadster wel maar het kwam niet allemaal binnen. Het enige wat ze hoorde waren de woorden Bouncepaw, Apprentice, mentor en... Dappleheart. Ze keek op, haar groene ogen geschokt. Wat?! Ze keek recht in de blauwe ogen van Wolfstar. 'Succes,' mauwde ze met een kort knikje. Dat was het. Ze wist even niet wat ze moest doen. What happend? Ze zocht naar Bouncepaw. Blijkbaar ben ik mentor... Dapple wist niet wat ze hiervan moest vinden. Moest ze hier blij mee zijn? Of helemaal niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Bouncepaw

Bouncepaw

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 29-03-17

Cat Profile
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie topic (April)   Ceremonie topic (April) Icon_minitimezo apr 30, 2017 2:29 pm

Bouncepaw

"Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich voor de eik verzamelen voor een clan vergadering!" Klonken de woorden van Wolfstar door het kamp. De woorden waar hij al lang op gewacht had, want vandaag was het dan eindelijk zover geweest. Het bruin gestreepte katertje mocht dan eindelijk zijn Apprentice tijd ingaan en zou een mentor toegewezen kregen. Zijn moeder had hem nog even snel een lik over zijn kop gegeven voordat hij zijn plaats tussen de menigte katten zocht. "Zoals jullie misschien al weten, is er een kitten die eindelijk zes maanden is geworden en daarom haar Apprentice tijd in zal gaan en nu haar Apprentice naam zal krijgen," mauwde de Leadster. Bouncekit had inmiddels een plekje vooraan gevonden. Aandachtig luisterde hij zijn Leader. Eindelijk was het dan zover geweest en de ongeduldige kitten kon dan ook echt niet nog langer wachten. "Bouncekit, vanaf nu zal je Bouncepaw genoemd worden," sprak Wolfstar en wierp een scherpe blik op hem. Het katertje gaf een klein knikje.
Bouncepaw, dat klonk wel goed. "Lang heb je moeten wachten dus ik zal het maar snel zeggen," ging de grijze kat verder terwijl ze zich richtte op een andere Warrior. "Dappleheart, je bent een gewaardeerde warrior van Riverclan en heeft veel goede vaardigheden, daarom vraag ik je nu deze over te geven aan deze jonge kat en hem traint tot een volwaardig Riverclan Warrior," sprak Wolfstar. "Succes," mauwde de Leadster nog met kort knikje voordat ze weer haar den in verdween. "Dank u," mauwde hij nog even met een respectvol knikje naar zijn Leader.

Al snel stond hij op, om op zoek te gaan naar de bruine Warrior. "Goedendag Dappleheart," mauwde hij netjes toen hij zijn nieuwe mentor had gevonden. "Wanneer wilt u beginnen met mijn trainingen?" Vroeg hij toch iets ongeduldig.

thank you Sarah of Kickstart!
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 26

Cat Profile
Status: Happy as hell

BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie topic (April)   Ceremonie topic (April) Icon_minitimedi mei 02, 2017 6:42 pm

Whirlpool hoorde Wolfstars stem dat ze een ceremonie riep. Hmm? Hij had zijn taken een beetje achterwege gelaten de afgelopen tijd. Wolfstar had het vast gemerkt dat hij even niets met haar te maken had willen hebben. Zij had hem zijn geliefde afgenomen, iets wat hij haar nog altijd kwalijk nam en waarschijnlijk niet snel zou kunnen vergeven. Meestal bespraken ze zulke dingen van tevoren als er iets belangrijks was. Dit was ook één van de weinige keren dat hij als deputy niet onder aan de rots zou zitten en van een afstandje toe zou kijken. Met een nukkige blik op zijn gezicht keek hij hoe iedereen zich verzamelde.
Bouncekit werd een apprentice? Hij had helemaal niet gerealiseerde hoe het jonge katertje zo snel was opgegroeid. Nee, geen wonder. Hij was de afgelopen manen te druk met zichzelf bezig geweest. Maar dit was geen tijd om nukkig te zijn. Hij wilde niet dat op de dag dat de kit zijn apprentice naam kreeg, zijn deputy boos was. Dit was een van de mooiste dagen van zijn leven en Whirlpool wilde niet daar de boosdoener op zijn. ‘Bouncepaw! Bouncepaw!’ juichte hij dan ook met de clan mee toen de nieuwe naam ontvangen was. En... Dappleheart was zijn mentor. Whirlpool glimlachte. Hij wist zeker dat de vriendelijke poes een goede mentor zou zijn. Whirlpool haalde dan ook diep adem en liep vervolgens naar het groepje toe, nadat hij zag dat Wolfstar naar haar den was verdwenen. Hmm. Dat was een horde die hij ook nog moest bekomen. Misschien werd het tijd dat hij met Wolfstar sprak. Maar niet nu. Hij liep naar Dappleheart en de verse apprentice toe met een brede glimlach op zijn gezicht. ‘Gefeliciteerd met je nieuwe naam, Bouncepaw,’ sprak Whirlpool, perfect in zijn rol als deputy, tegen de jonge kater. ‘Dappleheart is een goede warrior, ik weet zeker dat ze de perfecte mentor zal zijn voor jou!’ snorde hij. Whirlpool durfde een blik op Dappleheart te richten en glimlachte, nu gemaakt, naar de poes. ‘Ik weet zeker dat je het geweldig gaat doen,’ mompelde hij nu zachtjes. Shit, waarom veranderde hij in zo'n debiel voor haar? Whirlpool hief vervolgens zijn kop en rechtte zijn schouders weer. ‘Als jullie mij willen excuseren, ik moet even naar Wolfstar.’ Whirlpool knikte en liet het stel weer alleen. Kersverse mentor en haar apprentice. Whirlpool kreeg een vastberaden blik op zijn gezicht. Er was iets dat hij moest doen.
De grote kater sloop naar de den van zijn leider, ooit een vriend, en controleerde of er niemand anders dan de grijze poes binnen was. ‘Wolfstar?’ begon hij eerst, een beetje aarzelend. Vervolgens kreeg hij weer een zekere blik op zijn gezicht en herstelde zijn stem. ‘We moeten praten.’

Tag: Eerst Bouncepaw en Dappleheart, daarna Wolfstar.
OOC: Ik dwing nu een topic met Wolfie c:
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Dappleheart

Dappleheart

Real Name : Camilla ^^
Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher
Aantal berichten : 461
Registratiedatum : 15-04-16

Cat Profile
Status: Broken in my heart...

BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie topic (April)   Ceremonie topic (April) Icon_minitimewo mei 03, 2017 1:27 pm

Voordat Dappleheart verder na kon denken stond er opeens een jong katertje voor haar. Bouncepaw. 'Goedendag Dappleheart,' mauwde hij netjes. Dapple knikte afwezig. 'Wanneer wilt u beginnen met mijn trainingen?' hoorde de poes vaag. Trainingen? Oh dear... Ze bleef even stil. Ze had geen idee. Ze kneep even haar ogen samen en dwong haarzelf helder na te denken.
'Gefeliciteerd met je nieuwe naam, Bouncepaw,' hoorde Dapple opeens. Haar ogen schoten open en ze voor haar zag ze de kater waar ze zo hopeloos verliefd op was. Whirlpool. Shit. 'Dappleheart is een goede Warrior, ik weet zeker dat ze de perfecte mentor zal zijn voor jou!' snorde hij. Hoewel ze wist dat hij niet voor haar voelde bloosde ze toch. De kater keek even naar haar en glimlachte, eentje waarvan Dapple wist dat het niet gemeend was. Waarom zou hij. Toch kon ze de vlinders in haar buik niet onderdrukken. 'Ik weet zeker dat je het geweldig gaat doen,' mompelde hij zachtjes. Nu bloosde Dapple nog meer en keek weg. 'Als jullie mij willen excuseren, ik moet even naar Wolfstar,' zei hij. Dapple knikte en zag hem weglopen. Waarom kon ze hem niet gewoon loslaten?
Dappleheart bleef de kater nakijken tot ze de aanwezigheid van haar nieuwe Apprentice herinnerde. Haar groene ogen schoten naar de kater voor haar. 'Uh ja, je training,' mompelde ze. Ze keek neer op haar kersverse Apprentice. Ze knikte een paar keer, niet wetend wat ze moest doen. Uiteindelijk schudde ze haar kopje. 'Uh, morgen... Ja,' mauwde ze afwezig terwijl ze opstond. Ze keek even om naar Bouncepaw en knikte, vervolgens liep ze weer naar de Warriors Den.
Ze rolde zich op in haar nest. Ze keek naar het lege nest van Whirlpool en een traan biggelde over haar wang. Damn, waarkis liefde zo moeilijk?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie topic (April)   Ceremonie topic (April) Icon_minitime

Ceremonie topic (April)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ceremonie topic (juli)
» ThunderClan Ceremonie {april 2017}
» Ceremonie Topic
» ≿ Windclan ceremonie topic
» Riverclan ceremonie topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum