Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 even stars can't always shine (leafstar en firefly )

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Empty
BerichtOnderwerp: even stars can't always shine (leafstar en firefly )   even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Icon_minitimeza apr 22, 2017 6:28 pm

Hij hijgde, het was zo warm hier, hoe hielden die bosratten dat uit?! Hij wou ieder haartje uit zijn pels rukken zo warm, nou zou hij dat nooit doen bij zijn geweldig prachtige pels. Zijn blik viel op het woud om hem heen, starclan maak het koud please!. Hij besloot ergens te rusten en ging onder een boom liggen, zijn ogen gesloten. Darkstar had een apprentice gedood, dat wist de kater zeker. En dan date ze ook nog is die sneeuwsnuiver! Wat had ze de clan, waar ze zo hard aan gewerkt hadden, zo kapot te maken?!. Hij snoof minachtend, idioot. Dankzij haar acties had stormheart de clan verlaten en leefde hij nu op een stuk shadowclan dat hij claimde. Nou zag iedereen hem nog als shadowclan, en hij voelde zich nog altijd shadowclan, hij was het niet!. Plots hoorde de gespierde kater een geluid voor hem, hij hief zijn kop op en stond op. Hij snoof de lucht een rook en bekende geur, hij lachte en ging zitten, zijn staart netjes over zijn poten gekruld "Leafstar?"

first: Leafstar
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: even stars can't always shine (leafstar en firefly )   even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Icon_minitimeza apr 22, 2017 6:45 pm

Leafstar besloot eens bij de grens van ShadowClan te kijken. De patrouilles meldde niets vreemds maar zelf wilde ze ook even een kijkje nemen. Dat is tenslotte wat een goede Leader zou doen, right? Haar korte wandeling door het bos werd echter verstoord door een geur. Ze kende die geur. ShadowClan. Haar haren gingen wat overeind staan. Moest dit nou? Toen ze dichterbij kwam kon ze de geur ook aan een kat koppelen. Stormheart. Dammit. Waarom Stormheart? Wat had hij hier nou weer te zoeken? Dit keer trap ik niet in je stomme geintjes, Storm.
 'Leafstar?' hoorde de calico. Ze stapte richting de kater, haar haar overeind en een serieuze, maar nog niet al te boze blik, in haar ogen. 'Stormheart.' mauwde ze kalmpjes maar haar stem was snijdend. 'Wat doe je hier?' vroeg ze, afkeur in haar stem. Ze was echt niet van plan om de kater hiermee weg te laten komen. Als het moest, zou ze vechten. Ze zou hem ThunderClan territory uit jagen. Al is dat het laatste wat ik doe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: even stars can't always shine (leafstar en firefly )   even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Icon_minitimeza apr 22, 2017 7:03 pm

'Stormheart.' klonk de stem van de calico. Stormheart knikte, blij zijn prachtige naam te horen 'Wat doe je hier?' ging de leadster verder. Stormheart grijnsde en speelse twinkel in zijn wittige ogen "Aw waarom meteen zo agressief leafstar? Ben je niet blij de awesome mij weer terug te zien?" hij keek haar recht aan, vol zelfvertrouwen , vol arrogantie. "Wat ik hier doe? Is dat niet duidelijk? Awesome zijn natuurlijk" zachtjes stapte hij naar haar toe "Ik kom in vrede leafstar.
Bovendien zou ik tocn mij awesome vechtskills niet verspillen aan een bosrat als jou, zonder goede redenen niet waar?"
mauwde hij kalmpjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: even stars can't always shine (leafstar en firefly )   even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Icon_minitimeza apr 22, 2017 7:50 pm

'Aw waarom meteen zo aggresief Leafstar? Ben je niet blij de awesome mij weer terug te zien?' Leaf rolde met haar ogen. Nee, dank je. 'Wat ik hier doe? Is dat niet duidelijk? Awesome zijn natuurlijk.' Ze kon er niet tegen, zijn arrogantie was onuitstaanbaar. Hij kwam wat dichter naar haar toe maar, zoals ze meestal een stap achteruit zou zetten bleef ze dit keer staan. Geen teken van zwakheid. 'Ik kom in vrede Leafstar. Bovendien zou ik toch mij awesome vecht skills niet verspillen aan een bosrat zoals jou, zonder goede redenen niet waar?' mauwde de witte kater kalmpjes. 'Doe wat je wilt, Storm, maar kom niet in ThunderClans territory,' beval ze. Haar stem was hard, iets waar ze zelf ook aan moest wennen. Deze stem zal ze vaker moeten gebruiken, besefte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: even stars can't always shine (leafstar en firefly )   even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Icon_minitimezo apr 23, 2017 5:14 pm

'Doe wat je wilt, Storm, maar kom niet in ThunderClans territory,' mauwde leafster. Stormheart lachte "Sinds wanneer ben jij zo drammerig leafy?" mauwde hij lachend "Ik wist niet dat jij een leadstertje kon worden!" hij stapte nog dichterbij, niks in hem leek agressief of serieus. Hij was vrolijk leek het wel, speels en hier en daar uitdagend "Oeh oeh oeh laat me raden!" Hyper sprong hij op en neer "Je hebt gesproken met een andere leader! of leaders! zioezo niet darkstar...dus wolf en smokestar! aaaaaah kesesese luister naar mir leafy, smokstar weet niets over leiding geven ha!" hij ging weer zitten en krulde zijn lange witte staart weer over zijn poten
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: even stars can't always shine (leafstar en firefly )   even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Icon_minitimezo apr 23, 2017 5:24 pm


'Sinds wanneer ben jij zo drammerig Leafy?' mauwde de kater lachend. Oh my, zei hij nou Leafy? 'Ik wist niet dat jij een Leadstertje kon worden!' Storm stapte nog dichterbij. Het leek wel een kitten, hoe speels hij zich gedroeg. Ze wist niet goed hoe ze met hem om moest gaan op dit moment. 'Oeh oeh oeh laat me raden! Je hebt gesproken met een andere Leader! Of leaders! Zoiezo niet Darkstar... Dus Wolf en Smokestar! Aaaaaah kesesese luister naar mir Leafy, Smokestar weet niets over leiding geven ha!' Leaf rolde haar ogen. 'Wie zegt dat ik met Smokestar heb gesproken huh?' vroeg ze, een uitdagende toon in haar stem. Ik zal je eens wat laten zien, Stormheart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: even stars can't always shine (leafstar en firefly )   even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Icon_minitimezo apr 23, 2017 5:41 pm

'Wie zegt dat ik met Smokestar heb gesproken huh?' mauwde leafstar uitdagend. Zijn ogen waren wijd open en grijns op zijn gezicht "Heb je dat dan niet? hm luister naar mir leafy, ik zie aan je houding dat je met hem heb gesproken" en glans van trots verscheen in zijn rood witte ogen "Ik moet toegeven, ik ben onder de indruk leafy, had niet verwacht dat je tegen ,de .. de geweldige nee wacht..awesome mij in zou gaan! gefeliciteerd"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: even stars can't always shine (leafstar en firefly )   even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Icon_minitimezo apr 23, 2017 6:00 pm


'Heb je dat dan niet? Hm luister naar mir Leafy, ik zie aan je houding dat je met hem heb gesproken. Ik moet toegeven, ik ben onder de indruk Leafy, had niet verwacht dat je tegen de... De geweldige nee wacht.. Awesome mij in zou gaan! Gefeliciteerd,' zei Stormheart. Urgh.
  'Ik heb misschien wel met Smokestar gesproken Storm, maar dat betekent niet dat ik door hem veranderd ben,' mauwde ze, haar stem dreigend. Ja, ze had met Smokestar gesproken maar Wolfstar was uiteindelijk de kat die haar er echt doorheen geholpen heeft. Wolfstar heeft haar laten zien wat een Leader zijn inhoud en hoe je je Clan moest leiden, en wat haar talenten zijn.
  'Maar goed, ik denk niet dat je dat kan beseffen, aangezien je alleen de dingen hoort die je wilt horen. Ik vraag je nog een keer vriendelijk, Stormheart, verlaat ThunderClan territory.' De poes deed dreigend een stap in zijn richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: even stars can't always shine (leafstar en firefly )   even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Icon_minitimewo apr 26, 2017 2:07 pm

'Ik heb misschien wel met Smokestar gesproken Storm, maar dat betekent niet dat ik door hem veranderd ben,' mauwde de leafster. Stormheart grijnsde maar zei nog niks 'Maar goed, ik denk niet dat je dat kan beseffen, aangezien je alleen de dingen hoort die je wilt horen. Ik vraag je nog een keer vriendelijk, Stormheart, verlaat ThunderClan territory.'. Hij deed een stap richting de poes "Gaan we dreigen leafy?, ik wou het namelijk graag vriendelijk houden weet je" mauwde hij zijn stem ietsje killer dan normaal "Ik bedoel, awesomclan vecht niet zonder een goede reden" lachte hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: even stars can't always shine (leafstar en firefly )   even stars can't always shine  (leafstar en firefly ) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
even stars can't always shine (leafstar en firefly )
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stars can't shine without darkness
» . Life [Firefly] .
» Chasing stars (Leafstar)
» Just watching the stars ( feathermist )
» Firefly

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Territory-
Ga naar: