Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 39 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 39 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Moonlight (firefly)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Scorchfeather

Scorchfeather

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 26-11-16

Cat Profile
Status: FOLLOW THE GODAMN CODE

Moonlight (firefly) Empty
BerichtOnderwerp: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimeza apr 15, 2017 10:46 pm

Scorch liep door het kamp, zijn hele lichaam deed pijn na een dag lang hard werken, na zoveel patroilles en zoveel keren jagen, maar hij moest wel, hij zo veel mogelijk doen op een dag, geen minuut verspullen, dat was de code, dat was zijn leven
Terug naar boven Ga naar beneden
Firefly
Administrator
Firefly

Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 01-07-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimeza apr 15, 2017 11:04 pm

Haar poot had in geen dagen zo goed gevoeld als dat hij dat vandaag deed. Ze voelde zich bijna weer een normale warrior, eentje die niet gevangen zat in het kamp en gewoon op patrouille kon gaan, maar ze wist dat dat een wens zou zijn die nooit zou uitkomen. Behalve als ze in Starclan kwam en daar was ze nog niet klaar voor. Ze moest haar broer helpen, of eigenlijk andersom, maar ze hadden elkaar nodig of ze het nou wilde of niet.

Met een mosballetje tussen haar voorpoten tikte Firefly deze heen en weer tussen links en rechts terwijl ze wachtte op Scorchfeather. Een diepe zucht verliet haar mond toen ze daar zat en ze hem nog niet zag. Iedereen was al terug."Scorch!" Riep ze toen ze eindelijk de bekende vacht van haar gestoorde broer zag.
Scorchfeather

Scorchfeather

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimeza apr 15, 2017 11:16 pm

Hii keek op en herkende zijn zusje. Zachtjes stapte hij naar haar toe en zuchte "what doe jij hier? Moet jij niet rusten?! Kom laten we terug naar jou den gaan! Wat als er iets gebeurd? Ik kan jou ook niet verliezen fire!" mauwde hij, zijn stem een beetje gebrijen, het verlies van fern deed hem nog altijd pijn, hij had zijn mate verloren, zijn twee kits en nu was zijn laatste kit weg gelopden met een verminkte poot!
Firefly
Administrator
Firefly

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimeza apr 15, 2017 11:26 pm

Hoewel ze had gehoopt om met open armen ontvangen te worden door haar broer, was dit niet van toepassing. "Wat doe jij hier? Moet jij niet rusten?! Kom laten we terug naar jou den gaan! Ik kan jou niet ook verliezen Fire!" Zachtjes zuchtte ze. Natuurlijk. Híj had alles verloren in zijn leven. Niet zij, maar hij. Ze schudde met haar kop. "Nee." Snauwde ze fel naar haar broer. Firefly was altijd de lieve elder, diegene die je nooit kwaad on maken, maar vandaag was haar emmer te vol en ze was het stront zat dat iedereen haar aan het rond commanderen was. "Ik blijf hier, want wonder boven wonder doet mijn poot geen pijn. En als je er wat tegen hebt, broertje," Siste ze giftig. "Mag je me zoeken in het rogue territoria. Net als Fern die je ook niet kon tegenhouden." Zodra de woorden er uit waren had ze er spijt van, maar ze kon het niet langer. Al die blikken van medelijden, spijt en het enige wat ze deed was zitten. Ze wilde iets doen en stilzitten hielp daar helemaal niks mee.
Scorchfeather

Scorchfeather

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimeza apr 15, 2017 11:38 pm

. "Nee." Snauwde de poes . "Ik blijf hier, want wonder boven wonder doet mijn poot geen pijn. En als je er wat tegen hebt, broertje," gingz ze verder, terwijl de kater luisterde Mag je me zoeken in het rogue territoria. Net als Fern die je ook niet kon tegenhouden." Zijn ogen schoten wijd open "het spijt me hoor! Dat ik om jou geef! Ik wil gewoon dat jou niks overkomt!"
Firefly
Administrator
Firefly

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimezo apr 16, 2017 9:34 pm

Gefrusteerd tikte ze met haar poot tegen het balletje. "Het spijt me hoor! Dat ik om jou geef! Ik wil gewoon dat jou niks overkomt!" Haar nagels sloegen woest in de grond. "DAT IS WAAROM FERN WEG IS!" Bulderde ze luid genoeg dat het hele kamp het waarschijnlijk kon horen, maar het boeide haar niet meer. Ze was het zat. Hard ramde ze tegen de mosbal en ze hoopte dat deze tegen zijn kop aan knalde. Haar vacht stond recht overeind en luid blies ze naar haar broer. Nog nooit had ze zo'n uitbarsting gehad naar hem, maar ze vond het heerlijk.
Scorchfeather

Scorchfeather

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimewo apr 19, 2017 6:50 pm

Zijn ogen schoten wijd open en hij ontblootte woest zijn nagels. Woest trende hij achter haar aan "FERN IS WEG DOOR SLECHT LEADER EN MENTORSHIP!" Schreeuwde hij woest, had...had hij dat echt gezegd? woede rees op in hem als hij zijn zus tegen de grond drukte en woest op haar neer kreeg "IK ben er altijd voor jou geweest! Ik heb je altijd geholpen! Ik snap dat je niet graag geholpen wordt! en dat je je rot voelt over je poot! Maar het is nou eenmaal zo! En je hebt geen rede jou woede op mij te uitte! Ik lag altijd naast je na het ongeluk! je hebt altijd met mij over van alles kunnen praatte!" grauwde hij woest al snel verblind door zijn woede, een probleem die hij altijd al had gehad, agressie problemen. En dit was niet gepland, wat het nog erger maakte
Firefly
Administrator
Firefly

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimewo apr 19, 2017 9:07 pm

Met haar tanden ontbloot en haar nagels diep in de grond geboord keek ze hem aan. "FERN IS WEG DOOR SLECHT LEADER EN MENTORSHIP!" Schreeuwde hij woest. Zonder er echt besef van te hebben lag ze ineens op de grond, met Scorchfeather bovenop haar. Haar gezicht vertrok even van de pijn in haar achterpoot, welke vreemd onder haar lichaam gebogen zat. "Je moet nu niet de schuld aan andere geven,broertje." Siste ze ijskoud. "Ik ben er altijd voor jou geweest! Ik heb je altijd geholpen! Ik snap dat je niet graag geholpen wordt! en dat je je rot voelt over je poot! Maar het is nou eenmaal zo! En je hebt geen rede jou woede op mij te uitte! Ik lag altijd naast je na het ongeluk! je hebt altijd met mij over van alles kunnen praatte!" Met half opengesperde bek keek ze hem aan. "Jij?" Ze spuugde de woorden uit alsof ze vergif waren op haar tong. "De enige die er altijd voor me is geweest is Arcane, totdat ze deputy werd. Tóen toonde jij ineens interesse!" Ze duwde haar poot in zijn gezicht en probeerde hem van haar af te duwen, want langzamerhand begon haar poot steeds meer pijn te doen dan wat deze al deed.
Scorchfeather

Scorchfeather

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimedo apr 20, 2017 9:10 pm

Hij drukte zijn klauwen nog dieper in haar pels, haar poot had een bloedende wond op zijn wang achtergelaten en woest leunde hij naar voren "Ik weet niet of jij weet hoe het voelt zusje, je mate en kits te verliezen! kort na elkaar!" siste hij razend "Hoe het voelt om alles te verliezen en dagen lang te werken voor de clan om het te vergeten, ik weet niet of jij het je herinnerd maar ik kwam bijna nooit omdat ik extra patrouilles nam, omdat ik voor jou en mijn kits wou jagen! En weet je waarom ik dat doe?! Omdat ik van jou hou!" al gouw nam woede het over en lied hij haar gaan alleen zodat hij een klap tegen haar kop te geven met zijn grote klauwen...

next: leafstar
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16

Cat Profile
Status: Learning

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimedo apr 20, 2017 10:47 pm

De calico zat in haar hol, tot rust te komen. Haar rust moment werd echter snel verstoord door een roep door het kamp. 'DAT IS WAAROM FERN WEG IS!' Leafs oren schoten overeind. Fern? Wat was er met Fern? Wat is het waarom Fern weg is? Oh ja, zijzelf...
'FERN IS WEG DOOR SLECHT LEADER EN MENTORSHIP!' hoorde Leaf iemand anders nu schreeuwen. Okay, dit was niet goed. What was going on? Ze stond op en rende op een drafje haar hol uit, alleen om Firefly onder de stevige poten van Scorchfeather te treffen. Shit.
De twee schreeuwden verder naar elkaar, niet wetend dat half het kamp nu stond toe te kijken. Leaf keek even snel rond en wist dat ze iets moest doen. Nu was de kans om te laten zien dat ze iets kon. Waarschijnlijk ging dit even slecht als altijd en verlieten weer katten de Clan. Niet zo denken. Ze haalde diep adem. Dit kun je.
Ze rende naar de twee vechtende katten. Ze zag Scorch zijn poot optillen om Fire een klap tegen haar kop te geven. Not today. Ze sprong tussen de twee. Daardoor kreeg ze de klap die voor Fire was bedoelt zelf tegen haar kop. Ze herstelde zich echter snel. Ze nam het hem niet kwalijk, hij had niet verwacht dat er iemand tussen zou springen. Ze keek naar de twee katten. 'Stoppen, allebei!' mauwde ze. Ze stond veel steviger en klonk veel zekerder dan ze zich voelde, maar ze was niet van plan om iets van zwakheid te laten merken nu. Het was nu een goed moment om te laten zien dat ze ook sterk kon zijn en twee van haar vechtende Clankatten onder controle kon houden. Als dit allemaal goed verliep en er geen katten de Clan verlieten zal dit goed zijn voor de Clan en voor haar. Als. Ze zuchtte even kort door haar gedachten. Stop.
Leafstar richtte zich weer naar de twee calico's aan haar beide zijden. 'What the hell is going on?!'
Firefly
Administrator
Firefly

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimeza apr 22, 2017 11:53 pm

Haar hart begon harder te kloppen en adrenaline schoot door haar lichaam. Met haar achterpoot trappelde ze lichtjes tegen zijn buik, ze kon hem geen pijn doen. Niet met opzet. Hoewel ze nu wel een wond had achtergelaten op zijn gezicht. Hij drukten zijn nagels dieper in haar tortoiseshell pels en haar kaken klemde zich stevig op elkaar. "Jij weet niet hoe het voelt zusje, om je mate en kits te verliezen! Kort na elkaar!" Siste hij naar haar. "Nee. Dat weet ik niet omdat ik een mate heb die wél van me houd hoewel ze druk is." Bromde ze met een sluwe grijns op haar gezicht. "Hoe het voelt om alles te verliezen en dagen lang te werken voor de clan om het te vergeten, ik weet niet of jij het je herinnerd maar ik kwam bijna nooit omdat ik extra patrouilles nam, omdat ik voor jou en mijn kits wou jagen! En weet je waarom ik dat doe?! Omdat ik van jou hou!" Ze zag hem zijn poot optillen en even likte ze haar lippen. "Oh bo-ho, cry me a river, build a bridge and get over it." Siste ze terug. Voordat ze de klap kon voelen die haar broer voor haar bedoelt had sprong er nog een gevlekte kattin tussen. Leafstar. "Stoppen, allebei!" Haar stem klonk sterk en ze stond als een echte leader tussen te twee in. "What the hell is going on?!" Met een pijnlijk gekreun strompelde Firefly omhoog en keek neergeslagen naar haar leadster. "Hij begon." Miauwde ze met op elkaar geklemde kaken. Haar achterpoot hing in de lucht terwijl ze een scherpe teug lucht naar binnen zoog en deze op de grond zetten alsof er niks aan de hand was. "Die loser kan niet over z'n verdriet heen komen." Grinnikte ze kil en staarde recht in de ogen van de calico.
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimezo apr 23, 2017 10:47 am

Ze zag Fire naast zich overeind krabbelen. Haar achterpoot hing in de lucht. Ze hoopte dat het niet al te ernstig was. 'Hij begon,' miauwde ze met op elkaar geklemde kaken. Leafstar zuchtte. 'Die loser kan niet over z'n verdriet heen komen,' grinnikte ze kil. 'Dit gaat niet om wiens schuld het is,' verklaarde ze. 'En dat Scorchfeather niet met zijn verdriet omgaat zoals jij, zal je dat moeten accepteren.' Ze richtte zich tot de kater. 'En dat geldt ook voor jou.'
  Ze wist maar al te goed hoe verschillend katten met verdriet omgaan. Dat geldt ook voor andere dingen. Angst, woede, allemaal anders. En iedereen zou dat moeten accepteren. Iets waar de wereld nog wel wat hulp mee kan gebruiken...
  Maar nu was ze in het ThunderClan kamp, proberend twee vechtende katten uit elkaar te houden. Broer en zus nog wel. Ze wist niet precies waar deze ruzie omgaat maar ze hoorde Fern voorbij komen. Wat had Fern te maken met die twee? Ugh, ze moest echt meer aandacht hebben voor haar Clangenoten.
Scorchfeather

Scorchfeather

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimezo apr 23, 2017 4:59 pm

Scorchfeather was te druk met heen en weer lopen, zijn staart zwiepte dreigend heen en weer en zijn vacht stond overeind terwijl hij met iedere stap die hij zetten gaten in de losse aarde boorde. Zijn scherpe verwilderde blik viel op zijn leader, verblind door woede. Zijn ademhaling was snel en zijn spieren duidelijk gespannen "Ik niet met mijn verdriet kunnen omgaan?!" spuwde hij razend "Ik kan prima met mijn verdriet omgaan!. Maar weet je wat, fire, als je mijn hulp niet wilt, mijn tijd,mijn aandacht. Dan vind ik dat prima!, dan zal ik voorlopig mijn aandacht niet meer aan jou verspillen!" schreeuwde hij woest "Dan hoef ik mijn schema ook niet maar aan jouw aan te passen!. Veel plezier alleen!" zijn blik viel op zijn zusje en hij boorde zijn klauwen in de aarde
Firefly
Administrator
Firefly

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimewo apr 26, 2017 3:59 pm

Gefrustreerd sloeg ze haar nagels in en uit de grond terwijl Leafstar verder sprak. "Dit gaat niet om wiens schuld het is, en dat Scorchfeather niet met zijn verdriet omgaat zoals jij, zal je dat moeten accepteren." Ze rolde met haar ogen naar de leadster toen ze niet naar haar keek. "En dat geld ook voor jou." Nog steeds stond meer dan de halve clan om hun heen wat Fire zwaar frustreerde en gaf de meeste dus een dodelijke blik. Haar broer was heen een weer aan het ijsberen en woede straalde van hem af. "Ik niet met mijn verdriet kunnen omgaan?!" spuwde hij razend "Ik kan prima met mijn verdriet omgaan! Maar weet je wat, Fire, als je mijn hulp niet wilt, mijn tijd, mijn aandacht. Dan vind ik dat prima!, dan zal ik voorlopig mijn aandacht niet meer aan jou verspillen!" Schreeuwde hij woest naar haar. "Dan hoef ik mijn schema ook niet meer aan jou aan te passen! Veel plezier alleen!" Ze zag hoe zijn nagels de grond in boorde en op de één of andere manier leek het alsof ze haarzelf niet meer was. Alsof ze zelf ook in de kring om hun heen stond. Zonder controle te hebben over haar eigen lichaam stortte ze zich op haar broer en een kracht die ze nooit gekend had liet zich zien. Ze was nog steeds niet de sterkste, maar ze voelde zich bijna als een echte warrior. "Ik zou graag zeggen 'rot in hel' maar daar wil ik je lelijke kop niet terug zien." Siste ze met haar kop naast zijn oor. Firefly trok deze weer terug en hield haar kop boven die van hem en spuugde in zijn gezicht. "See ya later." Ze sprong van hem af en ging weer bij de boom zitten waar alles begonnen was.
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitimezo apr 30, 2017 1:13 pm

De kater naast haar was druk met heen en weer lopen. 'Ik niet met mijn verdriet kunnen omgaan?!' spuwde hij. 'Ik kan prima met mijn verdriet omgaan! Maar weet je wat, Fire, als je mijn hulp niet wilt, mijn tijd, mijn aandacht. Dan vind ik dat prima! Dan zal ik voorlopig niet meer mijn aandacht aan jou verspillen!' schreeuwde hij woest. 'Dan hoef ik mijn schema ook niet meer aan jou aan te passen! Veel plezier alleen!' Jup, Scorch was woest. Wat moet ik nou doen? Maar voordat Leaf verder na kon denken stortte Firefly zich al op de kater. Shit. Ze kon niets doen, wat moest ze doen? Fire zei iets maar ze kon het niet goed horen. Ze zag hoe ze in zijn gezicht spuugde. 'See ya later.' En ze liep weg. Leafstar stond even aan de grond genageld. Dit ging niet als gepland. Ze keek naar Scorch. Ze moest zorgen dat hij niet achter haar aan ging, dat zou alles erger maken. Ze zal later wel even bij Fire kijken, kijken hoe het met haar poot ging. Hopelijk was het niet ernstig. En Scorch, die had afleiding nodig. Ze moest die twee voorlopig uit elkaar houden.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Moonlight (firefly)   Moonlight (firefly) Icon_minitime

Moonlight (firefly)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Camp-
Ga naar: