Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 41 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 41 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

You idiot ! ||| Lukas ||||

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mathias

Mathias

Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

You idiot ! |||  Lukas |||| Empty
BerichtOnderwerp: You idiot ! ||| Lukas ||||   You idiot ! |||  Lukas |||| Icon_minitimevr apr 15, 2016 9:00 pm

De rogue. Stapte over de grijze rots grond , hij was pas net wakker geworden en de zon kwam  pas net op . Hij had lukas maar niet wakker gemaakt , wetende dat hij pas wakker te maken was op zonhoog . normaal zou tino al wakker zijn , maar die had hij al een maan lang niet gezien . Hij en berwald waren weggegaan , hij wist nog steeds niet waarom . Lukas zij dat hij te bazig was  , maar wat is daar zo erg aan , hij was een geweldige leider ! . En lukas kleine broertje , god mag weten waar die is ! . Hij verdween altijd , of bleef onopgemert . Vandaag zou hij zich bewijzen en ging hij jagen . Op ratten ja , ratten. Hij ging de ene grot na  de ander in maar zag niks. Hij zuchtte , hij was nu op de grens van rogue gebied en clan gebied . Hij heeft altijd al deel willen uitmaken van een clan . Altijd in gezelschap zijn van andere , vechten en leader worden . Hij wist dat lukas dat niet wilde en eerlijk gezegd wou mattias niet weer een vriend verliezen . En hij hoorde daar toch niet , in riverclan zou hij verdrinken door zijn zware vacht , in schadowclan zou hij vast zitten in de modder , in thunderclan zal hij aan takken blijven haken en in windclan zou hij sterven van de warmte . Hij glimlachte en liep vrolijk verder opzoek naar eten !. Plots hoorde hij een speels piepje , hij draaide zich om en ontmoete de ogen van een zwart honden jong . Hij verstijfde en begon hard te lachen , hij was nog groter dan dit ding .  " kom dan ! " , het jong zag dit kennelijk als een uitnodiging en sprong richting de kater , die hem ontwijkte en het een harde klap gaf . De pup rende snel weg en verdween in een hol " ja ren maar ! " schreeuwde matthias hem na , voordat hij zich omdraaide . Een woest geblaf deed hem opschrikken toen de moeder hond het op hem gemunt had . Snel rende matthias weg , maar door de trillingen op de grond wist hij dat het dichterbij kwam . Plots draaide matthias zich om en sprong boven op de hond en gaf haar een paar harde klappen voordat hij op de grond werd gesmeten . Hij krabbelde snel overeind en rende weer weg . Eindelijk was hij terug in het hol . Hij voelde zijn hart in zijn keel , toen de hond dichterbij kwam " Lukas !" Schreeuwde hij waardoor hij meteen zijn schuilplaats vrijgaf " Word wakker ! , we zitten in de problemen !" . Plots verscheen de hond weer op het toneel , die langzaam hun kant opkwam ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lukas

Lukas

Real Name : Izza :3
Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil
Aantal berichten : 224

Cat Profile
Status: Stuck with that idiot -.-

BerichtOnderwerp: Re: You idiot ! ||| Lukas ||||   You idiot ! |||  Lukas |||| Icon_minitimevr apr 15, 2016 9:35 pm

"Lukas!" Daar ging zijn rust. De witte Noorse Boskat gromde. ''Hoe vaak heb ik je al niet gezegd dat je me 's ochtends niet wakker moet maken?'' De kater gaapte, zijn tanden weergevend.  "Word wakker! We zitten in de problemen!" Hij opende zijn diepblauwe ogen langzaam. ''Wat nu weer, Matthi-'' Zijn ogen vlogen open in angst. Voor hem stond een grote hond. En ze was boos. Heel erg boos. Hoe had Matthias het in godensnaam voor elkaar gekregen om een hond zo boos te maken? De hond stond voor de uitgang, dus ze konden niet ontsnappen. Shit. Shit. Zijn blik dwaalde kort af, een van zijn feeënvrienden zat op de kop van de hond. Het beest leek het niet te merken. Totdat de fee aan haar haren trok. De hond leek afgeleid. ''Matthias, rennen!'' siste de kater terwijl hij uit het hol stoof. Waarom ben ik ook al weer met deze idioot opgescheept?
Mathias

Mathias

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: You idiot ! ||| Lukas ||||   You idiot ! |||  Lukas |||| Icon_minitimevr apr 15, 2016 10:00 pm

De noorse bos kat opende eindelijk zijn ogen "Hoevaak heb ik je al niet gezegt dat je me s'ochtends niet wakker moet maken !"gromde hij woest . Matthias staarde hem een tijd aan voordat hij zich naar de naderende hond wende . Nu was lukas dan eindelijk opgeschrokken en samen staarde zij het woeste monster aan . Plots keek het beest weg "Matthias , rennen !"schreeuwde Lukas , die opstond en weg sprintte . Nog altijd in de war schoot de kater het hol uit "Dit is pas opstaan he ?!" lachte hij onder het rennen door.De hond had zich immedels omgedraaid en liep kalm weg . Matthias stopte en keek hoe de hond verdween in het rots landschap " Ren maar gauw watje !". Hij wendde zich nu weer naar lukas . Hij wist dat hij boos zou zijn " nou wat een avontuur maar weer !" hij lachte en draaide zich nog een keer om , om.zeker te weten dat de hond weg was .

Srry behoorlijk kory
Lukas

Lukas

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: You idiot ! ||| Lukas ||||   You idiot ! |||  Lukas |||| Icon_minitimeza apr 16, 2016 3:59 pm

"Dit is pas opstaan he?!" Lukas siste onder zijn adem scheldwoorden in het Noors. Opeens stopte de gouden kater naast hem, waardoor Lukas slippend tot stilstand moest komen. Matthias schreeuwde iets naar de hond. Wat een idioot... De idioot draaide weer naar hem toe. "Nou wat een avontuur maar weer!" Lukas voelde woede in zich opborrelen. Hij duwde de veel grotere kater naar de grond, terwijl hij zijn keel vastpinde onder zijn klauwen. Hij zorgde ervoor dat de luchtpijp net genoeg open was om een beetje lucht door te laten. "Ja, wat een avontuur om bijna vermoord te worden!" Hij boog door zijn poten heen, de druk op Matthias' keel vergrotend. "Dankzij jouw geschreeuw waren we bijna dood!" Een grom ontsnapte zijn keel. "You. Stupid. Idiot!" Bij ieder woord vergrootte hij de druk iets meer. Uiteindelijk liet hij de kater gaan. Hij liep een eindje weg, niet maar de kater kijkend. "Ik had gewoon met Emil mee moeten gaan." Hij gromde opnieuw en keek naar zijn idiote reisgenoot. "De volgende keer dat dit gebeurd ben ik weg.", zei hij terwijl hij verder het bos in liep.
Mathias

Mathias

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: You idiot ! ||| Lukas ||||   You idiot ! |||  Lukas |||| Icon_minitimeza apr 16, 2016 4:21 pm

Lukas drukte hem zoals wel vaker tegen de harde koude grond aan
. Zijn nagels precies op de luchtpijp gedrukt , net niet hard genoeg om nog te kunnen ademhalen " Ja wat een avontuur , om bijna vermoord te worden !" gromde hij woest . Matthias probeerde omhoog te krabbelen maar de witte noorse boskat had hem hard in zijn greep , hij duwde nog harder " Dankzij jouw waren we bijna dood !" mattias had hem nog nooit zo boos gezien"you stupid idiot !". Langzaam verminderden de druk op zijn keel en stapte de kater van hem af . Matthias hees zichzelf op en zag hoe lukas een eindje liep en zonder zich om te draaien stopte "Ik had gewoon met emil moeten meegaan!". Matthias keek geschrokken op , emil was lukas kleine broertje ook hij was wegegaan na berwald en tino dat deden . Pijn raakte als een doorn zijn hart , toen hij inzag hoe erg de kater hem wel niet haten "De volgende keer dat dit gebeurt ben ik weg ! ". gromde hij terwijl hij het bos in liep . Matthias bleef even staan voordat hij de kater achterna ging" waarom ging je niet gelijk met emil mee? , of met berwald !" schreeuwde hij . Eindelijk had hij de kater ingehaald en stond nu pal voor hem " als je niet om mij geeft , of me zelfs haat waarom ging je dan niet weg net als de andere!" . Woede en verdriet namen het nou over , nog altijd met een glimlach op zijn gezicht . Een kleine gebroken glimlach ..
Lukas

Lukas

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: You idiot ! ||| Lukas ||||   You idiot ! |||  Lukas |||| Icon_minitimevr jun 17, 2016 1:03 pm

" waarom ging je niet gelijk met emil mee? , of met berwald !" Hij draaide zich met een woeste blik in zijn groene ogen om. " als je niet om mij geeft , of me zelfs haat waarom ging je dan niet weg net als de andere!" Hij siste. 'Misschien had ik dat wel moeten doen ja.' De lage sis was veranderd in een grom. 'Ik geef je nog een laatste kans. De volgende keer ben ik echt weg.'

Ik dacht, hier kan wel weer actie in xD Kort
Mathias

Mathias

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: You idiot ! ||| Lukas ||||   You idiot ! |||  Lukas |||| Icon_minitimeza jun 18, 2016 1:58 pm

Verrast luisterde hij naar de katers worden, terwijl hij steeds kouder werd. Kans?, hij had geen andere keus dan te blijven. Plots viel er iets op zijn snuit, was dat een sneeuwvlok?. Hij keek naar boven waar duizenden van de witten vlokken naar beneden vielen. Hij lachte "Vraag jij je ook wel eens af waar Berwald en tino mee bezig zijn?" vroeg hij uit het niets terwijl de wereld om hen heen langzaam wit werd...
ik weet het is lente maar dit gebied ligt toch in het noorden?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: You idiot ! ||| Lukas ||||   You idiot ! |||  Lukas |||| Icon_minitime

You idiot ! ||| Lukas ||||
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Rogue Territory-
Ga naar: