Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 44 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 44 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

[Deputy ceremonie] Head up. Stay strong. Fake a smile, move on.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Smokestar
Leader
Smokestar

Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 23

Cat Profile
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

[Deputy ceremonie] Head up. Stay strong. Fake a smile, move on. Empty
BerichtOnderwerp: [Deputy ceremonie] Head up. Stay strong. Fake a smile, move on.   [Deputy ceremonie] Head up. Stay strong. Fake a smile, move on. Icon_minitimewo nov 30, 2016 5:07 pm

Plukken vacht stonden overeind van de opgedroogde modder en verschillende verse wonden liepen over zijn lijf van de val die hij vorige dag had gemaakt. Eigenlijk zag hij er gewoonweg niet uit, maar met zijn trots was niets mis. Kuchend ijsbeerde hij door zijn duistere den nadenkend over de woorden die hij straks zal spreken tegen de clan. Hij had het haar niet verteld, nog niemand, maar er was gewoon geen ander keuze voor hem. Haar veiligheid was het belangrijkste van allemaal voor hem. Smoke kon niet nog iemand verliezen van wie hij hield. Het duurde dan ook niet lang voor dat kater voor hij op de uitstekende stuk boomstam sprong en zijn kamp vanaf de hoge plek bekeek. Eventjes liet hij een kille blik rond het kamp gaan voor dat hij ging zitten. Er lag een harde en sadistische blik in zijn mintgroene ogen terwijl een kalme grimas zijn lippen sierde. Ze hele houding duldde geen tegenspraak toen hij een harde miauw over het kamp liet bulderend. De enorme grijze kater wachtte af totdat de katten zich voor hem hadden verzameld. Toen iedereen zich verzameld had stond hij. "Ik heb jullie bij één geroepen om wat zaken op orde te stellen" Hij keek elke katten één voor één aan, waarbij hij niemand vergat. Iedereen moest zijn blik gekruist hebben voordat hij verder ging. "Het is een moeilijke beslissing die ik heb gemaakt maar mijn keuze staat vast. Hummingbird is niet langer Deputy van Windclan" Zijn woorden galmde koud door het kamp terwijl hij zijn nagels in de boomstam plantte. "Haar taak zit erop en ze zult voor een paar moons de nursury intrekken om bij te komen van haar verloren dochter, Pumpkinpaw. Daarna zult ze haar taken weer oppakken als een normale warrior van Windclan" Zijn gehavende oren schoten in zijn nek terwijl hij even zijn tanden over elkaar knarste. "Er staat een moeilijke tijd voor de boeg, Windclan werkt nu samen met Thunderclan en wij zullen samen werken tot Shadowclan niet meer is dan een hoopje opgestapelde dode ratten! Wij verwelkomen dus de Thunderclanners als één van ons” Opnieuw keek hij de katten één voor één aan. "Onze Apprentices moeten daarom hard getraind worden totdat ze er bij neervallen. Ik heb besloten om alle nieuwe Apprentices twee mentors te geven. Laat zien dat jullie het waard zijn om voor te vechten.” Zijn blik bleef hangen bij een paar katten en begon ongeduldig met zijn staart op de stam te tikken. "Daarnaast heeft Windclan een nieuwe Deputy nodig. Deze zal Echolight worden. Mogen starclan je pas verlichten" Zonder nog iets te zeggen sprong hij van de omgevallen boom af en sjouwde zich naar zijn slaapplek en gebaarde dat Echo hem moest komen opzoeken nadat iedereen haar gefeliteerd af. Voor nu duldde hij geen enkel tegenspraak van iemand want dat zou een doorgebeten keel betekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden

[Deputy ceremonie] Head up. Stay strong. Fake a smile, move on.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A wish came true {Deputy Ceremonie}
» Should I stay or should I go?
» Ceremonie 8/16
» Ceremonie Topic
» SC CEREMONIE JUNI

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan :: WindClan Camp-
Ga naar: