Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten
Cat Profile Gender: Male Age: 22 Moons Status: FOLLOW THE GODAMN CODE
Onderwerp: so how is it going (firefly) za nov 26, 2016 6:08 pm
Zijn zware vermoeide poten leidde hem door het kamp. Hij was kapot na al het jagen en patrouilleren en wou niks minder dan zijn zusje bezoeken en naast haar liggen net als vroeger...voor dat ze mank werd. Maar hij hield nog altijd van haar zoals een goede broer zou doen. Hij liep naar haar nest, in zijn bek een pas door hem gevangen vogel. Hij negeerde iedereen op zijn pad, hij wou zo snel mogelijk bij de poes zijn. Het mocht dan wel de poes haar eigen domme schuld zijn, hij zou nog altijd voor haar zorgen. Nadat hun ouders vertrokken waren hadden ze alleen elkaar nog. En toen kwam arcane in fire's leven...de kater grinnikte hij shipte ze wel. Eindelijk bereikte hij haar den en stapte naar binnen "Ey" murmelde hij toen hij de vogel voor haar neerlegde "Hier, net gevangen" de kater glimlachte...
Firefly Administrator
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 01-07-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 22 moons Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you
Onderwerp: Re: so how is it going (firefly) za nov 26, 2016 9:30 pm
De elder had de dag weer niks gedaan en ze verveelde zich dood. Ze lag ze hele dag in het kamp naar langskomende warriors gekeken en geslapen. Haar grijze ogen keken overal, opzoek naar haar broer. Scorchfeather. Als apprentice was ze met haar poot ergens achter blijven hangen en tot op de dag van vandaag had ze daar spijt van. Had ze die verdomde haas maar laten gaan, dan kon ze nu nog rennen en jagen. De geur van haar broer waaide haar neus in en zo snel als ze kon ging ze overeind zitten. "Ey" Zijn gemurmel was het eerste wat ze hoorde nadat hij een dode vogel voor haar neerlegde."Hier, net gevangen" Zachtjes glimlachte ze naar hem en drukte haar kop tegen zijn hals. "Bedankt," Mauwde ze. "Hoe was je dag?" Haar stem werd licht onhoorbaar terwijl ze de vogel oppakte.
Scorchfeather
Aantal berichten : 25 Registratiedatum : 26-11-16
Onderwerp: Re: so how is it going (firefly) za nov 26, 2016 9:44 pm
De poes bedankte hem toen ze haar kop in zijn hals legde. Ze vroeg hem naar zijn dag toen ze de verse prooi oppakte. De kater grinnikte "Werken natuurlijk, wat anders" Zijn stem klonk zachter als normaal toen hij zijn zusje warm aankeek. De warrior ging liggen om zijn vermoeide poten te laten ruste, zoals hij bijna iedere dag deed en keek langzaam om hem heen. Hij wist dat fire het saai vond, hier te liggen, zeker nu de andere manke poot, fernpaw, weg was en arcane deputy zaken te doen had. Even sloot hij zijn ogen, hij wou dat hij wat kon doen om haar te helpen, hij zou zelfs met haar willen ruilen....al zou dat zijn schema verpesten...hij zou er zelfs voor sterven. Maar nu viel er niks anders te doen dan bij haar liggen en haar gezelschap houden, hij zou altijd tijd voor haar maken ook al verpest het zijn godverdomme schema, hij was daar voor haar wanneer ze maar wou!. Hij legde zijn kop op zijn rode poten. Hij hield van zijn vachtkleur, het was uniek, ach ja op dit moment hadden alleen hij en zusje het in thunderclan. Het paste bij hun namen, fire en scorch, wat waren hun ouders toch creatief!. Maar waarom hadden ze de twee verlaten..zouden ze nog leven?. De kater wist het niet..en wou het ergens ook niet weten het belangrijkste was Firefly, zo lang zij blij was was hij dat ook. Hij wou vragen hoe haar dag was, maar wist het antwoord eigenlijk al...saai en vervelend. Ze zou er nog over liegen...waarschijnlijk maar hij wist hoe ze zich voelde. Hij kende haar beter dan wie dan ook, nou ja arcane kende haar waarschijnlijk nog beter. Maar buiten dat kende hij haar extreem goed. Hij wist hoe ze zich voelde en ze kon er niet over ligen, als ze er al over zou liegen.
Firefly Administrator
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 01-07-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 22 moons Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you
Onderwerp: Re: so how is it going (firefly) za nov 26, 2016 9:58 pm
Hij grinnikte en man wat was ze blij dat te horen na alle stilte en pratende warriors. "Werken natuurlijk, wat anders" Zijn stem was zacht en zijn ogen waren warm. Al snel lag de kater in haar nest en nam een groot deel hier van in beslag. Zachtjes grinnikte ze terwijl ze haar tong over zijn kop en oren liet glijden haar ogen waren tot spleetjes geknepen terwijl ze verder ging met zijn hals en haast hem ging liggen. "Hoe was je dag?" Ze likte nog een keer over zijn hals voordat ze haar staart om haar lichaam krulde en naar haar broer keek.
Scorchfeather
Onderwerp: Re: so how is it going (firefly) za nov 26, 2016 10:10 pm
Ze vroeg het nog een keer terwijl ze likte hem nog een keer terwijl ze haar staart om hem heen krulde. De kater glimlachte zwakjes "Gaat wel, ik volgde mijn schema en al mijn taken zitten erop" mauwde hij kalmpjes "En nu ben ik kapot zoals iedere avond" murmelde hij terwijl hij zijn kop in zijn zusjes vacht duwde. "Dus kwam arcane nog langs vandaag?" vroeg hij om het onderwerp te veranderen, al vroeg hij dit iedere dag. Hij wou ze gewoon bij elkaar hebben, dat zou ze gewoon blij moeten maken!.
Firefly Administrator
Onderwerp: Re: so how is it going (firefly) za nov 26, 2016 10:45 pm
"Gaat wel, ik volgde mijn schema en al mijn taken zitten er op en nu ben ik kapot als iedere avond" Hij drukte zijn kop in haar vacht. Zachtjes glimlachte ze en haalde ze de zoveelste keer haar tong over zijn kop heen."Dus kwam Arcane nog langs vandaag?" Haar vrolijke gezicht veranderde naar verdrietig toen ze de vraag hoorde. "N-nee," Er kwam een brok in haar keel en die probeerde ze weg te slikken."Vandaag niet, nee." Haar grijze ogen waren op de grond gericht en de woorden bleven in de lucht hangen.
Scorchfeather
Onderwerp: Re: so how is it going (firefly) zo nov 27, 2016 11:31 am
"N-nee," hij keek op niets zeggend "Vandaag niet, nee.". Hij kon het wel dan niet zien maar hij voelde haar verdriet, hij leefde met haar mee. Hij drukte zijn kop in haar hals en likte haar over haar kop "Ze komt,dat weet ik zeker" mauwde hij warm en kalm. Ergens hoopte hij dat dat zo was, arcane was druk met haar deputy leven, haar zware taken en ze vergat firefly of had geen tijd meer. Het deed hem pijn,zijn zusje zo te zien, zo verslagen , zo kapot. Het vuur waarmee ze hem altijd ondervroeg als hij ergens meezat, hoe ze er op uitgingen hij kon niet ontkennen dat hij het miste. "Oh starclan wat moet ik nu" dacht hij kijkend naar de nu donkere buiten wereld. Hij glimlachte kort kijkend naar zijn zusje om zijn verdriet te verbergen terwijl hij opstond "Kom" mauwde hij toen hij naar buiten stapte en naar binnen keek om te kijken of zijn zusje hulp nodig had...
Firefly Administrator
Onderwerp: Re: so how is it going (firefly) zo nov 27, 2016 7:23 pm
"Ze komt, ik weet het zeker" Mauwde hij kalm en warm. Het hart van Firefly ging harder kloppen bij de gedachten aan de deputy."Ik hoop het, ik hoop het echt." Mauwde ze terwijl ze naar de donkere buitenlucht keek."Kom"Mauwde haar broer terwijl hij opstond en naar buiten liep. Ze hield haar kop even schuin voordat ze probeerde op te staan, maar als een herten jong probeerde ze op te staan. Haar poten waren moe van het liggen en voelde aan als gekookte spaghetti, dus al snel viel de elder voorover op haar snuit. Zachtjes begon ze te grinniken en keek haar broer aan. "kun je me helpen?"
Scorchfeather
Onderwerp: Re: so how is it going (firefly) zo nov 27, 2016 7:46 pm
. "kun je me helpen?" vroeg de poes na dat ze gefaald was in opstaan. Hij glimlachte en stapte op haar af. Met enige moeite tilde hij haar op haar poten en begeleiden hij haar naar buiten. Eenmaal buiten ging hij in het maanlicht zitten. De lucht was nog ergen rood van de zonsondergang en de temperatuur was perfect. De geluiden van krekels die zich in het hoge gras verstopte en kikkers die in de boomtoppen leefde kon je nog net horen boven het geluid van snurkende katten in de warriors den even verder op. Hij glimlachte naar zijn zusje en kwam tot rust. Af en toe vloog er een vogel voorbij en er hing een vredige sfeer. Zeker nu stormheart eindelijk opgerot was uit hun clan. "Starclan wat heb ik dit gemist" mauwde hij terwijl een warme bries door zijn vacht strookte toen de eerste ster boven hen verscheen en ook zijn licht wierp op het woud.