Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 44 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 44 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

What now? (Smokestar)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fernpaw

Fernpaw

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Status: on a adventure !

What now? (Smokestar) Empty
BerichtOnderwerp: What now? (Smokestar)   What now? (Smokestar) Icon_minitimema nov 21, 2016 8:02 pm

Zat was ze het,stil liggen,niks kunnen doen en afhankelijk zijn van crow. Het was saai, ze miste de bomen, de clan en het woud. Het poesje zuchten toen ze langzaam maar zeker het hol uit hupte, haar geur was al minder thunderclan en ergens voelde ze zich vrij, maar wat was vrijheid als ze niet eens de kracht had om ervan te genieten? als ze niet kon lopen zoals het dat kon, alles ze niet meer kon lopen. Ze had thunderclan verraden, ze had haar clan verlaten en was n u afhankelijk van crowcry. De kater, waar ze vanaf het moment dat hij haar mentor was, van hield en tegen opzag als een voorbeeld. Zelfs na zijn vertrek, zelfs nadat hij haar bijna doodde. De kater was vriendelijk en een goede mentor, al had hij nu niks aan haar. Misschien...misschien moest ze iets voor hem terug doen!. Ja, jagen of zo iets!. Met zwakke en ritmische sprongetjes hinkte ze over crows gebied. Het was zwaar, maar ze moest iets terug doen!. Ze was zo in haar pijn en vermoeidheid verdronken dat ze niet door had dat ze windclan was in gehinkt en verdwaald was tussen het hoge gras. De warme zon branden op haar rug terwijl ze hopeloos om haar heen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden

What now? (Smokestar)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I know (Smokestar)
» ≿ Smokestar ≾
» Why, hello (SPT - SMOKESTAR)
» Help me, please {Smokestar}
» Hello Leader [Smokestar]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum