Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

It's me, Nynke(beest)!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Swallowflight
Deputy
Swallowflight

Real Name : Nynke aka Nynkebeest
Other Accounts : //
Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: OK ~

It's me, Nynke(beest)! Empty
BerichtOnderwerp: It's me, Nynke(beest)!   It's me, Nynke(beest)! Icon_minitimevr apr 15, 2016 2:10 pm

Hee luitjes, c:
Zoals jullie al waarschijnlijk gemerkt hebben ben ik Nynke, en ik ben 14 jaartjes jong. Ik ben een meisje wat havo/vwo volgt en ik zit in de 2e klas. Volgend jaar ga ik hoogstwaarschijnlijk naar vwo en ik wil later aardwetenschappen studeren. :3 Ik heb een enorme obsessie aan vulkanen. Ik heb iets van 4 dvd's wat met vulkanen te maken heeft, een poster, drie boeken en een spel. Verder wil ik dus aardwetenschappen studeren wat ook met vulkanen te maken heeft, yeey. Ik ben behoorlijk raar en kan heel dom overkomen, en dat vind ik grappig. Maar goed, alle gekheid op een stokje, we gaan verder. Ik lees sinds mijn 10e Warrior Cats en heb inmiddels alle series gelezen. Verder lees ik graag fantasy en alles wat er mee te maken heeft en vind ik het ook altijd leuk om films te kijken. Ik heb verschillende hobby's, waaronder dus lezen en films kijken, maar ook zingen, tekenen, photoshoppen en gamen. Ook speel ik al sinds m'n 6e piano, en speel ik voor klassiek. Ik hou van alle soorten muziek, als het maar niet te hard is. (: Mijn lievelingseten is oesters (ik zei al dat ik raar ben), maar je kunt mij ook altijd wakker maken voor een tosti. c: Ik heb een huisdier, Soesy. Ze is een 8 jaar oude lapjeskat en ze is heel lief. <3
Nou, dat was het denk ik. c:
xx,
NYNKE (:
Terug naar boven Ga naar beneden

It's me, Nynke(beest)!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introducing-
Ga naar: