Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 10 gasten
Onderwerp: Oh my ( Vitani) zo okt 23, 2016 6:58 pm
Met kleine sprongetjes sprong ze door het rogue gebied, een glimlach op haar niets wetende gezicht. Ze had de opdracht opzoek te gaan naar een bepaald kruit om een elder te helpen maar het was wel duidelijk dat ze verdwaald was. Ze had niet door dat ze van thunderclan gebied af was en sprong vrolijk verder. Het mocht dan wel niet zo lang geleden zijn maar het vertrek van haar siblings deed haar nog altijd pijn. Ze hadden perfect kunnen zijn, een liefdevol gezin maar dankzij hun is alles kapot gegaan. Ze haatte haar oom, al haar andere familie was dood en haar andere siblings waren rottige harteloze rogue's. Ze zuchtte toen ze erachter kwam dat ze verdwaald was en keek om haar heen. Er waren niet zo veel bomen meer...en het was veel kaler en droger. "Alweer?!" mauwde ze vrolijk terwijl ze haar schouders ophaalde en verder liep hopend de goede kant in te gaan toe ze plots een onbekende geur rook. Ze keek om haar heen "Hey daar, weet jij waar ik ben, ik ben verdwaald, ik ben Oakleaf uit thunderclan!" mauwde ze hopend een aardig persoon te ontmoeten...
Vitani
Real Name : Toot aka Marlie <3 Aantal berichten : 7 Registratiedatum : 22-10-16
Cat Profile Gender: Female Age: 23 Moons Status: You knife, my back. My gun. Your dumbass head.
Onderwerp: Re: Oh my ( Vitani) zo okt 23, 2016 7:18 pm
Met een bemodderde vacht sloop de kattin veder, haar oren waren in haar nek gedrukt en een duistere gloed glom in haar bloedrode ogen. Vitani was op pad en ze was vast besloten om vandaag haar botten 'verzameling' bij te vullen maar eerst een rondje langs de grens. Haar zintuigen stonden op scherp terwijl ze langs de borders heen sjokte en alles goed ververste, ze tolereerde geen adere katten op haar terrein en dat liet ze merken ook. Oud bloed kriebelde aan haar neusvleugels toen ze langs een oude lijk liep en de rotte lucht hing hier overal. Soms kwam ze nog wat oude botresten tegen van de slachtoffers die ze ooit had gemaakt en ze merkte dat ze binnenkort weer aan de slag moest. Vitani wende af van de grens en wou net op jacht gaan toen een betrouwbaar geur haar neus in dreef. Thunderclan. Haar rode ogen schoten het gebied af vol met moordlust en haar staart zwiepte hard heen en weer. Meteen rende ze op verse geur af en al snel kwam een vormde er een gedaante op de open vlakte. Gegrom borrelde op in haar borst en haar ogen spuwde vuur. "Hey daar, weet jij waar ik ben, ik ben verdwaald, ik ben Oakleaf uit thunderclan!" Hoorde ze de kat naar haar roepen en Vitani verlaagde haar pas. Met krachtige stappen liep ze naar de kattin toe wie ze herkende als Oakleaf. Haar zusje. "I know who you are" Mauwde ze bitter toen ze eenmaal dicht genoeg was zodat Oak haar zou herkennen.
Onderwerp: Re: Oh my ( Vitani) zo okt 23, 2016 7:24 pm
"I know who you are" Klonk de stem, een poes verscheen. Haar hart begon sneller te kloppen toen ze haar zus herkende "Rosefield!" mauwde ze extreem vrolijk toen ze op haar af holde. Haar ogen straalde extreem blij en haar mondhoeken raakte bijna haar ogen toen ze begon te lachen "Ik heb je zo gemist!"mauwde ze vrolijk toen ze nog dichterbij kwam. Ze stond nu nog geen vijf centimeter van de poes vandaan toen ze haar kop extreem snel op die vitani legde "Waarom ging je weg!" mauwde ze "Waarom ging Gingersplash weg, ik mis jullie zo erg jullie zijn het enige dat ik heb !" siste ze verdrietig en een beetje boos al kon je nog altijd blijdschap in haar ogen zien...