Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 50 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 50 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Sunrise (Smoke and Leaf) za okt 22, 2016 6:21 pm
Haar ademhaling was kalmer dsan normaal toen ze door het heldere water van riverclan. Af en toe ging ze onderwater en opende ze haar ogen om de prachtige onder water wereld te kunnen zien. Na een tijd van zwemmen als en otter berijkte ze de kade. Haar oog was een beetje geirriteerd door vuiltjes in het anders zo heldere water maar ze zag nog net goed genoeg om de rck te bereiken. De zonsondergang die haar vacht oranje kleurde gaf haar energie en de smaak van krab lag nog altijd op haar tong en ze genoot ervan. Hoewel ze zich goed voelde was haar blik ijziger dan ooit, geen sprankje van emotie in haar blik en haar voetstappen kalm en ritmisch. Ze ging zitten op de grote rots die het middelpunt van de clans voorstelde. Nu moest ze wachten op de andere twee. Dark wou oorlog, dat was duidelijk...maar welke rol wolf erin zou spelen wist ze zelf nog niet eens. Dak was al haar leven lang haar beste vriendin, bijna haar zusje. Ze had het uitgemaakt met falcon voor de poes. Ze stond altijd aan darks kant...maar wat moest ze nu doen. Het was zeker dat haar emoties geen invloed op haar keuzes moesten hebben, ze moest kieze wat haar clan het beste uitkwam. Ze zou altijd haar clan kiezen boven haar blijdschap. Ze zuchte, ze was opgegroeid in shadowclan, vocht als een shadowclan warrior en dacht als een shadowclanner. Veel denken dan ook dat dit de reden was waarom ze brook had kunnen verslaan. Ze had een shadowclanner mentaliteit. Maar dit maakte haar niet een slechte riverclanner. Haar opa had alktijd gezecht dat het het hart was dat je loyaal maakte aan iets. Ze mocht dan wel het shadowclan brein hebben, maar haar hart heeft altijd al in riverclan gelegen. Maar toch, ze was erbij toen darks moeder stierf, toen haar vader stierd, toen er een oorlog was binnen in shadowclan. Ze zuchte, ze zou alles doen voor dark. Maar toch zou ze shadowclsan kunnen aanvallen als het iets zou opleveren voor haar clan. cause if it ain't making a profit than it ain't worth doing...dat was haar regel, haar quote en haar levens motto en daar geloofde ze in. Ze zou alles kunnen doen...moorden...clans uitroeien en verdrijfen als het maar iets opleverde voor haar...zelfs shadowclan...
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Sunrise (Smoke and Leaf) za okt 22, 2016 7:00 pm
Een beetje zenuwachtig maar toch zeker van haar zaak liep Leafstar door het tropische ThunderClan woud. Ze zou afspreken met Wolfstar en Smokestar en als het goed is een plan bedenken tegen Darkstar. Ze vond het nog steeds niet fijn om oorlog te voeren. Zo was zij gewoon niet. Maar het moest. Ze kon er niet omheen draaien. Met een zucht liep ze het dal in bij The Rock. Daar zat Wolfstar al. De grijze vacht van de kattin kleurde mooi oranje in het zonlicht. Ze sprong The Rock op en ging naast de statige RiverClan Leadster zitten. 'Hallo Wolf,' mauwde ze vriendelijk. Ze keek Wolf aan en wiebelde vriendelijk met haar oortjes. Daarna richtte ze haar blik weer voor zich uit. Smokestar was er niet. Die was meestal aan de late kant. Niet dat ze het erg vond. Nu kon ze samen met Wolfstar praten. 'Nog bedankt, Wolf,' sprak ze dankbaar terwijl ze dankbaar met haar ogen knipperde.
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Sunrise (Smoke and Leaf) za okt 22, 2016 7:13 pm
Verbaast keek ze op toen leaf en terein op kwam, zo vroeg...het was al een wonder dat ze gekomen was!. . 'Hallo Wolf,' mauwde de jonge leadster. Wolfstar knikte maar zei verder niks. 'Nog bedankt, Wolf,' ging leafstar verder. Wolf zuchte "Waarvoor?" ze keek de poes aan met haar ene oog. Verwarring was duidelijk te zien op gezicht.
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Sunrise (Smoke and Leaf) za okt 22, 2016 7:30 pm
'Waarvoor?' zuchtte Wolf. Verwarring was duidelijk zichtbaar op het gezicht van Wolf. 'Nou, dat je mij hebt laten inzien dat ik.. Nou ja, je weet wel...' mauwde ze ongemakkelijk. Ze vond het niet fijn om te zeggen dat ze nu een goede Leader was. Want dat was ze totaal nog niet. Maar er was verandering gekomen. Waar ze blij mee was. 'Je hebt me veranderd. En daar ben ik je dankbaar voor,' sprak ze, dankbaar knipperend met haar ogen.
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Sunrise (Smoke and Leaf) zo okt 23, 2016 2:38 pm
Hij likte nog snel zijn verwarrende vacht recht voor hij het kamp verliet. Hij had Hummingbird de opdracht te geven om op de clan te lette terwijl hij weg was en zo gezegd zo gedaan verdween de massieve kater het kamp uit. Zijn grote poten stampte op de droge vlakte en opgedroogde grassprieten en bladeren stoven omhoog bij elke stap die de forse kater zette. Zijn blik was zoals altijd emotieloos en kill terwijl hij zijn gehavende oren lichtjes in zij nek drukte. Smoke's tempo was snel toen hij merkte dat hij aan de late kant was en al snel kwam de grens inzicht. Met vol zelfvertrouwen sjouwde hij de border over richting de grote rots die de vier clans scheidde. Zijn mintgroene ogen gleden het gebied langzaam af toen hij zijn pas verminderde en al snel ving hij de twee leadsters op. Zijn brede schouder bewogen ritmische mee bij zijn krachtige stappen en met een sprong klauterde hij The rock op. " Dames" Begroette hij met zijn ijskoude toon en knikte naar de twee poezen.
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: Sunrise (Smoke and Leaf) vr okt 28, 2016 12:43 am
Afwezig luisterde ze naar leafstar, alleen maar knikkend. Ze grijnsde alleen maar, verandert? haha natuurlijk.Plots hoorde ze de stem van smoke en keek ze om. Haar blauwe ogen ontmoette die van smokesstar, eindelijk was de grijze kater aangekomen, "Je bent laat, jullie allebei" grauwde ze koeltjes terwijl ze zich omdraaide en rustig ging zitten. Haar staart netjes om haar pootjes gekruld terwijl ze machtig om haar heen kijk, haar blinde oog showend. "Dus, wat gaan jullie aan dark doen, aangezien ze nu ook jou probleem is" haar blik viel op Smokestar, emotieloos en nadenkend. "En, als ik vragen mag, wat doe jij eigenlijk hier, waarom wil jij leaf helpn smokestar. Darkstar was jou probleem helemaal niet" mauwde ze wantrouwend
Ze wist niet of de woorden echt bij Wolf aan gekomen waren, maar ze had het in ieder geval gezegd. Er kwam WindClan geur haar neus binnen en even later zag ze de dikke grijze vacht van Smokestar. Hij klom op The Rock. 'Dames,' begroette hij. Leaf knikte. 'Je bent laat, jullie allebei,' grauwde Wolf. Leaf keek haar verbaasd aan. Ze was een paar minuutjes te laat, zoveel verschil was dat niet. Maar oké, ze kon maar beter haar mond houden, zoals altijd. 'Dus, wat gaan jullie aan Dark doen, aangezien ze nu ook jou probleem is. En, als ik vragen mag, wat doe jij eigenlijk hier, waarom wil jij Leaf helpen Smokestar. Darkstar was jou probleem helemaal niet,' mauwde de grijze kattin. 'Ik heb hem gevraagd me te helpen,' mauwde Leaf nog voordat Smoke kon reageren. Ze wilde niet dat hij problemen kreeg met Wolf of zo, het lag ook aan haar.
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Sunrise (Smoke and Leaf) vr nov 25, 2016 10:06 pm
Nadat hij de twee leaders had begroet begon Wolfstar weer allemaal dingen te tetteren als een oud wijf dat over haar gewrichten klaagde dus de kater trok ongeïnteresseerd zijn kop weg van de vissengraat en richtte zijn doodkalme ogen enkel op leafstar die hij een knikje gaf. Rustig liet hij zich op zijn achterwerk zakken en sloeg zijn staart om zijn grote klauwen. "En, als ik vragen mag, wat doe jij eigenlijk hier, waarom wil jij leaf helpn smokestar. Darkstar was jou probleem helemaal niet" De grijsgekleurde kater wou net zijn bek openen om haar de mond te snoeien maar Leaf nam het woord en de robuuste kater keek haar enkel kort aan voor hij zich op Wolfstar richtte nadat de calico pies had verteld dat ze hems hulp had gevraagd. "Ik bepaal zelf wat ik doe en wie ik help. Jou woorden doen daar niks aan, ik heb nu eenmaal besloten en mijn keuze staat vast. Het is een begreiding voor het hele woud en als het moet eindig ik dat." Bromde hij en liet zijn giftige ogen voor een seconde strak op die van haar gericht, hij duldde geen tegenspraak van haar en als ze het deed was ze veder van huis vandaag. "Darkstar uitschakelen dat is het plan"