Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

So....(Sunstream)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

So....(Sunstream) Empty
BerichtOnderwerp: So....(Sunstream)   So....(Sunstream) Icon_minitimevr okt 21, 2016 11:43 pm

Haar heldere blauwe oog keek uit over het kamp. Voor het eerst in manen scheen de zon weer en waren de grijze wolken gekleurt in het oranje licht van de zwakKe maar toch prachtige zonsondergang. Ze zuchte terwijl een koele bries door haar grijze pels heen strookte. Ze was nog nooit zo relaxed geweest...nou ja in tijden nog nooit zo relaxed geweest. Haar oog was pijnlijk maar ze voelde het al niet meer. Ze voelde niks meer, geen pijn, geen emoties...ze was klaar met leven. De enige reden waarom ze iedere dag haar ogen opnieuw opent is voor haar clan, haar kit en dark. De grijze katting haar vacht kleurde perfect oranje in het zwakke licht dat haar vacht belichten en met een lenige sprong sprong ze uit de wilg die als vergader plek diende. Katten in het kamp deden de gebruikelijke dingen, kittens rende rond, ouders klaagde en apprentice's stoeide terwijl warriors terug kwamen van hun patrouilles. Ja, alles was weer normaal, na de overstromingen van laatst leek alles weer tot rust te komen en de clan, zoals altijd, was weer aangesterkt en klaar om hun gebied met het leven te beschermen. Ze trippelde naar de grote, goedgevulde prooistapel en pakte een zalm uit de vele vissen,schelpdieren en watervogels. De leadster trippelde terug naar de uitgang van haar den en ging liggend eten, kijkend naar haar clan en genieted van de warme zonsondergang....
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream

Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16

Cat Profile
Status: Healing

So....(Sunstream) Empty
BerichtOnderwerp: Re: So....(Sunstream)   So....(Sunstream) Icon_minitimevr okt 21, 2016 11:59 pm

Tevreden met het resultaat stapte Sun even naar achter. Tevreden keek ze naar de goed geordende kruiden die ze net allemaal gesorteerd had en netjes had neer gelegd. Ze knikte goedkeurend en stapte het hol uit. Het was rustig in de Medicine Den. Geen nood gevallen waar ze bij moest blijven of zo. Mooi zo. Zolang zij het rustig had ging het goed met de Clan. Ze stapte de Den uit en liep naar de prooistapel. Ze pakte een kleine otter en keek om zich heen naar een goede plek om het dode dier op te eten. Toen kreeg ze Wolfstar in het oog. Haar oog was goed genezen, wat fijn was. Maar Wolf moest natuurlijk wennen aan dat ze nu nog maar één oog had. Sun haalde diep adem en stapte op de Leader af. Ze hadden ruzie en Sun wilde maar al te graag dat die opgelost werd. Een slechte relatie tussen een Leader en een Medicine Cat kon nooit goed aflopen. 'Hoi Wolfstar,' begroette ze de grijze kattin vriendelijk toen ze voor haar stond. 'Mag ik erbij komen?'
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16

Cat Profile
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

So....(Sunstream) Empty
BerichtOnderwerp: Re: So....(Sunstream)   So....(Sunstream) Icon_minitimeza okt 22, 2016 12:02 am

Ze keek op en zag sunstream aankomen en zuchte, oh gosh. Hoi Wolfstar,' ze knikte alleen maar 'Mag ik erbij komen?'. Wolfsatar zuchtte en wou eigenlijk nee zeggen maar gebaarde met haar staart dat ze erbij kon zitten, al keek ze de poes niet aan. Zich voorbereidend op iets awkwards...
Sunstream
Medicine Cat
Sunstream

Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety
Aantal berichten : 241
Registratiedatum : 14-04-16

Cat Profile
Status: Healing

So....(Sunstream) Empty
BerichtOnderwerp: Re: So....(Sunstream)   So....(Sunstream) Icon_minitimeza okt 22, 2016 12:08 am

Ze merkte dat Wolf geen zin had in haar. Ze besloot er geen aandacht aan te schenken. Ze ging naast Wolf liggen maar met genoeg ruimte tussen de twee. Ze nam een hap van haar otter. Ongemakkelijke stilte. Hier moest ze iets aan doen. Ze had niet het idee dat Wolf zelf zou gaan praten. 'Wolf, laat ik maar gewoon to the point komen. Ik wil het goedmaken. Maar jij moet er ook mee instemmen,' mauwde ze. Ze keek de grijze kattin van opzij aan. 'Kijk, ik weet niet wat ik verkeerd gedaan heb maar dat kan je me nu dan gewoon zeggen en dan kan ik daar rekening mee houden,' sprak ze. Ze wilde ook zeggen dat Wolf zelf ook fouten heeft gemaakt maar eerst wilde ze dat ze tenminste probeerde om het goed te maken.
Gesponsorde inhoud

So....(Sunstream) Empty
BerichtOnderwerp: Re: So....(Sunstream)   So....(Sunstream) Icon_minitime

So....(Sunstream)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ☀ Sunstream ☀
» Who are you?(Sunstream)