Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 38 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 38 gasten
Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh) Aantal berichten : 118 Registratiedatum : 29-07-16
Cat Profile Gender: Female Age: 18 Moons Status: Babe please, flirtatious is my middle name
Onderwerp: Who's your daddy? [Leafstar] ma okt 17, 2016 7:43 pm
De langharige zwarte kattin liep met een vlotte tempo op de gigantische rots af die het centrum markeerden van de vier Clans. Hier en daar had de kattin er wat over gehoord, maar ze kwam nou eenmaal niet uit dit gebied en haar kennis over de Clans was schaars. Meestal was ze hier niet te vinden maar iets had haar hier naar geleid. Nu stond ze hier, voor een rots waar iets belangrijks aan mocht zijn. Al had ze zelf niks kunnen verzinnen wat een beetje logisch leek waarom dit stukje steen zo belangrijk was. Awel had ze gehoord dat Clankatten hier geen bloed mochten laten vloeien, iets wat ze niet helemaal niet begreep. Je zou je weerhouden van zelfverdediging en dreigen te sterven voor een of andere domme steen? De kattin schudde haar kop zachtjes en grinnikte, stelletje idioten. Alex sprong met een paar soepele sprongetjes op de rots en ging uitgebreid op het uiteinde liggen. Vanaf hier kon ze alles overzien en nu maar hopen dat ze de gene tegen kwam op wie ze wachtte.
Leafstar <3
Laatst aangepast door Alex op ma okt 17, 2016 8:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Who's your daddy? [Leafstar] ma okt 17, 2016 7:53 pm
Met stevige passen liep Leafstar door het ThunderClan territory. De peptalk van Wolfstar had haar zeker goed gedaan. Ze voelde de energie door haar lichaam vloeien en ze voelde zich goed en sterk. Ze had net wat gejaagd, de jacht ging goed. Het leek wel alsof alles goed ging nu. Nu ging ze gewoon even een rustig wandelingetje maken. En dit keer niet om na te denken. Nee, het denken schoof ze heel even voor zich uit. Ze wilde een keer een wandeling maken en ervan genieten. Iets wat ze de laatste tijd niet kon doen. Ze genoot van de vrolijk zingende vogels, het gekrioel van muisjes tussen de bladeren en het heen en weer gespring van eekhoorns in de bomen. Op een gegeven moment kwam eindigde het woud. Onder haar was een dal met een grote steen in het midden. The Rock. Ze zag een zwarte poes bovenop The Rock zitten. Ze herkende de poes niet en ze rook ook geen Clan. Een Rogue. Ze besloot een praatje te maken met de poes. Dat kon nooit kwaad. Ze liep het dal in en bleef voor The Rock staan. Ze keek naar boven en zwiepte met haar staart om de aandacht van de poes te trekken. 'Hallo!' mauwde ze opgewekt.
Alex
Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh) Aantal berichten : 118 Registratiedatum : 29-07-16
Cat Profile Gender: Female Age: 18 Moons Status: Babe please, flirtatious is my middle name
Onderwerp: Re: Who's your daddy? [Leafstar] ma okt 17, 2016 8:06 pm
Terwijl haar groene over het gebied gleden viel haar blik al meteen op een gevlekte vacht in de verte. Haar oren schoten rechtovereind en haar staart zwiepte heen en weer als een blije hond. Snel krabbelde ze overeind en keek toe hoe de vacht zich een wegbaande naar haar maar al snel sloeg haar vrolijke gevoel om als sneeuw voor de zon en met een plof liet ze zich weer op de rots vallen. Haar rug de naderende kat toegewezen. "Hallo!" Alex drukte haar oren plat in haar nek en liet een geïrriteerde zucht haar mond verlaten. Haar neus vulde zich met Thunderclan terwijl ze langzaam haar kop naar de andere kattin draaide. Haar ogen mengde in die van de ander en Alex rees haar wenkbrauw op. Deze thunderclanner leek als twee druppels water op Waspgaze maar alleen wat groter. Ze verbrak het oogcontact en keek weer in de verte maar de Shadowclanner was nergens te bekennen. "Hello my dear" Mauwde ze met haar flirterig stem en keek de ander weer met donkere ogen aan.
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Who's your daddy? [Leafstar] ma okt 17, 2016 8:33 pm
'Hello my dear,' mauwde de zwarte poes. Leaf knipperde vriendelijk met haar ogen. 'Hoi! Wat doe je daar, als ik vragen mag?' vroeg Leaf met een spoor van humor. Yup, de peptalk van Wolfstar heeft zeker haar goede humeur terug gebracht.
- kort :c
Alex
Onderwerp: Re: Who's your daddy? [Leafstar] di okt 18, 2016 1:53 pm
'Hoi! Wat doe je daar, als ik vragen mag?' Vroeg de gevlekte kattin en Alex grinnikte, haar poten reikte zich naar de einde van de rots en ze liet haar nagels over de gladde steen glijden om grip te krijgen. "Genieten van het uitzicht" Mauwde ze met een knipoog, doelend dat ze haar bedoelde inplaats van de omgeving. "En jij?" Vroeg ze en zwiepte nieuwsgierig met haar dikke pluizige staart.
Onderwerp: Re: Who's your daddy? [Leafstar] di okt 18, 2016 2:00 pm
'Genieten van het uitzicht,' mauwde de poes met een knipoog. Leaf knikte. 'Ja, het is inderdaad mooi hier,' sprak ze terwijl ze even om zich heen keek. 'En jij?' vroeg de zwarte poes. Leaf richtte haar blik weer naar haar toe. 'Oh, ik was gewoon een wandeling aan het maken. Het is mooi weer, rustig, dus waarom niet?' mauwde ze vrolijk. De calico liep naar The Rock en klom erop. 'Ik kom even hier hoor, anders moet ik de hele tijd naar boven kijken, haha,' legde ze uit terwijl ze naast de zwarte poes ging zitten. 'Hoe heet je eigenlijk? Ik heb je nog nooit gezien. Wat wel logisch is want je bent een Rogue en Rogue's komen gewoonlijk niet bij The Rock, haha,' vroeg ze nieuwsgierig.
Alex
'Ja, het is inderdaad mooi hier,' De zwarte kattin kninkte en grinnikte in haar zelf. Haar staart zwiepte weer en heen weer en een volmaakte glimlach versierde haar gezicht. 'Oh, ik was gewoon een wandeling aan het maken. Het is mooi weer, rustig, dus waarom niet?' Antwoorde de calico op haar vraag en Alex knikte langzaam maar voor ze zelf iets kon zeggen opende de poes weer haar mond. 'Ik kom even hier hoor, anders moet ik de hele tijd naar boven kijken, haha,' Alex knipperde met haar ogen en schoof een stuk opzij toen de andere zich een weg baande naar boven. 'Hoe heet je eigenlijk? Ik heb je nog nooit gezien. Wat wel logisch is want je bent een Rogue en Rogue's komen gewoonlijk niet bij The Rock, haha,' "Alex aangenaam kennis te maken, en wat is die van jou my dear?" Grijnsde ze en ging weer uitgebreid op haar flank liggen.
'Alex, leuke naam. Ik ben Leafstar,' Alex knikte, "Bedankt" Grinnikte ze, "Jou naam is ook bijzonder, heeft het een speciale betekenis?" Vroeg de zwarte kattin nieuwsgierig en knipperde een paar keer voor ze haar groene blik op die van Leafstar liet rustte.
'Bedankt,' grinnikte Alex. Leaf knikte vriendelijk. 'Jou naam is ook bijzonder, heeft het een speciale betekenis?' vroeg de zwarte kattin. Leaf schudde haar kopje. 'Niet echt hoor. Ik heb Star achter mijn naam omdat ik de Leader ben van ThunderClan maar dat is alles. De meeste noemen mij Leaf,' antwoordde ze en ze wuifde het weg met een zwiep van haar staart. Haar naam was niet belangrijk. 'Maar vertel is Alex, hoe is het om Rogue te zijn? Dat vraag ik me soms best af haha,' vroeg de calico. Haar nieuwsgierigheid voor Rogue's is altijd al geweest maar toen Crowcry de Clan verliet en zo het Rogue leven wat dichter bij kwam is ze er nog nieuwsgieriger naar geworden. Ze vroeg zicht telkens weer af hoe Crowcry's leven er nu uit zou zien als Rogue.