Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Help me, please {Smokestar}

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Smokestar
Leader
Smokestar

Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 23

Cat Profile
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Help me, please   {Smokestar} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Help me, please {Smokestar}   Help me, please   {Smokestar} - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2016 9:31 pm

'I-ik.. Ik begrijp je niet.. Wat bedoel je met één worden?' De kater had het al verwacht dat Leaf dat zou zeggen dus kuchte hij kort om zijn rasperige brommende stem te verminderen en opende zijn mond om het uit te leggen. "Ik wil dat Thunderclan zich aansluit bij Windclan, wij tweeën worden samen één zodat geen enkel kat meer hoeft te lijden. Bareleaf staat voor de deur en om te overleven moeten we samen werken. En dan bedoel ik niet alleen met het gevecht," Mauwde hij, zijn groene ogen gleden langzaam naar de Thunderclan leader hopend dat ze hem nu snapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: Learning

BerichtOnderwerp: Re: Help me, please {Smokestar}   Help me, please   {Smokestar} - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2016 9:40 pm

'Ik wil dat Thunderclan zich aansluit bij Windclan, wij tweeën worden samen één zodat geen enkel kat meer hoeft te lijden. Bareleaf staat voor de deur en om te overleven moeten we samen werken. En dan bedoel ik niet alleen met het gevecht,' mauwde hij. Leaf knikte. Ze begon het te snappen. 'Dus je wilt dat we één Clan worden?' vroeg ze voor de zekerheid. Ze wilde alles duidelijk hebben voordat ze besloot. 'Ook na het gevecht? Dus je gaat akkoord met mijn voorstel om te helpen?' mauwde ze blij.
Smokestar
Leader
Smokestar

Cat Profile
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

BerichtOnderwerp: Re: Help me, please {Smokestar}   Help me, please   {Smokestar} - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2016 9:46 pm

'Dus je wilt dat we één Clan worden?' Vroeg de Thundeclan leadster voor de zekerheid en de forse kater knikte, zijn mintgroene ogen staarde in die van haar. Als Leafstar hier mee akkoord zou gaan zal zijn clan nooit meer honger lijden en hij zal Leafstar samen met Thunderclan weer sterker maken. 'Ook na het gevecht? Dus je gaat akkoord met mijn voorstel om te helpen?' Smoke knikte weer, "Ik ben bereid om te vechten aan de zijde van Thunderclan, mitst je akkoord gaat met mijn voorstel, Thunder en Wind zullen zich bij elkaar aan sluiten, samen één Clan vormen en ik zal jou en Thunderclan helpen en andersom"
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Help me, please {Smokestar}   Help me, please   {Smokestar} - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2016 9:52 pm

'Ik ben bereid om te vechten aan de zijde van Thunderclan, mits je akkoord gaat met mijn voorstel, Thunder en Wind zullen zich bij elkaar aan sluiten, samen één Clan vormen en ik zal jou en ThunderClan helpen en andersom,' zei de grote kater. Leaf knikte nadenkend. Het leek haar een goed voorstel. Als WindClan zou aansluiten bij ThunderClan hadden ze zeker een grote kans van slagen tijdens het gevecht. En daarna... Dat zal misschien ook wel handig zijn. Als ze samen zouden voegen zijn ze een goed team. Ze konden elkaar vertrouwen en op elkaar rekenen. Leaf knikte. 'Ik vind je voorstel wel aantrekkelijk Smoke. Maar voor ik ermee akkoord ga wil ik nog wat extra dingetjes weten,' mauwde ze. 'Hoe zie je het ''samenvoegen'' voor je? Dat we op elkaars territorium mogen jagen en zo?'
Smokestar
Leader
Smokestar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Help me, please {Smokestar}   Help me, please   {Smokestar} - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2016 10:02 pm

'Ik vind je voorstel wel aantrekkelijk Smoke. Maar voor ik ermee akkoord ga wil ik nog wat extra dingetjes weten,' Een grijns vormde op de katers lippen en hij knikte met zijn brede kop, natuurlijk was het een goeie voorstel, hij wist wat het beste was voor zijn clan, voor beide clans. 'Hoe zie je het ''samenvoegen'' voor je? Dat we op elkaars territorium mogen jagen en zo?' Vroeg Leaf, "Inderdaad" Mauwde hij met zijn zware stem en zwiepte eventjes kort met zijn staart voor hij veder sprak. "Thunderclan en Windclan zullen met elkaar jagen, trainen samen leven. Wij zullen leren van jullie en jullie van ons. We worden een grote één clan"
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Help me, please {Smokestar}   Help me, please   {Smokestar} - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2016 10:11 pm

'Inderdaad. Thunderclan en Windclan zullen met elkaar jagen, trainen samen leven. Wij zullen leren van jullie en jullie van ons. We worden een grote één clan,' mauwde hij. Leaf knikte. Ze wist niet goed hoe de andere Clan hierop zouden reageren. Maar ach, het ging nu om het gevecht. En als ze moeilijk gingen doen over daarna zag ze dan wel weer. 'Oké, ik ga akkoord,' mauwde ze. 'Wanneer was je van plan om het ''te laten ingaan'' zeg maar. En hoe wil je het de Clan vertellen. Gaan we dat apart of samen doen. Hoe moeten we dat überhaupt samen doen?' ratelde ze. Ze was overtuigd van het voorstel maar er waren nog zat onzekerheden voor haar.
Smokestar
Leader
Smokestar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Help me, please {Smokestar}   Help me, please   {Smokestar} - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2016 10:28 pm

'Oké, ik ga akkoord,' Smoke knikte, "Mooi" Mauwde hij en de kater greens. 'Wanneer was je van plan om het ''te laten ingaan'' zeg maar. En hoe wil je het de Clan vertellen. Gaan we dat apart of samen doen. Hoe moeten we dat überhaupt samen doen?' Vroeg Leaf, "Zo snel mogelijk." Beantwoorde hij haar vraag, "Hoe sneller hoe beter" Ging de Windclan leader door en de kater stond op. "Om te beginnen is het handig dat ik mee ga naar Thunderclan zodat we vertellen dat we nu zo in werking gaan. Ik stel voor om twee warriors van mij met mee te nemen zodat ze de wacht kunnen houden voor Thunderclan voor als er een eventuele verassing's aanval komt van Shadowclan," Mauwde de kater en hij stapte richting de uitgang van zijn clan. "Ook handig om moederkatten, kittens en de elders naar Windclan te brengen zodat hun veilig zijn voor als het gevecht eenmaal uitbreekt" Voegde hij er aan toe terwijl hij met zijn dikke staart gebaarde dat de calico poes hem moest volgen naar buiten, hij baande een weg naar de kamp uitgang en wachtte daar op Leaf.
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Help me, please {Smokestar}   Help me, please   {Smokestar} - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2016 10:36 pm

'Ze snel mogelijk. Hoe sneller hoe beter,' zei de kater. Leaf knikte, inderdaad. 'Om te beginnen is het handig dat ik mee ga naar ThunderClan zodat we vertellen dat we nu zo in werking gaan. Ik stel voor om twee warriors van mij mee te nemen zodat ze de wacht kunnen houden voor ThunderClan voor als er een eventuele verassing's aanval komt van Shadowclan,' mauwde hij. Leaf dacht even na. Gelijk al twee Warriors meenemen? Zo snel zal die aanval toch niet komen? Maar oké, de Clans moeten leren samen te werken en dat kan maar zo vroeg mogelijk beginnen. Ze knikte instemmend. 'Goed idee. Hoe eerder ze aan het idee wennen hoe beter.' 'Ook handig om moederkatten, kittens en elders naar WindClan te brengen zodat hun veilig zijn voor als het gevecht eenmaal uitbreekt,' voegde de kater eraan toe. Alweer knikte Leaf instemmend. Ook zij moesten wennen en dat kon maar zo snel mogelijk beginnen. En hoe eerder ze weg van het gevaar waren hoe beter. De massieve kater baande zich een weg naar buiten en Leafstar volgde hem. Ze had een goed gevoel over het plan maar ze had ook zeker haar angst. Hoe zou haar Clan het ontvangen en hoe zouden ze samen werken met WindClan? Ze hoopte dat het geaccepteerd werd. Dat moest wel...
Smokestar
Leader
Smokestar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Help me, please {Smokestar}   Help me, please   {Smokestar} - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2016 10:46 pm

'Goed idee. Hoe eerder ze aan het idee wennen hoe beter.' Mauwde Leaf, "Inderdaad" Reageerde hij en gaf de calico een knikje dat ze even moest wachtte. De massieve kater liet de kattin alleen achter en stapte meteen richting de warriors den snel stak hij zak brede kop naar binnen en liet zijn giftige ogen door het donkere den heen glijden. Hij wist precies wie hij mee moest nemen. "Feathermist, Cloudgaze meekomen" Grauwde hij en stapte weer terug naar Leafstar, hij ging voor de kamp ijsberen terwijl hij op de twee warriors wachtte.
Feathermist

Feathermist

Real Name : Camillaaa
Other Accounts : Leafstar & Sunstream
Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 30-04-16

Cat Profile
Status: Your wings already exist. All you have to do is FLY

BerichtOnderwerp: Re: Help me, please {Smokestar}   Help me, please   {Smokestar} - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2016 10:55 pm

Feathermist lag lekker in haar nest te genieten van de koude lucht. Buiten de Den was het erg warm geworden en ze had even verkoeling nodig. De warmte maakte je ook erg slaperig dus een klein dutje was ook niet weggenomen. Ze werd ruw verstoord uit haar vredige rust toen ze opeens Smokestars stem hoorde. 'Feathermist, Cloudgaze meekomen.' Ze stond gapend op, zich afvragend wat Smoke wilde. Ze volgde Cloudgaze de Den uit en liep naar de grote kater. Ze zag Leafstar en werd nog nieuwsgieriger. Wat moest de Leadster van ThunderClan hier? 'Wat is er Smokestar?' vroeg ze, nieuwsgierig wat er zo komen.
Smokestar
Leader
Smokestar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Help me, please {Smokestar}   Help me, please   {Smokestar} - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2016 11:00 pm

Toen de twee warriors de den verlieten en vervolgens naar hem toe stapte stopte hij met ijsberen. Zijn ogen stonden weer koud en emotieloos zoals iedereen van hem gewend was. 'Wat is er Smokestar?' Vroeg Feathermist, "We gaan Thunderclan helpen en ik wil dat jij samen met Cloudgaze nu meegaan naar Thunderclan om daar alvast te helpen" Bevestigde hij en draaide zich om. Smoke gaf Leaf een kort knikje voor hij de drie katten gebaarde dat hem moesten volgen en liep het kamp uit richtig Thunderclan.
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Help me, please {Smokestar}   Help me, please   {Smokestar} - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 23, 2016 11:04 pm

Hij zag Smoke naar de Warriors Den lopen. Daarna kwam hij weer terug en even later kwamen er twee Warriors tevoorschijn. 'Wat is er Smokestar?' vroeg een grijze poes. 'We gaan Thunderclan helpen en ik wil dat jij samen met Cloudgaze nu meegaan naar ThunderClan om daar alvast te helpen,' bevestigde de WindClan Leader. Toen ze een knikje kreeg van de grijze kater stond ze op en volgde hem. Spanning kwam in haar buik maar ze liet er niks van merken. Dit moest goed komen.

- topic gesloten
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Help me, please {Smokestar}   Help me, please   {Smokestar} - Pagina 2 Icon_minitime

Help me, please {Smokestar}
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ≿ Smokestar ≾
» Why, hello (SPT - SMOKESTAR)
» I know (Smokestar)
» What now? (Smokestar)
» Hello Leader [Smokestar]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum