Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 41 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 41 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Let me tell you....(Leafstar)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: Learning

Let me tell you....(Leafstar) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 08, 2016 10:20 pm

Wolfstar zuchtte. 'Laat mij een verhaal vertellen,' mauwde ze zachtjes. Leafstar spitste haar oren en keek de grijze kattin vragend aan. 'Ik was jonger dan jij nu bent... Toen ik voor het eerst de leiding had, ik leidde mijn Warriors recht in een bloedbad. Ik was verbannen... Ik was mijn kits kwijt en mijn liefde. Brookstar, de Leadster van RiverClan en mijn moeder was een vreselijke Leader die aan iedereen de oorlog verklaarde en iedereen een verrader noemde. Ze omringde haarzelf met elite Warriors,' vertelde Wolf. Leaf luisterde aandachtig. Ze had wel verhalen gehoord dat Wolf haar eigen moeder had vermoord omdat de ze slecht was maar nu was het bevestigd. Wel door Wolfstar zelf! 'Ik en vrienden kwamen in opstand... En ik vermoorde Brookstar, mijn eigen moeder door haar hoofd tegen een rots te slaan,' zuchtte Wolf. Yep, Wolf had echt haar eigen moeder vermoord. 'Laat me je vertellen wat ik wou dat ik wist toen ik jong was en droomde van glorie en roem... Je hebt geen controle over wie sterft en leeft. Ik keek om me heen en zag... Bloed... Overal... Bijna al mijn vrienden waren gestorven... Ook veel van de vijanden. Ze kozen mij als nieuwe Leadster, en ik liet de andere Brook aanhangers doodgaan, de doodstraf en andere werden verbannen. Mijn broer de Deputy werd vermoord onder mijn bevel... En ik lig er nog steeds wakker van.. Iedere nacht... Je vraagt je vast af, wat dit met jou te maken heeft... Ik wil gewoond at je weet.. Dat je geluk hebt... Dat je gekozen werd om Leadster te kunnen worden... Dat je hebt kunnen oefenen als Deputy en hebt kunnen kijken hoe Willow het deed. Ik had die kans niet.. En zoals je hoorde heb ik mijn eerste gevecht iedereen de dood in gestuurd.' Leaf had in stilte naar haar verhaal geluisterd. Ze gruwelde bij de vele moorden maar ze begreep ook wel waarom. Zelf zou ze dat nooit doen maar iedereen was anders. Wolf was nog jong en had geen goede jeugd gehad door haar moeder. De calico poes knikte een aantal keer. 'I... Ik... Wolfstar.. Dat is.. Dat moest echt vreselijk geweest zijn voor je...' mauwde ze zacht en meelevend. Ze wist even niet wat ze moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16

Cat Profile
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 08, 2016 10:30 pm

'I... Ik... Wolfstar.. Dat is.. Dat moest echt vreselijk geweest zijn voor je...' mauwde leafstar zacht. Wolfstar zuchtte "Ik weet dat je gruwelt van de moorden...maar ik eindig liever in Darkforrest dan dat mijn moeder nog leader is" ze keek om haar heen "En in dit alles kreeg ik nog de meeste steun van Darkstar" ze glimlachte "Ik weet hoe je over dark denkt...maar denk niet dat ze het kwaad is...of evil want dat is ze niet...geloof me." Wolfstar lachte "Hoor mij nou ... haar verdedigen...wat ik wou zeggen...Dark heeft dingen meegemaakt...die jij en ik niet kunnen voorstellen...dingen zo gruwelijk da we er niet over spreken en de enig die ze had was Storm...dus weet wat je doet met haar. Ze is slim en is niet bang voor een bloedbad . Ze zou al haar warriors de dood insturen voor storm"
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 08, 2016 10:39 pm

'Ik weet dat je gruwelt van de moorden...' Leafstar knikte. 'Maar ik eindig liever in Darkforest dan dat mijn moeder nog Leader is,' zei Wolfstar. Leaf knikte begrijpend. 'En in dit alles kreeg ik nog de meeste steun van Darkstar.' Daar keek Leaf van op. 'Ik weet hoe je over Dark denkt... Maar denk niet dat ze het kwaad is.. Of evil want dat is ze niet.. Geloof me.' De gevlekte poes schudde haar kopje. 'Ik geloof niet dat Dark evil is. Ze doet alleen.. Gemeen...' 'Hoor mij nou... Haar verdedigen... Wat ik wou zeggen.. Dark heeft dingen meegemaakt... Die jij en ik niet kunnen voorstellen... Dingen zo gruwelijk dat we er niet over spreken en de enige die ze had was Storm... Dus weet dat je doet met haar. Ze is slim en is niet bang voor een bloedbad. Ze zou al haar Warriors de dood insturen voor Storm.' mauwde Wolf. Leaf knikte. 'Dat geloof ik graag. Gelukkig maar dat ik Stormheart niet vermoord heb of laten vermoorden want dat was mijn einde en het einde van de Clan al lang geweest...' mompelde ze. 'Ik respecteer Darkstar. Het is alleen jammer dat Dark wraak wilt. En omdat ik zo zwak ben is dit een goede kans voor haar. Konden we het maar bijleggen. Ik zal dolgraag willen dat er vrede was tussen ons. Ik kan veel van haar leren, ze is een goed voorbeeld voor mij...'
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 08, 2016 10:46 pm

'Dat geloof ik graag. Gelukkig maar dat ik Stormheart niet vermoord heb of laten vermoorden want dat was mijn einde en het einde van de Clan al lang geweest...' mompelde ze. 'Ik respecteer Darkstar. Het is alleen jammer dat Dark wraak wilt. En omdat ik zo zwak ben is dit een goede kans voor haar. Konden we het maar bijleggen. Ik zal dolgraag willen dat er vrede was tussen ons. Ik kan veel van haar leren, ze is een goed voorbeeld voor mij...'
Wolf knikte"Ik denk niet dat het ooit vrede zal worden, ze zal niet gouw opgeven. Ze zal je nooit vergeven voor wat je haar aandeed" mauwde ze zachtjes en nadenkend "Wat ga je er aan doen...heb je al warriors klaar staan voor een gevecht, extra partouilles en bewaking in het kamp?" vroeg ze
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 08, 2016 10:53 pm

'Ik denk niet dat het ooit vrede zal worden, ze zal niet gouw opgeven. Ze zal je nooit vergeven voor wat je haar aandeed,' mauwde ze zachtjes. 'Maar wat heb ik haar aangedaan? Ik heb haar nooit iets aangedaan! Ik begrijp het niet, waarom ik?' mauwde Leaf wanhopig. 'Wat ga je er aan doen... Heb je al Warriors klaar staan voor een gevecht, extra patrouilles en bewaking in het kamp?' vroeg Wolf. Leaf keek haar schuldig aan. Door al haar gedachtes en conflicten met haarzelf had ze daar helemaal niet goed bij nagedacht. De Clan wist dat er oorlog zou komen, iedereen weet het. Maar ze had nog niet echt maatregelen genomen. Ze wist ook niet of de Clan naar haar zal luisteren... 'Eh, eigenlijk nog niet.. Ik weet ook niet of de Clan naar me zal luisteren..'
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 08, 2016 11:00 pm

'Eh, eigenlijk nog niet.. Ik weet ook niet of de Clan naar me zal luisteren..'
mauwde de poes, woede rees in in wolfstar maar ze hiel het in en besloot rustig te blijven "Oh...ze zullen luisteren...ze willen vechten voor hun clan...apprentice's willen zich kunnen bewijzen de vraag is...zal jij luisteren...zal jij het volhouden en klaar staan voor het gevecht. Het is makkelijk de schuld op je warriors te leggen...het is moeilijker naar je zelf te kijken" mauwde ze streng "Je moet opgroeien en accepteren dat er warriors zijn die willen vechten voor hun clan en niet alleen voor JOU!" ze stond op en keek de leadster streng aan
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 08, 2016 11:10 pm

'Oh... Ze zullen luisteren... Ze willen vechten voor hun Clan... Apprentices willen zich kunnen bewijzen de vraag is... Zal jij luisteren... Zal jij het volhouden en klaar staan voor het gevecht. Het is makkelijk de schuld op je Warriors te leggen... Het is moeilijker naar je zelf te kijken. Je moet opgroeien en accepteren dat er Warriors zijn die willen vechten voor hun Clan en niet alleen voor JOU!' zei Wolfstar. Ze keek haar streng aan. Leaf keek beschamend naar de grond. 'Je hebt gelijk...' Ze zuchtte en richtte haar blik weer omhoog. Ze stond op en keek moedig uit haar ogen. Ze ging stevig staan. 'Ik moet mijn Clan leiden. Er voor ze zijn. Accepteren dat er een gevecht komt en de Clan voorbereiden op dat gevecht!' Ze keek de RiverClan poes uitdagend aan. Ze draaide zich om, om tussen het struikgewas te verdwijnen. Op het laatst stopte ze en draaide haar kopje naar Wolfstar. 'Bedankt Wolfstar, je hebt me echt geholpen,' mauwde ze dankbaar. Daarna draaide ze zich weer, sprong en verdween in het duister van de nacht. Ze zal haar Clan toespreken en voorbereiden op de komende oorlog. Ze zullen er klaar voor zijn. ThunderClan zal niet meer bekend staan als de zwakke Clan. Nee, dit word een sterkte Clan met een Leader die nog echt kan Leiden ook!

~ Leaf topic uit
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 08, 2016 11:16 pm

Wolfstar glimlachte, toen haar boodschap eindelijk binnengekomen was. Nu leaf eindelijk het gevecht aan zou gaan, kon haar plan gaan beginnen. Ze draaide zich ook om en trippelde terug naar de grens. Het woud werd na de seconde minder dik, en al gouw verscheen het gighantische meer dat ze haar thuis kon noemen. Langzaam zakte ze in het water en zwom naar het hoofdeiland waarop het kamp zich bevond. Eindelijk kon haar plan gaan starten...nu nog wachten tot dark naar haar toe zou komen...

(topic gesloten)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Let me tell you....(Leafstar)   Let me tell you....(Leafstar) - Pagina 2 Icon_minitime

Let me tell you....(Leafstar)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Are you proud? ( Leafstar)
» Oh, hi || LEAFSTAR
» What do you want now! [Leafstar]
» The first day... ( Leafstar)
» Hi! (Leafstar)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum