Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Broken (crowcry)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Broken (crowcry) Empty
BerichtOnderwerp: Broken (crowcry)   Broken (crowcry) Icon_minitimedo sep 08, 2016 6:48 pm

Haar lichaam protesteerde bij iedere step die ze zette. Bloed droop langs haar flank naar beneden en haar achterpoot schraapt over de harde aarde. Ze was leeg van binnen. Ze keek op, niks meer dan nog een kale vlakte al rook ze zwak de geur van de zwarte kater. Hoe zou ze het moeten zeggen...dat ze haar belofte had gebroken. Het poesje gaapte en keek naar de steeds duidelijk wordende sterrenhemel. Zou starclan nu op haar neerkijken, zouden ze haar de rug toe keren. Zouden ze teleurgesteld zijn?. Het poesje zuchtte en hinkte verder luisterend naar de stilte, hier waren geen vogels die hun liederen zongen, geen kikkers die je vanaf meters kon horen kwaken het enige dat je hoorde was de frisse wind die van de bergen afkwam. Haar blik gleed over de witte bergketen daar woonde de wilde, de monsters en de niet gelovige wist het poesje. De waren harteloze rogues die vaak in groepen leefde en elkaar afmaakte voor de leiderspositie, waren monsters. Ze hoorde verhalen over gigantische katers met spieren zo groot als die van de honden en poezen zo snel als de wind. Katten die met wolven vochten en katten die zelfs in de koudste winters overleefde door hun dikke pelzen. Nou waren dit de verhalen van oudste, waarschijnlijk om haar bang te maken. Hoe konden er überhaupt katten overleven in die kou, nee daar woonde geen katten daar in de bergen. De geur van crow werd steeds sterker tot dat de plaats waar de kater leefde in zich kwam. En kleine glimlach verscheen terwijl ze hijgend en kapot erop af hinkte. "Crow?" klonk haar stem zachtjes en gebroken...ze was geen warrior...mocht ze wel terugkomen....zou hij haar haatte?!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

Broken (crowcry) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken (crowcry)   Broken (crowcry) Icon_minitimewo okt 05, 2016 10:10 pm

Crowcry keek naar de sterrenhemel, maar er leek minder betekenis aan te zitten dan voorheen. Hij voelde zich eenzamer dan ooit dat hij zelfs zijn band met Starclan voelde vervagen. Zou ze er nog zijn? Zou ze nog altijd over hem waken? Was ze teleurgesteld over het pad dat hij gekozen had te volgen? Nee, dat nooit. Hij had deze keuzes allemaal gemaakt om haar, om haar herinnering te eren en niet te accepteren dat haar moordenaar in kamp zat. Crowcry zuchtte diep en keerde zijn blik af van Silverpelt en droop af tussen de struiken. Hij had weinig puf om nog te gaan jagen vannacht. De schaduwen die hem vroeger altijd hadden geroepen, wapperden geen verlangen meer in hem op. Langzaam sloop hij weer terug naar de grot waar hij zijn nest had gemaakt en viel futloos in het mos en sloot snel zijn ogen. Misschien zou hij zich morgen weer beter voelen.
Slechts enkele momenten later rook hij de geur van Thunderclan en... bloed? Starclan verdomme, lieten ze hem dan nooit met rust? Hoe vaak zou hij het duidelijk moeten maken dat hij niets met hen te maken wilde hebben? Totdat ze plotseling Fernpaws stem hoorde. Wat deed zíj hier? Hij sprong omhoog en liep de grot uit en schrok van het schepsel dat hij voor hem zag. Bebloed en niet steunend op één van haar achterpoten. ‘W-wat is er met jou gebeurd?!’ sprak hij geschrokt en snelde naar de jonge poes. Met grote ogen keek hij naar haar achterpoot. ‘Arme ziel,’ mompelde hij zachtjes en zond een stil gebedje naar Starclan dat ze genadig voor haar zouden zijn. Het was nog slechts een kit, pas de nursery uit, waarom zouden ze haar dit aangedaan hebben? ‘Kom mee,’ sprak hij kalm en ondersteunde de apprentice met zijn schouder en leidde haar naar zijn nest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Broken (crowcry) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken (crowcry)   Broken (crowcry) Icon_minitimewo okt 05, 2016 11:05 pm

Ze volgde de kater,haar ogen dof van de pijn "Ik heb Thunderclan verraadde" mauwde ze zachtje "En ik ben geen Warrior....ik heb mijn belofte gebroken....sorry". Haar poot schraapte over de koude vloer "Ik ben mank, heb mijn clan verloren en ik heb mijn belofte verbroken allemaal om Leafstar te helpen" siste ze "Je had gelijk Crow, de wereld is niet leuk...." ze gaapte terwijl ze ging liggen haar kopje op haar pootjes gelegd als de pijn erger werd bij iedere ademhaling. "Het spijt me..." snikte ze "Ik heb thunderclan verlaten en zal nooit meer een warrior worden..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

Broken (crowcry) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken (crowcry)   Broken (crowcry) Icon_minitimezo okt 23, 2016 12:12 am

Crowcry probeerde zachtjes de jonge apprentice te sussen, terwijl hij haar ondersteunde naar zijn nest. Ze sprak over woorden als dat ze Thunderclan had verradden en dat ze haar belofte had gebroken om hier bij hem te komen. ‘Je mocht altijd bij me komen met nood, zoals nu,’ sprak hij kalm en hield haar in zijn nest neer te vallen. Wat had haar mogelijk in deze staat toe kunnen brengen? Leafstar zou zelfs tot dit niet in staat kunnen zijn, en waarom zou ze dat willen? Ze zou het laten aan hem moeten uitleggen wat er was gebeurd, maar nu eerst moest ze rusten. Maar hoe moest hij haar mogelijk helpen? Hij was geen medicine cat, hij zou niet weten hoe hij haar beter zou moeten maken. Maar hij was bang dat haar poot nooit meer beter zou worden. En ergens wist hij het wel zeker. Een kat had vier goede poten nodig om te kunnen overleven. Maar hij zou voor haar kunnen zorgen. ‘Starclan is wreed,’ antwoordde hij op haar statement dat de wereld hard was. ‘Dit bewijst het maar weer,’ sprak hij bitter, met verdriet in zijn stem te horen. Waarom zou Starclan dit aandoen aan een veelbelovende apprentice? Ze had het niet verdiend. Hij ging op de jonge poes heen liggen en likte zachtjes het bloed uit haar vacht. ‘Een Warrior zijn betekent niet dat je goed je kan jagen of vechten, maar hoe sterk en dapper je bent in je hart,’ sprak hij zachtjes tegen de jonge poes. ‘En jij hebt net bewezen dat je het hart van een warrior hebt om naar me toe te komen.’ Crowcry zuchtte. Wat moest hij met haar? Ze wilde duidelijk niet meer terug naar Thunderclan. Hij was haar laatste redding. Hij legde zijn kop beschermend over de jonge poes, nauwelijks meer dan een kitten. Hij zou haar beschermen en hopelijk zou hij haar beter kunnen beschermen dan zijn zusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Broken (crowcry) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken (crowcry)   Broken (crowcry) Icon_minitimezo okt 23, 2016 1:10 am

Zwijgend luisterde naar de kater zijn woorden, een begon ze te kalmeren. Het was grappig hoe een paar weken teug hij haar nog weg wou hebben... maar hij had al die tijd gelijk gehad besefte het jonge poesje nu. "Mijn poot is verlamd" mauwde ze zachtjes "Er viel een tak bovenop mijn poot toen ik leaf redde. Ik wou niet dat zij geraakt werd er door dus duwde ik haar weg" haar stem trilde een beetje toen ze naar buiten staarde "Toen wou lost mij vermoorde..maar arcane redde mij" dit keek keek ze naar crow "Ik wou leaf helpen door naar shadowclan te hinken, en laten zien hoe dapper thunderclanners waren...om te bewijzen dat we wel dapper waren aangezien lea dat niet lukte. Maar darkstar vond dat niet goed en boorde haar nagels zowat in mijn borstkast...toen had ik gezegd dat stormheart in het kamp is....nu komt er oorlog en is het mijn schuld!" ze legde haar kopje op haar pootjes zwijgent...
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

Broken (crowcry) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken (crowcry)   Broken (crowcry) Icon_minitimeza nov 26, 2016 10:28 pm

Crowcry’s ogen gleden voorzichtig over haar lichaam, haar poot. Een diepe zucht verliet zijn lippen. Ze zou nooit meer kunnen jagen, kunnen springen, kunnen klimmen… een warrior kunnen worden. Een kat had vier goede poten nodig. Maar waarom moest het iemand overkomen die nog zo jong was? Zo onschuldig. StarClan had haar haar toekomst ontnomen. Fernpaw legde uit hoe het was gebeurd. Meteen borrelde woede weer in hem op. Alles was Leafstars schuld! Nu dit ook al. En dat mormel had hij wist niet hoeveel levens, ze had er heus wel één kunnen missen door een tak op d’r kop te krijgen en niet arme Fernpaw te misvormen. En Lost wilde haar vermoorden? Waarom? Maar toen was ze helemaal naar ShadowClan gegaan voor een dwaze reden. Ze hoefde ThunderClan niet te bewijzen. Het zou altijd als de zwakste clan worden gezien met Leafstar aan de leiding. En natuurlijk was dat fout gegaan. Opnieuw zuchtte Crowcry. ‘Het is niet jouw fout,’ fluisterde hij zachtjes. ‘Er is maar één die je de schuld kan geven, en dat is Leafstar,’ mauwde hij bitter. Hij keek de jonge poes met een verdrietige blik in de ogen aan. ‘En nu ben je ook de dupe van haar,’ bromde de zwarte kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Broken (crowcry) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken (crowcry)   Broken (crowcry) Icon_minitimezo nov 27, 2016 8:05 pm

‘Het is niet jouw fout,’ mauwde de kater een verdrietige blik in zijn gouden ogen. ‘Er is maar één die je de schuld kan geven, en dat is Leafstar,’ fernpaw keek op haar groene oogjes wijd open ‘En nu ben je ook de dupe van haar,’. Haar blik gleed weer naar de grond, ze wou iets zeggen, leafstar verdedigen maar ergns wist ze dat crowcry gelijk had, hij had altijd al gelijk gehad!. Ze veegde een traantje weg en sloot even haar oogjes "Sorry dat ik je niet geloofde...' fluisterde sorry "Je had gelijk....leafstar is geen goede leadster...maar...niemand is 100 procent goed toch?" ze keek op "En niet iedere kat is hondert procent slecht. Geen enkele warrior is slecht of goed geboren. mauwde ze zachtjes, de woorden van haar moeder, een code naar waar zij naar leefde...maar wat als het niet klopte?
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

Broken (crowcry) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken (crowcry)   Broken (crowcry) Icon_minitimedi nov 29, 2016 7:27 pm

Crowcry zag dat de Fernpaw moest huilen en zachtjes likte hij de tranen van haar wangen. Het was goed zo, ze hoefde niet meer te huilen, hij was bij haar. Hij zuchtte wel even toen ze zei dat het haar speet. ‘Het maakt niet uit, Fern. Je moest het zelf uitvinden,’ sprak hij zachtjes en keek haar met pijn in zijn ogen aan. ‘Maar je hebt er een hoge prijs voor betaald,’ sprak hij met spijt in zijn stem. Ze had het echt niet verdiend. En opnieuw zuchtte hij diep toen ze sprak over dat geen één kat honderd procent slecht was of goed noch slecht was geboren. ‘Natuurlijk, je hebt gelijk,’ bromde hij zachtjes in haar oor. ‘Alleen sommige katten kiezen ervoor om een duister pad te bewandelen. En sommigen hebben geen idee welk pad ze bewandelen en wat de consequenties zijn. Die zijn misschien nog wel gevaarlijker.’ Zijn woorden doelden natuurlijk op Stormheart en Leafstar. Hij haatte Stormhearts moordlust, zijn harteloosheid, zijn sadisme. En hij haatte Leafstars onwetendheid, haar onzekerheid, haar koppigheid. Crowcry keek naar het bruine poesje. Hij kon haar keuzes niet voor haar maken, maar hij zou haar kunnen sturen, haar meeleiden op het pad waarvan hij dacht dat het goed was. Misschien was het niet het pad van zonlicht en eer, maar wel een eerlijk pad en rechtvaardigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

Broken (crowcry) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken (crowcry)   Broken (crowcry) Icon_minitimewo nov 30, 2016 7:44 pm

Kalm luisterde ze naar de kater, het was duidelijk dat hij het had over stormheart en leafstar. Ze stopte met snikken en keek op, een heldere blik in haar groene oogjes. Een glimlach verscheen op haar gezicht "Gelukkig kozen wij het goede pad" mauwde ze een stuk vrolijker. Haar blik gleed over haar nieuwe.....thuis?. Het was best gek....hoe ze eerst dacht dat crow een monster was...maar nu...was hij zo lief en kalm. Was dit het gevoel...om een vader figuur te hebben?, nee, ze mocht nog niet zo denken, dadelijk verliet hij haar...zou hij dat doen?. "Zou starclan ook hier zijn?" mauwde ze in eens....zo starclan nog steeds open zijn voor hun nu ze een ander pad bewandelt hadden?, zouden haar moeder en broertje nu op haar neer kijken?, zouden ze boos zijn? en crow's zusje...zou zij er ook zijn?. Ze keek weer rond hopend antwoorden te vinden ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Broken (crowcry) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Broken (crowcry)   Broken (crowcry) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Broken (crowcry)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The world is a dark but amazing... (crowcry)
» Broken heart... {&Naughtyglance}
» Nothing can fix a broken heart and soul (Darkstar)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Rogue Territory-
Ga naar: