Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 33 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 33 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Innocent (Sweety) do aug 25, 2016 9:43 pm
Met een harde klap sloeg hij zijn nagels in zijn rood bruine vacht. Bloed droop langs de kater zijn keel e drupte op het warme zand. Mathias keek toe,een glimlach op zijn smoel maar zijn ogen vol pijn, het was duidelijk dat hij er niet van genoot. Jack keek op zijn groene ogen dof van verdriet en bloed droop langs zijn kaak toen hij bloed op hoestte en neerviel. Even bleef de kater daar liggen voordat hij zijn kop optilde "Het spijt me zusje...ik zal je niet meer vinden, ik zal nooit meer terug komen ik heb mijn belofte...gebroken" mathias verstijfde toen hij nog 1 keer uithaalde en de kater uit zijn lijden hielp. De rogue zuchtte kijkend naar de lijk van zijn vijand en traan rolde over zijn wangen terwijl er een gebroken glimlach op zijn gezicht stond. Hij had... de kater moeten doodde voor de veiligheid van de groep en voor darkstar. Hij stond op en liep weg na nog een keer omgekeken te hebben. Hij kon het niet...terug gaan naar sweety nu nog niet in ieder geval, hij moest eerst zijn poten wassen. Met een klap viel hij op de zanderige grond en begon zijn poot schoon te likken. Toen dat gebeurd was stond hij op en wou hij vertrekken toen een bekende geur zijn neus vulde, sweety, de poes was vlak voor hem...en waarschijnlijk had ze alles gezien...
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Innocent (Sweety) do aug 25, 2016 10:08 pm
Met grote snelheid rende Sweety weer terug naar Rogue gebied. Het kon niet waar zijn. Het kon niet. Het mocht niet. Hoe kon Matthias dat nou doen? Ze had gehoord van Clankatten dat Matthias ging meevechten. Meevechten in een groot gevecht dat blijkbaar zou komen. Ze voelde de spanningen ook bij de Clankatten. Iedereen wist dat er gevochten zou worden. En wat ze uit opmaakte van de verhalen ging het meer tussen Shadowclan en Thunderclan. De twee Leaders hadden ruzie of zo. Waarom moest er dan ook gevochten worden? Vechten was zinloos, onbegrijpelijk. Zelf had ze gevochten, en veel. Maar dat was meer om van vervelende katten af te komen tijdens haar reis. Maar doden? Nee, dat nooit. Verwondingen waren er veel maar doden kon ze niet. Dat maakte haar ook zwak. Maar niet zwak genoeg. Ze was klein en daarom kon ze makkelijk ontsnappen. Waarom zou Matthias willen vechten? Vond hij het leuk om te vechten, om te doden? Was hij dan toch niet degene wie ze dacht dat hij was? Haar pas versnelde steeds meer. Zo hard had ze in tijden niet meer gerend. Ze moest de waarheid weten. Het kon niet zo zijn... Eindelijk pikte ze een geur van de kater op. Snel volgde ze het. De geur werd steeds sterker. Ze kwam dichterbij. Hij moest hier in de buurt zijn... Opeens rook ze bloed. Bloed vermengt met Matthias en een een andere katten geur. Die kende ze nog niet. Oh nee, het zal toch niet? Ze sprintte snel naar de plek toe waar de geur het sterkst was.
Wat ze daar zag was één van de grootste schok in haar leven. Daar zag ze Matthias. Over een andere kater over gebogen. De geur van bloed was sterk. Aan de poten van de gouden kater zat bloed. En er was ook bloed op de bruine kater. En op de sneeuw. Geschokt keek ze naar het tafereel. Dit kon toch niet? Nee, dit kon niet waar niet. Waarom? Met grote ogen van schok volgde ze elke beweging van haar geliefde. Hoe kon hij dit doen? Toen de kater haar eindelijk in het oog keek zei Sweety geen woord. Haar gezichtsuitdrukking zei al genoeg. Langzaam zette ze een stap naar achter. 'Matthias...' mauwde ze zacht. Ze schudde haar kopje. 'H... Hoe kon je?' vroeg ze met veel minachting in haar stem. Ze schudde nu heftig haar kopje en ze draaide zich om. Met hangende staart rende ze weg. Dit kon niet...
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Innocent (Sweety) di sep 06, 2016 9:43 pm
Hij likte het laatste beetje bloed van zijn lippen toen hij hij sweety aankeek "Sweety..." zijn ogen werden groot van shock toen hij zich op het lijk van jack richtte "Het is niet wat het....ik moest het doen!" hij wende zich weer tot sweety maar zag dat ze al weggerend was "Sweety!" schoreeuwde hij terwijl hij haar achterna en het duurde niet lang voordat hij bij hsaar was en haar op de grond duwde, zijn nagels ingetrokken. Tranen welde op in zijn diepe blauwe ogen "Sweety.." hij duwde zijn kaken op elkaar "Ik moest het doen...voor jou veiligheid!" gromde hij alle spieren in zijn lichaam waren gespannen "Sweety....blijf..." hij glimlachte hoopvol. Hij zag het weer voor hem....hoe hij tino neersloeg....nee...dat..mocht niet weer gebeuren. Hij deed een stap naar achteren zijn kop schuddend "Je...je overleefd het nooit in je eentje...ik wil je beschermen sweety....tegen katten zoals hij!" schreeuwde hij "Zijn zus...doodde ,mijn vader!" hij deed een stap dichterbij "Hij wou emil doodde!" hij duwde zijn nagels in de aarde "Je red het nooit alleen...je heb mij...mijn vrienden nodig geloof me!" krijste hij "De andere groepen eten je levend!" hij keek sweety recht aan, een blik van verdriet en woede maar vooral...verwarring. Hij...mocht het niet weer doen....hij mocht haar niet dwingen....nie zoals hj dat destijds deed!. (hij slaat haar later pas...dus na jou post)
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Innocent (Sweety) di sep 06, 2016 10:42 pm
'Sweety...' begon Matthias. Maar ze luisterde al niet meer. Hoe kon hij? 'Het is niet wat het.... ik moest het doen!' Ja ja, moest. Hij moest niets. Waarom zou je iemand MOETEN doden? 'Sweety!' hoorde ze Matthias roepen toen ze wegrende. Ze deed niet haar best om snel te zijn. Het zal allemaal wel... Opeens werd ze op de grond geduwd. 'Blijf bij me weg!' blies ze. 'Sweety... Ik moest het doen... Voor jou veiligheid!' gromde de kater. Sweety rolde met haar ogen. Ja ja, voor haar veiligheid. 'Sweety... blijf...' glimlachte hij hoopvol. Oh, ze kon er wel van walgen. Ze spande haar spieren en duwde de gouden kater van zich af. Snel stond ze op. Ze keek de kater, de kater waar ze zo veel van hield, minachtend aan. 'Je... Je overleefd het nooit in je eentje... Ik wil je beschermen Sweety... Tegen katten zoals hij!' schreeuwde Matthias. De zwart-witte poes snoof. 'Ik kan prima voor mijn eigen veiligheid zorgen. Daar heb ik jou niet voor nodig,' blies ze fel. 'Zijn zus... doodde mijn vader! Hij wou Emil doodde! Je red het nooit alleen.. Je heb mij... mijn vrienden nodig geloof me! De andere groepen eten je leven!' krijste hij. Sweety had geen vin verroerd. Ze stond stokstijf en met een minachtende blik naar de kater te kijken. 'Matthias, ik heb jou niet nodig. Ik kan voor mezelf zorgen. Ik zorg wel dat er niets met mij gebeurd en ik word al helemaal niet levend opgegeten. Geloof me, ik hoef jou bescherming niet!' blies ze boos. Ze draaide zich snel om en stapte weg. Oh nee, Matthias was zeker niet zoals ze gedacht had. Hoe kon ze zo blind zijn? Niemand is wie ze zeggen dat ze zijn. Iedereen wilt wat, iedereen doet wat. Ze moest toegeven, Matthias heeft zeker haar hart veroverd. Maar met deze actie was hij te ver gegaan. Dit kon niet. En ze zal het bewijzen ook. Ze zal weggaan. Een andere plek zoeken. Een plek die goed voor haar was. Een plek zonder andere katten...
Mathias
Onderwerp: Re: Innocent (Sweety) zo sep 18, 2016 7:33 pm
Hij boorde zijn scherpe nagels in het dorre gras terwijl zijn ogen begonnen te gloeien van razernij. Zijn vacht stond omhoog, zijn spieren gespannen. Hij moest haar beschermen...ze zou doodgaan alleen. Woest rende hij achter haar aan en haalde hij uit. Zijn nagels boorde door haar zachte wang....bloed droop op de grond. "Je snapt het echt niet hè...het gevaar." Hij grijnste "laat het me uitleggen." Intimiderend keek hij gaar aan " ik begrijp jen..je hebt nog nooit iemand verloren. Nog nooit iemand waarom he gaf. Ik gaf je alles...eten...watmte en ik kende je niet eens!. Ik ben alles kwijtgeraakt in mijn leven, ik ben door ijs heen geduwd!" Hij deed een stap dichterbij " he je je ooit afgevraagd waar dit litteken vaandaan komt?" Lachtend draaide hij zijn kop om het litteken op zijn wang te tonen "Dit kreeg ik toen ik doir ijs heen werd gegooid. Omdat ik niet bij mijn zusje en moeder mocht zijn!" Zijn lacht verdween compleet toen er een ijzige glans in zijn ogen verscheen "Nu we toch de oh zo leuke herinneringen op halen" alles werd koud terwijl al zijn emoties verdwenen "Mathias is niet eens mijn eerste naam. Maar ach...jij liegt ook weet je. Je draagt een masker sweety. Je vertelde niks over jezelf...jii bent 1 groot mysterie die ik niet kan ontrafelen...maar waarom wil ik je dan beschermen denk ne vast...nou...dit mijn beste heet liefde en loyaliteit iets wat jij blijkbaar niet kent" Zijn gezicht werd droevig "maar als je blijft...ben je veilig...en heb je het goed..." zijn blik viel op de wond op haar wang "het...het spijt me sweety...please" alles werd weer helder als hij zich realiseerde wat er net gebeurt was....
Sweety
Onderwerp: Re: Innocent (Sweety) wo sep 21, 2016 7:36 pm
Ze werd ingehaald door Matthias. Boos rolde Sweety met haar ogen. Leerde hij het nou echt nooit?! Ze draaide zich woest om, om nog eens heel duidelijk te maken dat ze niets meer met hem te maken wilde hebben. Maar in plaats daarvan kreeg ze een klap in haar gezicht. Bloed droop uit haar wang op de besneeuwde grond. Ze hapte naar adem en keek Matthias geschokt aan. 'Je snapt het echt niet hè... Het gevaar,' begon hij. 'Laat het me uitleggen,' grijnsde hij. Sweety wilde iets zeggen maar Matthias was al begonnen. 'Ik begrijp jen.. Je hebt nog nooit iemand verloren. Nog nooit iemand waarom he gaf. Ik gaf je alles... Eten... Watmte en ik kende je niet eens! Ik ben alles kwijtgeraakt in mijn leven. ik ben door ijs heen geduwd!' zei de kater en hij deed een stap dichterbij. Ondertussen had ze geschrokte blik in Sweety's ogen plaats gemaakt voor woede. 'He je je ooit afgevraagd waar dit litteken vaandaan komt? Dit kreeg ik toen ik doir ijs heen werd gegooid. Omdat ik niet bij mijn zusje en moeder mocht zijn! Nu we toch de oh zo leuke herinneringen op halen. Matthias is niet eens mijn echte naam. Maar ach... Jij liegt ook weet je. Je draagt een masker Sweety. Je vertelde niks over jezelf... Jij bent 1 groot mysterie die ik niet kan ontrafelen... Maar waarom wil ik je dan beschermen denk ne vast... Nou... Dit mijn beste heet liefde en loyaliteit iets wat jij blijkbaar niet kent.' Sweety was zijn hele verhaal stil gebleven. Haar woede kropte zich op en het kon elk moment uitbarstten. Maar voor ze kon reageren ging Matthias opeens smeken. 'Maar als je blijft... Ben je veilig.. En heb je het goed...' De zwart-witte poes schudde met haar kopje. 'Het... Het spijt me Sweety... Please,' zei hij toen hij naar haar bebloede wang keek. Ze bleef even stil. Zette alles op een rijtje. Ze keek omhoog, recht in de blauwe ogen van Matthias. 'Matthias,' begon ze ijzig. Haar stem trilde een beetje van de woede. 'Luister nu heel goed, naar wat ik ga zeggen.' Ze keek de kater doordringend aan. Toen hij begon over dat ze niet wist hoe het was om iemand te verliezen moest ze aan Birdsong denken. Aan haar ouders die ze nooit gekend heeft. En aan eventuele broers en zussen. Ze zal hem alles uitleggen. Alles duidelijk maken. Wat kon het voor kwaad? Niks toch? Ze ging toch weg... 'Dat je denkt dat ik niemand heb verloren in mijn leven heb je het fout Matthias. Heel fout. Ik heb zeker iemand verloren. Ik verloor mijn moeder, Birdsong. Zij leerde me alles. Hoe ik kon jagen, verdedigen, aanvallen, alles! Toen zij dood ging aan een, stomme rot ziekte! Toen.. Toen kwam ik erachter dat ze niet mijn echte moeder was! Mijn ouders ken ik niet, Matthias! Misschien heb ik wel broers en zussen! Maar ik ken ze niet! Birdsong was de enige die ik had. En toen die overleed, toen ging ik weg. Ik leerde verschillende katten kennen. Vertelde bij iedereen mijn verhaal. En later werd ik bedrogen! Ik kon niet zijn wie ik wilde zijn Matthias. Ze gebruikte mijn verlies om me klein te maken! Om te zorgen dat ik ze niks durfde aan te doen! Bij iedereen sloop ik weg. Bij iedere nieuwe kat die ik leerde kennen had ik nieuwe hoop. Maar altijd was het mis. Alleen maar omdat ik klein gemaakt kon worden door mijn verlies! Vind je het gek dat ik mijn verleden niet meer vertel? Vind je het gek dat ik anderen niet toelaat om bij me te zijn! Maar jij was anders. Jij.. Jij had iets, Matthias. Je had de kans! Maar die heb je weggegooid. Weet je, Matthias. Het was leuk hier! Ik heb jou leren kennen en jij bent het mooiste in mijn leven! Maar ik wil deze herinnering niet verpesten. En daarom ga ik weg. Ik moet verder, Matthias. Het spijt me.' Ze had alles aan één stuk door verteld, ze had de kater geen kans gegeven iets te zeggen. Maar nu wist hij het. Hij wist alles. Het was tijd om te gaan. Ze draaide zich om en keek nog even naar achter. 'Vaarwel. Mattie,' mauwde ze zacht. Ze richtte haar gele ogen voor zich en liep weg. Ze liet de liefde van haar leven achter en startte een nieuw leven. Was dit een goede keus? Dat wist ze niet. Maar wat ze wel wist is dat ze nu even alleen moet zijn. En dat betekent niet voor uurtje. Nee, ze moest echt even helemaal alleen zijn. Niemand in haar nabije omgeving die haar kon storen of iets aan kon doen. Ze voelde eens steek in haar hart toen ze besefte dat ze Matthias nu echt had verlaten. Maar ze bleef dapper doorlopen. Dit was een nieuw hoofdstuk van haar leven. En hopelijk was dit hoofdstuk net zo geweldig als de vorige...
~ Sweety RPG uit, voor een tijdje ;3
Mathias
Onderwerp: Re: Innocent (Sweety) di okt 04, 2016 9:28 am
Verward luisterde ze naar verhaal en keek toe hoe ze weg stapte. Zijn ogen wijd open en gebroken grijns op zijn smoel. De kater draaide zich om en stapte weg, hij hoorde het gekrijs van een kater in de verte, een bekende stem....de stem van Jacks zoon...Hawk. Hij schudde zijn kop en liep terug naar de bergen, wat nog een dag lopen was. Hij had weer een vriend verloren, pijn gedaan en het was niet eens zijn bedoeling!.