Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 44 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 44 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Are you kidding me ? [ open ]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 19, 2016 9:43 pm

Een koel briesje wekte haar, een fel licht verbrande zowat haar netvlies terwijl ze moeilijk opkrabbelde. Alles om haar heen had een onnatuurlijke witte glans en de sterren boven haar kop bewogen kalm als vuurvliegjes boven het water oppervalk. Ze snoof de gerustellende geur van riverclan, niet de normaale riverclan geur , nee die van haar vrienden. Vlug volgde ze het zoete aroma, het bracht haar terug naar de oude tijden. Ze kwam uit op een groter eilandje in het midden van het water. Er verschenen katten, en ieder van hen herkende ze, hun lieve gezichten staarde haar aan. "Wolfstar" sprak een lage stem, het was shellheart, de grijze kater keek haar liefdevol aan "Mijn dochter". Ze knikte emotieloos, ze had geen tijd voor een reonie "Breng me terug, ik moet whirlpool helpen!" siste ze haar vader kil aanstarend. "Nog altijd ongeduldig"sprak een andere stem, deze keer afkomstig van Frostheart, wolfs opa en oude mentor. Ze glimlachte sarcastisch en emotieloos. Ze keek rond ze zag familie, vrienden maar nergens vond je brookstar en haar twee broers. Ze zag tot haar verbazing, oakwing, de shadowlan warrior van wie ze zoveel hield "Oakwing!"riep ze blij, maar de kater bleef zitten. Ze knikte,b het was de tijd niet om een reonie te hoeden. Whiteflake stapte naar voren "Het is tijd, je hebt een leven verloren" sprak hij, proberend zakelijk te klinken. Maar de blijdschap was in zijn ogen te lezen "Succes, rouw niet om ons" zijn blik gleed over al haar vrienden die gestorven waren in de velen gevechten. "Je hebt nieuwe gevonden, vertrouw hen wolf, heb vertrouwen!" zei hij kortaf toen hij zijn snuit tegen haar kop duwde en alles om haar heen koud werd. Langzaam kwam het geluid van water en meeuwen te voorschijn en voelde ze een ijzige bries over haar vacht glijden. Ze opende zachtjes haar blauwe ogen, rillend van de kou. Ze zag whirlpool naast haar liggen, hij was uitgeput "Whirlpool.." sprak ze terwijl ze hevig begon te hoesten en water uit haar longen omhoog schoot. Ze wist wat whiteflake bedoelde met zijn laatste woorden, ze had nieuwe vrienden gevonden, in de meest onwaarschijnlijke plaats.........
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 26

Cat Profile
Status: Happy as hell

BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 19, 2016 10:13 pm

Whirlpool voelde de wonden branden. Ze waren waarschijnlijk dieper dan hij in eerste instantie had gedacht, en ondanks het water het meeste bloed had weggewassen, welde het nu weer op en besmeurde zijn lange vacht. Whirlpool hijgde en wilde graag Wolfstar helpen. Hij wist niet precies wat hij voor haar kon doen, hij was immers geen medicine cat, maar er zou toch iets moeten zijn wat hij kon doen? Toch werkte zijn lichaam niet mee en kreeg hij zichzelf niet overeind om dichterbij de poes te komen.
Opeens kwam Wolfstar weer tot leven en hij spitste zijn oren toen hij zijn naam hoorde. De poes begon daarna te hoesten en het water kwam naar buiten. Whirlpool glimlachte. ‘Goed zo,’ zei hij vermoeid en hij legde zijn kop weer neer. Hij wilde wel overeind komen, maar hij had eerst even rust nodig. Het water lag klam op zijn rug en de kou ging lacgzaam verder naar binnen. Hij wist dat hij verder moest gaan en bewegen en niet blijven liggen, of tenminste zijn vacht droog likken, dat was één van de eerste lessen die een Riverclanner leerde. Hij kreunde toen hij zijn gewonde achterpoot bewoog en probeerde met zijn voorpoten zichzelf overeind te hijsen, alleen om een klagende pijn van de wonden in zijn nek en rug te voelen. Hij klemde zijn kaken op elkaar en wist zichzelf wonder boven wonder op drie poten te krijgen.
Zijn zorgen voor Wolfstar stopten echter niet. Zijn amberkleurige ogen flitsten weer naar zijn leidster. ‘Gaat het wel, Wolfstar?’ Hij keek de poes aan. ‘Je moet naar.. Sunstream..’ zei hij. Hij probeerde een stap te zetten, maar het deed hem veel meer pijn dan hij had verwacht hij maakte een zachte kreet van pijn. Hijgend keek hij naar de grond en probeerde zichzelf te stabiliseren op drie poten, wat al zijn inspanning koste.
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 3 Icon_minitimema jun 20, 2016 11:04 pm

Ze hoestte zo hard dat ze de woorden van de kater amper hoorde, eindelijk leek het mider te wrden en keek ze de kater helder aan "Ik heb een leven verloren..." sprak ze eigenlijk meer tegen haarzelf dan de kater. De woorden van whiteflake hingen nog altijd in haar achterhoofd, ze moest meer vertrouwen gaan hebben in whirlpool en sunstream, dat was zeker. Maar wat als ze ook hen verloor, hun hadden geen negen levens die hen uitsloten van een snelle dood. Zij hadden minder kansen dan Wolfsar had, ze keek even naar haar poten. Haar gedachten schoten naar darkstar, de poes zou thunderclan gaan aanvallen dat was zeker. Ze zou haar om hulp vragen net als ze dat aan smokestar zou doen. Ze had smokestar goed bekeken tijdens hun vergadering en de kans dat hij in haar val zou trappen was groot. De kater zou alles doen voor zijn clan en was sterk, maar blind voor darkstar`s plannen. Hij zou alles doen om de jachtgronden van zijn clan te vergroten voor meer voedsel. Het liefst bleef ze er buiten , maar om een monster als Darkstar te verslaan , zou zij zelf haar bewstzijn verliezen en monster worden als dat meer overlevende zou brengen. Als het oorlog werd zouden er warriors sterven, hoe dan ook het is het risico dat ze lopen als ze lid van een clan wouden zijn. Ze keek de deputy kalm aan "Hoeft niet ga jij maar, je ziet er gewonder uit als ik". ze glimlachte met een kille blik in haar ogen, ze had deze hele oorlog uitgestippeld nu was het wachten op haar zet...
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 3 Icon_minitimedi jun 21, 2016 4:31 pm

Whirlpool keek zijn leidster geschokt aan toen ze sprak over een verloren leven. Hij was dus toch te laat geweest met haar te helpen. Teleurgesteld richtte hij zijn blik naar de grond. Hij had in elk geval wel erger kunnen voorkomen. ‘Hoeveel heb je nu nog over?’ durfde de kater te vragen. Hij wist dat het een beetje vreemde en persoonlijke vraag was, maar ergens wilde hij graag weten hoe het eraan toe ging met zijn leidster.
Wolfstar zei dat hij er erger aan toe was. Hij lachte een beetje pijnlijk en keek naar de grond. ‘Het wordt een lange reis terug naar kamp, dat weet ik wel,’ zei hij kalm. Hij realiseerde dat hij in elk geval ook na moest worden gekeken door Sunstream, maar eerst moest hij én nog een stuk naar kamp zwemmen en erheen strompelen. Zwemmen zou ieder geval makkelijker worden, dan hoefde hij niet op zijn gewonde poot te steunen. Maar hij was nu al uitgeput en onderkoeld aan het raken, dus het zou zwaar worden.
Wolfstar
Leader
Wolfstar

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 3 Icon_minitimeza jun 25, 2016 11:25 am

Ze luidterde afwezig naar zijn woorden, haar gedachten waren ergens anders, ze voelde weer de pijn die ze gevoeld had toen whiteflake stierf, en ze miste de kater zo veel. "Ik heb er nu nog maar acht" stamelde ze verschrikt "Maar dat doet er niet toe als ik sterf, weet ik dat ik een goede vervanger heb, die alles voor zijn clan zal doen". Ze stond op en glipte het water in, op naar het kamp ndan maar."Let`s go !" commandeerde ze hem terwijl ze weg zwom...

Wolf topic uit (vervolg topic in het kamp?)
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 3 Icon_minitimezo jun 26, 2016 4:37 pm

Wolfstar beaamde dat ze nu nog acht levens over had. Ze had dus zojuist haar eerste leven verloren. Dat zou waarschijnlijk een sensatie zijn voor Wolfstar die ze nog nooit had meegemaakt. Hij kon zich niet voorstellen hoe dat zou gaan. Maar misschien was er een kans dat hij ooit leader zou worden, maar dan zou de kater al Wolfstar overige 8 levens ook moeten overleven. Hij wist dat de kans klein was. Ook al beaamde Wolfstar dat hij een goede opvolger zou zijn, wat hem ook zeer vleide, wist hij nog steeds niet voor honderd procent zeker of hij wel voor het leiden was gemaakt. ‘Dankjewel,’ prevelde hij ook zacht om haar compliment maar te ontvangen. Hij volgde haar hinkend naar het water, wat hem veel moeite en zo af en toe kwam er een kreun uit zijn bek, maar hij bleef volgen. Hij knikte toen Wolfstar zei dat ze naar het kamp moesten gaan en gleed ook weer het water in. Het kostte hem veel meer moeite dan normaal, maar hij wist dat hij er zou komen.

OOC: Ja prima, misschien ook met Sunstream? Leuke verassing voor Camilla als ze terugkomt hehe. Jij maakt! c:
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 3 Icon_minitime

Are you kidding me ? [ open ]
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hello, it's me [open]
» Hot as the sun (open)
» Ever... {Open}
» B-tch, please (open)
» . Sail [OPEN] .

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum