Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Are you kidding me ? [ open ]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 26, 2016 11:10 pm

Wolfstar leek vermoeider dan hij haar ooit had gezien, maar ze werk vrolijker om over haar sterke clan te praten. Zijn mondhoeken krulden vrolijk met die van haar mee omhoog. Ze sprak over een methode om een hele patrouille te laten verdrinken. Hmm, beetje heftig. Maar ze het water van dichtbij laten zien was nooit verkeerd. De meeste katten raakten al in paniek als hun kop helemaal onder water was. Het was een nare vechttechniek een andere kat onder water houden, maar wel erg effectief. Hij kantelde zijn hoofd.
‘Vertel, wat is deze strategie?’ vroeg hij aan Wolfstar. Kennelijk beurde haar het iets op om over dingen te praten waarmee ze de veiligheid van haar clan kon garanderen, dus zette hij graag het onderwerp voort.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 27, 2016 9:18 pm

Wolfstar grijnsde , een duistere twinkeling in haar ogen "We lokken ze steeds verder ons territorium op , als ze ver genoeg zijn zal het water zijn werk doen . Ze kunnen dan geen kant op !". Ze staarde voor zich uit , wetende dat de vloed altijd snel kwam en als je niet kon zwemmen je zou verdrinken. Het water was inmiddels gestegen en het wadden gebied stond onder water . "Ach wat hou ik van ons territorium!" fluisterde ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 27, 2016 9:44 pm

Whirlpool luisterde hoe Wolfstar haar plan uitlegde. Ja, zogenaamd terugtrekken om ze verder in het gebied laten en de getijden het werk laten doen. Hij kreeg een grijns op zijn gezicht. ‘Het is ook veel te makkelijk,’ grijnsde hij. Hij hoorde nog hoe Wolfstar zacht haar genot over het gebied uitsprak. Hij glimlachte.
‘Soms kan ik het wel vervloeken, hoe vermoeiend het is om de hele dag te zwemmen. Dat we altijd nat en koud terugkomen. Maar dan denk ik weer hoe het ons hard en sterk maakt. Hoeveel voedsel het ons bied en hoe het ons beschermt. Starclan heeft ons gezegend met een gebied zoals dit,’ sprak de kater kalm.
Whirlpool keek Wolfstar aan. Hij genoot van dit moment. Eindelijk vormde leider en deputy een soort van band. Hij wist nog niet zeker hoe of wat, maar een gesprek dat eindelijk niet zakelijk was. Dat hij eindelijk Wolfstar eens zag zonder de muur die haar altijd beschermde. Dat hij zijn onzekerheden kon uitspreken en haar kon geruststellend met krachtige woorden. ‘Dit moeten we vaker doen,’ prevelde de kater zachtjes, niet realiserend dat hij het hardop sprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 27, 2016 9:50 pm

Wolfstar glimlachte warm, de kater had gelijk dit moeste ze vaker doen . Het was lang geleden dat ze zo close durfden te worden met iemand"Inderdaad , het zou fijn zijn om weer vrienden te hebben " Ze zuchtte haar blik op de kater gericht . Ze hoorde wat watervogels verder op. En vissen die in en uit het water aan het springen waren "Het word beter"verzekerde ze haar deputy . Haar stem was verzacht en ze vowlde zich eindelijk op haar gemak..
Srry extreem kort
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 30, 2016 4:06 pm

Wolfstar leek te horen wat hij had gezegd en hij keek op naar de poes toen ze zei dat het goed was om weer vrienden te worden. Zijn mondhoeken gingen omhoog en hij knikte instemmend met de poes. Hij was nog nooit met iemand echt vrienden geweest, of close. Iemand waar men je geheimen mee deelde en die voor je klaar stond... wat vrienden ook precies deed wist hij ook niet. Maar dit, dit was fijn. Misschien deden vrienden dit voor elkaar.
De poes beaamde dat het beter zou worden. Hij keek de poes aan. Ja, vanzelfsprekend. Misschien zou het nooit slechter gaan. Het werd bladgroen, alles zou beter worden in de tijd dat prooischaarste voorbij was. Hij glimlachte. ‘Natuurlijk Wolfstar, na regen komt zonneschijn is het spreekwoord, nietwaar?’
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 01, 2016 9:20 pm

Geamuseerd door het gezegde van haar deputy staarde de poes het heldere water in . De kater had gelijk , misschien was dit wel haar happy ending . Al had ze ze zoveel moeilijke dingen gedaan , nu werd ze beloond . Ze had haar moeder en oude kameraden moeten doden , en jong kittentje van zijn vader beroofd , en nu werd ze beloont . Het sloeg nergens op , helemaal nergens . Was het zo bedoeld ? , stond het zo in de sterren geschreven . Ze keek op recht in de kater zijn ambere ogen . Ze kon niet ontkennen dat ze geen spijt had , geen pijn voelde . Iedere seconde van haar leven dacht ze terug aan die blik , de blik in haar moeders ogen , een blik vol haat . Ze schudde de gedachtes weer uit haar hoofd , niet nu . " Dus , je hebt me nooit over jou verhaal verteld , je levens verhaal " zei ze terwijl ze hard probeerde geïnteresseerd te zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 15, 2016 9:31 pm

Er was weer een heerlijk moment van stilte. Niets anders dan het ruizen van de wind door het riet en af en toe een plonsgeluid van een vis die te dicht bij de oppervlakte was gezwommen. De geur van modder, zoet water, vis en katten was overal om hem, heen. De geur van Riverclan.
Whirlpool blik kruiste die van Wolfstar weer. Hij keek haar kalm aan en voelde de rust in hem opborrelen. Toen opeens een onverwachte vraag kwam. Zijn levensverhaal? Meteen ging zijn blik ontwijkend naar het wateroppervlak en moest hij zijn haren plat op zijn rug forceren. Zijn gedachten vlogen naar de tijd, toen hij net zijn warriornaam had gekregen, de vervlogen uren onder de sterrenhemel, de geur van bloed en de smaak van zoute tranen. Wolfstar zou het niet mogen weten. Niemand zou het ooit mogen weten en niemand wist het. Die tijd was voorbij en al het bewijs was gewist. Waarom voelde hij zich dan zo betrapt?
Hij probeerde zijn ademhaling rustig te houden, hoewel zijn hart als een razende tekeer ging. Hij probeerde zijn gelaat kalm te houden, maar wolken van pijn in zijn ogen moesten te lezen zijn. Hij keek op naar Wolfstar en wist zijn stem stabiel te houden.
'Oh Wolfstar, waarom stel je zo'n vraag terwijl je me kent sinds ik een kit was. Je weet wat ik zoal heb bereikt en gedaan, anders zou je me niet als deputy hebben aangewezen.' Hij wist dat hij heen duidelijk verhaal vertelde. Maar waarom moest hij al zijn leven vertellen? En de dingen die hij geheim wilde houden bleven geheim. Zoals de eenzaamheid die aan hem knaagde en die manen van geluk en verdriet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 20, 2016 11:41 pm

Wolfstar slikte , haar vacht omhoog staande , de kater had gelijk . Ze had hem zien opgroeien al scheelden ze niet enorm veel . Haar blik verzachte "Sorry , natuurlijk was ik even vergeten " ze hief haar kop op . De zon scheen zijn zachte warme straal op het glanzende water oppervlak. Ze glimlachte naar de kater het water daagde haar zowat uit . Ze moest er wel inspringen ze had bijna geen keus "Zwemmen?" vroeg ze de kater zo kalm mogelijk . Ze stond zonder op antwoord te wachten op en rende naar de water kant . Zonder aarzeling dook ze der in , het koude water streelde haar grijze vacht . Ze opende haar ogen , dit was een van haar velen talenten , ze had perfect zicht . Het water was erg helder en ze kon de stenen goed van de kleurrijke schelpen onderscheiden . Ze zag een krab snel over de bodem heen rennen , en een paar vissen zwommen kalm voorbij . Ze lachte , een aantal gigantische bellen ontvluchte haar mond . Ze zwom weer naar boven , hopend om whirlpool ook in het water re zien ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 21, 2016 9:52 pm


Fjieuw, Whirlpool kwam er weer makkelijk vanaf. Wolfstar reageerde erg luchtig, wat hem letterlijk al zijn vastgehouden adem deed loslaten. Zijn gedachten waren er helemaal niet bij. De beelden van haar flitsten weer voor zijn ogen. Hij was zo'n idioot geweest en Starclan vond het kennelijk nodig om hem te straffen. Hem mentaal te verminken voor de rest van zijn leven en diepe littekens op zijn hart achter te laten. Starclan was wreed als dit hen daden waren geweest. Hij had ze vervloekt, maar hij had op de harde manier geleerd dat regels er waren om gevolgd te worden.
Whirlpool werd uit zijn gedachten gehaald door de grijze poes. Ze nodigde hem uit om samen te gaan zwemmen. Hij keek haar in haar helderblauwe ogen en knikte, een oprechte glimlach op zijn gelaat ontstaand. De poes was echter al weg, en hij snelde achter de poes aan. Voordat hij ook maar een poot in het water kon zetten, was Wolfstar al onder het oppervlakte verdwenen. Zonder ineen te krimpen van het koude water op zijn huid, gleed hij soepel het water in en dook achter de poes aan. Onder het water zag hij haar silhouet voor hem uit zwemmen. Met een aantal krachtige slagen kwam ook Whirlpool boven water, zijn oren, ogen en neus net aan het oppervlakte. De rest van zijn brede lichaam werd door het water opgeslokt. Met nog een paar krachtige slagen, sloot hij weer bij Wolfstar aan. Hij keek kort naar haar en dook vervolgens weer naar beneden, om vissen snel uit de weg te zien zwemmen. Onder water was de wereld zó anders, zo prachtig. Hij begreep niet dat katten uit de andere clans dit niet konden waarderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 22, 2016 3:35 pm

Tot haar opluchting was de kater ook in het water gesprongen . Blijdschap overspoelde haar terwijl ze het water weer in dook. Ze bekeek de kleurrijke schelpen , ze had nooit begrepen dat andere clans het niet mooi vonden voor haar betekende het meer . Ze wist nog goed dat ze leerde zwemmen samen met haar broer voor dat hij een asshole werd . Haar opa frostheart had het hen geleerd , hij was haar mentor voor hij stierf . Ze snelde weer naar boven om adem te halen , eindelijk begon de zon door het dikke bladerdak heen te breken en werd het water nog helderder . Haar blik viel op whirlpool , de kater had het duidelijk ook naar zijn zin. Ze glimlachte misschien was het leven nog niet zo vreselijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 26, 2016 10:34 pm


Het zonlicht onder water was het prachtigste schouwspel om te zien. De schaduwen werden zo anders en het licht brak alle kanten op, vlekken bijna goudkleurig water en diep blauw, iets wat je alleen leerde te bewonderen als je in Riverclan was geboren. Puur Riverclan bloed stroomde door zijn aderen, iets waar hij altijd trots op was geweest. Het was de clan van het woud die simpelweg het sterkste was, omdat zij gehard werden door het water. De andere clans waren drypaws, gewend om harde grond onder je voeten te hebben. Nee, Riverclan had die eenvoud niet, en het maakte hun hard.
Wolfstar en zijn blik kruisten weer, voor zover hij zijn kop boven water had. Hij genoot van het schitterende zonlicht op het wateroppervlak en het koele water om zijn lichaam. Hij zwom kalm naast Wolfstar, zonder woorden uit te wisselen. Zo sereen had hij zich in lange tijd niet gevoeld, eindelijk leken zijn gedachten leeg te zijn, zonder eeuwig getwijfel en duistere herinneringen van dingen die waren geweest.

OOC: Sorry, beetje inspiratieloos D:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 11, 2016 7:51 pm

De twee zwommen nu naast elkaar en nog nooit had Wolf zich zo stressloos gevoeld nog nooit had ze zich zo vrij gevoeld. Plots verstijfde ze toen een luid geluid achter haar klonk "Otters!" schreeuwde ze terwijl ze snel onderwater dook en terug zwom naar de kant. Ze keek over het water oppervlak, al gouw zag ze de monsters. Het waren er drie en ze waren zo te zien bereid te vechten. "Jij pakt de rechter ik de linker!" commandeerde ze terwijl ze naar voren sprong en haar klauwen in een van de drie otters boorden...

je wou toch wa actie hier heb je het!
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 15, 2016 9:42 pm


De waarschuwing uit Wolfstars mond kwam vlak nadat hij zelf het geluid had gehoord en zijn kop had gedraaid en in de ogen keek van drie hongerige otters. Whirlpools blik ging van de monsters, naar zijn leidster, naar die van de oever. Met sterke slagen zwom Whirlpool snel naar de kant en het duurde niet lang voordat hij vaste grond onder zijn klauwen voelde en uit het water sprong.
Whirlpool hoorde Wolfstars commando en knikte. Hij ontblootte zijn klauwen en zonder te aarzelen sprong hij richting de rechter otter, zijn lange vacht nog kletsnat. Het was lastig om grip te krijgen in hun gladde pels, maar hij wist zijn nagels in de otter vast te zetten en met zijn voorpoten klauwde hij woest in de ogen van zijn tegenstander. Het schreeuwde nog woester gemaakt, maar Whirlpool klampte zich stevig vast en dacht niet aan opgeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 17, 2016 10:33 pm

Hard werd er gevochten tegen de verassing`s aanval van de otters. En voor het eerst in drie maande voch ze zij aan zij met iemand die ze een vriend kon noemen. Ze sprong boven op een van de otters maar hij glipte al gouw het water in, snel zwom ze naar de kant. Otters waren te sterk en snel in het water zwemmen met een van de monsters was je dood. Deze beesten waren sterker dan honden, sneller dan vossen en agressiever dan zeearenden. Dit waren monsters die niet stop¨te tot ze hun prooi te pakken hadden. Het gevecht leek eeuwig te duren, maar het was duidelijk dat de otters aan de winnende hand waren. Eindelijk had ze er een tussen haar klauwen aan de grond genageld en doodde het met een krachtige slag van haar klauwen . Het beest krijste in hun hoge gebrom. Een scherpe pijn in haar schouder haalde haar uit haar evenwicht en ze viel in het diepe water. Om haar heen hoorde ze snelle bewegingen in het water, luide krijsen maar vooral hoorde ze haar eigen hart kloppen in haar keel. Ze opende haar ogen, ze zinkten langzaam naar beneden, een spoor van met water vermengd bloed volgde haar naar beneden. Ze zag de zon verduisteren boven het water, ze zag hoe de wereld om haar heen verduisterde. Ze meende whirlpool te zien vechten, hij was dapper en een ware leader dacht de poes. Ze voelde hoe haar spieren zich voor een laatste keer spande en haar ogen langzaam naar achteren rolde. Alles werd donker, alles verdween om haar heen met in de verte een vel licht....
wolf verliest eerste leven
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
Administrator & Deputy
Whirlpool


Real Name : Renske
Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 1529
Registratiedatum : 19-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 28 moons
Status: Happy as hell

Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 19, 2016 6:53 pm


Whirlpool keek kort opzij en zag dat Wolfstar één van de otters tegen de grond had gewerkt. Maar de derde kwam al dichterbij. Whirlpool had geen tijd om haar te waarschuwen, want opeens liet de otter waarmee hij aan het vechten was zich vallen en werd hij onder het gewicht van het mormel geplet. De lucht werd uit zijn longen geslagen, maar hij kon nog net op tijd opzij rollen en de scherpe tanden van het beest schampte zijn nek, maar niet op de gerichte plaats waar het beest op gericht had. Pijn schoot langs zijn nek, maar hij krabbelde overeind en sprong weer opzij om een andere aanval te ontwijken. In dat moment was even de hals van de otter zichtbaar en hij sprong vooruit om zijn nagels erin vast te zetten en met een beet alsof hij door Starclan bezeten was, wist hij de otter te vermoorden.
Hijgend keek hij op, realiserend dat Wolfstar niet meer op de oever stond. Geschrokken keek hij om zich heen, totdat hij ringen in het water zag. Bloed dwarrelde aan de oppervlakte en hij haastte zich in het water, om vervolgens weer een harde klauw over zijn rug te voelen. Whirlpool slaakte een kreet van pijn, om vervolgens zich om te draaien en de derde otter in zijn ogen te kijken. Hij zag twijfel in de ogen van het monster, om achter Wolfstar aan te gaan of hem uit de weg te ruimen. In dat moment sprong Whirlpool op het gezicht van het beest en wist zijn klauwen over de ogen van het beest te gaan, om vervolgens weer een beet in zijn achterpoot te voelen. Hij schopte met zijn achterpoten en wist weer even uit de weg de springen. Hij moest snel zijn, anders zou Wolfstar verdrinken! En wie weet hoeveel levens ze op de bodem zou kunnen verliezen. Whirlpool spande zijn krachtige schouders aan en beet in de staart van de otter, om vervolgens een slag van de otters poten te kunnen ontwijken. In dat moment dook hij onder de voorpoot van het beest en kon hij zijn blootgestelde hals met een krachtige slag open scheuren.
Pijn schoot door heel Whirlpools lichaam. Krassen op zijn nek, rug en poot brandden vurig, maar hij nam geen moment om uit te rustten en dook het water in. De geur van bloed begroette hem en ook zijn wonden werden uitgewassen door het water en volgde hem toen hij richting Wolfstar dook. Hij vond haar diep in het water en met zijn laatste kracht greep hij haar nekvel en trok haar naar de oppervlakte. Eenmaal boven snakte hij naar adem en trok hij de poes naar de oever en viel hijgend naast haar neer, zijn poten konden zijn lichaam even niet langer ondersteunen. Hij kreunde en met een vertrokken gezicht keek hij Wolfstar aan. ‘W-Wolfstar..?’ zei hij, realiserend dat ze nog niet wakker werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me ? [ open ]   Are you kidding me ? [ open ] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you kidding me ? [ open ]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» B-tch, please (open)
» Hello, it's me [open]
» Hot as the sun (open)
» Ever... {Open}
» Take me back [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan :: RiverClan Territory-
Ga naar: