Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

I didn't mean to ruin everything

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Arcanewish
Moderator
Arcanewish

Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

I didn't mean to ruin everything Empty
BerichtOnderwerp: I didn't mean to ruin everything   I didn't mean to ruin everything Icon_minitimema aug 22, 2016 10:51 pm

Haar eerste reacties was vermijden geweest. Het kamp leek een kille plek geworden te zijn sinds haar zusjes dood. Na naar haar zusjes moord, ze had haar zus vermoord! Arcane had zich volledig afgelosten van haar taken en was pas 's'avonds laat weer in het kamp te vinden vaak lagen de andere katten al te slapen maar Arcane kon geen slaap vinden door het gepieker. Ze wist dat haar ontwijkende gedrag niet zou helpen en als Deputy moest ze beter weten. Het was makkelijker gezegd dan gedaan het was heel duidelijk dat ze voor nu geen doel voor ogen had. De poes was de hele dag al weg en ze had geen enkele kat gesproken sinds ze haar zusjes leven had ontnomen. Arcanewish zuchtte toen haar poten zich een weg vormde naar het kamp toen de sterren de donkere lucht vulde. Haar blauwe ogen gleden de doodstille kamp rond, pas toen ze zeker wist dat niemand er was stapte ze de ingang door en ging meteen door naar de warriors den toen een stem haar liet halt houden. Haar rossige oortjes gleden in haar nek en voorzichtig draaide zich om naar de geluidsbron. "Leafstar.." Mauwde ze zwakjes en keek naar haar poten.

Leafstar babe <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: Learning

BerichtOnderwerp: Re: I didn't mean to ruin everything   I didn't mean to ruin everything Icon_minitimedi aug 23, 2016 10:17 am

Ze maakte zich zorgen om haar Deputy. Nadat ze Lostheart had vermoord was Arcane overdag niet in het kamp te vinden. Het was ook niet niks, een zusje vermoorden. Moorden op zich was al heftig, vond Leaf dan. ze wist dat Arcane er niets aan kon doen. Ze had het in een waas van woede gedaan. Die komt en die gaat, meestal.. Lost probeerde Fernpaw te vermoorden en Arcane had daar een stokje voor gestoken. En de enige manier die er leek was om te moorden...

Ze had Arcanewish nog niet gezien in het kamp. Ze ging er daarom ook vanuit dat ze nog terug moest komen. Zo stil als de nacht zat Leafstar tussen de wortels van haar de boom die haar Den vormde. Ze zou wachten totdat de poes weer terug zou komen.
Ja, daar was ze! Een glimp van rood met witte vacht deed Leaf opschrikken. Arcane liep recht op de Warrior Den af. Met snelle en stille passen liep Leafstar naar de poes toe. 'Arcane,' mauwde ze zachtjes. Arcane draaide zich om. 'Leafstar..' mauwde ze zwakjes, en ze keek naar haar poten. Leaf knikte geruststellend. Ze was absoluut tegen moorden en Arcane was waarschijnlijk bang dat ze het haar nog even erin zou prentten. Dat dacht ze tenminste. Maar dat was niet zo. 'Kan je even met mij meekomen, Arcane,' mauwde ze. Het was duidelijk dat ze geen tegenspraak duldde. Met sierlijke passen liep ze weer terug naar haar Den.
Arcanewish
Moderator
Arcanewish

Real Name : Toto <3
Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather
Aantal berichten : 717
Registratiedatum : 30-06-16

Cat Profile
Status: ↠ζ It's you. It's always been you

BerichtOnderwerp: Re: I didn't mean to ruin everything   I didn't mean to ruin everything Icon_minitimedi aug 23, 2016 11:42 am

Arcane moest moeite doen om niet door haar benen te zakken van de angst. Ze wou er alles aan doen om haar clan goed te dienen, Thunderclan weer een waardige clan maken en wat had ze gedaan? Iemand vermoord. Een moord op haar naam.. Hoe zou ze ooit nog het vertouwdn kunnen winnen van haar clangenoten? De gevlekte poes zuchtte en keek haar Leadster aan. 'Kan je even met mij meekomen, Arcane,' Mauwde Leaf en draaide zich om. De Deputy keek toe hoe de calico poes met sielijke passen naar haar den stapte. Arcane wiebelde lort met haar oortjes en nam een diepe hap lucht. Eenmaal bij Leafstars den keek ze weer naar haar poten. Ze wou iets zeggen, het uitleggen. Maar er was geen enkele woord die haar mond kon verlaten.
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar

Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Status: Learning

BerichtOnderwerp: Re: I didn't mean to ruin everything   I didn't mean to ruin everything Icon_minitimedi aug 23, 2016 12:04 pm

Het was doodstil, iedereen sliep. Ze draaide zich om naar haar Deputy. Ze zag dat Arcane het moeilijk had. Ze begreep haar. Het was ook moeilijk. 'Arcane, ik wil het met jou even over iets hebben,' begon de calico poes. Haar stem was duidelijk en helder maar gedempt om de Clan niet wakker te maken. 'Waarschijnlijk weet je al wel waarover..' Ze liet een kleine stilte vallen. Daarna ging ze weer verder. 'Je moet weten dat ik niet blij ben met dat je Lostheart hebt vermoord. Maar ik snap waarom je het gedaan hebt. Fernpaw was in gevaar en Lostheart was een gevaar voor de Clan. Ik kan nu gaan zeggen dat je voortaan moet nadenken met wat je doet en eerst moet kijken voor andere oplossingen voordat je iemand vermoord. Maar zo ben ik nou eenmaal. En het was een instinct, die misschien wel juist geweest is. Wie weet wat er allemaal had kunnen gebeuren...' mauwde ze. Ze liet weer even een stilte vallen om het tot Arcane door te laten dringen. 'Maar nog steeds moet je in gedachte houden dat ik geen moord Clan wil. Misschien lijken we dan zwak, maar ik ben ervan overtuigd dat je ook prima een Clan kan leiden zonder moorden. Of in ieder geval, zonder onnodig moorden..'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I didn't mean to ruin everything   I didn't mean to ruin everything Icon_minitime

I didn't mean to ruin everything
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Camp-
Ga naar: