Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Play With The Moss Ball [Open]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open]   Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 19, 2016 4:13 pm

De rode kitten knikte. Leafstar glimlachte naar haar. Ja, over een tijdje hebben we er een nieuwe Apprentice bij. zei Leaf in zichzelf. Tevreden keek ze voor haar uit. Met de Clan ging het goed. Nu alleen de Leader nog dacht Leaf somber. Nee, niet aan denken. Ze schudde geïrriteerd haar hoofd. Ze bedacht dat Robin er nog was en richtte zich weer tot de kitten.
'Eh, wat zou je... Het leukste vinden aan Apprentice zijn? Want eh, er zijn natuurlijk verschillende dingen...' Vroeg ze toen. Wat was dat nou weer voor vraag? dacht Leaf. Maar ze moest iets vragen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinpaw

Robinpaw


Real Name : Selena
Other Accounts : Differentsilence and Timefate
Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 6 Moons
Status: Lonely

Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open]   Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 20, 2016 4:16 pm


Robinkit wachtte af of Leafstar nog iets ging zeggen maar blijkbaar had deze haar aandacht even ergens anders.
"Eh, wat zou je... Het leukste vinden aan Apprentice zijn? Want eh, er zijn natuurlijk verschillende dingen...," vroeg haar Leader haar.
Robinkit keek op, daar hoefde ze niet lang over na te denken, al vond ze er eigenlijk alles wel leuk aan.
"Het hele bos verkennen natuurlijk!" Riep ze dan ook gelijk enthousiast. "En leren jagen en vechten," voegde ze er nog aan toe.
"Wat vond u het leukste aan Apprentice zijn?" Vroeg ze nieuwsgierig.
Robin had haar haast nooit voor kunnen stellen dat haar Leader, Deputy en alle andere grote Warriors ooit Apprentice waren geweest en zelfs kitten. Ze was nu dan ook wel nieuwsgierig hoe haar Leader was geweest als Apprentice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open]   Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 20, 2016 5:31 pm

ze glimlachte toen Robinkit enthousiast reageerde. 'Ja, natuurlijk. Het zijn ook allemaal leuke dingen.' Ze dacht terug aan haar Apprentice tijd. door haar eerste mentor had ze helemaal geen plezier. Haar eerste les ging ze het woud verkennen. En dat was al gelijk helemaal verkeerd gegaan. Jagen en vechten ging toen ook niet meer. 'Wat vond u het leukste aan Apprentice zijn?' Vroeg Robin. Leafstar keek, een beetje verschrikt, op. Wilde ze nou weten wat zij het leukste vond? Tja, met haar eerste mentor was het niet leuk. Helemaal niet leuk. Maar toen ze Willowstar als mentor kreeg werd alles anders. Toen kreeg ze weer wat plezier. Maar dat kon ze natuurlijk niet zeggen, vond ze. Ze kon toch niet zeggen dat haar ene mentor het leuker was dan de ander? Nee, dat kon niet...
'Vooral mijn laatste tijd als Apprentice vond ik wel leuk. En ik denk dat ik het jagen wel het leukst vond,' antwoordde Leaf uiteindelijk. Het was waar wat ze zei. Haar laatste tijd als Apprentice was juist leuk omdat ze toen getraind werd door Willowstar. En het jagen, ja wat moest ze anders zeggen? Vechten, daar vond ze niet veel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinpaw

Robinpaw


Real Name : Selena
Other Accounts : Differentsilence and Timefate
Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 6 Moons
Status: Lonely

Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open]   Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Icon_minitimema mei 30, 2016 7:31 am


"Ja, natuurlijk. Het zijn ook allemaal leuke dingen,
Robin knikte. Alles leek haar wel leuk aan Apprentice zijn.
"Wat vond u het leukste aan Apprentice zijn?" Had ze nieuwsgierig gevraagd.
Ze zag hoe Leafstar een beetje verschrikt op keek. Ze wende haar ogen van haar leider af naar de grond toe. Ze had toch niks verkeerd gevraagd?
"Vooral mijn laatste tijd als Apprentice vond ik wel leuk. En ik denk dat ik het jagen wel het leukst vond,"
Robin knikte. Haar leader die Apprentice was geweest kon ze nog steeds niet voorstellen.
Haar ogen gingen even naar de Apprentice Den. Nog een maand en dan zou ze daar mogen slapen. Voor nu moest ze nog eventjes in de Nursey slapen.
Nieuwsgierig keek ze weer naar Leafstar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open]   Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Icon_minitimema mei 30, 2016 6:51 pm

De rode kitten knikte. Ja, wat moest je anders zeggen? Er was ook niet veel over te zeggen. Het was nou ook niet heel bijzonder... Maar misschien vonden andere katten het wel bijzonder dat Willowstar haar zelf getraind had. Maar dat zei ze er niet bij. Nooit. Niemand hoefde het te weten. Het was al erg genoeg dat Willowstar haar als Deputy benoemde. Maar blijkbaar zag Willowstar iets in haar wat zei niet zag... En andere katten ook niet. Behalve Honeyfur...
Ze merkte dat Robin nieuwsgierig naar haar keek. De calico poes draaide haar hoofd naar de kitten toe en glimlachte. 'Eh, is er nog iets wat je wilt weten? Vragen? Over de Apprentice tijd of zo. Al kan je mentor dat natuurlijk beter uitleggen zodra je er een hebt, maar nu alvast iets weten kan nooit kwaad, toch?' vroeg ze vriendelijk. Ze wist niet of ze op alles een antwoord had, maar je kon het op zijn minst proberen toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinpaw

Robinpaw


Real Name : Selena
Other Accounts : Differentsilence and Timefate
Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 6 Moons
Status: Lonely

Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open]   Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Icon_minitimema jun 06, 2016 12:41 pm


"Eh, is er nog iets wat je wilt weten? Vragen? Over de Apprentice tijd of zo. Al kan je mentor dat natuurlijk beter uitleggen zodra je er een hebt, maar nu alvast iets weten kan nooit kwaad, toch?" Vroeg haar Leader haar vriendelijk.
Robin schudde haar hoofdje. "Niet echt denk ik," andwoorde ze.
Vragen had ze er eigenlijk niet over, ze kon alleen niet wachtten totdat het zo ver was.
"Maar waarom mag ik niet nu het kamp uit?" Vroeg ze uiteindelijk nog wel.
Ze wou graag het kamp uit maar dat mocht niet zij iedereen omdat zij nog maar een kitten was. Maar ze was ja al bijna Apprentice en kon prima voor zichzelf zorgen, vond Robin dan. Waarom het niet mocht snapte ze dus nog steeds niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open]   Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Icon_minitimema jun 06, 2016 7:41 pm

'Niet echt denk ik,' antwoordde Robin. Leafstar knikte. 'Oké.' Ze vond het wel fijn dat Robin geen vragen meer had. Dan hoefde ze zelf niet te antwoordden. Niet dat zo lui was. Ze was alleen bang dat ze het antwoord niet wist of een heel ander antwoord zou geven. 'Maar waarom mag ik niet nu het kamp uit?' vroeg de kitten toen. Leaf keek haar vriendelijk aan. 'Omdat je nog te jong bent. Je kan jezelf nog niet verdedigen tegen eventuele roofvogels of vossen. Je hebt nog niet leren vechten. Maar zodra je Apprentice bent leer je dat allemaal en mag je wel het woud verkennen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinpaw

Robinpaw


Real Name : Selena
Other Accounts : Differentsilence and Timefate
Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 6 Moons
Status: Lonely

Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open]   Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 08, 2016 1:04 pm


Maar waarom mag ik niet nu het kamp uit? Had ze uiteindelijk gevraagd.
"Omdat je nog te jong bent. Je kan jezelf nog niet verdedigen tegen eventuele roofvogels of vossen. Je hebt nog niet leren vechten. Maar zodra je Apprentice bent leer je dat allemaal en mag je wel het woud verkennen," Zei Leafstar en keek haar vriendelijk aan.
Robin keek even weg van Leafstar en sloeg haar nagels speels in de grond. Te jong? Ze was helemaal niet te jong. Nu het woud verkennen wou ze, niet pas over een maand. Ze keek Leafstar weer aan.
"Ik kan prima voor mijzelf zorgen," andwoorde ze.
Ondanks dat ze het niet met die regel eens was, was het er toch nog rustig en vriendelijk uit gekomen. Haar oogjes gingen weer naar de grond.
"Dat doe ik toch al twee Moons," voegde ze er nog stilletjes aan toe zodat het voor een ander niet of haast niet te horen was.
Het was drie Moons geleden dat haar moeder en haar twee broertjes dood waren en twee Moons geleden dat haar vader haar verlaten had. En beschouwde het moment dat haar vader haar verliet als het moment dat ze zich zelf moest redden.
En dat ging haar ja prima af vond ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open]   Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 08, 2016 5:47 pm

'Ik kan prima voor mijzelf zorgen,' antwoordde Robinkit. Leaf knikte. Ze begreep het best. Al wilde ze vroeger juist het liefst in het veilige kamp blijven. Maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat ze zo onzeker was en dacht dat ze niets kon. Maar ze kon zich altijd prima in andere plaatsen, dus ze begreep wat Robinkit bedoelde. 'Dat doe ik toch al twee Moons,' zei de kitten erachteraan. Het was zo zacht dat Leaf het nauwelijks kon horen, maar ze kon er een paar woorden van opvangen. Daaruit merkte ze wat ze bedoelde. Ze bleef stil. Ze wist niet goed hoe ze hierop moest antwoorden. 'Ach, als je eenmaal Apprentice bent, kan je al veel beter voor jezelf zorgen. En dan maakt het niet meer zoveel uit,' zei ze na een tijdje. Het gesprek begon een beetje hetzelfde te blijven. Ze hadden het telkens over hetzelfde onderwerp. Maar Leaf wist niet waar ze het over zouden moeten hebben en volgens mij Robin evenmin. Toch wachtte ze nog even of Robin nog iets zou zeggen.

- Zullen we het maar een beetje gaan afsluiten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinpaw

Robinpaw


Real Name : Selena
Other Accounts : Differentsilence and Timefate
Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 6 Moons
Status: Lonely

Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open]   Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 10, 2016 7:40 am


"Ach, als je eenmaal Apprentice bent, kan je al veel beter voor jezelf zorgen. En dan maakt het niet meer zoveel uit," andwoorde haar Leader.
Robin knikte ookal was ze het er helemaal.niet eens. Ze kon nu prima voor zich zelf zorgen.
Haar blik ging naar de Nursey. Haar Leader andwoorde verder niet, dus besloot ze maar te gaan. Ze stond op.
"Ik ga maar weer is," zei ze.
Ze wachtte nog even op andwoord voordat ze weg zou lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open]   Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 10, 2016 12:21 pm

'Ik ga meer weer is,' zei Robinkit. Ze was al opgestaan. Leafstar knikte. Dit gesprek ging verder toch nergens naartoe leiden... 'Is goed, Robin. Ik moet me ook maar is bezig houden met mijn andere taken..' antwoordde ze en ook de calico poes stond op. Ze knikte vriendelijk naar de rode kitten en draaide zich om. Ze liep richting de kampuitgang. Even een wandelingetje op zijn tijd kan geen kwaad...

- Leafje topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Robinpaw

Robinpaw


Real Name : Selena
Other Accounts : Differentsilence and Timefate
Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 20

Cat Profile
Gender: Female
Age: 6 Moons
Status: Lonely

Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open]   Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 11, 2016 8:09 am


"Ik ga maar weer is," had ze gezegd nadat ze was opgestaan.
"Is goed, Robin. Ik moet me ook maar is bezig houden met mijn andere taken," andwoorde ze en ook zij stond op.
Leafstar knikte nog vriendelijk naar haar en draaide zich toen om om weg te lopen.
Robin zette zich voort naar de Nursey waar ze nu nog hele Moon zal moeten blijven.




- Robin topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open]   Play With The Moss Ball [Open] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Play With The Moss Ball [Open]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hot as the sun (open)
» Ever... {Open}
» B-tch, please (open)
» Hello, it's me [open]
» What's wrong with you ! ( open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Camp-
Ga naar: