Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
We hebben btw nog een topic met Leaf en Smoke. Moeten we die afmaken of niet? Het kan ook als topic gebruikt worden voor de verhaallijn dan hoeven we geen nieuw topic aan te maken en dan kunnen we deze gewoon afsluiten :3
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Nah ik ga niet op oude topics reageren omdat ik inspiratieloos ben daar en ik graag alles fris en fruitig wil met mijn grijze fluffybal :3 Maak mij niet uit met wie kies jij maar c:
Chestnutkit
Real Name : Camilla aka SpamQueen <3 Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 24-08-16
Cat Profile Gender: Female Age: 5 Moons Status: Exploring the world! What else... xD
Oki ^^ Misschien toch een topic met Leaf om de verhaallijn wat verder te zetten? Of wil je gewoon een topic, zonder bijzondere dingen?
Smokestar Leader