Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo aug 24, 2016 11:05 am
@Darkstar Kan jij Crookshanks naam veranderen in Shadefeather?
Chestnutkit
Real Name : Camilla aka SpamQueen <3 Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 24-08-16
Cat Profile Gender: Female Age: 5 Moons Status: Exploring the world! What else... xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo aug 24, 2016 11:07 am
Yeah, Chestnut is in da house <3
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo aug 24, 2016 11:08 am
Yaay Sure!
Chestnutkit
Real Name : Camilla aka SpamQueen <3 Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 24-08-16
Cat Profile Gender: Female Age: 5 Moons Status: Exploring the world! What else... xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo aug 24, 2016 11:09 am
Denk je dat ik dezelfde setjes mag gebruiken als die ik daar gebruikt heb? Want sommige setjes zijn door anderen gemaakt..
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo aug 24, 2016 11:10 am
Als je hebt gezien dat ze ook voor andere fora maken mag het.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo aug 24, 2016 11:11 am
Mag sowieso wel volgens mij hoor, ze hebben het toch voor jou gemaakt?
Shadefeather
Real Name : Camilla ghehehe Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Twistedheart, Chestnutkit Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 01-07-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens
Cat Profile Gender: Male Age: 17,5 Moons Status: :)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo aug 24, 2016 11:11 am
Oh dat weet ik niet
Ja dat klopt. En als het niet zo is en ze komen weer zeiken doe ik wel andere setjes xD
Shadefeather
Real Name : Camilla ghehehe Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Twistedheart, Chestnutkit Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 01-07-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo aug 24, 2016 11:13 am
Maar de meeste avas zijn ook gemaakt in een andere grootte omdat ze daar nu grotere ava's hebben dus ik moet zoiezo nieuwe maken xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo aug 24, 2016 11:16 am
Nee hoor, past automatisch aan als het goed is
Chestnutkit
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo aug 24, 2016 11:16 am
Ook als het 300x200 groot is?
Chestnutkit
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo aug 24, 2016 11:17 am
Your uploaded file (love It.png) is too large or corrupted Dit krijg ik als k een ava voor Chestje wil invoeren. Het is gewoon normale grootte, 200x150
Chestnutkit
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo aug 24, 2016 11:19 am
Oh hey, hij doet het ^^
Chestnutkit
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo aug 24, 2016 11:20 am
Iemand anders heeft dit setje wel gemaakt maar ik vind het zo mooi <3
Shadefeather
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo aug 24, 2016 11:22 am