Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 42 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 42 gasten
Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh) Aantal berichten : 118 Registratiedatum : 29-07-16
Cat Profile Gender: Female Age: 18 Moons Status: Babe please, flirtatious is my middle name
Onderwerp: Fuckqueen do aug 18, 2016 9:52 pm
Met een snelle haal schepte de jonge poes een muis uit Een stuk varens, waarna ze het diertje een scherpe beet in de nek gaf en het leven ontnam. Alex was gewend te jagen in de bergen en het leek wel kinderspel om hier om het platte stuk te jagen. Bovendien was het soms fijn om iets anders te hebben, altijd maar de zelfde prooi en jachttactieken in die oneindige verre bergtoppen Alex was soms toe aan iets anders, iets nieuws. Met een soepel sprong wist de poes de omgevallen boomstam over te klimmen en met een zwiep van haar staart stapte ze veder met haar prooi tussen haar kaken geklemd. Met een frons keek ze om zich heen en merkte pas nu dat ze op gebied was van de domme clans. Wat wouden die katten toch bereiken met hun 'grenzen'? Alex oren zakte in haar nek toen er een verse geur haar neusvleugels streelde. Ze wist precies wat voorn geur was. Shadowclan. Waspgaze was ook een Shadowclanner dus wist de zwarte poes precies die geur te onderscheiden met de andere drie. "Hello there hunny" Mauwde ze en legde haar vers gevangen prooi tussen haar poten en keek hoe de onbekende kat op haar afstapte.
Dreamcatcher <3
Dreamcatcher
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
Vrolijk stapte Dreamcatcher door het territory van Shadowclan. Ze vond het heerlijk op pad te zijn. Elke keer weer zag ze weer iets wat haar aan het denken zette. En dat vond ze geweldig. Ze vond het zo leuk om dingen te denken die onmogelijk leken. Want iedereen zegt dat katten niet kunnen vliegen. Maar wie weet dat? Misschien, later... 'Hello there hunny,' mauwde opeens iemand. Dream keek geschrokken op. Ze was zo in haar gedachte verzonken dat ze de andere kat niet geroken had. Tegenover haar stond een zwarte poes. 'Hallo!' reageerde ze vrolijk. Ze was benieuwd wat de poes van haar wilde.
Alex
Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh) Aantal berichten : 118 Registratiedatum : 29-07-16
Cat Profile Gender: Female Age: 18 Moons Status: Babe please, flirtatious is my middle name
Onderwerp: Re: Fuckqueen za aug 20, 2016 9:07 pm
Door de vrolijke reactie van de Shadowclan poes stond Alex vol verbazing de ander aan te kijken. Nooit in haar leven was dit gebeurd. Altijd werd ze weggejaagd, achterna gezeten, zelf die barbaren pakte haar prooi af als ze haar eenmaal van 'hun terratorium hadden verjaagd' Alex fronste maar al snel vormde een speelse grijns op haar lippen. Dit werd leuk. Haar blik richtte zich op de groene ogen van de ander en de poes zette een stap dichterbij. "My dear you don't look not look bad, not at all" Mauwde ze kalmpjes en grijnsde breed naar de Shadowclanner. "The name is Alex, what's yours cutie pie?"
Dreamcatcher
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
De bruine poes keek de ander vol verwachting aan. Wat wilde de poes? Misschien wilde ze gewoon een praatje maken, waar Dream altijd voor in was. 'My dear you don't look not look bad, not al all,' mauwde de zwarte poes kalm. Dream wist niet goed hoe ze erop moest reageren maar ze besloot al snel gewoon maar aardig te doen. Want wat moest ze anders doen? 'Eh, dank je. Jij ziet er ook leuk uit hoor,' reageerde ze. 'The name is Alex, what's yours cutie pie?' vroeg Alex. 'Ik ben Dreamcatcher!' mauwde Dream vrolijk. Ze zette een paar stappen dichter naar de poes toe om wat makkelijker met haar te kunnen praten. Ze keek in haar heldere groenen ogen en opeens bedacht ze iets. 'Zou het niet cool zijn om de wereld te zien in wat voor kleur ogen je hebt? Jij zou de wereld dan groen zien. En ik.. Ook, want ik heb ook groene ogen. En katten met bijvoorbeeld blauwe ogen zien de wereld blauw! Ik weet dat het niet zo is want ik zie de wereld in kleur. Jij toch ook? Of zou ik de enige zijn? Nee, ik denk het niet... Zouden er katten of andere dieren zijn die de wereld zien in de kleur van hun ogen? Oh, die zou ik dan echt wel willen ontmoeten! Zou dat niet tof zijn?!' ratelde ze door. Ja, als ze eenmaal een nieuw idee of fantasie heeft kan ze er eeuwig over door praten. Ze keek de poes enthousiast aan.