Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 I am not crazy! {&Duststorm}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Twistedheart

Twistedheart


Real Name : Camiii
Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD
Aantal berichten : 228
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : ...

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16,5 Moons
Status: Twisted...

I am not crazy! {&Duststorm} Empty
BerichtOnderwerp: I am not crazy! {&Duststorm}   I am not crazy! {&Duststorm} Icon_minitimewo aug 17, 2016 11:38 pm


Een beetje zenuwachtig liep Twistedheart door het zwarte bos van Shadowclan. Hij was hier opgegroeid, getraind en hij woont hier. En toch gaf het donkere bos hem elke keer weer de rillingen. Het was donker, dat was één. Het had een duistere sfeer, waar Twisted helemaal niet van hield. En hier kreeg hij de meeste hallucinaties. Maar hij moest jagen voor de Clan. En jagen kon alleen in het territorium. Dus dat moest dan maar.
Plots zag hij bewegen rechts van hem. Hij keek en zag een klein muisje rondscharrelen tussen de doden bladeren. Hij zakte in jachthouding en sloop zo stilletjes als hij kon op het diertje af. Toen hij er nog maar een sprong van verwijderd was werd hij gestoord door een stem. 'Laat het...' De stem was fluisterend. Het had een rauwe stem die niet prettig in de oren klonken. Geschrokken sprong de bruine kater op. De muis was ook meteen weg. Verwilderd en de muis helemaal vergeten keek hij om zich heen. 'Wie zei dat?' vroeg hij. 'Ha ha ha ha ha...' klonk de rauwe, fluisterende stem. De stem klonk nog angstaanjagender dan eerst. Een beklemmend angst gevoel nam het over van Twistedheart. Hij bracht zijn kop naar de grond en sloeg zijn poten erover heen. 'Ga eruit! Ga eruit!' schreeuwde hij en hij sloeg met zijn poten op zijn kop. Dit was weer de stem, de stem die hij zo vaak hoorde. De stem was van niemand, alleen van zijn gedachte. Hij schreeuwde het uit en sloeg steeds harder met zijn poten. Het moest eruit, voor eeuwig eruit!

&Duststorm
Terug naar boven Ga naar beneden
Duststorm

Duststorm


Real Name : Sannemander
Other Accounts : erg erg veel andere
Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 06-07-16

I am not crazy! {&Duststorm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: I am not crazy! {&Duststorm}   I am not crazy! {&Duststorm} Icon_minitimewo okt 05, 2016 9:43 pm

Zuchtend liep ze door het moeras, opzoek naar die broer van haar. Was ze net zo gezellig bezig met Stormheart, moest ze hem verlaten. Idereen wist toch dat als storm op je viel je een hoger aanzien zou krijgen!. Als storm je mocht, mochten Darkstar en leopardgaze je ook, dan werd je meteen elite. Haar broer mocht daar wel niks van hebben, hij zou haar waarschijnlijk verbieden ook maar met de kater om te gaan maar ach, ze deed wat ze wou. Langzaam begon ze de stem van haar broer te onderschijden van de normale bos geluiden en zag ze haar broer zitten, schreeuwend en duidelijk verward. Ze rolde met haar bruine ogen en stapte op hem af "Rustig aan, er is niks aan de hand!" mauwde ze vriendelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart

Twistedheart


Real Name : Camiii
Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD
Aantal berichten : 228
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : ...

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16,5 Moons
Status: Twisted...

I am not crazy! {&Duststorm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: I am not crazy! {&Duststorm}   I am not crazy! {&Duststorm} Icon_minitimezo okt 09, 2016 12:06 am


'Rustig maar, er is niks aan de hand!' hoorde Twisted opeens. Hij sprong van schrik omhoog, zijn staart dik en al zijn haren overeind. Hij landde een paar meter van Duststorm vandaan. Toen hij zag dat het zijn zusje was kalmeerde hij iets. 'Dust! J-je.. L-liet me sch-rikken..' stotterde hij. Hij keek angstig om zich heen, angstig hopend dat de stem niet meer terug zou komen. 'Dust! Ik.. Ik hoorde een stem.. Het zei dat ik.. Dat ik mijn prooi moest laten.. Ik moest van hem mijn prooi laten gaan!' riep hij angstig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Duststorm

Duststorm


Real Name : Sannemander
Other Accounts : erg erg veel andere
Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 06-07-16

I am not crazy! {&Duststorm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: I am not crazy! {&Duststorm}   I am not crazy! {&Duststorm} Icon_minitimezo okt 09, 2016 12:12 am

'Dust! J-je.. L-liet me sch-rikken..' zei hij angstig. Dust lachte haar ogen kalm terwijl ze naar haar oudere broer stapte "Dat zie ik ja" mauwde ze glimlachend. Dust! Ik.. Ik hoorde een stem.. Het zei dat ik.. Dat ik mijn prooi moest laten.. Ik moest van hem mijn prooi laten gaan!' ging de kater verder. Even keek ze verward maar na een tijdje knikte ze begrijpend "Er is geen stem Twisted, ik hoorde niks" sprak ze sussend, was gray maar hier die kon dit veeel beter "Negeer de stem gewoon, ik ben de enige hier in de buurt "
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart

Twistedheart


Real Name : Camiii
Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD
Aantal berichten : 228
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : ...

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16,5 Moons
Status: Twisted...

I am not crazy! {&Duststorm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: I am not crazy! {&Duststorm}   I am not crazy! {&Duststorm} Icon_minitimezo okt 09, 2016 12:33 am

'Er is geen stem Twisted, ik hoorde niks,' sprak Dust sussend. 'Negeer die stem gewoon, ik ben de enige hier in de buurt.' Hij knikte maar hij was nog niet helemaal overtuigt. En terecht want opeens hoorde hij het weer. 'Ze liegt!' Hij zonk ineen en slaakte een jammerende kreet. 'Ik ben er! Ben je niet blij?' De stem klonk raspend en absoluut niet aardig. 'Nee! Nee! Ga weg! Ga weg!' schreeuwde hij. Hij keek wanhopig naar zijn zusje. Wat moest hij doen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Duststorm

Duststorm


Real Name : Sannemander
Other Accounts : erg erg veel andere
Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 06-07-16

I am not crazy! {&Duststorm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: I am not crazy! {&Duststorm}   I am not crazy! {&Duststorm} Icon_minitimezo okt 09, 2016 12:40 am

Dust keek gapend toe, alsofdit iedere dag gebeurde en deel was van haar routine. Na een tijdje zuchte de poes en liep ze in de richting van de kater en ging zitten "Kalm aan, ik hoor niks" mauwde ze met een stralende glimlach "Geloof mij nou maar"
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart

Twistedheart


Real Name : Camiii
Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD
Aantal berichten : 228
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : ...

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16,5 Moons
Status: Twisted...

I am not crazy! {&Duststorm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: I am not crazy! {&Duststorm}   I am not crazy! {&Duststorm} Icon_minitimezo okt 09, 2016 4:16 pm


'Kalm aan, ik hoor niks,' mauwde Dust stralend. Twisted keek angstig naar zijn zusje. Waarom hoort hij het dan wel?! 'Geloof mij nou maar,' zei Dust. Twisted bleef stil. De stem was weer weg. Maar die kon natuurlijk elk moment weer terug komen. Hoe zorgde hij ervoor dat het voor eeuwig wegging? 'Maar de stem! Het komt terug!' riep hij angstig uit. Dat moest wel. De stem kwam altijd terug. Het ging nooit weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I am not crazy! {&Duststorm} Empty
BerichtOnderwerp: Re: I am not crazy! {&Duststorm}   I am not crazy! {&Duststorm} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I am not crazy! {&Duststorm}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» DUSTSTORM
» Am i crazy?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan :: ShadowClan Territory-
Ga naar: