Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten
Onderwerp: Play With The Moss Ball [Open] wo apr 13, 2016 9:13 pm
Verveeld sloeg de jonge kattin haar scherpe nageltjes in het mosballetje voor haar. Robin verveelde zich, ze wou iets doen. Helaas duurde het nog één hele Moon voordat het rode poesje apprentice zou worden. Een luide zucht klonk van Robin waarna ze haar nagel nogmaals in het mos balletje boorde. Ze rolde het balletje van zich en volgde het met haar groene oogjes totdat het stopte. Langzaam wierp ze een blik het kamp rond waarbij haar blik bleef hangen op de kampuitgang. Wat zou ze toch graag het kamp uit. Terwijl haar groene oogjes naar de kampuitgang tuurden boorden haar scherpe nageltjes zich weer in de grond.
[Open]
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open] do apr 14, 2016 12:41 pm
Leafstar kwam het kamp binnenlopen. Ze was even weggeweest. Ze had een muisje in haar bek. Het zou wel een beetje raar zijn om vijf keer op een dag uit het kamp te gaan zonder iets te doen voor de clan. Dus nam ze altijd wat prooi mee. Ze liet het muisje op de prooistapel vallen en koos zelf een vogel. Het was een rare vogel. Met blauwe veren en een rood pluimpje op zijn kop. Het was zo'n exotische vogel die je overal tegenkomt in het territorium van Thunderclan. Ze keek rond het kamp. Waar zal ze deze vogel gaan opeten? De poes kreeg een rode kitten in het oog. Het was Robinkit die verveeld met een mosballetje aan het spelen was. Ze liep naar de rode kitten toe en begroette haar. 'Hallo Robin. Vermaak je je een beetje?' Vroeg ze vervolgens. Ze had soms moeite om in grote gezelschappen te zijn. Maar ze vond het altijd fijn om met andere katten te praten. Tenminste, als ze niet eng waren... Ze ging zitten en nam een hap van de vogel. Geamuseerd keek ze naar het rode poesje die op dat moment net naar de kampuitgang keek. Ze vermoedde dat Robin bijna niet meer kon wachten totdat ze een Apprentice wordt.
Robinpaw
Real Name : Selena Other Accounts : Differentsilence and Timefate Aantal berichten : 54 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 21
Onderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open] za apr 16, 2016 12:16 pm
Robin haar groene oogjes staarden naar de kampuitgang waar enkele katten heen en weer liepen. "Hallo Robin. Vermaak je je een beetje?" Een stem deed haar opkijken. Naast haar stond haar leader. Ondanks dat Leafstar niet heel stevig gebouwd was en ook niet erg groot was Leafstar toch haar grote leader waar ze naar op keek. Met haar oogjes naar de grond gericht andwoorde ze op Leafstar haar vraag. "Een beetje," andwoorde ze niet helemaal eerlijk naar Leafstar al was dat waarschijnlijk wel in haar stem te horen. Ze vermaakt zich helemaal niet en verveelde zich alleen maar. "Het is zo saaaai hier in het kamp," begon ze te klagen waarbij ze de nadruk legde op het woord saai. "Wanneer word ik Apprentice?" Vroeg ze haar Leader terwijl ze met haar oogjes weer op keek naar Leafstar. Ondanks dat ze het andwoord eigenlijk wel wist vroeg ze het toch nog altijd in de hoop dat het elke keer weer iets minder lang was geworden. Ookal had ze veel respect en bewondering voor haar leader, was de kitten nooit bang of verlegen voor haar geweest. Haar groene oogjes keken nieuwsgierig op naar de kattin naast haar.
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open] za apr 16, 2016 6:02 pm
'Een beetje,' antwoordde Robinkit haar vraag. 'Het is zo saaaai hier in het kamp,' begon de rode kitten opeens. Leaf keek op van haar vogel. 'Wanneer word ik Apprentice?' Vroeg Robin. De gevlekte Leader glimlachte. Ze stond vroeger niet echt te popelen om Apprentice te worden. Dat kwam ook omdat ze toen al onzeker was. Niet heel erg, maar al wel een beetje. Het was gewoon haar aard, en het was erger geworden. 'Snel genoeg,' antwoordde ze. 'Over een maan ben je al oud genoeg en dan zal ik zo snel mogelijk zorgen dat jij Apprentice word,' vervolgde ze.
Robinpaw
Real Name : Selena Other Accounts : Differentsilence and Timefate Aantal berichten : 54 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 21
Onderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open] zo apr 17, 2016 2:20 pm
"Wanneer word ik Apprentice?" Had ze gevraagd terwijl ze nieuwsgierig opkeek naar haar Leader. Haar leader glimlachte en andwoorde op haar vraag. "Snel genoeg," andwoorde haar Leader eerst. Snel genoeg, daar kon ze dus niks mee. Niks was haar snel genoeg, behalve als het nu was dan. "Over een maan ben je al oud genoeg en dan zal ik zo snel mogelijk zorgen dat jij Apprentice word," vervolgde haar Leader. Bij de woorden van haar leader dat zij haar apprentice zou laten worden kwam er een grote glimlach op Robin haar gezicht. Nog een maan, en dan, dan zou ze apprentice worden! Een maan duurde nog wel eventjes, maar ja, iederen dag duurde het weer iets minder lang. "Dan ga ik leren jagen en vechten," vertelde ze haar leader alsof die dat niet zou weten. "En ik ga een hele goeie warrior worden hoor," vervolgde ze haar woorden trots tegen haar leader. Apprentice worden, dat maakte haar helemaal blij. Haar kopje stond blij en trots naar haar Leader te kijken.
Onderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open] zo apr 17, 2016 2:40 pm
Er verscheen een brede glimlach op het gezicht van de rode kitten. 'Dan ga ik leren jagen en vechten.' Leaf knikte. 'En ik ga een hele goede warrior worden hoor,' vervolgde de kitten. Ze keek blij naar de gevlekte poes. Je kon duidelijk zien dat ze trots was. Leafstar glimlachte. 'Daar twijfel ik niet aan,' zei ze. Ze wilde dat ze ook niet aan haarzelf hoefde te twijfelen. Ze twijfelde telkens of ze wel een goede Leaders is, of ze het wel goed doet.
-sorry heel kort..
Robinpaw
Onderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open] ma apr 18, 2016 8:39 pm
"Dan ga ik leren jagen en vechten," had ze haar leader verteld. "En ik ga een hele goeie warrior worden hoor," was ze verder gegaan. "Daar twijfel ik niet aan," andwoorde haar Leader met een glimlach. Een trotse lach verscheen weer op haar gezicht. Zie je wel, zelfs haar leider dacht dat ze een goeie warrior zou worden. Haar ouders zouden trots op haar kunnen worden. Haar ouders, die waren niet hier meer. Haar lach verdween al snel als ze daar weer aan moest denken. Waar haar vader was? Dat was een goeie vraag. Haar moeder, die zou in de StarClan zijn. Waarom had ze dan toch ook geen familie meer? Zo was ze zo, alleen. Alsof ze de verdrietige herinnering daarmee weg kon maken schudde ze haar kopje. Om haar verdriet daarover te verbergen zette ze snel weer een glimlach op. Iemand anders hoefde niet te weten dat ze daar soms verdriet over had. Dat was iets wat Robin voor haar zelf hield. "Hoe gaat het met u?" Vroeg ze geïntresseerd omdat ze dat beleefd en netjes vond en deels om haar gedachten op iets ander te brengen. Haar groene oogjes keken weer nieuwsgierig naar boven.
Onderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open] ma apr 18, 2016 8:47 pm
Ze moest weer glimlachen toen ze zag de rode kitten weer trots begon te kijken nadat ze had gezegd dat ze er niet aan twijfelde of ze een goede Warrior zou worden. Ze hoopte maar dat ze echt een goede Warrior zou worden, die hadden ze hard nodig. Maar eerst natuurlijk Apprentice worden. Maar als je een goede Warrior word, ben je ook een goede Apprentice, toch? In haar ooghoek zag ze opeens de lach van Robins gezicht gaan. Nieuwsgierig keek ze naar de kitten, maar wel zo dat die het niet in de gaten had. 'Hoe gaat het met u?' Vroeg de kitten toen. Leaf keek weer verbaasd op. Dat iemand wilde weten hoe het met haar ging.. Maar ze antwoordde snel, ze wilde niet laten zien dat ze daar verbaasd over was. 'Het gaat prima met mij! Hoe gaat het met jou? Heb je al vrienden gemaakt?' Vroeg ze op haar buurt aan de rode kitten.
Robinpaw
Onderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open] do apr 21, 2016 2:18 pm
Blijkbaar was het haar Leader niet opgevallen dat de trotse glimlach even van haar gezicht was verdwenen en daar was ze blij om ook. Niemand hoefde te weten als Robin verdriet had of niet. Ze kon toch prima voor haar zelf zorgen? "Hoe gaat het met u?" Had ze gevraagd. "Het gaat prima met mij! Hoe gaat het met jou? Heb je al vrienden gemaakt?" Andwoorde en vroeg haar Leader snel aan haar. Bij het horen dat het met haar Leader goed ging knikte Robin kort en andwoorde vervolgens op de vragen van Leafstar. "Met mij gaat het ook goed hoor," begon ze. "En ik heb ook al wat vrienden," vervolgde ze. Dat klopte ook wel. Robin had enkele goeie vrienden en verder speelde ze eigenlijk wel met elk kitten van de ThunderClan, ookal waren ze natuurlijk niet allemaal zo goed als haar vond ze. Robin was een katje wat redelijk goed in de Clan lag.
Onderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open] do apr 21, 2016 5:39 pm
'Met mij gaat het ook goed hoor,' antwoordde de rode kitten op haar vraag. 'En ik heb al wat vrienden,' vervolgde ze. Leafstar knikte. Ze was blij met dat antwoord. Ze wist hoe vervelend het was om geen vrienden te hebben.. En ze vond dat iedereen vrienden moet hebben. Dus ze was blij dat Robin al wat leuke speelmaatjes had. Ze wist even niet meer wat ze nou zou vragen aan de kitten. Ze was nooit zo goed geweest met een gesprek voeren. Ze wist nooit wat ze moest vragen of zeggen. Best vervelend... Daarom wachtte ze rustig af of Robin nog wat zou zeggen. Intussen nam ze nog een grote hap van haar vogel.
Robinpaw
Onderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open] ma mei 02, 2016 10:21 pm
Haar groene oogjes keken nogmaals nieuwsgierig op naar haar Leader kijkend als deze nog wat zou gaan zeggen of niet, maar Leafstar hield zich stil. Ze keek weer naar het balletje mos wat enkele vossenlengtes verderop lag. "Kijk," zei ze trots tegen haar Leader. Ze zou haar Leader wel even lieten zien wat ze wel niet allemaal kon. Zoals ze andere katten wel is had zien doen probeerde ze op het balletje mos af te sluipen alsof het een echte prooi was. Zodra ze dichtbij kwam sloeg ze haar pootje uit naar het mosballetje. Ze sloeg het de lucht in duwde het met haar pootje handig weer na beneden. De kitten had al urenlang met de bolletjes mos gespeelde die ze her en der in het kamp vond en was er dan ook redelijk handig in geweest. Met een grote grijns keek ze naar haar Leader. Wat zou Leafstar van haar vinden? Vast dat ze heel goed dacht ze, want dat vond ze natuurlijk zelf ook. Haar gezichtje keek trots naar haar Leader.
Onderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open] di mei 03, 2016 3:22 pm
'Kijk,' zei Robinkit toen trots. Leafstar keek op. Ze zag hoe het rode poesje op het mosballetje afsloop die ze net had weggetikt. Robinkit sloeg haar pootje uit naar het balletje en sloeg het in de lucht. Daarna sloeg ze het weer naar beneden. Het zag er handig uit, alsof ze het altijd al had gedaan, vond Leafstar. Ze knikte de kitten liefdevol toe. 'Goed hoor!' zei ze. 'Dat doe je heel handig. Doe je dat wel vaker?' Vroeg ze. Ze had het al vast vaker gedaan. Maar je wist natuurlijk niet hoe vaak. Misschien was dit wel de derde keer of zo dat ze dit deed, en was ze gewoon een talentje. Maar misschien deed ze dit al heel vaak, om het te oefenen. Het was allebei goed. Als ze echt een talent zou zijn zou dat natuurlijk geweldig zijn. Maar als ze bleef oefenen betekende dat ook dat ze doorzettingsvermogen had. En dat was natuurlijk ook goed.
Robinpaw
Onderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open] wo mei 04, 2016 12:50 pm
Nadat ze haar Leader had laten zien wat ze kon had ze Leafstar met een grote trotse grijns op haar gezicht aangekeken. Leafstar knikte haar liefdevol toe. "Goed hoor!" zei haar Leader. "Dat doe je heel handig. Doe je dat wel vaker?" Vroef Leafstar. Robin was blij dat haar Leader het ook goed vond wat ze kon. "Ik heb heel veel geoefend, elke keer weer," vertelde ze haar Leader trots. Ze had een balltje mos zien liggen in het kamp ooit en was er meegaan lopen spelen. Al kon ze al wat met het balletje en ging er steeds weer mee spelen waardoor ze ook steeds meer kon en er handiger in werd. "Net als een echte Apprentice," sprak ze om haar Leader er nogmaals te bevestigen dat ze een goeie Apprentice wou worden.
Onderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open] wo mei 04, 2016 3:31 pm
'Ik heb heel veel geoefend, elke keer weer,' vertelde Robinkit haar trots. Leafstar knikte. 'Goed zeg!''Net als een echte Apprentice,' sprak de rode Kit. Alweer knikte de gevlekte poes. 'Inderdaad. Apprentices oefenen ook heel veel,' zei ze. Ze hoopte maar dat Robin haar doorzettingsvermogen en plezier bleef houden als ze Apprentice zou worden. Maar ze dacht van wel. Alweer was ze stil. Ze wist niet goed wat ze nu weer moest vragen of zeggen. Gesprekken voeren was nooit een sterke kant van haar geweest.. Dus wachtte ze weer tot Robinkit iets ging zeggen. Misschien wilde ze haar nog iets laten zien met het mosballetje. Of zonder mosballetje... Ze keek weer naar haar vogel, waar ze uiteindelijk nog maar een hap van nam...
Robinpaw
Onderwerp: Re: Play With The Moss Ball [Open] do mei 19, 2016 10:56 am
"Ik heb heel veel geoefend, elke keer weer," vertelde ze trots. "Goed zeg!" Knikte Leafstar. "Net als een echte Apprentice," zei ze. "Inderdaad. Apprentices oefenen ook heel veel," zei haar Leader. Robin knikte. Dat was inderdaad zo, Apprentice's trainden heel veel en dat wou zij ook. Haar groene oogjes wachtten nieuwsgierig af als Leafstar nog iets ging zeggen of niet.