Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 44 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 44 gasten
Real Name : Toto, Luiaard, Cutie & Marlie Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 22-07-16
Cat Profile Gender: Male Age: 15 Moons Status: Didn't you parents teach you not to fuck with crazy people?
Onderwerp: Dark knight di aug 16, 2016 9:27 pm
Natuurlijk was het hem duidelijk dat hij hier niet mocht zijn, dat hoefde je hem niet te vertellen. De rotte geur van de moeraskikkers hing overal hier, de geur zat zelfs op blaadjes om het zo te zeggen. De kater verwachtte dan ook geen warm welkom waardoor de hij zijn nagels al had uigeklapt en maakte zich geen zorgen om ze te gebruiken als het moest. Zijn amberkleurige ogen gleden elke kant op en zijn puntige oren namen elke geluidje op die door deze donkere bos heen waaide. Normaal bleef hij gewoon aan zijn kant van het terratorium maar sinds die Shadowclanner in het kamp was moest en zou hij meer te weten komen. Als Shadowclan bij kwam bespioneren kon hij dat ook. Tenslotte zou Lost enorm trots op hem zijn als hij terug kwam met het vacht van een Shadowclanner aan zijn nagels. Een plots geluid achter hem trok zijn aandacht. Ruw draaide hij zich om, een gevaarlijke glinstering in zijn ogen. "Wel, hello there"
Leopardwing rest met toestemming! c:
Leopardwing Deputy
Real Name : San Other Accounts : Vocalcord Aantal berichten : 366 Registratiedatum : 12-04-16 Woonplaats : Ergens en nergensss
Cat Profile Gender: Female Age: 36 Status: Im...Happy very happy
Onderwerp: Re: Dark knight wo aug 17, 2016 12:42 am
Die vieze Thunderclanners ook, ze durfde wel zeg. De grote kattin liep met snelle passen achter de geur aan, ze was er wel klaar mee waarom kon ze nooit gewoon even rustig een stukje lopen op haar eigen gebied zonder dat ze een verdomme outsider vind die niks op schadowclan gebied te zoeken heeft! De geur werd sterker en Leopard verminderde haar vaart, al snel kwam er een kat in haar gezichtsbeeld, een apprentice. Oh die zal het eens krijgen, de kater had haar ook in de gaten en draaide zich ruw om met een gevaarlijke glinstering in zijn ogen. "Wel, hello there" miauwde de haarbal. Leopard toorde over de apprentice heen en keek hem strak aan. 'Well well look what we have here, a little thunderclan kit has lost his way, how about i bring you back to Leafstar little one? so you can explain exactly what you were doing on schadowclan ground' Leopard legde expres veel nadruk op het woord 'kit'. De grote poes versmalde haar ogen en keek de kater streng aan. 'Or shall i take you to Darkstar kit?'
Deathpaw
Real Name : Toto, Luiaard, Cutie & Marlie Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 22-07-16
Cat Profile Gender: Male Age: 15 Moons Status: Didn't you parents teach you not to fuck with crazy people?
Onderwerp: Re: Dark knight za aug 20, 2016 1:19 pm
De kater hief zijn kin op en keek de Shadowclan deputy met een levenloze blik aan. Het boeide hem echt niet en zoals hij had geleerd van Lost moest hij dat ook laten zien. Hij smakede met zijn mond uit verveling en bleef de grotere poes verveeld aan kijken. "Was dat echt alles wat je kon verzinnen Shadowclanner?" Mauwd ehij en rolde met zijn amberkleurige ogen. "Ik dacht dat je wel iets beter had" voegde hij droogjes aantoe. Zijn oren waren gespits en zijn nagels drukte in de grond. Deathpaw had zijn spieren aangespant voorals deze kikker haar handjes niet thuis kon houden. 'Or shall i take you to Darkstar kit?' Death keek de poes aan alsof de naam Darkstar hem helemaal niks deed. Hij zwiepte kort net het puntje van zijn staart. "Ik ga helemaal nergens heen moeraskikker"
Leopardwing Deputy
Real Name : San Other Accounts : Vocalcord Aantal berichten : 366 Registratiedatum : 12-04-16 Woonplaats : Ergens en nergensss
Cat Profile Gender: Female Age: 36 Status: Im...Happy very happy
Onderwerp: Re: Dark knight za aug 20, 2016 4:20 pm
Zo deze apprentice durfte wel zeg, een grote bek te geven. Vieze Thunderclanners vuile ratten dat het waren kijk eens naar deze apprentice totaal geen manieren of respect.. "Was dat echt alles wat je kon verzinnen Shadowclanner?" miauwde de kater en rolde met zijn amber ogen "Ik dacht dat je wel iets beter had" Leopard liet een lage grom horen en hijsde haar poot van de grond waarna ze probeerde met een klap over zijn hoofd te geven. Niet zo hard dat het zou bloeden maar zeker wel zo dat het pijn deed. 'Ik weet niet hoe ze dit gedrag in Thunderclan aanpakken maar ik pik dit niet kit' siste ze erachter aan. Toen ze vertelde dat ze hem naar Darkstar zou kunnen brengen kwam de apprentice weer met aan arrogant antwoord. "Ik ga helemaal nergens heen moeraskikker" Leopard grommde. Ze was deze thunderclanner meer dan zat. 'Oh nee en wat gaat mij er van weer houden? jij? denk jij nou echt jij een vieze waardeloze slappe apprentice mij aan te kunnen? Get real kid'