Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 38 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 38 gasten
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: Tekentopic wo aug 03, 2016 10:34 pm
tnx
Differentsilence Medicine Cat
Real Name : Selena Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 17-04-16 Leeftijd : 21
Hier dan de tekening van Lynxpaw. Heb mijn best gedaan,
Weet niet helemaal zeker of de kleur van de ogen wel klopt, @Lynxpaw
Spoiler:
Hier nog een tekening van een andere kat,
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Tekentopic za aug 06, 2016 4:25 pm
Nice! echt bedankt!
Real Name : Selena Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 17-04-16 Leeftijd : 21
Hier een tekening van Falconkit, een account van mij (wat ik nog steeds actief moet maken, maar goed)
Als iemand nog tips heeft of suggesties voor een kat om tekenen hoor ik het graag!
Hey hey, Vandaag computer en tekentablet maar gepakt. Ik weet dat er nog wel veel verbeterd kan worden, maar voor de eerste vind ik hem goed. Dus hier mijn eerste tekening van een kat op de computer:
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Tekentopic do aug 11, 2016 8:52 pm
Ohhhh gaaaf! Zeker voor de eerste keer, doe ik je niet na!
Red
Real Name : Sannemander Other Accounts : to many others Aantal berichten : 41 Registratiedatum : 31-07-16
<333 Allemaal super leuk! Zou je Leafstar een keertje willen tekenen? ^^
Hier nog een tekening van een poos geleden van Fightkit. Ik zelf vind het wel goed gelukt,
Leafstar!:
Sorry dat het zo lang heeft geduurd maar hier eindelijk de tekening van Leafstar. Heb op mijn verjaardag zoon twee weken geleden pastel potloden gekregen en heb bij deze tekening er de eerste keer mee gewerkt. Wel twee tekeningen hiervoor met pastel krijt gemaakt, maar dus nog niet met deze potloden. Door het uploaden lijkt de tekening alleen wat minder scherp. Hier dus Leafstar: Er zitten nog wel wat foutjes in en er kan nog veel verbeterd worden, maar ik ben er erg tevreden over!
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Wat leuk! Zo schattig <3 Er hoeft niets verbeterd te worden hoor haha
Vandaag ookal weer aan het tekenen geweest. Achtergrond ben ik nog lang niet tevreden over, maar de kat zelf vind ik wel goed gelukt. Deze tekening weer gemaakt met pastelkrijt en pastel potlood. Dit keer mijn oude katje getekend:
Spoiler:
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...