Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 40 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 40 gasten
Real Name : Selena Other Accounts : Differentsilence, Robinpaw, Rose and Fightkit Aantal berichten : 70 Registratiedatum : 11-07-16 Leeftijd : 21
Cat Profile Gender: Female Age: 6 Moons Status: Not Sweet!!
Onderwerp: Tekentopic di aug 02, 2016 10:06 pm
Hey hey,
Ja,hier nu ook een tekentopic van mij,
Op het moment teken ik vooral katten en eigenlijk altijd op papier, maar af en toe teken is ook wel is wat anders. Hier zal ik dus tekeningen gaan plaatsen.
Vanmiddag heb ik dus een workshop schilderen gehad. Heb ik ook al in algemene onzin topic geplaatst, dus denk dat de meeste hem al wel gezien hebben. Maar dit is het geworden dus:
Schilderij - Landschap:
Dit is eigenlijk mijn eerste echte schilderij. Heb hem gemaakt met een workshop, dus alles is stap voor stap uitgelegd en bij sommige dingen wel wat hulp gehad. Maar vind het toch wel goed gelukt
Ik zal straks nog even wat andere tekeningen plaatsen,
Winterpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Ayayayayaya Aantal berichten : 364 Registratiedatum : 14-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Onderwerp: Re: Tekentopic di aug 02, 2016 10:14 pm
Yay! Een nieuw tekentopic <33
Sweetkit
Real Name : Selena Other Accounts : Differentsilence, Robinpaw, Rose and Fightkit Aantal berichten : 70 Registratiedatum : 11-07-16 Leeftijd : 21
Onderwerp: Re: Tekentopic di aug 02, 2016 10:22 pm
Hier nog wat tekeningen:
Fire alone can save our Clan:
Hier een tekening van een paar dagen geleden. Dit is de eerste tekening die ik met pastel heb gemaakt. Het kom het de Warrior Cats boeken, van de profetie, Fire alone can save our Clan.
Differentsilence:
Hier nog een tekening van enkele dagen geleden. Dit is dus mijn tweede tekening met pastel. Het is één van mijn karakter op het forum hier, Differentsilence.
Splashpaw:
Hier nog twee tekeningen, gewoon met potloden, van vandaag. Splashpaw is een karakter van mij op een andere Warrior Cats forum.
Winterpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Ayayayayaya Aantal berichten : 364 Registratiedatum : 14-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Onderwerp: Re: Tekentopic di aug 02, 2016 11:14 pm
awesome ga zo verder
Ivy
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 92 Registratiedatum : 23-06-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 30 moons Status: Even roses have thorns
Onderwerp: Re: Tekentopic di aug 02, 2016 11:14 pm
Talent in ontwikkeling hier
Mettlepaw
Real Name : Garnaal Other Accounts : Maze [TC] Grinn [R] Aantal berichten : 246 Registratiedatum : 16-04-16 Leeftijd : 21 Woonplaats : In een zeer aantrekkelijke PRULLEMAND onder een bureau
Cat Profile Gender: Male Age: 9 moons old! Status: SEXY AND I KNOW IT
Onderwerp: Re: Tekentopic wo aug 03, 2016 12:10 pm
Dat gaat de goeie kant op! Ben benieuwd hoe je kunst er digitaal uitziet! *hail digitalClan*
Red
Real Name : Sannemander Other Accounts : to many others Aantal berichten : 41 Registratiedatum : 31-07-16
Real Name : Selena Other Accounts : Een heleboel, maar voor nu alleen Differentsilence actief Aantal berichten : 167 Registratiedatum : 17-04-16 Leeftijd : 21
Tot nu toe is digitaal tekenen bij mij nog niks geworden, maar ik heb een tekentablet en twee goeie teken progamma's. Dus misschien moet ik nog maar is een poging doen tot digitaal tekenen,
Iemand nog een suggestie welke kat ik nu kan tekenen?
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Onderwerp: Re: Tekentopic wo aug 03, 2016 3:41 pm
Zou je Alex willen tekenen? <33 Hou van je stijl haha echt leuk!
Falconkit
Real Name : Selena Other Accounts : Differentsilence and Sweetkit Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 29-07-16 Leeftijd : 21
Cat Profile Gender: Male Age: 6 Moons Status: Happy
Onderwerp: Re: Tekentopic wo aug 03, 2016 3:47 pm
Jahoor, leuk. Ga er vandaag nog mee bezig Dankje,
Sweetkit
Onderwerp: Re: Tekentopic wo aug 03, 2016 6:45 pm
Nog een tekening:
Alex:
Hier een tekening van Alex, een karakter hier van Marlie. Heb me best gedaan, dus hoop dat je het een beetje mooi vind,
Ben er niet helemaal tevreden over..
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: Tekentopic wo aug 03, 2016 10:19 pm
wo awesomeness alert zou je Lynxpaw willen tekenen?
Falconkit
Real Name : Selena Other Accounts : Differentsilence and Sweetkit Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 29-07-16 Leeftijd : 21
Cat Profile Gender: Male Age: 6 Moons Status: Happy
Onderwerp: Re: Tekentopic wo aug 03, 2016 10:28 pm