Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 50 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 50 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Cold night

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alex

Alex

Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh)
Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 29-07-16

Cat Profile
Status: Babe please, flirtatious is my middle name

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Cold night   Cold night Icon_minitimema aug 01, 2016 9:44 pm

De langharige zwarte poes had weer z'n momentje dat ze naar buiten moest. S'nachts was het vrieskoud in de bergtoppen maar Alex haalde haar schouders op en stapte uit de grot, met een plof liet ze zich op een verhoginkje vallen en sneeuw stoof omhoog en versierde haar zwarte vacht. Kleine sneeuwvlokjes die naar beneden dwarrelde en de sneeuw waarop ze nu al de hele nacht op lag was inmiddels gesmolten en dat maakte haar dikke vacht doorweekt. Geïrriteerd schudden ze het dauw van haar vacht en keek naar de openlucht en zuchtte diep, een stoom wolkje kwam uit haar mond en haar ogen gleden naar haar poten die zich uitstrekte. Haar lichaam was warmer dan dat het buiten was en de poes opende haar mond waardoor er dauwdruppels langs haar mondhoeken begon te druppen.

Redbabe <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Red

Red

Real Name : Sannemander
Other Accounts : to many others
Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 31-07-16

Cat Profile
Status: alone

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitimema aug 01, 2016 9:54 pm

Het poesje liep dapper over de grote rotsen haar blik scherp en strak. Ze wist niet waar ze was en al helemaal niet of ze alleen was in dit kale landschap. Ee glimlach stond op haar jonge smoel en speels rende ze verder,dapper verder de dag in. Het was fris maar waar zij vandaan kwam was ze eigenlijk wel gewend aan een frisse wind hier en daar. Met enige moeite sprong ze naar de volgende rots, die een meter van haar af boven haar uit torende. Zo sprong ze van rots naar rots en hier en daar genoot ze van het prachtige uitzicht. Nu kwam de dan eindelijk de echte uitdaging, een aantal meter verderop was een rots, zou ze het halen?. Ze moest wel anders viel ze in het hol de doods!. Ze deed moedig een aantal stappen achteruit en trillend nam ze haar positie in. Met snelle stappen renden ze dan, sprong en kwam met een klap tegen de rots wand aan. Een dreun was te horen toen ze op de harde grond terecht kwam. Duizelig keek ze op, ze zag een poes, zwart met een lange vacht. Glimlachend keek ze haar aan "Hey dude!" toen ze wat minder duizelig was kwam ze dichterbij "Dudette dan" Ze giechelde even "Zullen we doen alsof dat nooit gebeurd was?" ze schudde haar kopje en keek even naar de rots wand achter haar voordat ze weer begon te giechelen, pret lichtjes in haar ogen....
Alex

Alex

Cat Profile

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitimema aug 01, 2016 11:09 pm

Haar oren schoten naar achteren toen er een harde klap door het vallei heen galmde, haar lip krulde op en de poes keek langzaam naar het bron van geluid. Haar groene ogen vingen een rode langharige vacht op die vederop over de afgrond was gesprongen. Alex zette haar nekharen overeind en keek met een kalme blik hoe de onbekende poes naar haar toe stapte alsof het volkomen normaal was. "Hey dude!" Giechelde de rode haarbal waarop Alex haar met een opgetrokken wenkrbrauw aankeek. "Dudette dan" Alex rolde met haar groene ogen en keek de anderekant op. Een grapjas dus. Hier had ze dus echt geen tijd voor. "Zullen we doen alsof dat nooit gebeurd was?" Mauwde het jongere piesje weer en Alex zuchtte. "Ken ik je ergens mee helpen rooie?" Mauwde ze geïrriteerd en bekeek haar onderzoekend, ze was nog best jong zo te zien dus hoe sneller ze weg was hoe beter. "Waar zijn je papa mama kid?" Voegde ze er toe met een vlugje sarcasme.
Red

Red

Cat Profile

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitimema aug 01, 2016 11:20 pm

De poes leek niet echt onder de indruk van haar woorden "Ken ik je ergens mee helpen rooie?" mauwde ze geirriteerd. Het poesje deed haar best niet in een te krimpen en stond dapper op "Voor zo ver ik weet niet!" mauwde ze haar staart trots omhoog. "Waar zijn je papa mama kid?"vroeg de vreemdeling sarcastisch. Red kromp in een maar wist zichzelf al gouw weer op te pakken. "Weet ik niet" sprak ze zachtjes "Vertel jij maar waar je heen gaat na je dood.." ze keek weg om haar betraande oogjes te verstoppen. Tot nu toe was haar leven simpel geweest, haar moeder en zus jaagde voor haar en haar vader en broers beschermde haar, maar nu, na de brand stond ze er alleen voor. Ze glimlachte naar de vreemdeling maar wist dat ze haar betraande ogen had verraadde "Sorry als je last van me hebt ik ben zo weer weg hoor!" gromde ze half terwijl ze trillerig opstond...
Alex

Alex

Cat Profile

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitimema aug 01, 2016 11:52 pm

Voor zo ver ik weet niet!" Reageerde de rooie haarbal waarop Alex geïrriteerd zuchtte, waarom zagen katten niet dat ze geen behoefte had aan andere? De zwarte poes draaide haar kop weg van de jongere poes en gaapte. Ze kon ook gewoon opstaan en haar grot ingaan zodat ze niet meer last had van die stuiterbal maar voor ze überhaupt iets kon doen begon het weer te praten. "Weet ik niet. Vertel jij maar waar je heen gaat na je dood.." Oh god ja hoor! ze zat weer moet zo eentje opgescheept. Alex kon wel vloeken maar ze zag de betraande ogen van het jonge poesje waardoor ze haar kaken op elkaar klemde. "Sorry als je last van me hebt ik ben zo weer weg hoor!" Mauwde ze en ze stond trillend op. Alex kon haar vacht uit haar pels rukken maar ze kon het kleintje niet zomaar aan haar lot overlaten. "Ik denk dat het beter als je eventjes rust kid" Mauwde ze rustig en keek haar aan.
Red

Red

Cat Profile

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitimedi aug 02, 2016 12:02 am

"Ik denk dat het beter als je eventjes rust kid" Klonk haar stem weer. Red draaide zih om, haar oogjes groot van verbijstering. Ze knikte heftig van blijdschap, al voelde ze zich schuldig dat ze de poes had gedwongen haar te laten blijven. "Ik ben Red trouwens en om het duidelijk te maken ik ben geen kid!" klonk ze koppig. Ze stond op en keek de zwarte poes nieuwsgierig aan "Hoe heet jij eigenlijk?" ze deed een stap dichterbij "En woon jij helemaal alleen?. Is dat niet super saai?!". Ze keek naar het hol achter de zwarte poes, het was er donker en best saai, anders dan waar zij vandaan kwam...
Alex

Alex

Cat Profile

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitimedi aug 02, 2016 12:08 am

"Ik ben Red trouwens en om het duidelijk te maken ik ben geen kid!" Alex haalde soepeltjes haar schouders op en ging wat comfortabeler liggen. De kleine sneeuwvolkjes die uit de donkere lucht dwaarelde werden groter en begon in haar donkere vacht kleffen, de poes schudde kop en keek de poesaam die de naam 'Red' droeg. "Die naam past wel bij je kid" Mauwde ze koppig terug. "Zolang ik hroter ben ben je voor mij een kid" Voegde ze er droogjes aan toe en likte haar poot. "Hoe heet jij eigenlijk?" Alex bleef geconcentreerd haar poot likken en haalde die een par keer over haar kop heen voor ze haar mond opende. "Alex" Beantwoorde ze haar vraag en staarde weer vooruit. "En woon jij helemaal alleen?. Is dat niet super saai?!" Hoeveel vragen had dat beest wel niet!? Het enige wat ze wou was alleen zijn en genieten van de stilte hier in de bergen. "Ik heb geen behoefte aan andere om me heen" Reageerde ze kort.
Red

Red

Cat Profile

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitimedi aug 02, 2016 12:18 am

Haar opmerkingen negerend staarde ze aar de dikke sneeuwvlokken die naar beneden dwarrelde. "Ik heb geen behoefte aan andere om me heen" het poesje schrok op, hoe kon ze nou zoiets zeggen?!. "Als dat zo ies waarom moest ik dan hier bij jou blijven?!" mauwde ze betweterig terwijl ze op haar rug rolde door het dunne laagje sneeuw. "Ik bedoel ik was heus wel een andere kat tegen gekomen die wel behoefte heeft aan andere!" ze keek alex uitdagend aan. "Als je echt geen behoefte had aan andere, waarom stuur je me dan niet weg" ze opende haar mond om sneeuwvlokken te vangen terwijl ze hoopvol wachten op een antwoord.
Alex

Alex

Cat Profile

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitimedi aug 02, 2016 12:27 am

Alex keek de rode poes met een levenloze blik aan en maakte een klik geluidje met haar mond. Haar staart zwiepte heen en weer waardoor de verse sneeuw ophoog stoof. "Sure ga je gang kid vind die gene maar. Maar ik weet nu al dat je deze nacht nooit zou overleven in je eentje en helemaal niet als je als een stuiterbal door de bergen heen gaat jumpen. Ik zag wel hoe je trilde net." Reageerde ze droogjes en stond vervolgens op, "Jou keuze rooie" Voegde ze erbij en haalde haar shouders op toen ze zich richting de grot heen sleepte.

Kort o;
Red

Red

Cat Profile

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitimedi aug 02, 2016 12:34 am

"Sure ga je gang kid vind die gene maar. Maar ik weet nu al dat je deze nacht nooit zou overleven in je eentje en helemaal niet als je als een stuiterbal door de bergen heen gaat jumpen. Ik zag wel hoe je trilde net." mauwde de zwarte poes onverschillig. "Ik was niet aan het trillen!" mauwde ze ter verdedeging. "Jou keuze rooie" vervolgde de zwarte poes terwijl ze de grot in verdween. Koppig bleef ze even haar ogen tot spleetjes en haar kaken op elkaar gedrukt. Het begon harder te sneeuwen en het poesje begon het langzaam koud te krijgen. Ze schudde haar kop en verdween snel het hol in "Hey, na even nagedacht te hebben besloot ik je vriendelijke aanbod aan te nemen" ze ging zitten en keek de poes vriendelijk aan "Niet omdat ik het anders niet zou overleven hoor, maar omdat je anders alleen bent!" voegde ze er snel aan toe...
Alex

Alex

Cat Profile

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitimedi aug 02, 2016 9:33 pm

Toen ze eenmaal binnen was schudde ze haar lange zwarte vacht uit en kleine sneeuwvlokken die nig niet waren gesmolten vlogen uit haar pels. Geirriteerd keek ze naar haar natte buik en zuchtte, geweldig. Haar groene ogen gleden naar de hoek van de grot waar ze sliep en haar poten wouden haar net naar haar slaapplek sleepen toen het irritante stemmetje van de rooie kanarie door de rost heen echode. "Hey, na even nagedacht te hebben besloot ik je vriendelijke aanbod aan te nemen. "Niet omdat ik het anders niet zou overleven hoor, maar omdat je anders alleen bent!" De zwarte poes draaide zich om en keek het kleintje aan. Haar blik doodserieus en er was geen enkele emotie te vinden. "Geweldig" Mauwde ze sarcatisch en draaide zich om en stapte dieper de grot in. "Heb je honger kid?"
Red

Red

Cat Profile

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitimedi aug 02, 2016 10:49 pm

"Geweldig" andwoorde alex sarcastisch. Red keek haar blij aan, eindelijk een plaats om te ruste en de blaren op haar pootkussentjes te laten helen. "Heb je honger kid?" vervolgde de poes. Red wiebelde even met haar oren voordat ze opsprong "Als een paard!" mauwde ze vrolijk terwijl ze achter de poes aanrende dieper de tunnel in. Hoe verder ze kwam hoe donkerder het werd maar het voelde vertrouwd, zo met alex voor haar. Zou ze hier lang mogen blijven?, of zou ze de volgende dag weer moeten oprotte?...
Alex

Alex

Cat Profile

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitimedi aug 02, 2016 11:27 pm

"Als een paard!" Reageerde Red waarop de zwarte poes eventjes moest grinniken, ze wierp een korte blik over haar schouder en keek hoe de kleinere poesje haar colgde. "Gelukkig maar dat ik nog wat prooi overheb" Mauwde ze met een kleine glimlach en stapte door. Alex wees met haar staart naar een klein hoopje waar prooi lag. Het was niet veel, slechts twee muisjes en een roodbosje maar eh voor haar alleen was het altijd meer genoeg. "Tast toe" Mauwde ze en knikte naar jongere poes. Zelf griste ze een muis van het hoopje en nam plaats ergens in de hoek van de grot waar ze van haar muisje begon te eten.
Red

Red

Cat Profile

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitimedi aug 02, 2016 11:49 pm

"Gelukkig maar dat ik nog wat prooi overheb" andwoorde de ouder poes. Red volgde haar dartellent van blijdschap. Voor haar verscheen een klein hoopje prooi en het poesje deed geen moeite haar enthousiastme te verbergen toen de poes haar vertelde er iets van te pakken. Op en neer sprigen als een stuiterbal griste ze een muisje uit de stapel en stapte achter alex aan en ging naast haar liggen. Wel op een kleine afstand natuurlijk, alex leek niet het type die graag iemand naast haar had. Gulzig begon ze te eten en nog nooit had zo zo genoten van een simpele muis. Het nam haar mee naar vroeger, waar ze samen met haar zusjes en broertje genoot van sneeuwhazen en andere dieren. En nu lag ze met een vreemdelig in een donker muf hol te genieten van een muis. Maar het voelde vertrouwd zo met alex en ze hoopte hier lang te mogen blijven. "Eigenlijk is het best wel knap van je dat je zo in je eentje overleefd, je hebt niemand nodig!. Ik bedoel, ik kan niet eens een blind konijn vangen!" Lachend keek ze alex aan. jup het voelde al als thuis!
Alex

Alex

Cat Profile

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitimezo aug 07, 2016 11:15 pm

Alex likte haar lippen af toen ze een paar happen van het muisje had genomen en keek met een goedkeurend blik naar de jongere poes hoe ze haar prooi naar binnen werkte als een hongerige hond. "Eigenlijk is het best wel knap van je dat je zo in je eentje overleefd, je hebt niemand nodig!. Ik bedoel, ik kan niet eens een blind konijn vangen!" Lachte Red. Alex kon niet verbergen dat ze mee gniffelde maar al snel schudde ze haar kop en begon weer zwijgend haar prooi te eten.

Kort sorry o;
Gesponsorde inhoud

Cold night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cold night   Cold night Icon_minitime

Cold night
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Rogue Territory-
Ga naar: