Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts

Wie is er online?
Er zijn in totaal 47 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 47 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 95. Dit aantal is bereikt op do nov 07, 2024 10:00 pm.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

Miss brightside ll Alex

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alex

Alex

Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh)
Aantal berichten : 118
Registratiedatum : 29-07-16

Cat Profile
Status: Babe please, flirtatious is my middle name

Miss brightside ll Alex - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss brightside ll Alex   Miss brightside ll Alex - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 12, 2016 12:11 pm

'Alright' Mauwde de calico poes zacht, Alex keek haar met een flirterige blik aan maar al snel gingen de blauwe ogen van Wasp de andere kant op en verbrak hun oogcontact. "Wat? Zijn mijn ogen te veel voor je?" Reageerde ze met een lage en charmante klank. Haar groene ogen kregen een donkere gloed vol met lust, ze had de poes allang onder controle en dat wist ze. Alex genoot als een poes zo voor haar viel. Een glimlach sierde haar lippen toen ze de nek van de poes zachtjes aanraakte, haar snorharen streelde over haar wang en haar mond ging langzaam naar de oor van de kleinere calico. "Look at me hunny, I like to see your eyes" Fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspgaze

Waspgaze

Real Name : San
Other Accounts : Snowykit Leopardwing
Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 27-06-16

Cat Profile
Status: Dont get in my way

BerichtOnderwerp: Re: Miss brightside ll Alex   Miss brightside ll Alex - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 12, 2016 3:24 pm

Had de andere poes haar door? Oh starclan alsjeblieft niet, Wasp schrok even uit haar gedachten toen de zwarte poes vroeg of haar ogen te veel waren. De calico poes schudde haar kop en lachte wat nerveus. 'Wat? nee doe niet zo raar' Wasp deed haar best om overtuigend over te komen. Al was de nerveuze toon in haar stem niet ver te vinden. Toen de andere poes haar nek zachtjes aanraakte gingen er weer rilling door de calico poes heen. Haar snorharen streelde over haar wangen, en Wasp kon het niet helpen weer in die groene ogen te staren. "Look at me hunny, I like to see your eyes" Fluisterde in haar oor. Niet wetend wat te doen deed Wasp snel wat stappen naar achter en schudde met haar kop toen ze weer naar de zwarte poes keek. Nu niet met zoon vriendelijke blik. 'Alex stop it' siste ze naar de poes. Ze was er klaar mee ze liet niet met spelen.
Alex

Alex

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Miss brightside ll Alex   Miss brightside ll Alex - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 12, 2016 3:37 pm

Ze voelde hoe er een rilling door de lijf ging van de kleinere poes toen ze haar zachtjes aanraakte. Haar groene ogen hadden zich gericht op haar prooi en als ze eenmaal haar prooi had uitgekozen kon deze niet meer ontsnappen van haar klauwen. Toem ze in haar oor fluisterde stapte Wasp een paar pssen achhteruit en schudde haar kop. Alex keek met een opgetrokken wenkbrauw naar de poes. 'Alex stop it' Siste ze, Wasp was van een verliefd veulentje omgeslagen in een vurige hengst. And she like it. Alex grijnsde breed, haar wenkrbauw lichtjes opgetilt zodat er wen flirterige uitdrukking op haar gezicht verscheen. "Oh honey you want to play rough?" Mauwde ze, "That's kinda hot" Voegde ze er aan toe toen ze weer stapje dichterbijer zette.
Waspgaze

Waspgaze

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Miss brightside ll Alex   Miss brightside ll Alex - Pagina 2 Icon_minitimema aug 15, 2016 9:44 pm

Oke ze voelde zich nu wel heel ongemakkelijk worden, vooral op haar laaste opmerking. "That's kinda hot" toen Wasp in de gaten kreeg dat de poes weer een stapje dichter bij zette deed ze snel een stap naar achter. 'This is not funny Alex!' siste ze opeens vel. 'This is not a game' ging de calico poes veder. Het was geen spel.... niet voor haar ze had gevoelens voor Alex altijd gehad en ze haate het. Maar aan de andere kant kon ze het niet laten, dit wist Alex daarom deed ze dit ook. 'Please' miauwde Wasp toen zachtjes. Ze voelde zich zo zwak zo hopeloos oh starclan...
Alex

Alex

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Miss brightside ll Alex   Miss brightside ll Alex - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 20, 2016 9:18 pm

'This is not funny Alex!' Alex hief haar kin op en keek de kleinere calico poes met een frons aan toen ze ineens zo vel reageerde. Normaal viel ze als een blok voor haar gladde praatjes maar vandaag was ze anders. Alex stapte dichterbij, geen flirterige blik meer in haar ogen en geen speelsde grijns op haar lippen. Ze keek Wasp alleen maar aan. 'This is not a game' Ging de Shadowclan poes door, Alex luisterde alleen maar en zwiepte kort met haar pluizige staart. 'Please' Alex spitste haar oren bij Wasp zachtte woorden en meteen knapte er een draadje los bij Alex. De poes knikte en ging naast haar vriendin zitten. "Ik stop al Wasp" Mauwde ze en keek de poes met een zachte en schuldige blik aan. "Wat is er met je?" Ging ze door en legde behoedzaam haar staart op haar schouder. "Je kunt het me vertellen, really"

Laatst aangepast door Alex op wo aug 31, 2016 12:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
Waspgaze

Waspgaze

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Miss brightside ll Alex   Miss brightside ll Alex - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 27, 2016 1:04 pm

Toen de zwarte poes vertelde dat ze stopte zuchte Wasp opgelucht, haar blauwe ogen gleden van de andere poes naar haar poten. Wasp haalde even diep adem toen ze de zachte staart van Alex op haar schouder voelde. Wasp was even stil wat moest ze haar vertellen? er was duidelijk wel iets aan de hand, Wasp had gevoelens voor de rouge. Altijd al gehad maar onderdrukt maar nu? nu kon ze het niet meer onderdrukken ze had geen keus om de waarheid te zeggen. Wasp zette haar ogen weer op de zwarte poes. 'Alex' miauwde ze zachtjes terwijl ze wat dichter bij de poes schoof. 'This is really hard for me to say' ging de calico poes veder. 'But...i' de poes slikte even. [b]'Love you'[b]
Alex

Alex

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Miss brightside ll Alex   Miss brightside ll Alex - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 31, 2016 12:10 am

Alex was rustig naast de kleinere calico poes gaan zitten, en hoorde hoe Wasp een diepe zucht uitblies toen haar staart haar schouder raakte.'Alex' Mauwde Wasp zachtjes en ontmoete haar groene ogen. Alex glimlachte kort en voelde hoe de poes een stukje naar haar opschoof zodat hun vachten in elkaar mengde. Een warm gevoel vulde haar lichaam en met een kleine glimlachje keek ze naar haar poten. 'This is really hard for me to say' Alex spitste haar oren en liet haar staart zachtjes van haar schouder afglijden. 'But... I Love you' Wasp stem vulde haar oren en haar hart begon harder te bonzen toen de 'I love you' haar mond verlieten. Alex keek de haar met een verrassende blik aan maar ze kon niet verbrgen dat er pretlichtjes in haar groene ogen glansde. "You do..?" Mauwde ze zachtjes maar voor Wasp eenmaal antwoord kon geven drukte ze haar kop tegen de van de gevlekte poes.
Waspgaze

Waspgaze

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Miss brightside ll Alex   Miss brightside ll Alex - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 01, 2016 7:41 pm

Toen Wasp de vraag van de andere poes hoorde shoot ze omhoog, vel keek ze de rouge aan. 'Of course i do!' siste ze vel. 'You know i dont joke about this stuff right?' ging de calico snel door. Alle soorten gevoelens gierde door haar lichaam heen, bang opgelucht boos. De kleine kattin keek weer naar haar poten, haar nagels boorde in de grond onder haar. 'Im not joking Alex, im sorry for lashing out but its just' de poes zuchte haar keel voelde droog net als of ze in geen honderd haar had gepraat. Damn waarom was dit zo moeilijk?
Alex

Alex

Cat Profile

BerichtOnderwerp: Re: Miss brightside ll Alex   Miss brightside ll Alex - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 03, 2016 7:09 pm

'Of course i do!' Alex kon geen glimlack onderdrukken toen de poes haar vel aankeek en toesprak, haar staart zwiepte zachtjes hene en weer als een blije hond en ze keek de calico poes met een betoverende blik aan. Ze luisterde niet eens naar haar woorden ze keek de Wasp alleen aan. 'You know i dont joke about this stuff right?' Alex knikte alleen, er kwamen geen woorden meer uit haar mond zo blij dat ze was dat Wasp haar vertelde dat ze van der hield dat ze haar velle reacties niet eens hoorde. 'Im not joking Alex, im sorry for lashing out but its just' Mauwde Wasp door maar Alex hield haar staart voor haar mond. "You need to shut the fuck up" Reageerde ze, haar stem weer laag en flirterig zoals altijd. Ze keek Wasp diep in der ogen ana en voor ze iets kon zeggen gaf ze haar een lik over haar wang. "I love.." Ze slikte, "You too"
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Miss brightside ll Alex   Miss brightside ll Alex - Pagina 2 Icon_minitime

Miss brightside ll Alex
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Long lost (Alex)
» And who are you? (Alex)
» Alex
» I need you ( Alex)
» Billy bob ll Alex

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum