Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 37 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 37 gasten
Real Name : San Other Accounts : Snowykit Leopardwing Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 27-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: 24 Status: Dont get in my way
Onderwerp: Miss brightside ll Alex ma aug 01, 2016 5:10 pm
De calico poes sloop langzaam op het kleine muisje af, langzaam bewoog de poes zich door het gras heen steeds dichter en dichter bij. Tot ze opeens met een snelle beweging uit het hoge gras te voorschijn kwam en het muisje in zijn nek beet. Trots nam de kleine poes het beestje tussen haar kaken, vers bloed liep langs haar bek en vormde een klein plasje onder haar, Wasp schudde even met haar vacht en net voordat ze een stap wilde zetten naar schadowclan gebied om haar prooi terug te brengen volde een geur haar neus gaten, al haar haren ging meteen omhoog. Rouge een vieze rouge, Wasp gromde zachtjes. Normaal zou ze wel blijven staan maar nu met een muisje tussen haar kaken? nah ze wilde het beestje niet verliezen. Dus de poes liep rustig veder, al wist ze wel dat de rouge haar alvast geroken had.
Alex<3
Alex
Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh) Aantal berichten : 118 Registratiedatum : 29-07-16
Cat Profile Gender: Female Age: 18 Moons Status: Babe please, flirtatious is my middle name
Onderwerp: Re: Miss brightside ll Alex ma aug 01, 2016 5:48 pm
Vanuit een braamstruik keek ze toe hoe vederop een gevlekte calico vacht zich door het gras heen stapte. Ze was te geconsenteerd op haar jacht op het muisje dat ze niet eens door had dat er een vossenlengte van haar af op haar werd gejaagd. Haar groene ogen volgde elke stap van de Shadowclanner tot ze uiteindelijk het beestje had gedood. Alex snoof de lucht op die haar neusvleugels vulde en haar tong gleed langs haar lippen toen ze de geur van bloed en vers prooi haar longen vulde. Snel en soepel sloop uit haar schuilplaats als een slang en volgde de poes op haar hielen zonder op te vallen. Met soepele sprongen sprong ze op een rots toen de Shadowclanner doorhad dat ze niet alleen was. Een grijns vormde op haar lippen en ze keek toe hoe de calico poesje doorliep. Alex sprong van de rots en lande met een plofje voor de poes. "Zeg schoonheid volgens mij behoort dat stukje prooi aan mij" Haar stem was kalmpjes en ze keek de poes aan met een flirterige grijns.
Waspgaze
Real Name : San Other Accounts : Snowykit Leopardwing Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 27-06-16
Onderwerp: Re: Miss brightside ll Alex ma aug 01, 2016 9:35 pm
Toen er een zwarte kat in haar gezichtsbeeld kwam begon Wasp te grijzen. . "Zeg schoonheid volgens mij behoort dat stukje prooi aan mij" klonk de stem van de rouge kalmpjes. Wasp grinnikte en legde het muisje voor haar poten neer. 'Oh sorry' miauwde ze grijzend. 'Ik zag je naam er niet opstaan' ging de calico poes veder. Terwijl ze zachtjes begon te grinniken. 'Alex' miauwde de calico poes toen.
kort ;o
Alex
Real Name : *wink* Call me whatever you want to call me dear (Marlieeeh) Aantal berichten : 118 Registratiedatum : 29-07-16
Cat Profile Gender: Female Age: 18 Moons Status: Babe please, flirtatious is my middle name
Onderwerp: Re: Miss brightside ll Alex ma aug 01, 2016 9:50 pm
'Oh sorry' Mauwde ze calico poes met een grijns, Alex grijnsde terug en keek met een nieuwschierige blik naar het muisje die ze neerlegde. Ik zag je naam er niet opstaan' Ging de Shadowclanner veder en grinnikte zachtjes. 'Alex' De zwarte poes gaf haar een simpele knipoog als 'begroeting' en stapte naar vorem. Haar staart gleed lang haar schouder toen ze om haar heen stapte en plots naast haar flank stomd. "Dan moet je toch ietjes beter kijken" Mauwde ze met een breede grijns en haar snoet ging langzaam naar haar oor. "Waspgaze"
De charmeur x3 Kort too
Waspgaze
Onderwerp: Re: Miss brightside ll Alex di aug 02, 2016 1:20 am
De poes spinde zachtjes toen ze de zachte staart van de poes over haar schouder voelde glijden. "Dan moet je toch ietjes beter kijken" miauwde ze rouge toen terwijl ze haat snoet langzaam naar haar oor bracht. "Waspgaze" een zachtje rilling ging door de calico poes heen toen ze haar naam hoorde. Ze was dit gedrag wel gewend van Alex maar het deed altijd gewoon wat met haar. Alex had een invloed op haar haar zachte vacht haar mooie groene ogen har zachte kalme stem. 'Oh Alex' miauwde ze zachtjes meer tegen zich zelf dan tegen de poes. Wasp was het beeste helemaal vergeten en richte al haar aandacht op de zwarte poes.
Alex
Onderwerp: Re: Miss brightside ll Alex di aug 02, 2016 12:16 pm
Wasp was helemaal geconcentreerd op haar, haar ogen en haar aanrakingen waardoor ze grijsnde, haar poot ging langzaam naar het stukje prooi die ze snel wegviste en met een tik van haar achterpoot de struiken in liet rollen. 'Oh Alex' Fluisterde Wasp, Alex grinnikte en ging voor de poes staan. Haar staart raakte nog snel de kin van de kleinere poes aan voor ze eenmaal zat en haar mond opende. "Zeg Wasp, sinds wanneer ben jij weer op Roguegebied? Ik heb je lang niet gezien zeg, te druk met je achterlijke clantaken van je?" Haar stem was kalm maar er glom een uitdagende lichtje in haar groene ogen.
Waspgaze
Onderwerp: Re: Miss brightside ll Alex di aug 02, 2016 7:38 pm
Wasp had niet eens in de gaten dat haar muisje door de zwarte poes werd wegegrist, al haar aandacht was op de Alex en op Alex alleen. "Zeg Wasp, sinds wanneer ben jij weer op Roguegebied? Ik heb je lang niet gezien zeg, te druk met je achterlijke clantaken van je?" miauwde haar kalme stem. Terwijl er een uitdagend lichtje in haar prachtige groene ogen glom. Wasp grinnikte zachtjes 'Oh? heb je me gemist dan?' miauwde ze plagerig terwijl ze dichter bij de poes ging staan. 'Tja het is niet zo zeer mijn clantaken het zijn de katten die zich overal mee bemoeien' Wasp liet een lage grom horen. Ze kon niks doen of er kwamen al katten naar haar toe 'Oh Wasp waar was?' 'Oh Wasp je weet dat je daar niet heen mag' blah blah blah. De calico keek naar haar vriendin, Alex had hier vast nooit last van nee zij ging waar ze wilden en niemand kon haar iets maken...
Alex
Onderwerp: Re: Miss brightside ll Alex di aug 02, 2016 8:22 pm
'Oh? heb je me gemist dan?' Reageerde de calico poes. Alex knikte en een sneaky glimlach was op haar snoet geplakt. De zwarte poes stond op toen Wasp dichterbijer ging staan en Alex liep een klein rondje om haar heen. Haar pluizige staart liet ze natuurlijk oger de lijf van de ander glijden en als de kers op de taart liet ze haar vacht tegen de van haar scheuren. "Natuurlijk heb ik je gemist darling" Mauwde ze met een flirterige klank in de Shadowclanners oor. 'Tja het is niet zo zeer mijn clantaken het zijn de katten die zich overal mee bemoeien' Alex knikte en ging dichtbij de poes staan, haar ogen staarde in die van haar en haar staart zwiepte lichtjes heen en weer. "Als je last van ze heb weet je me te vinden eh honey"
Waspgaze
Onderwerp: Re: Miss brightside ll Alex di aug 02, 2016 8:41 pm
Er ging een rilling door de poes heen toen ze de zachte vacht van de zwarte poes weer tegen de hare voelde. Wasp voelde zich langzaam warm worden . "Natuurlijk heb ik je gemist darling" Mauwde de andere poes flirterig. Wasp greens naar de poes. Toen Wasp vertelde dat ze last had van bemoeizuchte katten staart de rouge in haar ogen. Wasp kwam langzaam dichter bij haar blauwe ogen helemaal verdwaald in de prachtige groene ogen van de andere poes. "Als je last van ze heb weet je me te vinden eh honey" Wasp spinde zachtjes en grinnikte toen naar de poes. 'I appreciate the offer dear... but i think i can handel them myself''
Alex
Onderwerp: Re: Miss brightside ll Alex di aug 02, 2016 9:03 pm
Alex grijnsde door de reactie van de poes toen haar lichaam die van haar raakte. Haar groene ogen bleven in die van haar kijken. Eventjes hield haar kop een klein beetje scheef maar liet haar blik niet los toen Wasp nog divhterbijer kwam. Alex glimlachte en raakte bijna met haar neus die van haar zo klein was hun afstand nu. Ze kon haar zelfs horen spinnen. 'I appreciate the offer dear... but i think i can handel them myself' Alex knikte zachtjes, ze week niet af van Wasp blik. "I see" Fluisterde ze zachtjes, "Een pittige dame dus niet waar?" Mauwde de zwarte poes en kneep haar ogen een beetje dicht en kwam ietsjes dichterbijer met haar kop alsof ze haar een geheim wou verklappen. "Daar hou ik wel van"
Waspgaze
Onderwerp: Re: Miss brightside ll Alex di aug 02, 2016 11:34 pm
De worden van de poes zorgde er alleen maar voor dat Wasp het warmer kreeg, vooral het laaste "Daar hou ik wel van" Wasp zocht even naar worden en schudde even met haar kop om de zwarte poes even uit haar gedachtes te krijgen. 'One does try there best' was het enige wat de calico poes er uit kreeg. Niet echt wetend wat anders ze nog moest zeggen, hell ze hoefde niks anders te zeggen. Zij en Alex hadden een 'unspoken bond' er hoefde niet altijd wat gezegd te worden om elkaar te begrijpen. Wasp grinnikte naar de poes ze deed moeite om haar koel te houden. 'Maar zeg een Alex hoe gaat het met je?'
Alex
Onderwerp: Re: Miss brightside ll Alex di aug 02, 2016 11:44 pm
Alex grijns werd alsmaar breder toen de calico poes anders ging gedragen. Ze wist precies wat er aan de hand was en dat gaf kriebels, zo leuk altijd om andere om haar vinger te binden alleen maar met wat losse woordjes en aanrakingen. Ja haar geflirt werkte altijd. En ze was er goed in. Alex likte haar droge lippen en keek Waspgaze met een ondeugende en uitdagende blik aan. 'Maar zeg een Alex hoe gaat het met je?' Vroeg de calico poes. Alex haalde haar schouders op en schudde haar kop. "Zoals altijd" Mauwde ze simpel, "Met jou my dear?"
Waspgaze
Onderwerp: Re: Miss brightside ll Alex wo aug 03, 2016 12:25 am
Wasp deed moeite, de aantrekkings kracht van de poes was groot en ook al kende ze Alex al langer toch moest ze op een afstand blijven. Plus ze liet zich toch niet zo makkelijk door de andere poes pakken? ook al had Alex alles, knap sterk kalm. Toen de poes vroeg hoe het met haar ging zocht Wasp met moeite naar worden. 'O-oh gewoon je weet wel' kwam er uitendelijk uit. Wasp voelde zich langzaam rood worden en keek wat awkward naar de zwarte poes. 'S-so what have you b-been up to?' vroeg ze vervolgens half stotterend.
Alex
Onderwerp: Re: Miss brightside ll Alex wo aug 03, 2016 3:53 pm
'O-oh gewoon je weet wel' Stotterde de kleinere poes. Alex grinnikte en keek haar vriendin met een kalme blik aan. "Liefje ontsnap je is" Fluisterde ze en legde haar staart op haar schouder. 'S-so what have you b-been up to?' Alex grijnsde en liet haar dtaart weer van de poes afglijden. "Hier en daar je weet wel" Mauwde ze vaagjes.
Waspgaze
Onderwerp: Re: Miss brightside ll Alex do aug 11, 2016 2:29 pm
Ugh waarom deed ze zo raar? normaal stotterde ze nooit normaal wist ze altijd wat ze moest zeggen. Maar nu? het leek wel of Alex haar in haar macht had, nee dat had ze altijd al. Daarom ontwijkte Wasp haar ook, dat mocht ze natuurlijk nooit weten. Starclandomme wat haate ze dit toch. Toen Wasp vroeg wat ze allemaal had gedaan de laaste tijd kwam de zwarte kattin met een vaag antwoord. Iets wat Wasp niet echt verraste 'Alright' miauwde ze zachtjes naar de poes. Terwijl ze met haar blauwe ogen een andere kant opkeek.